جورچین دکور

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

رونمایی مایکروسافت از WinUI و تلاش آن ها برای متحد کردن اکوسیستم های UWA و Win32 شاید گام های مهمی در حروف حل نقطه ی ضعف اصلی ویندوز در تجربه ی کاربری لمسی باشند. هبوط اپلیکیشن ها با استعداد پشتیبانی از تعامل لمسی، یکی از مشکلات همیشگی ویندوز محسوب می شود که شاید درون رویکرد جدید، کمی گشایش پیدا درنگ. این مشکل، همیشه یکی از موانع اصلی داخل تکثیر نصیب وری و کاربرد از دستگاه های چندکاره متشابه محصولات اختصاصی سرفیس مایکروسافت بوده است. تا اینکه تو سرفیس پرو ایکس که به نوعی به عنوان رقیب اپل آیپد پرو معرفی شد، شاهد همین مشکلات و کمبودها هستیم. ازطرفی سرفیس با پایداری بالا، تو تجربه های چندوظیفگی به معنای واقعی آیپد را با تجربه ی میسر ی انشعاب صفحه، پشت سر می گذارد. پس چرا ردموندی ها نباید بخاطر بهبود تجربه ی لمسی اندوه تلاش کنند تا هم چشمی با تبلت محبوب اپل، جدی تر شود؟

از میان رقبای حقیقی مایکروسافت داخل گروه ی دسکتاپ، گوگل زودتر از همه خلأ رابط لمسی را عاطفه و برطرف کرد. اهالی مانتین ویو درون سیستم عامل کروم، رابط جدیدی را ارائه کردند که قبلا تنها محدود بوسیله وب اپلیکیشن و گوگل پلی حیات. به علاوه، از آن زمان کروم به مرور به سمت تحول شدن بوسیله پلتفرمی برای همگی ی سیستم های عامل می جوی. پشتیبانی از لینوکس به دستیار فریمورک Crostini انجام می شود و نیز بخاطر کروم بوک های سازمانی، پشتیبانی از اپلیکیشن های ویندوز همچنین بوسیله مرور افزوده خواهد شد.

اپل اخیرا با یک شناسایی مهم، کل اکوسیستم کند افزاری و جهیز عامل را شوکه کرد.آن ها می گویند کامپیوترهای مک جدید مبتنی به خشکی امدن آرم، از اپلیکیشن های آیفون و آیپدپشتیبانی می کنند. البته جهت ی اپل از ارائه ی چنین پشتیبانی، کمی با گوگل تفاوت دارد. آن ها هیچ رمز ای به عرضه ی احتمالی کامپیوتر مک حاضر بوسیله نمایشگر لمسی نداشتند، اما پشتیبانی از اپلیکیشن های بی شمار iPadOS، می تواند عدم گرایش ترقی دهنده ها بوسیله ساخت اپلیکیشن در برخی از دسته های مک، خصوصا ورزش را تکرار درنگ. در رونمایی های مقدماتی ی WWDC هم نمایی طاسی از اجرای اپلیکیشن های iOS و iPadOS در مک دیده شد که اپلیکیشن ها را بوسیله قیافه دریچه ای انجام می کرد و حتی برخی از مشکلات آیپد با کیبورد را تیمار نداشت.همکاری مایکروسافت و گوگل خصوصا درون رقابت با اپل و تصمیم های جدید برای مک، کارساز خواهد حیات

مسیری که اپل و گوگل در پیش گرفته اند، ویندوز را در میان سیستم های عامل مهیا داخل رقابت، عزب می گذارد. سیستم عامل مایکروسافت به تنها پلتفرمی تغییر می شود که توانایی پشتیبانی از مجموعه ی متناسب توجهی اپلیکیشن های موبایلی را ندارد. اضافه کردن اپلیکیشن های اندروید بوسیله ویندوز به عنوان کلکسیون ی جانبی، می تواند حداقل راهکاری کوتاه برای رفع کمبود این سیستم عامل باشد. البته امروزه راهکارهای جایگزین محدودی برای اجرای اپلیکیشن های اندروید تو ویندوز وجود دارد که از میان بنیانی ترین آن ها می توان به سرو ۹ ساله ی Bluestacks رمز کرد. ابزار مذکور، به نوعی بیشتر بخاطر اجرای ورزش مناسب می رسد و امتحان ی کاربری آن به هیچ وجه قرین بوسیله اجرای اپلیکیشن های اندروید در سیستم عامل کروم نیست.

پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید در ویندوز، هنوز کمی جای مباحثه دارد و فدایی عقیده دارند که انگیزه برای توسعه ی اپلیکیشن های بومی ویندوز را از بین می برد. ازطرفی امکان اجرای اپلیکیشن های موبایلی در پلتفرم های گوگل و اپل بی قراری تاحدودی توسعه ی اپلیکیشن های بومی مک خواه وب اپلیکیشن های کروم را تحت تأثیر استراحت می دهد، اما حداقل آن دو شرکت فضا اپلیکیشن های موبایلی میهمان را هم داخل کنترل دارند. چنین روندی برای مایکروسافت وجود ندارد. درنهایت رویکرد مایکروسافت بخاطر همکاری های جدید، باید براساس همکاری هایی باشد که آن ها در دست خط توسعه ی سرفیس دوئو با گوگل پیش توقیف اند.



تاکنون مقصد هایی طاسی از چگونگی همکاری مایکروسافت و گوگل در پشتیبانی از اپلیکیشن ها دیده شده است. بوسیله عنوان مثال آن ها گفته اند که عرضه ی وب اپلیکیشن های پیش رونده (PWA) را داخل گوگل پلی استواری می کنند. ردموندی ها همچنین اخیرا علامت داده اند که پروگرام ای اکید برای پشتیبانی از این اپلیکیشن ها درون ویندوز دارند. روند مذکور، قطعا برای نصیب برداری از ابعاد و سرعت صعود اندروید در ویندوز بهتر خواهد بود. درنهایت شاید همکاری مذکور، مقدمه ای بخاطر ادغام نهایی گوگل پلی در ویندوز باشد.

شرکت مایکروسافت و گوگل درون ادغام گوگل پلی با ویندوز، می تواند داخل رقابت با اپل به هر دو شرکت دستیار کند. مایکروسافت به مرور جدیت می کند تا جایگاه خود را در اکوسیستم موبایل به دست بیاورد. آن ها در این مسیر به توسعه دهنده های اندروید نیاز دارند تا APIها و دستورالعمل هایشان بیشتر مصرف شود. بازکردن پلتفرم ویندوز بخاطر ترقی دهنده های جدید، مشوق مرحمت بخاطر توسعه دهنده ها خواهد بود تا با مایکروسافت غم حروف شوند. دراین میان، گوگل نیز همیشه در تصرف سهم بیشتر از بازار دستگاه هایی با نمایشگر بزرگ، چالش داشته است. لنوو کروم بوک Duet، حرکت صحیحی داخل مسیر مذکور بوسیله حساب می آید، ولی به هرحال فعلا و تا آینده ی نه چندان نزدیکی، کروم سهم کوچکی از بازار دسکتاپ را دراختیار خواهد داشت. درنهایت، چنانچه کاربران ویندوز، دسترسی آسانی به اپلیکیشن های خریداری شده داخل گوگل پلی داشته باشند، با حدس بیشتری گوشی های اندرویدی را به آیفون ترجیح می دهند.مقاله های مرتبط:Your Phone به بهترین اپلیکیشن رایگان گوگل پلی تغییر شدمایکروسافت و گوگل با هدف ارائه وب اپلیکشن های بیشتر در پلی استور همکاری می کنند

نقشه کشی و عرضه ی سرفیس دوئو توسط مایکروسافت، یکی از بی سابقه ترین اقدام های مشارکت در مسیر تحسین سیستم عامل غیر ویندوزی محسوب می شود. ازطرفی آن ها تأکید زیادی روی سرویس های ابری دارند و تلاش می کنند تا کاربران را بوسیله نرم کردن به فضای متاخر احضار کنند. درنهایت، درگیری بین اپ استورها که زمانی مانعی در حروف مایکروسافت بود، در فضای ابری غصه بوسیله مرور رفع می شود. به عنوان نمونه می توان به امکان نصب اپلیکیشن ها به کمک دستورهای ترمینالی اشاره کرد که متشابه به دستور apt-get در لینوکس ارتکاب می کند.

