جورچین دکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، دکتر «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکاروز گذشته (چهارشنبه) درون گفت وگو با مجله «انجمن پزشکی آمریکا» (American Medical Associacian) اعلام کرد که احتمالاً واکسن «کووید-۱۹»اوایل ماه ژانویه ۲۰۲۱ (دی ماه) در آمریکا آماده می شود.

فائوچی که از اعضای ارشد کارگروه مقابله با کرونادر کاخ سفید محسوب می شود، با اشاره بوسیله تکثیر عالمگیر کووید-۱۹ تو ایالات متحده گفت که پنج شرکتی که بر روی واکسن کرونا کارمی کنند، احتمالاً تا ماه دسامبر (آذرماه) موفق به آماده سازی داده های خویشتن نمی شوند و دستکم دو باهم اتحاد کردن از پنج باهم اتحاد کردن مذکور بعد از آن می بایست برای استفاده بلافاصله از مجوز دایره غذا و دارو (FDA) ثبت نام کنند تا بتوانند کارهای مربوط به تولید واکسن را پیش ببرند.

فائوچی سپس در خصوص زمان احتمالی تولید واکسن کروناگفت: «احتمالاً ژانویه یا کمی دیرتر خواهد بود. نمی دانیم».

وی همچنین اعلام خطر انصاف که با سردتر شدن هوا، احتمالاً با افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کرونا در ایالات متحده مواجه خواهند بود و تشریح قسط: «در حالیکه ماههای یخ خزان را قفا سر می گذاریم و به زودی ماههای سرد زمستان را پیش رو داریم، اندک کمتر شاهد بدتر شدن اوضاع خواهیم بود. باید در حروف کاهش آمار روزانه ابتلا (به کرونا) قرار می گرفتیم که این طور چیزی رخساره نداد».

مقابل جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون بیش از ۸.۸ میلیون نفر از آدم آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده اند و متجاوز از ۲۲۷ هزار نفر از آنها جان خویشتن را از مشت داده اند.

در حالیکه آمار ابتلا و فوتی های کرونا داخل آمریکا همچنان رو به افزودن است، اخبار رسانه های غربی نشان می دهد که بخت ترامپچندان فرع ای بخاطر کنترل و مقابله با این ویروس ناشناخته ندارد به طوریکه حتی «مارک میدوز» رئیس ستاد کارکنان دژ سفید نیز تعدادی پیش اعتراف کرد که دولت ترامپ برنامه و قصدی برای کنترل کرونا ندارد.
  • ۹۹/۰۸/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی