جورچین دکور

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

اسلک (Slack) می گوید داخل حال بازیابی رمز عبور فدایی از کاربران خویشتن است. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که اطلاعات جدیدی درباره ی فسخ امنیتی مارس ۲۰۱۵ به دست آمد. هر کاربری که پیش از این تاریخ درون این سرو احصائیه کاربری باز کرده باشد، هر کاربری که اشاره عبور خویشتن را از آن زمان به بعد دگرگونی نداده باشد و هر کاربری که از SSO یا شناسایی یگانه ( Single Sign-On) استفاده نمی درنگ و هنوز رمز عبورش بازیابی نشده است، به احتمال متجاوز مشمول این تصمیم خواهد بود. اسلک می گوید درحدود یک درصد از کاربرانش تو یکی از این سه قسمت قسمت کردن می گنجند. بوسیله گزارش ZDNet، این کاربران در حدود ۶۵۰۰۰ نفر هستند.



اسلک پس از آن تصمیم بوسیله این کار گرفت که شروع شد فداکار از آدرس های ایمیل کاربران و رمزهای عبور آن ها تک سوءاستفاده صبر گرفته اند. پس از انجام معاینه هایی، اسلک به این خراج رسید که این سوء استعمال ها مربوط بوسیله حمله ی هکری است که سال ۲۱۰۵ اتفاق افتاد و خلال آن، مهاجمان توانستند کد کی لاگ را دانا بطی ء ابزار این همکاری کنند و به این ترتیب، رمز های عبور کاربران را در زمان دخول بوسیله این پلتفرم بخوانند. همچنین، هکرها توانستند بوسیله موجودی داده ای حاوی نام های کاربری و رمزهای گذر متلاطم سازی شده دسترسی پیدا کنند.

اسلک می گوید آن ها به طورمستقیم به تمامی کاربرانی که رمز عبورشان بازیابی خواهد شد، خبر خواهند رحم. این شریک شدن توصیه می بطی ء که همه ی کاربران از جهیز احراز هویت دو جنین ای استفاده کنند. در صورتی که کاربران بخواهند بدانند که آیا آن ها اندوه تحت تأثیر این غرض فراغت می گیرند یا خیر، می توانند سوابق کامل حساب کاربری خود را بوسیله عارض یک فایل CSV از وب سایت اسلک دانلود و آن را معاینه کنند. بیشتر بخوانید:امن فایل های دریافتی در واتساپ و تلگرام تضمین شدنی نیستفرناندو کورباتو، مبدع گذرواژه درگذشتچرا مایکروسافت می تواند اسلک را به مافوق بکشد؟مایکروسافت تیمز با ۱۳ میلیون کاربر روزمره اسلک را قفا قانون گذاشتکی لاگر چیست و چگونه اطلاعات انحصاری کاربران را افشا می کند؟
البته قبل از غروب بی آرامی درون ورودی ائل گلی و کنار پارکینگ خودروها، همان جا که استخر بزرگ این پارک کم کم رخساره نمایی می کند، پیرمرد ویلون زنی هر روز مبتلا نواختن است و برای استماع یک دل سفر صدای دلنشین موسیقی نیازی به انتظار برای پیوستن شب ازاله. البته پارک ولی عصر تبریز غصه درون برخی روزها قبل از غروب محل برگزاری کنسرت خیابانی است، اما حقیقی ترین اجراهای خیابانی با آغاز شب در این قریه شنوایی نوازی می نرم. اجرای خیابانی متعدد در پیاده گذر 

برای گوش دادن چند اجرای خیابانی متنوع با موسیقی های ایرانی، سنتی، پاپ و آذری، پیاده گذر ولی عصر، قطع فاصل فلکه بازار و فلکه مبصر اما عصر گزینش عطا است. کافی است ساعت ۱۰ تا ۱۲ شب در این محدوده چند قرن متری شلنگ بزنی تا با چند قسمت قسمت کردن کوچک موسیقی روبه رو شوی؛ قسمت قسمت کردن هایی که خوانندگان و نوازندگانش عمدتا کبیر و پایین تر ۲۵ سال هستند و اگرچه معمولا کیفی بخاطر جمع کردن پول دارند، برخی غصه سازهای گران بها و لباس های مارک دار پیاده شدن تن دارند که از بی نیازی سندیت شناسایی می دهد و بوسیله قول خودشان، این اجراها بیشتر برای هنرنمایی است تا جمع کردن پول. این گروه ها معمولا پیاده شدن آب نماها یا طبق شعب بانک هایی که شب ها امانت اند به اجرا می پردازند و تجمع مقابلشان عایق کسب و کار مغازه داران نمی شود. اغلب اجراها تیمار تقلید از کار هنرمندان عالی تویی و اجنبی است. توقف مشتریان، استقبال مغازه داران 

«شهریار یوسفی» فروشنده لباس، در این پیاده عبور با ابراز خرسندی از فعالیت این گروه های هنری در اطراف مغازه اش می گوید: این گروه ها انگیزه رونق کسب و کارش می شوند. هرچند آدم به صورت یمین برای گوش دادن این اجراها نمی آیند، اجرای این قسمت قسمت کردن ها موجب توقف طولانی نم آنان در این محدوده و تو نتیجه، توجه بیشتر بوسیله پیرامون و مغازه ها و خرید بیشتر می شود. وی اظهار می کند: معمولا عزاداری های انتظامی درون این محدوده هستند، ولی تاکنون ندیده ام مشکلی به این شمارش ایجاد شده باشد. مشکلات برگزاری کنسرت های خیابانی

«ابوالفضل رستمی» بازیگر تبریزی که کنسرت خیابانی می دهد، درباره فعالیتش اعتراف می کند: اصلی ترین مرام از راه اندازی این هنر تو وهله اول شادی انسان و خوشحال کردن آنهاست. با این طور اجراهایی می توانم خودم را بوسیله دیگران معرفی کنم. البته همگی این کارها به میانجی یگانگی و ایمنی مردم است و موضوع بعدی نیز درآمد است. خواسته ما از مسئولان و متولیان امر آن است که برگزاری این هنر را در خیابان فرهنگ سازی کنند و مجوز ادا بدهند.  

«امیر منزوی» نوجوان هنرمند تبریزی که از ۲ سال گذشته برای مخاطبان کنسرت خیابانی ادا می کند، اعتراف می یواش: بعضی ها نگاه بدی به کنسرت خیابانی دارند و تامل می کنند گدایی است، داخل حالی که این یک جنس هنر است. ما نامی نیستیم و اگر کنسرت تیمار برگزار کنیم، کسی برای تماشای هنرمان نمی آید. پس ما باید استعدادهایمان را تو خیابان به مردم علامت دهیم. به نظر من، موسیقی خیابانی لزوما برای اسمی شدن است. محضر هنرمندان شهرستانی برای اجرای موسیقی زنده 

در گوشه پیاده گذر تربیت، نرسیده به میدان ساعت، ۲ جوان در حال اجرای خیابانی هستند. یکی می نوازد و دیگری می خواند. از چهره و پوشش آنها پیدا است اهل تبریز و آذربایجان نیستند و نیت هایی هم که می خوانند محلی محو. شهروندان دور آنان محفل زده اند، اما ازدحام افول این پیاده گذر مانع از توقف طولانی مدتشان می شود و آنان داخل حال شلنگ کوفتن می خوانند و مردم بی آرامی نیمه نگاهی به اجرایشان دارند. نشاط اجتماعیِ کمینه هزینه برای شهروندان 

یک کارشناس جامعه شناسی متقی است گروه های خیابانی می توانند تاثیر احسان در طرب اجتماعی داشته باشند، چراکه این دسته های خودجوش می توانند در هر جایی از شهر فعال باشند و شهروندان برای شنیدن این اجراها نیاز بوسیله هماهنگی قبلی و خرید بلیت ندارند. «سام بهاری» ادامه می دهد: بنا پیاده شدن آمار مسئولان قضایی، آذربایجان شرقی یکی از بیشترین درگیری های خیابانی و حرب های لفظی را دارد و این موضوع مدال از ناچیز بودن نشاط اجتماعی و پایین بودن غلبه ارتباط گرفتن دارد. چنین اجراهایی انگیزه تقویت این پیوندها و افزایش نشاط می شود.

وی بیان می بطی ء: درون کنسرت های موسیقی، افراد روی صندلی های مجزا و روبه روی هنرمندان می نشینند و همدیگر را نمی بینند، اما در اجراهای خیابانی افراد دور حزن حلقه می زنند و با هم می خندند و حتی ممکن است با همدیگر همخوانی کنند که یک آماج مثبت اجتماعی است.  این ممیز درباره حمایت مسئولان از اجراهای خیابانی یا صیقل پول و عطیه بوسیله این افراد نشانی می کند: چند سال قبل، شهرداری تبریز چنین اقدامی کرد و اجراهای خیابانی را به عنوان یک کار هنری مورد حمایت مالی صبر داد. این حکم موجب شد اجراها دستوری و یکنواخت شوند و کیفیت خود را از مشت بدهند. اما داخل یک اجرای خیابانی متداول، هنرپیشه با اجرای بهتر کارمزد بهتری می گیرد که به افزایش چونی کارش اندوه کمک می کند. نیاز اجراهای خیابانی به تصرف مجوز

معاون هنری اداره بی مو نزاکت و ارشاد اسلامی استان در گفت وگو با همشهری با پیش روی این که اجراهای موسیقی خیابانی نیاز بوسیله کسب مجوز از مراکز مختلف دارند، تقریر می کند: تو جنین نخست این گروه ها باید از این سازمان کل و سپس نماینده اماکن مجوز دریافت کنند. «علی محرمی» دنباله می دهد: این اداره کچل در سال های اخیر از اجراهای هنری سالم و سازنده ایمنی کرده و اجراهای متعددی در مناسبت هایی از جمله حاشیه راهپیمایی های بزرگ و اعیاد همچنین جشنواره های مختلف داشته است.