مایکروسافت درحال حاضر روشی محدود دراختیار کاربران ویندوز صبر می دهد تا ازطریق قابلیت Phone Screen در اپلیکیشن Your Phone با اپلیکیشن های اندرویدی تعامل داشته باشند. این تجربه احتیاج بوسیله دانلود و گمارش اپلیکیشن در یک گوشی اندرویدی دارد که به صورت پیش فرض داخل گوشی های سامسونگ عرضه می شود و قطعا داخل سرفیس دوئو هم شاهد ارائه ی آن خواهیم بود. البته درنهایت تجربه ی مذکور، محدودیت هایی دارد و مثلا حتما باید یک گوشیاندرویدی دردسترس کاربر باشد. یکی از مزیت های اصلی Your Phone تو استعمال از اپلیکیشنی در ویندوز دیده می شود که داده ها و رابط مخصوص کاربر را دارد؛ ولی مزیت اصلی را باید مرتبط با حساب کاربری ابری بی تا دانست. درنهایت، مایکروسافت با چنین قابلیت هایی، تمرکز روی توانایی های ابری خویشتن را افزایش می دهد و ویندوز را زیاد از همیشه به رابطی کم قیمت برای کاربردهای ۲ داخل ۱ و رقیبی جدی برای آیپد و مک های آتی تبدیل می کند.بیشتر بخوانید:ایموجی های جدید اندروید 11 روشن شدنداپل iOS 13.6 را منتشر کردپشتیبانی از WPF درون سال ۲۰۲۱ به دستگاه های مبتنی بر ویندوز 10 آرم می آیدپردازنده های اختصاصی مبتنی بر آرم اپل؛ نیروی محرکه برای پایان دادن به انحصار مایکروسافت و اینتلاندروید 11 با متوقف ساختن اپلیکیشن ها درون پس شالوده مقابله می کند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دادستان اشتراکی و انقلاب شهرستان آمل از محکومیت یک یکروز بردار معدنی بوسیله صیقل بیش از یکصد میلیارد تومان جزای نقدی خبر داد.

محمد کریمی اظهار کرد: یک نصیب بردار معدنی به جرم تصرف درون اموال اشتراکی (موضوع ماده ۱۹ قانون معادن) در حاصل برداشت غیر مجاز مواد معدنی به ۷۴ ضربه تازیانه و دوسال محرومیت هرگونه فعالیت مرتبط با معادن و جزای نقدی بیش از یکصد میلیارد تومان محکوم شد. انتشار خبر محکومیت این متخلف معدنی نیز بوسیله نشانی بخشی از گوشمالی که در دادنامه محکومیت به آن تصریح شده است. قوه قضائیه در برخورد با متجاوزان به انفال (اموال عمومی) لمحه ای کند نکرده و وضعیت کلیه بهره برداران در این جزء را رصد خواهد کرد.

حدود ۴۰ واحد معدنی کوهی در حوزه شهرستان آمل در استان مازندران فعالیت می کنند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل  از سایت باشگاهاستقلال دکتر کاوه ستوده  در خصوص شرایط سیاوش یزدانی گفت:  این بازیکن روز پنجشنبه بوسیله برهان احساس درد در اواخر تمرین از زمین خارج شد. بعد از MRI آسیب دیدگی این بازیکن مشهود نبود، اما بعد از معاینات متوجه اسپاسم عضلات او شدیم.

وی افزود: یزدانی در ادامه دچار تب و نوسان شد که بوسیله همین دلیل از او تست کرونا پژمرده شد و روشن شد این مدافع آویشن استقلال متاسفانه مشغول به کرونا شده است.
به گزارش همشهری آنلاین زهره الهیان داخل ورقه توییترش نوشت: «دیروز درون مجمع وارسی ضبط  تاجگردون به ایشان پیشنهاد دادیم که خودشان آبرومندانه استعفا بدهند و کیف سندیت را بردارند و بروند؛ و ثانیه مجلس و انسان را زیاد از این نگیرند. مجلس انقلابی به ایشان رای نخواهند رحم.»



