جورچین دکور

سردارموسی کمالی مهتر اداره منابع انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اخبار اطلاع حذف کچلی از سربازی گفت: اضطرار به حلق موی عادت سربازان از سربازی حذف شده است.

وی گفت: نوکری سربازی یکی از ارکان قابلیت رزم نیروهای مسلح و بنیه دفاعی و امنیتی کشور است و جوانان ضمن اینکه آخرین یافته های علمی جوانی نشاط و علت برای نیروهای مسلح به ارمغان می آورند درون دفاع از حریم امنیت ناحیه نقش بسیار مهمی را ادا می کنند. به منظور خوشایند سازی و افزودن جذابیت و نشاط خدمت سربازی پیاده شدن بنیاد تصمیمات اتخاذ شده تراشیدن موی سربازان با تشخیص ۴ از سربازی حذف شد

کمالی تصریح کرد: سربازی هموار با محو موی قاعده همراه بوده لیکن با توجه به وارسی های عمل شده و ارتقاء بحث بهداشت فردی و از امکانات مفت یگان های نیروی مسلح و تعلق جوانان بوسیله منظور خوشایند سازی و افزایش جذابیت و نشاط خدمت سربازی بر اساس تصمیمات اتخاذ شده ازاله موی سربازان با تشخیص ۴ از سربازی حذف شد.

وی افزود: از این پس قطع موی سر کارکنان مستمری بخاطر دیپلم و پایین پر حرارت داخل مراکز آموزش عده ۱۰ و سرباز و سرجوخه تو لمحه نوکری ۱۰ تا ۱۶ نیز فوق دیپلم و بالاتر تو مراکز آموزش ۱۶ و افسر و منصب دار در وقت خدمت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود.
  • ۹۸/۰۴/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی