جورچین دکور

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

مایکروسافت داخل نسخه ی جدید پیش نمایش ویندوز ۱۰، بهینه سازی های جدیدی را برای زیرسیستم لینوکس در این سیستم عامل ارائه کرد. Windows Subsystem for Linux 2 یا WSL از توان هایی نصیب خواهد برد که برای کاربران تازه کار و همچنین توسعه دهنده ها، جذاب و کارآمد هستند. در قدری از به روزرسانی، توان اجرای فعالیت های محاسبه گرافیکی به WSL2 نمایش می شود که شامل فناوری CUDA از انویدیا نیز خواهد بود.

ردموندی ها در نشست بیلد ماه مه ۲۰۲۰ جزئیاتی از به روزرسانی های خصوصی WSL را ارائه کرده بودند که از میان آن ها به پشتبیانی از رابط کاربری گرافیکی اشاره کرد. به روزرسانی هایی که زمان حال به صورت پیش عرضه ارائه شده اند، به نوعی عمل کردن مایکروسافت به قول هایش را علامت می دهند. البته هنوز فدایی از قابلیت ها در پیش نمایش دیده نمی شوند.قایلیت های جدید متمرکز بر بهبود فرایندهای گمارش و به روزرسانی و شمارش گرافیکی هستند

بهترین سازی WSL بخشی از Windows 10 Build 2015 محسوب می شود که نسخه ای مخصوص کانال توسعه دهنده در پروگرام ی اینسایدر است. قبلا این کانال بوسیله نام Fast Ring شناخته می شد و امروز Dev Channel نام دارد. کانال مذکور، برای آزمایش توان های جدید کاربرد می شود که لزوما در نسخه های آتی ویندوز ۱۰ مهیا نخواهند بودساده سازی فرایند نصب

همان طور که از معروفیت زیرسیستم لینوکس در ویندوز ۱۰ بر می آید، WSL برای اجرای کرنل لینوکس در ویندوز ۱۰ کاربرد دارد. اگرچه WSL2 عملکرد و بهره وری کاملی بوسیله قطع ی نصب یک توزیع اختصاصی لینوکس روی سخت افزار ندارد، ولی می توان عملکرد خلط را از آن انتظار داشت. بوسیله علاوه، WSL2 به عنوان یک ادغام بومی تو ویندوز ۱۰ شناخته نمی شود. کاربر می تواند قابلیت اضافه ی سابق الذکر را با فعال خواه غیر فعال کردن از بخش Turn Windows Features on and off داخل کنترل پنل ویندوز کوشا کند. با فعال کردن قابلیت، فایل های موردنیاز بخاطر اجرای WSL دانلود و نصب می شوند و باید جهیز را مجددا بارگذاری کنید.

تو یکی از قابلیت های جدید Build 2015 تماشایی سهل سازی روند نصب WSL هستیم. کاربر اینک با نوشتن و اجرای wsl.exe -install در شیار فرمان، زیرسیستم مذکور را گمارش می کند. البته هنوز مشخص زدودن که آیا فرمان باید تو خط فقره پا بر جا ویندوز خواه در رابط پاورشل تالیف شود. کریگ لون، یکی از مدیران پروگرام ی ویندوز در پست وبلاگی خود می گوید که مایکروسافت تصمیم دارد تا انتصاب توزیع لینوکس از طریق WSL را تیمار در آینده عرضه یواش.



با عرضه ی قابلیت های جدید، دستور wsl.exe -update نیز برای به روزرسانی کرنل لینوکس نمایش می شود. همچنین wsl.exe -update -status وضعیت به روز بودن کرنل را مدال می دهد و با استفاده از دستور wsl.exe -update -rollback همچنین می توان کرنل را به نسخه ی پیشین بازگرداند. لون می گوید  به روزرسانی کرنل لینوکس توسط همان تنظیمات بوسیله روزرسانی ویندوز مدیریت شده و در کامپیوتر بارگذاری می شوند. درواقع دستورهای مذکور تنها برای عرضه ی کنترل بهینه به کاربران نمایش می شوند.پشتیبانی از پردازش مبتنی بر GPUمقاله های مرتبط:امکان دسترسی به فایل های لینوکس داخل File Explorer ویندوز 10 حاضر شدمایکروسافت: درباره دنیای متن باز و لینوکس غلط می کردیم

کاربرانی که علاقه مند به فقره عمیق تر با لینوکس هستند، از قابلیت پشتیبانی پردازشی با GPU بهره می برند. این قابلیت که از نزدیک بوسیله یک دهه قبل تو سخت افزارها و کرنل لینوکس وجود داشت، اکنون تو قالب یک به روزرسانی برای زیرسیتم لینوکس تو ویندوز ۱۰ ارائه می شود. قابلیت جدید داخل WSL2 در اختیار کاربران راحتی می گیرد. فراموش نکنید که WSL2 تقلا می کند تا هرچه بیشتر به یک توزیع بومی لینوکس نزدیک شود، اما هنوز راه زیادی در پیش دارد.

تو پست وبلاگی مایکروسافت پیرامون پیش نمایش جدید می خوانیم: «این پیش عرضه به صورت اولیه از مسئله های موثر هوش ساختگی و یادگیری ماشین پشتیبانی کرده که به کاربران صنف ای و محققان و علم آموزان امکان اجرای برنامه های آموزش تدریس ماشین را با استفاده از GPU درون اکوسیستم ویندوز فراهم می نرم».

مایکروسافت درون شریک شدن با انویدیا، یک پیش عرضه ابتدایی از Nvidia CUDA را برای WSL2 فراهم کرد که پشتیبانی از یادگیری ماشین را برای ابزارها، کتابخانه ها و فریمورک های مرتبط، شامل می شود. از میان مشهورترین ها می توان به PyTorch و TensorFlow اشاره کرد. ردموندی ها همچنین یک پکیج پیش ارائه از تنسورفلو را با DirectML ارائه می کنند. AMD بی آرامی اخیرا یک پیش نمایش از درایور گرافیکی منتشر کرد که شتاب دهی پردازنده ی گرافیکی هماهنگ با DirectX 12 را بخاطر سخت افزارهای بسی قوم ی رادئون در WSL حاضر می کند.بیشتر بخوانید:همکاری گوگل با Parallels بخاطر افزودن اپلیکیشن های ویندوز به Chrome OSآپدیت بعدی ویندوز 10 شامل نسخه اتیه مرورگر اج می شودشیائومی اندروید 11 بتا 1 را برای گوشی های شیائومی Mi 10 و Mi 10 Pro منتشر کردبه روزرسانی جدید ویندوز 10 داخل بخش پرینتر باگ آزاردهنده ای داردویندوز Feature Experience Pack داخل آپدیت متاخر ویندوز 10 چیست؟
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مجله شیشه ذرهبین جم، سرتان را می گذارید روی میز و عاری توجه به اینکه ساعت کار کننده است، می خوابید. بخاطر شما بنیادی حلق که خرخر کنید و همکاران عذاب شوند. ناراحت نیستید که مدیرتان از راه برسد و شما را در این وضع ببیند. عصبی و خشمناک هم شده اید و همین امروز صبح، پیش از خروج از منزل، با دختر کوچک تان که دو سه سوال دنبال سر غصه پرسیده بود، اصابت تندی کرده اید. تو یک کلام، حال شما خوب محو. همه این ها بوسیله این برهان است که این هفته برای این که بتوانید قسط ها را بوسیله موقع صیقلی کنید، بوسیله شدت کار کرده و از خواب و استراحت تان خورده اید. بی خوابی، اثرات منفی بی شماری روی اشتی قد و فصیح دارد که ابتدا درباره آن ها بیشتر خواهیم دانست و بعد تیمار با راهکارهای رفع مشکل بدخوابی و کم خوابی آشنا می شویم.
  وقتی خوب نمی خوابید...

هر انسان بالغ روزمره بوسیله شش تا هشت روزگار خواب باکیفیت نیاز دارد. البته بسته بوسیله ساختار بدنی و ساعت زیستی هر بی نظیر ممکن است این عدد کمی جابجا شده باشد. مطالعه وضعیت ۱۱۱ هزار و ۲۰۵ نفر داخل چهار قلمرو اروپایی که به دلیل درآمد کمتر و وضعیت اقتصادی نامناسب از خواب کافی برخوردار نبودند، علامت می دهد بی خوابی می تواند چند پی مهم روی بدن داشته باشد:

تکثیر خطر ابراز بیماری های قلبی- عروقی: در این حالت بروز سکته قلبی نیز دور از هوی نیست.

مشکلات رویا: اختلال هنگام خواب، افزایش سطح استرس و ناراحتی درون کشش روز و افت بازده کاری.
 
بدخلقی: که می تواند به شکل کاهش بازده موثر بوسیله دلیل بی حوصلگی خواه به عارض مشاجره با دیگران بروز نرم. این مسأله می تواند کاهش سطح تمرکز را نیز به دنبال داشته باشد.
 
اختلال در تغذیه مناسب: که می تواند بوسیله شکل بی اشتهایی، پراشتهاییو میل به خوردن خوراکی ها و نوشیدنی های نامناسب دیده شود. ناچیز خوابی یا بی خوابی باعث بوسیله تیمار خوردن تعادل ترشح دو هورمون لپتین و گرلین می شود. هورمون «لِپتین» عامل ارجاع پیغام اشباع به عدد است. درون مقابل، هورمون «گرلین» بیانگر احتیاج بدن به خوردن است. بی خوابی و ناچیز خوابی باعث اختلال تو ترشح این هورمون ها می شود. این مسأله می تواند مبین اشتهای زیاد بوسیله ویژه هنگام شب باشد.



مستعدشدن نسبت به ابتلا بوسیله بیماری های ثانویه: مثل اضافه مخاطره ابتلا بوسیله دیابت نوع دوم، اختلال داخل آهنگ ضربان قلب، تنگ کردن خون بالا، کاهش هوی جنسی، آپنه، اختلال در سوخت و ساز بدن و افزایش وزن و کاهش سطح تراوش هورمونتستوسترون.

افزایش ریسک حادثه و ارتکاب اشتباه: به این برهان که حافظه و بدنه خسته، مستعد بروز حادثه است؛ بنابراین هر شغلی که داشته باشید، وقتی به قد و روان بی خوابی بدهید، بروز سانحه و اشتباه دور از مراد محو.

سقوط عملکرد سیستم ایمنی بدن: به این قیافه چنانچه عاری وقفه مریض می شوید و هر وهله هم مدت بهبودی شما طول می کشد، یکی از دلایل آن می تواند بی خوابی و خستگی باشد. خستگی تن و روان روی عملکرد جهیز امنیت بدن تاثیر منفی دارد. ترن خواب را روی ریل فراغت دهید

بوسیله همه دلایلی که به آن اشاره شد، باید مشکل خواب را به سرعت برطرف کرد تا بدن بتواند استراحت کافی داشته باشد. برای آن که به شرایط عادی خواب بازگردید، باید بعضی قانون ها را ترک و بعضی دیگر را جایگزین کنید تا دوباره حرکت دورانی خواب و بیداری تان تنظیم شود.

بوسیله معادل کار کنید: مستقر است که شرایط اقتصادی خوب تراشیدن و بنابراین باید چند مقابل کار کرد تا حداقل مبلغی دریافت و عمر کنیم. اما اگر فراغت باشد باطراوت حکم کنیم و به سلامت مان توجه نکنیم، زودتر از آنچه باید از کار افتاده خواهیم شد؛ بنابراین متناسب با زمان خواب و استراحت و تفریح کار کنیم.
 
تو طول روز ناتوان شوید: تا اینکه چنانچه هیچ زمانی برای بازی ندارید، فاصله محل کار تا منزل خواه بخشی از آن را پیاده بروید. این فقره باعث خستگی جسمی و مجهز کردن شرایط کم قیمت برای خواب شب هنگام می شود. اگر تو کشش روز بتوانید کمی ورزش کنید که عالی است.
 
نور بگیرید: ساعت بدن ما با نور تنظیم می شود. به همین دلیل هم با نزدیک شدن بوسیله زمان غروب خورشید، بدن آهسته آهسته داخل حالت استراحت قرار می گیرد؛ بنابراین بخاطر آن که اولا ساعت زیستی بدن شما تنظیم شود و ثانیا، بدن نیازهای خود را از پرتو خورشید دریافت کند، حتما درون کشش روز در معرض تلالو آفتاب راحتی بگیرید. کیفیت و کمیت خواب ما با نمونه نوری که در طول روز اخذ کرده ایم تنظیم می شود.
 
پرتو آبی را کمتر کنید: چنانچه درون منزل خواه محل فرمان مدام تو معرض شورعشق تلالو آبی رنگ مشابه فانوس های ال ای دی و گوشی و تلویزیون های مدرن و ... هستید، سپس از غروب آفتاب از این جنس نورها دوری کنید. نور آبی تداعی کننده نور آفتاب برای مغز است و به این ترتیب خواب از قانون شما می پرد.
 
نوشیدنی بی خوابی نخورید: اگر از آن هایی بوده اید که شب امتحان بخاطر دانا ماندن با فنجان فنجان قهوه بیعت بسته بودید، خوب می دانید که اسقاء کردن نوشیدنی های حاوی کافئینباعث بی خوابی یا خواب بدون کیفیت می شود؛ بنابراین پس ازآن از روزگار ۶ عصر نباید نوشیدنی حاوی کافئین بنوشید.
 
ظهر نخوابید: مقاوم است که بی راه زدن کوتاه بین روز می تواند خستگی را از جسم به در کند، اما اگر زیاد از شقه روزگار طول بکشد، باعث بی خوابی یا بدخوابی شبانه می شود. چرت عقب حداکثر باید نیم روزگار بوده و پیش از غروب آفتاب کامل شده باشد.
 
زمانه بزنید: نظم، بنیادی ترین ضابطه زندگی است. این مسأله در تک شایسته کردن خواب و بیداری بیش مهم است. بدن را ضابطه دهید تو ساعت مشخصی بیدار شود و بخوابد. به این ترتیب ساعت زیستی بدن تنظیم شده و دچار کمینه خوابی یا بی خوابی نخواهید شد.



 حجره را مهیا کنید: دما، نور، صدا، استراحت وسایل خواب، تمیزی و بوی خوب نگرش رویا و تو یک کلمه، آرامش اتاق خواب بخاطر خواب خوب و مرده بسیار مهم است. علاوه بر اینکه بهتر است پیش از خواب، دوش آب گرم بگیرید و بدن را برای خواب دنج آماده کنید.
 
غذای سنگین نخورید: هرچه وعده شام را دیرتر و پرحجم تر بخورید، بخاطر هضم و جذب آن به زمان بیشتری نیاز دارید. پر بودن معده از دلایل بدخوابی و اندک خوابی است؛ بنابراین سعی کنید وعده شام را سبک گزینش کنید و حداکثر تا ساعت ۸ شب شام بخورید.
 
بوسیله مغز آرامش بدهید: بهتر است کمی پیش از خواب، چند بازی آرامش جزء انجام دهید. علاوه براین، بخاطر جلوگیری از بیداری و درگیری ذهن، از روزگار ۹ شب تلفن همراه را دنج کنید. کتاب هایی را مطالعه کنید که ذهن را درگیر و مخبر نکند. کمتر به اخبار گوش دهید و تلاش کنید با موسیقی حلیم به رختخواب بروید.
 
درون دامنه انتها دوا بخورید: اگر با همه تمهیدات گفته شده بازهم دستخوش اختلال خواب هستید، به روانپزشک مراجعه کنید. از نوشیدن دوا نترسید. حتما برای مدت مشخصی داروی تجویزشده را بخورید تا رویا شما به حالت عادی بازگردد. سپس از آن حتما فنی داروی شما را معادل خواهد کرد.
ASاینتلازHAROOOON دو پردازنده ی سری Lakefield پرده برداشت. پردازنده های جدید این خانواده که باعنوان پردازنده ی ۹ واتی Intel Core با فناوری هیبریدی اینتل (Intel Hybrid Technology) همراه هستند، داخل کامپیوترهای باریک و کوچک همچون گلکسی بوک اس جدید سامسونگ استفاده خواهد شد.

سری Lakefield اینتل، کلکسیون ای از پردازنده های کاملا جدید را دربرمی گیرد. این تراشه های هیبریدی، برای کاربری های وزین از هسته هایی در کلاس Core نصیب می گیرد و بخاطر مواقعی که عمر باتری در اولویت قرار دارد از هسته های کم مصرفی در کلاس اتم (Atom) استعمال می بطی ء. پردازنده های یادشده بوسیله معنای حقیقی عجیب هستند. آن ها بوسیله جای حالت مرسومِ ۴ یا ۶ هسته ای، از ۵ هسته و ۵ شکننده قدرت می گیرند.

دو پردازنده ی جدید از سری Lakefield اینتل شامل Core i5-L16G7 با فرکانس پردازشی ۱٫۴ گیگاهرتزی و تراشه ی Core i3-L13G4 با بسامد ۰٫۸ گیگاهرتز است که هر دوی آن ها، هفت وات توان نقشه کشی حرارتی (TDP) دارند. اینتل می گوید که پردازنده های Intel Core با فناوری ترکیبی اینتل، تو باریک ترین و ریختگی ترین طرح ها ازجمله مایه هایی با یک نمایشگر، دو نمایشگر و دستگاه های تاشدنی استفاده خواهد شد. تابه حال، تنها نوت بوک گلکسی بوک اس سامسونگ و تبلت تاشدنی ThinkPad X1 Fold لنوو با استفاده از تراش های سری Lakefield معرفی شدند.

کریس واکر، دستیار حقوق بگیر و مدیر کل پلتفرم های حقوق بگیر موبایل اینتل می گوید:پردازنده های Intel Core با فناوری هیبریدی اینتل، به شفیع ی داخل پیش شهود رویکردی امتحان محور، برای طراحی خراش هایی با ترکیب منجصربه فرید معماری و بلوک های IP اینتل، حجر محک چشم انداز این شرکت بخاطر پیشرفت در صنعت کامپیوتر هستند. پردازنده های Intel Core که ترکیبی از باهم اتحاد کردن مستقر اینتل با شرکا در زمینه ی مهندسی هستند، پتانسیل ابداع دستگاه هایی نوآورانه را افزایش می دهند.

سال پیش اینتل گفت که تراشه های سری Lakefield از سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهند شد. درنتیجه تأخیر به وجودآمده بخاطر عرضه ی این محصولات، احتمالا ناشی از عالمگیر ویروس کرونا است.



اینتل تقاضا می کند که تراشه های سری Lakefield، داخل حالت آماده به کار ۹۱ درصد قابلیت مصرفی کمتری درقیاس با سری Core Y از پردازنده های نسل هشتمی Amber Lake دارند. البته این آمار، مصرف صاعقه فعال را دربرگیرنده نمی شود. پردازنده های جدید از دید استعداد مصرفی، محافظه کارانه ترین مدل سازی بین تراش های اینتل را ندارند. سری Y از خراش های آتی Ice Lake اینتل در کمترین حالت، ۹ وات توان مصرفی دارند و درهمین حال، سری Y از خانواده ی دودمان دهمی کامت لیک ۷ وات برق مصرف می کنند که تا ۴٫۵ وات همچنین کاهش می یابد. اینتل می گوید دو تراشه ی سری Lakefield این مشارکت نیز ۷ وات برق استفاده می کنند و هیچ گزینه ی مشخصی برای کاهش بیشتر توان مصرفی آن ها وجود ندارد.

ترکیب هسته های قدرتمند با هسته های مجزا ی کم مصرف، تکنیکی است که شرکت ARMاز سال ها پیش برای قدرت اندکی به گوشی های هوشمند به امر می گیرد؛ ولی تابه امروز، پردازنده های طراحی شده با معماری این شرکت، تعداد زوج و اغلب انطباق از هسته های قدرتمند و هسته های کم کاربرد را داشته اند. براساس گفته های رام نیک، مدیر ارشد محصول تو قسمت قسمت کردن محاسبات سازمانی اینتل، این همکاری حروف متفاوتی را انتخاب کرده و تنها یک هسته با معماری Sunny Cove را با چهار هسته تحت معماری Tremont هسته های اتم ترکیب کرده است.مقاله های مرتبط:هر آنچه در مورد پردازنده های هیبریدی Lakefield اینتل می دانیمپردازنده سری Ice Lake-SP اینتل برای اولین وهله در جهیز های آقا Inspur مشخص شد

اینتل اطلاعاتی درباره ی عملکرد پردازنده های جدید لیک فیلد ارائه نمی دهد؛ ولی احتمالا داخل پردازنده های Intel Core با فناوری ترکیبی اینتل، تمرکزی رو این شاخص حیات ندارد. اینتل تنها می گوید که تراش های سری Lakefield، دگرگونی فرمت ویدئوها را ۵۴ درصد سریع تر از پردازنده های باستانی (احتمالا مدل Core i5-8200Y از پردازنده های دوده هشتمی Amber Lake) انجام می دهد. اینتل نیز می گوید که تو یک آزمایش تعریف نشده درون بنچمارک 3DMark 11، این طور بازدهی ۱٫۷ برابر بالاتر از تراشه ی Core i5-8200Y خواهد بود.

اینتل با ذکر مثال از همان تراشه ی سلاله هشتمی Core i5-8200Y، دعوی کرد که سری Lakefield داخل بارهای پردازشی مبتنی بر درایت مصنوعی داخل بنچمارک MLPerf دوبرابر سریع تر است. در مجموع، اینتل می گوید که پردازنده های جدید در قیاس با Core i5-8200Y، دوازده درصد عملکرد سریع العمل تری داخل انجام محاسبات اعداد صحیح با کاربرد از یک ترد دارند.بیشتر بخوانید:پردازنده سری Ice Lake-SP اینتل برای اولیه بار داخل جهیز های سرور Inspur ظاهر شدAMD از ارائه به روزرسانی بخاطر درایور گرافیکی تراشه Kaby Lake-G G اینتل امتناع کردپردازنده چهار هسته ای Core-i7 1165G7 اینتل بار دیگر در بنچمارک 3DMark صریح شدچرا مهاجرت اپل از پردازنده های اینتل به آرم، قانون دان به رویت می رسد؟اپل احتمالا داخل WWDC مهاجرت از پردازنده های اینتل به ARM را اعلام می
شینگنSGHAROOOON یا شنگن پیمانی است که به موجب آن بعضی از کشورهای اروپایی از مرزی واحد برخوردار هستند و شهروندان خارج از این معاهده جهت عروج و اقامت ملزم به اخذ ویزایی موسوم بوسیله ویزای شینگن هستند. شینگن (Schengen) بزرگ ترین منطقه بدون نیاز به پاسپورت دنیا محسوب می شود، در سال ۱۹۸۵ تو ملک لوکزامبورگ هنگام یک قرارداد بین المللی ایجاد شد. براساس این پیمان، ۲۲ کشور بدنه اتحادیه اروپا و چهار کشور اندام انجمن تجارت آزاد اروپا (EFTA) که محدوده ای به مساحت ۴,۳۰۰,۰۰۰ کیلومتر مربع و جمعیتی ۴۲۰ میلیون نفری را در بر می گیرد، به عنوان مجموعه ای واحد ادا می کنند.

نکته زیبنده توجه اینکه صیت پیمان شینگن برگرفته راز ایالت ای به همین نام در لوکزامبورگ، داخل محل اصابت مرز این سرزمین با آلمان و فرانسه است.

ویزای شینگن این امکان را به دارنده ویزا می دهد تا برای مدت زمان و شرایطی مشخص که براساس ماهیت و کمال مطلوب سفر گلچین می شود، به هریک از کشورهای کالبد پیمان شینگن سفر نرم. موافق آمار در سال ۱۴.۳ میلیون ویزای کوتاه مدت شینگن درون سراسر جهان صادر شده است. این آمار مشعر از میزان بالای توقع بخاطر سیر تکاملی به منطقه شینگن است.

البته ویزای شینگن براساس هدف سفر، جنس ورود و مدت زمان اقامت دارای سه قسمت قسمت کردن بندی کلی است؛ویزای توریستی شینگن (ویزای جنس A، ویزای نوع B و ویزای جنس C)ویزای نوع D خواه ویزای ملی (National Visa)ویزای اعتبار محدود منطقه ای ((LTV)ویزای توریستی شینگن یا ویزای سندیکا شینگن (USV)

دارنده «ویزای اتحادیه ی شینگن» (Uniform Schengen Visas) مجوز ورود و سفر بوسیله کشورهای جسم این میثاق را برای حداکثر ۹۰ روز در بازه زمانی ۱۸۰ روزه دراختیار دارد. این ویزا در اصل همان ویزای توریستی بخاطر گردشگران محسوب می شود. کشورهای اتریش، بلژیک، چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس عضو پیمان شینگن هستند. البته باتوجه به هدف متقاضی از سیر تکاملی به این کشورها، یکی از گوناگون ویزای B ،A خواه C  بوسیله وی علاقه می گیرد.

ویزای جنس A

A این گذرنامه نوعی ویزای ترانزیت فرودگاهی است که دریافت  آن به مسافر اجازه می دهد تا در یکی از فرودگاه های محدوده شینگن پرواز خود را تعویض و به کشوری خارج از محدوده شینگن سفر. کند بوسیله همراه داشتن این ویزا عزب برای استفاده از فرودگاه های محدوده شینگن معتبر. است داخل صورتی که فردی دارای یکی از شرایط عرشه باشد ملزم به گرفتن ویزای ترانزیت فرودگاهی نخواهد:بود دارای ویزای دارای حرمت مملکت شنگن، سندیکا اروپا و مناطق اقتصادی اروپا، کانادا، ژاپن یا آمریکا.باشد دارای یک مجوز اقامت معتبر صادر شده از حوزه شنگن، اتحادیه اروپا و مناطق اقتصادی EU وEEA ، شهرداری آندورا، کانادا، ژاپن، جمهوری سن مارینو خواه ایالات متحده آمریکا.باشد دارای یک پاسپورت سیاسی.باشد عضوی از یک خانواده انجمن اروپا EU، EEA یا شهروند سوئیس.باشد جزو پرسنل پرواز والا پیمان نامه کنوانسیون شیکاگو در هواپیمایی بین المللی.باشد ویزای جنس Bمقاله:مرتبط جدیدترین قوانین ویزای شینگن

2020 این ویزا نیز نوعی ویزای ترانزیتی است که به همراه داشتن آن به مسافر دستور می دهد تا بخاطر مدت زمان حداکثر پنج روز از خاک کشوری در ناحیه شینگن عبور. کند همچنین، داخل صورتی که سیر تکاملی نیازمند ترک محدوده ترانزیت بین المللی و ورود به محدوده شینگن باشد؛ برای نمونه، زمانی که ادامه سیر شما ازطریق قطار یا هواپیما برای صبح بوده و شما نیاز به گذراندن شب و اقامت داخل هتل دارید، در این مورد ویژه نیز بخاطر سیر تکاملی با هواپیما نیز احتیاج به ویزای ترانزیت خواهید.داشت ویزای نوع

C ویزای جنس C درواقع روادید کوتاه مدت است و مدت حرمت آن بوسیله خلال صدور گذرنامه تعیین می. شود ستاندن کنندگان ویزای C بسته بوسیله هدف و شرایط سفر خود یکی از سه سنخ ویزا را اخذ می:کنند ویزای یک وعده (دخول-Single): entry این ویزا فقط برای یک بار ورود به یکی از کشورهای جثه بیعت شینگن عرض دارد و به محض ترک کشور مقصد، قدر گذرنامه فارغ از اینکه مدت زمان آن به ته رسیده یا نه، منقضی می. شود نکته قابل توجه اینکه دراختیار داشتن ویزای شینگن شرط لازم و کافی بخاطر ورود به کلیه کشورهای منطقه شینگن نیست؛ برای نمونه، ویزاهای کوتاه مدت ایتالیا با شهرت روادید متحدالشکل کوتاه (مدت ویزای) شینگن بخاطر اقامت حداکثر ۹۰ بسرعت در یک بازه زمانی ۱۸۰ روزه موجب سفر به مملکت شینگن صادر می شود، مشروط پیاده شدن اینکه تنها تیر یا آماج اصلی «سفر» ایتالیا. باشد کشورهای عضو بیعت شینگن این اصالت را دارند که درون مبادی مرزی کشورشان از ورود مسافرانی که عاری درنظرگرفتن دستورالعمل فوق، روادید شینگن اخذ کرده اند، جلوگیری.کنند ویزای دو بار: دخول این ویزا همچنین شرایطی مشابه با ویزای یک بار ورود دارد با این تفاوت که مسافر تا دو کود رخصت ادخال بوسیله کشور تیر را. دارد نکته زیبنده توجه اینکه استعمال از این (فرصت دو کود) ورود تو محدوده زمانی مشخصی قابل استعمال.است ویزای چند کود (ورود-Multiple): entry عزب محدودیت این ویزا فردی زمانی آن است که حرمت آن ۹۰ روز به ازای هر ۶ ماه از سال. است زمان این ۹۰ روز بوسیله محض ادخال مسافر به هریک از کشورهای قلمرو شینگن محاسبه می.  &شود;/lt&ul;



gt ویزای جنس D یا ویزای (ملی National)

Visas این گذرنامه که از آن با نشانی ویزای نوع D بی آرامی یاد می شود برای دانشجویان، تجار خواه کسانی که بخاطر مدت زمان مشخصی منظور دارند درون کشور شینگن اقامت داشته باشند، صادر می. شود برای نمونه، ویزای ملی شینگن می تواند داخل مواردی همچون افرادی که با هدف استفاده از خدمات درمانی عزم اقامت محدود برای پرگیر ای گلچین شده داخل یکی از کشورهای عضو قلمرو شینگن را دارند و پس از آن به ملک خود بازخواهند گشت، به صورت یک کود ورود صادر.شود ویزای یک وعده دخول جنس

D ویزای یک وعده دخول سنخ D برای کسانی صادر می شود که به دلایل مشخص متشابه خدمات درمانی قصد اقامت محدود بخاطر حوالی ای تعیین شده در یکی از کشورهای عضو ناحیه شینگن را دارند و پس از آن به ناحیه خود بازمی. گردند با دراختیار داشتن ویزای چند جنین ورود نوع D، بدون حاجت بوسیله اخذ روادید دیگری می نبوغ به تمامی کشورهای ملک شینگن عاری محدودیت سیر تکاملی.کرد ویزای چندبار ادخال نوع

D برای ستاندن ویزای چندبار ورود جنس D متقاضی باید یکی از شرایط ذیل را میلیونر باشد؛دانشجویان بین المللی که برای ایفا پروژه های تحقیقاتی برای مدتی ( معین که ناچیز از یک سال) است به ناحیه شینگن سفر می.کنند دانشجویان بین المللی که قصد اول تحصیل در یکی از دوروبر های تحصیلی کشورهای کالبد پیمان شینگن را. دارند به این گروه ویزای یک ساله اعطا می شود که برای اقامت بیشتر برازنده تمدید.است کار علمی و آموزشی درون یک مرکز تحقیقاتی یا مؤسسه عفیف درون هریک از کشورهای هیئت قانونگذاری. شینگن این ویزا باتوجه به بررسی سوابق بی تا و اعضای قوم اش صادر می.شود متخصصانی که باهدف بوسیله ابونمان گذاشتن تخصص خود به ناحیه شینگن سیر می. کنند هنرمندان، ورزشکاران یا هر حرفه تخصصی دیگری در این گروه قرار می.گیرند موارد اضطراری که فرید بوسیله دلیل شرایط پزشکی بخاطر مدت مشخصی قادر به ترک ملک شینگن.

نباشد ویزای اعتبار محدود منطقه (ای)

VLT این گذرنامه بوسیله بی نظیر اجازه می دهد تا فقط به همان کشوری که از آن ویزا دریافت کرده خواه چند کشور دیگر قلمرو شینگن که درون زمان اخذ گذرنامه بی پرده شده سفر. درنگ صدور این ویزا در وضعیت خاص قیافه می گیرد؛ بخاطر مثال، برای دلایل انسان دوستانه یا مواردی که داخل شرایط اضطراری اتفاق می. افتد این سنخ ویزا بیشتر بوسیله پناهندگانی تعلق می گیرد که بدون مدارک عفیف وارد ناحیه شینگن شده.

اند الصاق این ویزا در گذرنامه به این ذهنی است که بی نظیر مشروع فقط مجاز بوسیله اقامت در همان کشور صادرکننده ویزا خواه درون چند سرزمین محدود دیگر ناحیه شینگن است که درون زمان قبض ویزا فاش شده اند و اجازه ادخال به دیگر کشورهای مملکت شینگن را بوسیله هیچگاه عنوان. ندارد زمان این نوع از گذرنامه بنا به شرایط خواهان و صلاحدید افسر گذرنامه متغیر بوده و امکان پذیر است بوسیله لباس ویزای ترانزیت خواه ویزای کوتاه مدت برای بی مانند طالب صادر.شود بیشتر:بخوانید راهنمای تام تحصیل در کانادا 2020ستاره های هتل ها چگونه تعیین می شوند؟بزرگترین مال خاورمیانه کجاست؟خنک ترین شهرهای ایران برای سفرهای تابستانی کدامند؟کدام شهرهای ایران بوسیله دلیل همانندی اسمی با یکدیگر سهو گرفته می
با نزدیک شدن بوسیله زمان عرضه ی پلی استیشن ۵ وایکس باکس سری ایکس، انتشار اخبار متنوع درباره ی آن ها را تماشایی هستیم و حتی از بزرگان صنعتی بازی های ویدئویی درزمینه ی کنسول های نسل بعدی پرسیده می شود. این کود رسانه ها به سراغ مارچین ماکاش، از استودیو مونوالز رفته اند تا نظر وی را درباره ی مغایرت های دو کنسول بدانند.

ماکاش در اظهارات جدیدش درباره ی تفاوت های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس، توان پردازنده های این دو کنسول را فارغ از رویکرد منعطف تری که پلی استیشن ۵ ارائه می دهد، کاملا نزدیک بوسیله غم وصف می یواش.

هردو کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس درزمینه ی قابلیت های سخت افزاری ترفیع درخورتوجهی در مقایسه با نسل سابق خویشتن ارائه می کنند و این موضوع سبب شده بسیاری از ترقی دهندگان درون مصاحبه ها و اظهارنظرهایشان از هیجانی صحبت کنند که بخاطر کارکردن با این پلتفرم ها دارند و امکاناتی که از این ضابطه دراختیار ورزش سازان قرار می گیرد. مارچین ماکاش از استودیو مونوالز (The Moonwalls) همچنین رویت خویشتن را درباره ویژگی های جدید کنسول های نسل نهم بیان کرده است.

مدیر استودیو مونوالز که توسعه دهنده ی بازی ماجراجویی و داخل آستانه ی ترویج Commander ’85 نیز محسوب می شود، در مصاحبه ی جدیدش با وب سایت Gamingbolt، به طور خلاصه از هیجانش برای امتحان ی نسل جدید کنسول های ورزش صحبت کرده است. وی می گوید هنوز فرصت دسترسی به کیت توسعه ی کنسول های متاخر سونی و مایکروسافت را به دست نیاورده و اظهاراتش براساس رویدادها و اخباری است که تاکنون شنیده است.

مقاله ی مرتبط:یقین: PS5 مثل به کنسول های سنتی و دوبرابر حجیم تر از بدنه PS4 Pro خواهد حیات



به گفته ی وی، کنسول جدید سونی برضد ایکس باکس سری ایکس از فن شناسی جدیدی موسوم به فرکانس متغیر کاربرد می کند که به صورت اختصاصی برای پلی استیشن ۵ توسعه داده شده است. ماکاش با این نکته رمز می یواش که بین توان پردازشی دو کنسول تفاوت بسیاری مشاهده نمی شود و فناوری فرکانس متغیر می تواند انعطاف پذیری بیشتری برای پلی استیشن ۵ درمقایسه با ایکس باکس سری ایکس ابداع کند.

ماکاش می افزاید:هردو کنسول داخل بحث قابلیت پردازنده ی مرکزی قدمی رو به جلو هستند و عملکرد موفقی ارائه می دهند؛ اما از دیدگاه من، استعداد Multi-Threading هم زمان، ویژگی ای است که می تواند فرق را میان این دو پلتفرم رقم بزند. افزایش توان پردازش و بهبود عملکرد سیستم، همواره گنجایش ی مطلوبی برای کاربران بوده است؛ اما باید صادقانه بگویم چنانچه رویکرد انعطاف پذیرتر پلی استیشن ۵ را در این بحث کنار بگذاریم، برنده ی مطلقی مشاهده نخواهیم کرد.



ماکاش درباره ی پردازنده های گرافیکی و نفاق سرعت کلاک در این دو کنسول همچنین می گوید براساس تجربه ی انحصاری اش در تاسیس بازی های پلتفرم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان، توسعه ی بازی ها روی کنسول های سونی ساده تر بوده است و صدای زیر مردانه دارد پلی استیشن ۵ نیز مثل نسل قبل رضایت ترقی دهندگان را به پشت داشته باشد:براساس امتحان ی شخصی ام در توسعه ی بازی ها روی ایکس باکس وان و PS4، باید بگویم معمولا نتایجی که روی پلی استیشن ۴ می گرفتیم، به مراتب بهتر از کنسول مایکروسافت بوده است. فکر می کنم این موضوع در نسل جدید همچنین همچنان صادق باشد؛ اما داشتن قدرت بیشتر همواره خصیصه ی متجاوز خوبی محسوب می شود؛ چراکه می تواند امکانات و فرصت های بیشتری در بحث چونی گرافیکی به توسعه دهندگان ارائه کند.

بازی Commander ’85 صبر است در زمان نامشخصی از ژوئیه ی امسال بخاطر پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و معلول سی عرضه شود. شعر این بازی افسون شده از روز ۱۳ مه ۱۹۸۵ ابتدا می شود؛ یعنی روز متولد شخصیت اصلی که عضوی از خانواده ای لهستانی و به آمریکا مهاجرت کرده است. پاپا او هدیه ی ارزشمندی بخاطر تولدش گرفته: یک عدد کامندر ۸۵؛ کامپیوتر بسیار مدرنی است با فهم مصنوعی پیشرفته که نه تنها اجازه ی ورزش کردن به او را می دهد؛ بلکه با این شخصیت مکالمه هم می نرم.بیشتر بخوانید:اطلاعات جدیدی از سیستم تهویه پلی استیشن 5 منتشر شدمایکروسافت پتنتی برای حسگر پرتو ساعت هوشمند ثبت کردسرعت SSD پلی استیشن 5 باعث بازنویسی بخشی از آنریل انجین 5 شده استمشخصات هدفون سونی WH-1000XM4 بی پرده شدغو ل های فناوی چگونه اطلاعاتی جامع درباره ما پیدا می کنند؟
ASGHفیسبوکOOOONSGHAROOOON داخل طول ۱۶ سال فعالیت، همیشه با کاستی قابلیتی اساسی برای کنترل حریم خصوصی توسط کاربران روبه رو بوده است. کاربران همیشه از کاستی گزینه هایی برای حفاظت از داده های منتشرشده در پلتفرم، ناراضی بوده اند. به هرحال حفظ کردن حریم خصوصی درون فیسبوک همیشه با چالش روبه رو بود و البته مسیرهای جایگزین و متفرقه ای هم توسط کاربران بخاطر رفع این چالش مطرح می شد.

غول شبکه های اجتماعی بالاخره ابزاری را معرفی کردن کرد که مدیریت پست ها را تو پلتفرم، آسان می بطی ء. وسایل جدید فیسبوک، شهودی ترین حالت مدیریت حریم خصوصی را دراختیار کاربران صبر می دهد. ابزاری که شبیه به توان متشابه درون جیمیل است که که از زمان طرز اندازی فیسبوک، دردسترس کاربران گوگل صبر داشت.

ابزار جدید فیسبوک به اشتهار Messag Activity معرفی شد که مفهومی مانند به آرشیو را تو فیسبوک ایجاد می کند. این آرشیو به شما امکان می دهد تا هر تعداد از پست های قدیمی مدنظر را بوسیله یک فضا جدید و امن شبیه به ورق ی هوم نقل مکان کنید. تنها خود شما قادر به مشاهده ی محتوای موجود در این ورق خواهید بود. توان جدید همچنین پوشه ی Trash را هم به فضا کاربری فیسبوک اضافه می کند و کاربران با آسودگی بیشتری امکان پاک کردن پست های خود را خواهند داشت. شرکت اعلام کرد که قابلیت متاخر مقدمه عزب برای اپلیکیشن موبایل عرضه خواهد شد.



فیسبوک درون یک پست وبلاگی اطراف قابلیت متاخر در پلتفرم شبکه ی اجتماعی نوشت: فرقی ندارد که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بوسیله دنبال شغل بوده یا یک ربط ی انحصاری را پشت شیوه گذاشته باشید، به هرحال ما می دانیم که مواردی تو زندگی افراد تغییر می کنند. ما می خواهیم شما به آسانی محضر خویشتن در فیسبوک را مدیریت کنید.

قابلیت های آرشیو و خاکروبه دان، مفاهیمی هستند که اکثر کاربران دنیای فناوری از مفهوم ایمیل با آن ها آشنا شده اند. بوسیله عنوان شهید شما در Gmail می توانید ایمیل های خود را بوسیله خاشاک دان بفرستید که به صورت خودکار پس از ۳۰ روز پاک می شوند. مگر اینکه ایمیل مدنظر را بازیابی خواه به صورت دستی کاملا حذف کنید. قابلیت متاخر فیسبوک درکنار این موارد، مدیریت دسته ای پست ها را بی قراری دراختیار شما راحتی می دهد. درنتیجه می توانید پست ها را به صورت دسته ای مشاهده و مدیریت کنید یا همگی ی آن ها را به آرشیو یا زباله دان بفرستید. نیز می توانید پست ها را بسته به پیرامون ی زمانی، سنخ (عکس و فیلم، پست های منتشرشده از اپلیکیشن های دیگر و غیره)، افراد واضح و دیگر دسته بندی ها، فیلتر کنید. بعد می توان پست های فیلتر شده را به قیافه تکی یا قسمت قسمت کردن ای، مدیریت کرد. زاکربرگ از مدت ها پیش مجاهدت می یواش تا شریک شدن خود را متعهد بوسیله حریم مخصوص نشان دهد

اگر درون فیسبوک پستی را حذف یا آرشیو کنید که افرادی در آن تگ شده باشند، آن ها دسترسی بوسیله پست را از مشت خواهند انصاف. فیسبوک می گوید هیچگاه اعلانی بخاطر افراد تگ شده تو پست ارسال نمی شود. درنتیجه می توانید عاری آگاهی دیگران، پست های موردنظر خود را حذف یا آرشیو کنید. البته نمی توانید پست های متعلق به دیگران را پاک کنید که در آن ها تگ شده اید. درنهایت نبوغ های جدید، عزب مخصوص محتوایی هستند که خویشتن شما به پول اعانه گذاشته اید.

فیسبوک درحال حاضر منویی بوسیله نام Select Privacy بخاطر هریک از پست های کاربر درون شبکه ی اجتماعی ارائه می درنگ. داخل منوی مذکور می توان برملا کرد که چه کسی، محتوای پست را مشاهده یواش. گزینه های Public , Friends, Specific Friends و غیره درون این بخش، مدیریت حریم خصوصی پست را ممکن می کنند. آرشیو کردن یک پست پس از انتشار، مثل به این خواهد بود که درون زمان انتشار، گزینه ی Only Me را درون بسرنوشت شوم دچار کردن حریم خصوصی انتخاب کنید. فرق آرشیو کردن با برگزینی نمایش پست «فقط بوسیله خود کاربر» در آنجا است که پست های آرشیو شده را می استعداد به رخ گروه جمعی در یک محل مشاهده کرد.

مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ، پس از بحران هایی که درون سال ۲۰۱۸ فشار شدیدی بوسیله شرکتش هوشیار کرد، گفتمان جدیدی را برای مدیریت کسب وکار خویشتن مطرح کرد. او مفهومی به نام «چشم اندازی متمرکز کنار حریم مخصوص برای شبکه ی اجتماعی (A A-Privacy Focused Vision for Social)» Networking را درون مارس ۲۰۱۹ اعلام. کرد داخل قدری از اعلانیه ی جدید زاکربرگ، به چالش های بسی کاربران داخل پاره حریم خصوصی داخل متجاوز از یک دهه ی گذشته اشاره شده.



بود مارک زاکربرگ در بخشی از یادداشت سال ۲۰۱۹ تصنیف: حیات یکی از چالش های پا بر جا در ساختن ابزارهای اجتماعی، مشکل بهره وری و کارایی. است وقتی کلکسیون های عظیمی از پیام و عکس را در گذر زمان می سازیم، پس از مدتی علاوه بر دارایی، به مسئولیت ما هم تبدیل می. شوند به نشانی مثال، بسیاری از افرادی که برای مدت زیادی درون فیسبوک بوده اند، عکس هایی از دوران جوانی دارند که شاید اکنون از آن ها خجالت خورده. شوند ازطرفی آن ها به هرحال مانوس دارند تا آرشیوی از لحظات انواع زندگی خود داشته. باشند مقاله های: مرتبط فیسبوک و کمبریج آنالیتیکا؛ کابوس حریم شخصی افشای اسناد لابی فیسبوک برای مقابله با قوانین حفظ حریم

خصوصی زاکربرگ در میانه ی سال ۲۰۱۸ تعهد داده بود که ابزاری بخاطر پاک کردن تاریخچه ی مرور در فیسبوک به کاربران ارائه. کند بیش از یک سال برای توسعه و عرضه ی افزار موردنظر زمان نیاز. وجود ابزاری که بوسیله نام-Off Facebook Activity درون اوت ۲۰۱۹ معرفی. شد این قابلیت، مدیریت وب سایت ها و اپلیکیشن های متفرقه ای را دراختیار شما می گذارد که کتاب ی فعالیت را به فیسبوک ارائه می. کنند با مصرف از استعداد جدید می توان این تاریخچه را حذف. کرد نبوغ مذکور نیز به کاربر امکان می دهد تا فیسبوک را در استعمال از تاریخ برای هدف گیری تبلیغاتی، محدود.

یواش مدیرعامل فیسبوک از سال ۲۰۱۱ و حدود یک دهه پیش هم به نوعی با چالشی شبیه بوسیله وضعیت کنونی درگیر. حیات او در مطلبی: «نوشت فیسبوک قدیم متعهد بوده است تا درباره ی اطلاعاتی که شما با ما به وجه اشتراک مجله می گذارید، رویکردی براق داشته. باشد ما در ساختن ابزارهایی که امکان مشاهده و کنترل محتوای ابونمان گذاشته شده را به کاربر می دهد، در دنیای اینترنت پیش گام بوده. ایم البته ما همیشه می توانیم عملکرد خود را بهبود. دهیم من متعهد می شوم که فیسبوک را به سمت پیش دامنه ماندن در شفافیت و کنترل روی حریم خصوصی، هدایت.»

کنم اکنون و پس از گذشتن ۹ ماه از تعهد مارک زاکربرگ و ۱۶ سال از فعالیت فیسبوک، شرکتش هنوز تقلا می کند تا محور های ابزاری برای مدیریت حریم مخصوص را دراختیار کاربران راحتی. دهد فراموش نکنید نبوغ هایی که اخیرا توسط غول شبکه های اجتماعی معرفی شدند، از سال ها پیش در بسیاری از پلتفرم های اینترنتی دردسترس راحتی. داشتند بیشتر: بخوانید آموزش ارسال پست زمان بندی شده در اینستاگرام ازطریق دسکتاپ AR فیلترهای AR اینستاگرام پویاتر می شوند فیسبوک نام کیف پول ارز دیجیتال خود را بوسیله Novi تبدیل قسط هند احتمالا به زودی Zoom را بست می یواش لایحه بحث برانگیز جماعت سنا آمریکا و بطلان آشکار حریم
ویوودر آینده ای نزدیک گوشی های جدید خانواده ی X50 را رونمایی می درنگ و برابر آنچه از گوشه و کنار شنیده ایم، رونمایی آن ها برای روز یکم ژوئن ۲۰۲۰ (۱۲ خرداد ۱۳۹۹) تعیین شده است. طی چند هفته ی گذشته تماشاگر افشای معلومات زیادی درمورد این گوشی ها بودیم، به علاوه خود ویوو همچنین تیزرهایی رسمی از آن ها منتشر کرده است. براساس همین سررشته ها و تیزرها فکر می کردیم تقریبا همه چیز را درمورد گوشی های موردانتظار X50 و X50 پرو می دانیم. بااین حال تاکنون از دستگاه سوم این خانواده نامدار نشنیده بودیم. اسلاید جدیدی که به تازگی منتشر شده است اطلاع دادن می کند X50 پرو پرچم دار این خانواده نیست و لقب موردبحث باید به ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس ( Vivo X50 Pro) اعطا شود. گوشی ویوو ایکس X50 Pro پلاس از تراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام استعمال می کند و پرچمداری توانمند به نظر می رسد.

طی چند روز گذشته ازسوی منابع متنوع شاهد افشای اطلاعاتی مختلف درمورد گوشی های متاخر ویوو بودیم که شماری از آن ها با یکدیگر معادله نداشتند. تأیید پیدایش ایکس ۵۰ پرو پلاس علامت می دهد شماری از مفروضات رک شده به این نمونه مربوط بوده اند و همین موضوع، حاضر بودن تطابق برخی از اطلاعات را توجیه می درنگ.







شماری از رسانه ها اطلاع دادن کردند ویوو X50 پرو به جای داشتن حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN1 سامسونگ از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX598 سونی یکروز می گیرد. ویوو پیش تیز در تیزرهای تبلیغاتی اش اعلام کرده وجود یکی از گوشی هایش قرار است به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی جدید سامسونگ مجهز باشد، درنتیجه مطرح شدن ادعای یکروز مندی پرچم دار جدید این شرکت از حسگر سونی که درون آن زمان تامل می کردیم X50 Pro است، در ابتدا غیرمنطقی بوسیله نظر می رسید. بااین حال از قرار معلوم ویوو قصد دارد حسگر سامسونگ را در نمونه پلاس مورداستفاده فراغت دهد. 

منبعی که اطلاعات جدید را علنی کرده است ادعا می کند ویوو X50 پرو پلاس افزون پهلو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ به ورقه نمایش OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از استاندارد HDR10 روانه ی بازار می شود. نیز گفته می شود این گوشی دارای فناوری شارژ کندرو ۴۴ وات است. براساس شنیده ها، ویوو X50 Pro از صفحه نمایشی ۹۰ هرتز بهره می گیرد، البته این ورقه ارائه اندوه از استاندارد HDR10 پشتیبانی می درنگ. درکنار این ها مدل عادی را داریم که صفحه نمایشی فرسوده خیس نسبت به دو میزان دیگر دارد و از مقیاس HDR پشتیبانی نمی یواش. 







ویوو ایکس ۵۰ پرو افزون بر بهره مندی از حسگر واقعی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX598 به جای ایزوسل GN1، احتمالا درون پنل پشتی میزبان چندین دوربین دیگر است. رسانه ها دعوی می کنند تنها تفاوت بین دوربین های مدل های پرو و پرو پلاس بوسیله حسگر اصلی آن ها برمی گردد و دیگر حسگرها داخل بین شان مشترک است. پیاده شدن این اساس ویوو X50 پرو در پنل پشتی بوسیله همراه حسگر ۴۸ مگاپیکسلی از دوربینی ۸ مگاپیکسلی با لنز تله فوتو ی دارای مکانیسم پریسکوپی بهره می گیرد، دوربینی که ظاهرا می تواند سوژه ها را تا حداکثر ۶۰ موافق بزرگ نمایی بطی ء.

دوربین دیگر حسگری ۱۳ مگاپیکسلی دارد که در دنبال لنز دام فوتوی عادی قرار محزون و بزرگ نمایی اپتیکال ۲ برابری را ارائه می دهد. دوربین بعدی از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق گسترده استعمال می کند و درنهایت دوربین آخر را داریم که از حسگری ۸ مگاپیکسلی تو پشت لنزی ماکرو بهره می گیرد. البته بین اطلاعات برملا شده داخل زمینه ی دوربین فدایی تناقضات بوسیله چشم می خورد. درحال مجهز بیشتر منابع، بهره مندی ایکس ۵۰ پرو از حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را تأیید کرده اند، اما مطمئن نیستند که دیگر حسگرهای پنل پشتی استاندارد پرو با نمونه پرو پلاس کاملا شبیه به بی قراری باشد. احتمالا تفاوت هایی نسبتا جزئی در این زمینه خواهیم نظر. البته تمامی آنچه گفتیم فعلا در حد حدس و گمان است.





درکنار موارد یادشده در بین سه گوشی خانواده ی X50 برخی تفاوت های دیگر غصه وجود دارد که به نیکوکاری در تصاویر صریح شده متناسب مشاهده هستند. به نعوظ کلی بوسیله نظر می رسد سه گوشی موردبحث ازلحاظ مشخصات فنی شباهت زیاد اضافی به یکدیگر دارند. موضوعی که مدال می دهد قرار نیست شاهد شکافی مجلل درون بین قیمت گوشی ها باشیم. پیش مرطوب درون یکی از بینایی ها اخبار شده است که X50 Pro قیمتی برابربا ۳٬۹۹۸ یوآن (۵۶۰ دلار) دارد. بدین ترتیب قیمت مدل پرو پلاس قطعا از ۴٬۰۰۰ یوآن گذر خواهد کرد. متأسفانه درحال فراهم اطلاعات دقیقی درموردقیمت گوشی موبایل ویوو X50 پرو پلاس نداریم.



براساس مفروضات صریح شده، ویوو X50 معمولی از خراش ی اسنپدراگون 765G استفاده می کند و ۸ گیگابایت حافظه ی رم دارد. این گوشی دارای دو کانفیگ با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد حیات و ضخامت آن به ۷/۴۹ میلی متر خواهد رسید. ویوو X50 صبر است ۱۷۰ گرم معادل داشته باشد و از صفحه نمایشی ۶/۵۶ اینچ با وضوح ۲٬۳۷۶ در ۱٬۰۸۰ پیکسل بهره بگیرد. ورق عرضه دستگاه دارای نرخ ترمیم ۹۰ هرتز خواهد بود. گفته می شود این گوشی باتری ۴٬۲۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ تند ۳۳ وات دارد و از NFC هم پشتیبانی می کند. 

ویوو X50 پرو همچون معیار معمولی دارای تراشه ی اسنپدراگون 765G و ۸ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی خواهد وجود. این گوشی ۸ میلی متر ضخامت و ۱۸۰ گرم وزن خواهد داشت و از صفحه نمایشی مشابه میزان عادی با میزان HDR10 استفاده خواهد کرد. دو استاندارد عادی و پرو دارای صفحه نمایش ۹۰ هرتز هستند. افزون بر این ها گفته می شود تمامی گوشی های قوم ی X50 تو پنل جلویی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روزی می گیرند. ویوو X50 از باتری ۴٬۳۱۵ میلی آمپرساعتی با شارژ نوک تیز ۳۳ وات بهره خواهد گرفت و از NFC پشتیبانی خواهد کرد.