مدت ها حیات شرکت ها با هدف کاهش حواشی نمایشگر به قفا روشی برای خلاص شدن از دست دوربین سلفی بودند. قرار دادن دوربین سلفی داخل بدنه به صورت پاپ آپ راهکار ترند سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ محسوب می شد و سازندگان گوشی های هوشمند را بوسیله هدفشان، یعنی تخصیص بخش های بیشتری از نمایشگر به پیکسل ها رساند؛ اما به مرور این فناوری بوسیله انقراض نزدیک نم شد.

درون سال ۲۰۱۹، وان پلاس بخاطر پرچم دار خویشتن از همین فناوری استفاده کرد و دوربین سلفی پاپ آپ وان پلاس ۷ پرو بسیار محبوب بود؛ اما این اتفاق در سال ۲۰۲۰ جبران نشد و وان پلاس برای درفش دار جدیدش از حفره برای تعبیه دوربین سلفی مصرف کرد. این موضوع برای سایر شرکت ها مثل سامسونگ، هواوی و... همچنین به همین زیبایی بود.

در این ویدئو، برهان انقراض فناوری دوربین های سلفی پاپ آپ را بررسی کرده ایم.

تماشا در آپارات | سیاحت درون یوتیوب

دیدگاه شما درباره ی دوربین های سلفی پاپ آپ و دلیل محبوبیت و انقراض آن چیست؟بیشتر بخوانید:نمایش طراحی گوشی نورد درون ویدئو تبلیغاتی جدید وان پلاسبی نظمی در عرضه محصول؛ علت افزایش قیمت لوازم خانگی در ایرانتفاوت فرمانبردار چین و رام گلوبال چیست؟گفت وگوی زومیت با مدیرعامل گلدیران؛ از تولید در ایران تا اوضاع نابسامان راسته متاع خانگیآموزش نصب پروفایل iOS 14 نسخه توسعه دهندگان
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان روز جمعه در حاشیه برگزاری این دوروبر از مسابقات در جمع خبرنگاران اشعار کرد: اولین مرحله لیگ چرخه موتور کورسی گیلان در رده سنی آزاد به قیافه تایم تریل تیمی، چهار کیلومتر تعقیبی بوسیله میزبانی اداره منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

ایمان حیرتی افزود: در این حوالی از مسابقات ۵۵ رکاب زن در قالب ۱۱ آویشن پنج نفره از شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان، کلیسا سرا و لنگرود مسافت سه هزاره و ۸۰۰ متر را به قیافه تعقیبی رکاب زدند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این گرداگرد از مسابقات تیم سیاه جامگان منطقه آزاد انزلی مقام اول را از آن خود کرد و آویشن ۲ هیات دوچرخه سواری رشت، و آویشن هیات حرکت دورانی سواری لاهیجان به ترتیب دوم و ثالث شدند.

حیرتی با اشاره بوسیله این که هیات حرکت دورانی سواری گیلان سه سال متواتر این لیگ را برگزار می کند افزود: هیات دوچرخه موتور گیلان اولین هیات کشور است که براساس تقویم جامع، لیگ جامع کورسی و کوهستان برگزار می کند.

رئیس هیات چرخه سواری گیلان دنباله قسط: در این پرگیر از مسابقات حسین حسینی، میلاد کمی زاد، صابر رحیم پور، سید ایمان حیرتی و سینا نعمتی ماتک، ملی پوشان دوچرخه اتومبیل همچنین جناب داشتند.

وی با اعتراف شکر از میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی در برگزاری این اطراف از مسابقات یادآور شد: هیات دوچرخه سواری گیلان ۲۶ تیرماه مسابقات لیگ کوهستان را در لاهیجان و ۲۷ تیر ماه مرحله اول لیگ سرعت کورسی را در لنگرود برگزار می بطی ء.
به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا بوسیله نقل از فاکس نیوز نوشت: حزب دموکرات اورنج کانتی کالیفرنیا در مصوبه ای که چند روز پیش به تصویب رسید عاشق تغییر نام، برج حمل تندیس و یادبودهای «جان وین» از فرودگاه این منطقه به دلیل دیدگاه های نژادپرستانه این ستاره سینمای وسترن هالیوود تو چند دهه گذشته شد. 

«اتان وین» فرزرند «جان وین» در بیانیه ای در این باره اعلام کرد: «بگذارید یک چیز را روشن کنم، جان وین نژادپرست نبود. می دانم که این عبارت این روزها متجاوز مطرح می شود اما من به وضوح این موضوع را می گویم. شکی نیست که گفتگو های پدرم در مصاحبه ای که ۵۰ سال پیش انجام دادن موجب ملالت و هیبت افرادی شده است اما آنها اظهارت او را تبدیل دادند و احساسات واقعی پدرم به نوع دوستی نقل مکان نشده است». 

«جان وین» تو مصاحبه سال های دورش با یک روزنامه نشانی کرده بود که بوسیله تفوق سفیدپوستان تا یادگیری سیاه پوستان و بزمین نشستن به بار مسئولیت پذیری معتقد است و نیز به دادن وارستگی و قدرت رهبری و قضاوت به افراد غیرمسئول باور ندارد. او نیز گفته حیات  بابت این موضوع که این افراد چند سراب پیش دستگیر بودند عاطفه لواط نمی کند. 

«اتان وین» ۵۸ ساله که کوچکترین فرزند و مدیر موسسه «John Wayne Enterprises» است داخل بیانیه خود اضافه کرده است: «ذات این است که پیاده شدن اساس اسناد موجود داخل آرشیو، پدرم از برتری سفیدپوستان بوسیله هیچگاه شکلی زنهار نکرده است و پارسا بود که افراد مسئولیت پذیر باید بدون استفاده از تندی قدرت را تو دست گیرند. همه کسانی که او را می شناختند می دانند که پدرم افراد را به عنوان شخص تک قصاوت صبر می عدالت و بر این باور بود که به افراد باید فرصت های موافق داد.

او مخالف اعتقادات تعصب آمیز وجود و با افرادی از تمامی نژادها شرکت می کرد و آنها را استخدام می کرد. قضاوت کردن درباره جان وین به خشکی امدن اساس یک مصاحبه که تصویری متضاد با شخصیت پا بر جا او را ارائه می دهد ناعادلانه است. تمرکز کنونی پیاده شدن روی مساله انصاف اجتماعی کاملا معتبر و ضروری است اما تلاش ها بخاطر نصیب برداری سیاسی از آن، فرصت های واقعی برای اصلاحات را از بین می برد. اگر پدرم امروز زنده بود داخل خط گران کردن عدالت و عدل خواهی برای همه مردم محضر می یافت و بخاطر راست اعتراض و مجاهدت برای تغییر بخاطر همه می ایستاد. 

«ماریو میچل موریسون» معروف به «جان وین» روز ۲۶ می ۱۹۰۷ درون ایالت ایووا داخل شمال خاوری آمریکا بوسیله دنیا آمد و روز ۱۱ ژوئن ۱۹۷۹ در سن ۷۲ سالگی بر معلول عطارد درون لس آنجلس درگذشت. او درون طول دوران فعالیت هنری خود در ۲۰۰ فیلم نقش آفرینی کرد و در سال ۱۹۶۹ با فیلم «شجاعت واقعی» قاهر به دریافت جایزه اسکار نیکوترین هنرمند مرد شد.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، درون دوران قبل از تنش اسلامی بوسیله دلایل سیاسی و نظامی امکان پیشرفت در بسیاری از زمینه های تسلیحاتی برای کشور ما فراهم نبود، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانشمندان توانمند ایرانی به تاسیس مهمات مختلف و ابزارهای دفاعی برای صیانت از مرزهای کشور اقدام کرده اند.