درنهایت به X50 پرو پلاس می رسیم، یعنی درفش دار پا بر جا ویوو. این گوشی که از خراش ی رده بالای اسنپدراگون ۸۶۵ روزی می گیرد ۸ گیگابایت حافظه ی رم دارد و تنها در یک کانفیگ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی دردسترس راحتی می گیرد. صفحه ارائه آن دقیقا متشابه مقیاس پرو است، با این مغایرت که در مدل پرو پلاس شاهد ارج نوسازی ۱۲۰ هرتز هستیم. ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس ۸ میلی متر کلفتی و ۱۸۰ گرم معادل دارد و به باتری ۴٬۳۱۵ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۴۴ وات مهیا شده است. 



شما کاربران زومیت چه دیدگاهی تو این بنیان دارید؟بیشتر بخوانید:با قابلیت ویژه اکسپریا وان مارک 2 درزمینه گیمینگ آشنا شویدسونی ویدئوهای تبلیغاتی اکسپریا 1 ll را منتشر کردمشخصات گلکسی M01 سامسونگ مشخص شدآیفون 13 اپل احتمالا ابتدایی آیفون بدون درگاه خواهد بودHTC تابستان امسال با پرچمداری 5G به میدان پرچم داران باز می گردد؟
ابرآروان در تفاهم نامه ای که با دایره فناوری اطلاعات به توشیح رسیده، کفالت دار شده تا درون پیرامون ی ۶ ماهه، خدمات مجانی و تخفیف داری را به ۳۰۰ استارتاپ ارائه درنگ. براساس مفروضات نمایش شده، ابرآروان به ۳۰۰ استارتاپ ازطریق سامانه ی موسوم به ایران نوآفرین و پس از تأیید سازمان فناوری اطلاعات، خدمات ارائه خواهد عدالت.

این خدمات شامل دو دوره ی ۶ ماهه می شود که دوره ی اول شامل نمایش ی مجانی خدمات شبکه ی توزیع محتوا (CDN) و امنیت ابری بوسیله مجانی تا سقف ۱۲۰ میلیون ریال برای هر خواهان است. همچنین داخل دوروبر ی ۶ ماهه ی دوم، این استارتاپ ها می توانند از تنزل ۵۰ درصدی تا سقف ۸۰ میلیون ریال استعمال کنند. 

ابرآروان نیز اطلاع دادن کرده که درصدد است تا رویداد-محک ی ابربازی را برای حمایت از تولید و عرضه ی ایده های نو در محصولات ابری و مصرف از آن برای ابداع فرصت آموزشی مقابل داخل حوزه ی آی تی بخاطر نوجوانان رمز کرد. 

درکنار تفاهم نامه ارایه ی خدمات در طرح «ایران نوین»، ابر آروان با ۹ شتاب دهنده شامل ماخذ ملی بازی های رایانه ای، فضای حکم اشتراکی باکس، پارادایس هاب، تریگ آپ، ساختمان نوآوری، دیموند، فینوا ، تیوان و میل تفاهم نامه ی مشارکت دارد که براساس آن، استارتاپ های معرفی شده از این پیشدستی کردن دهنده ها می توانند به مدت ۶ماه از محصولات شبکه ی توزیع محتوا و امن ابری آروان به مجانی بهره مند می شوند.بیشتر بخوانید:رویداد ابربازی بوسیله جهت مسری کرونا آنلاین برگزار خواهد شدگزارش زومیت از رویداد سوار ابرها ۹۸ابرآروان در زمان قطعی اینترنت چه سرویس هایی به کاربرانش عرضه کرد؟ابرآروان رویداد ابربازی را با کارمزد شقه میلیارد تومانی در شهریور ماه سال ۹۹ برگزار می کندابر آروان از Object Storage رونمایی کرد
اسنپ با شیوع گسترده ی ویروس کرونا در ناحیه و وعظ بوسیله حضور حداقلی در مراکز بهداشتی، با همکاری سامانه ی هاسپیتل، مشاوره ی پزشکی آنلاین، سرویس «پزشک و مشاور» را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. بدین ترتیب، امکان دریافت آنلاین مشاوره ی پزشکی و روان شناسی در ۳۲ حوزه ی متنوع بخاطر کاربران اسنپ حاضر شده است. مشاوران درخت سرو جدید اسنپ درون فرایندی دقیق تأیید شده اند و با پایبندی بوسیله حفظ حریم شخصی، تمامی جزئیات مشاوره و شماره تماس کاربران محرمانه خواهد وجود.چگونه از سرو پزشک و مشاور کاربرد کنیم؟

با واردشدن بوسیله سرو «پزشک و وکیل» درون سوپراپلیکیشن اسنپ، فهرستی از انواع حوزه های مختلف پزشکی و رسا شناسی دردسترس قرار می گیرد که با گزینش هر دسته بندی، پروفایل مشاوران کوشا داخل هر حوزه به نمایش درمی آید. در پروفایل هر مشاور، توضیحاتی درباره سوابق حرفه ای و زمان های پاسخ گویی مشخص شده است.

مشاوره به دو صورت ویدئویی و تلفنی انجام می شود و هر مشاور در پروفایل خود مشخص کرده آماده است مشاوره را به کدام روش ارائه دهد؛ بنابراین، کاربران می توانند خلال گزینش مشاور بسته بوسیله سلیقه و تصمیم شخصی ، از گروه ی مشاوران تلفنی یا ویدئویی انتخاب کنند.

چنانچه پزشک و مشاور آنلاین باشد، کاربران می توانند با انتخاب گزینه ی ربط در همان حین با پزشک مکالمه تلفنی کنند و اگر پزشک آنلاین نباشد، امکان رزرو و ارتباط و مشاوره با پزشک بود دارد.

هزینه ی مشاوره روی ورق ی پروفایل هر مشاور مشخص شده و تکمه ای نیز برای رزرو مشاوره وجود دارد. با انتخاب گزینه ی رزرو مشاوره، گزینه ای برای گلچین مدت زمان مشاوره فعال می شود. کاربران می توانند مدت زمان حدودی مدنظرشان را انتخاب کنند و اگر تشریح افزودن ای دارند، آن را در مقدر شدن «توضیحات درخواست» به اختصار وارد کنند. با گزینش گزینه ی «ثبت»، کاربران به ورق ی مربوط بوسیله تکثیر قدر هدایت می شوند تا از این طریق قدر احصائیه درخت سرو «پزشک و مشاور» را صیقلی و از امکان مشاوره استعمال کنند.

درصورتی که کاربری از قبل شمار کاربری سرویس «پزشک و نایب» را شارژ کرده باشد، این مبلغ مستقیم از حسابش کسر می شود. برای خبر از مدل جاه موجود، باید به ورق ی اصلی پروفایل مراجعه کرد. اگر کاربر به پیگیری با پزشک خواه مباشر نیاز داشته باشد، می تواند از امکان ارسال پیام متنی یا عکس بعد از مکالمه با پزشک کاربرد کند. کاربران می توانند با انتخاب گزینه ی ارسال پیام که پس از اتمام مکالمه در پروفایل مباشر علنی می شود، با پزشک و وکیل خود گفت وگو کنند.

چنانچه کاربر به هر دلیلی از مشاوره خویشتن راضی نباشد، هزینه تمام و کمال به احصائیه کاربری او بازگردانده می شود. بخاطر مصرف از خدمات پشتیبانی این درخت سرو می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۱۸۷۶۵۴ در ارتباط باشید.بیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۶ خرداد ۹۹]روند ارائه اشتراک اینترنت خانگی رصد می شودیک میلیون اشتراک اینترنت خانگی به رخ موقت واگذار می شودکمیته ساخت واکسن کرونا در ایران تشکیل شدبیشتر شکایات حوزه ارتباطات همچنان مربوط بوسیله اینترنت است
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.
فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/webm