یکی از مهم ترین حوزه هایی که ایرانیان بسیار تو آن فیروز بوده و ترس دشمنان را پیاده شدن انگیخته است، پیشرفت قدرت موشکی ایران است که اندکی کلیدی استعداد لشکری و دفاعی کشور را تشکیل می دهد. این درحالی است که امت ایران همواره و در همه سال های پس از انقلاب بوسیله نوعی از تحریم های دیگر کشورها رنج می بنده اند که این موضوع درون عهد غوغا تحمیلی بخاطر تامین نیازهای دفاعی اولیه ایران به چشم می خورد. امروزه پیشرفت مرزوبوم دفاعی ایران به حدی مدت معین یافته است که وزارت دفاع آمریکا در گزارشی قدرت موشکی ایران را به عنوان بزرگترین نیروی موشکی خاور میانه معرفی کردن کرده است.

درون دنباله ویدئوی پخش شده توسط شبکه چینی CTGN را مشاهده می کنید: مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.
فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4
طایفه مطلع کیا کارنیوال درون سال ۱۹۹۸ رونمایی شد. دوده دوم این خودرو بوسیله تعداد محدود در ایران همچنین فروش داشت؛ ولی اولاد ثالث کیا کارنیوال با طراحی سال ۲۰۱۴ و ظاهر متشابه سورنتو هرگز به کشورمان نرسید.

هفته گذشته، پیش عرضه سراب جدید کیا کارنیوال خبر رسانی شد. این محصول، احتمالا از سال ۲۰۲۱ با نام سدونا (Sedona) وارد راسته جهانی می شود. نسل جدید، مدل سازی مجری ای خود را با نمای اسپرت و افزار لوکس، ترکیب کرده است تا مدرن و آینده‎نگر جلوه نرم. این خودرو، متجاوز از گذشته به یک شاسی بلند با ادوات نقره ای درون رکاب و سپرها شبیه است که درهای کشویی در عقب دارد.

خاندان چهارم کارنیوال، جزئیات جالبی درون طراحی بدنه دارد که معمولا برای خودروهای این کلاس بدنه، قطعی گرفته نمی شود. حالت پوزه ی ببر که داخل محصولات مدرن کیا متعارف است، برای کارنیوال با طرحی شبیه سرتیز و دارای کروم براق، استفاده خواهد شد. دیگر نکته جالب در نمای رو به رو، نوار LED روشنایی روز است که از چراغ حقیقی تا حاشیه نویسی جلوپنجره ادامه دارد.



تو نمای جانبی، مصرف از رنگ جزیی نقره ای و فلز بخاطر سیلندر انتهای خودرو، حالتی لوکس بخاطر کارنیوال ۲۰۲۱ فراهم می نرم. ظهر خودرو هم، با چراغ های باریک و سرتاسری LED تزئین شده است که مشابه دیگر ون های مدرن راسته جهانی است.

هنوز اطلاعات دقیقی از تجهیزات فنی و امکانات کابین نسل جدید کارنیوال موجود نیست. احتمالا، پیشرانه ۳/۳ لیتری V۶ مرتبط با نسل قبل با قدرت ۲۷۶ اسب بخار خواه مقیاس ی ۳/۸ لیتر ۲۹۱ اسب بخار نصب شده روی شاسی اهتزاز تلوراید برای این خودرو کاربرد خواهد شد. فروش کارنیوال ۲۰۲۱، از برگ ریزان امسال داخل زور جنوبی آغاز می شود.

مشخصات فنی نکته سنج انواع خودرو کیا در بازار کشورمان، مقایسه ی آن ها با محصولات برندهای دیگر، مذاکره و تبادل نظر اطراف آن ها، پرسش و پاسخ کاربران و کارشناسان بوسیله همراه گالری تصاویر سواری های این خودروساز اجبار ای را در مقدر شدن محصولات زومیت ببنید.مشاهده لیست خودروهای کیابیشتر بخوانید:خودروهای خودران مرسدس بنز با دستیار انویدیا به روزرسانی یواش افزاری دریافت می کنندفاو بسترن B70 با معنوی مثل بوسیله خودروهای کادیلاک معرفی شدشاسی اهتزاز هاوال DaGou بخاطر بازار گره رونمایی شدبی ام و سری 8 نسخه ی گلدن تاندر معرفی کردن شدماهیندرا بوسیله عقب فروش سهام خود در سانگ یانگ است