وی تاکید می بطی ء: اتیکت سازی خوبی تو این مبنا رخساره گرفته و داخل آخرین تک هم شاهد اجراهای خیابانی بخاطر جشنواره رضوی بودیم که با استقبال خوب شهروندان همراه شد. محرمی می گوید: البته اجراهای خیابانی که مغایر با قیمت های اجتماعی باشند از لفظ خود شهروندان غم رگه می شود و موفق نخواهد حیات. اجراهای پراکنده ای بی آرامی که در فداکار معابر انجام می شود معمولا مجوزهای قانونی لازم را ندارند و باید نسبت بوسیله دریافت مجوز اقدام کنند.   نوازندگی بازیگر کور تو ائل گلی

پیرمرد نابینا با ویولن قدیمی اش درون حال مبدل شدن به یکی از نمادهای ائل گلی است و با جعبه پولی که بوسیله دستش زنجیر شده، هرچند اطلاع از برخی نامروتی ها دارد، هنوز با نوای موسیقی اش بوسیله رهگذران جانی مجدد می دهد. سامان یکی از جوانان تبریزی است که معمولا پهلو دست پیرمرد می نشیند و مراقب قوطی پول هایش است. گاهی هم در گوشش چیزی زمزمه می کند. صبر می کنم اجرایش کامل شود. وقتی از او می پرسم با این پیرمرد همکاری، جوابش سلبی است و اصرار می بطی ء که بخاطر دستیار بوسیله او کنارش می نشیند تا پول هایش دزدی کردن نشود. او از استقبال شهروندان و گردشگران خبر می دهد و البته از بی مهری فداکار شهروندان هم ناراضی است که حاضر بوسیله صیقلی پول چندانی برای این اجرای زنده و زیبا نیستند. ماشین از پول خرج کردن مهمانان شادمان تر است و عنوان می کند: انسان می آیند، جمع می شوند و مشت می زنند، اما دستشان به جیبشان نمی جوی و در نهایت ۲ تا ۵ هزار تومان پول در جعبه می اندازند. اما فداکار گردشگران دست ودل بازترند و تا ۵۰ هزاری بی آرامی می دهند. منم این خبر دلگشا را در شنوایی پیرمرد زمزمه می کنم و او شادتر می نوازد.
به گزارش دویچه وله، تندباد استوایی "بری" همان طرز که پیش دماغ شده بود عصر شنبه ۱۳ ژوئیه (بوسیله وقت محلی) به ایالت لوئیزیانا رسید ولی برضد نگرانی ها دگرگونی بوسیله "هاریکن" (طوفان تندری یا گردان حاره ای) نشد.

مرکز ملی هاریکن درون میامی می گوید مرکز طوفان "بری" در جنوب قریه نیواورلئان بوده است. این طوفان در مسیر خود به جانب مناطق ساحلی جنوب آمریکا، تا سرحد پیوستن بوسیله یک گردباد بارانی، شدت گرفته حیات.

مقامات محلی برای مناطقی که در معرض طوفان فراغت دارند وضعیت اضطراری اطلاع دادن کرده اند. گفته می شود به رغم کاهش سرعت تندباد خطر بارندگی های شدید و سیل آسا همچنان جاویدان است.

به گزارش "تاگس شاو"، وب سایت کانال یک تلویزیون آلمان، لاتویا کنترل، شهردار نیواورلئان بوسیله ساکنان این منطقه آژیر داده که خطر هنوز پهلو طرف نشده و احتمال آب گرفتی و بالا آمدن قطعی سطح آب داخل ساعت ها و روزهای آینده منتفی نیست.

کارشناسان مرکز ملی هاریکن می گویند تندباد "بری" در عبور از یبوست مقدار زیادی آب جذب کرده و احتمال می رود تو برخی شهرهای ساحلی جنوب آمریکا بارندگی های شدیدی رخ دهد.

مسئولان محلی از ساکنان نئواورلئان خواسته اند تا حد ممکن از درگاه داخل خیابان ها و گذرگاه های اشتراکی پرهیز کنند. جزء هایی از این شهر پس از بارندگی های شدید روزهای گذشته دستخوش آب گرفتگی شدید شده است. هشدار درباره شدت اخذ دوباره طوفان

جان بل ادوارد، فرماندار لوئیزیانا گفته "این نو مطلع امر است" و آژیر داده که ممکن است شدت طوفان داخل روز یک شنبه افزایش یابد.

بنا بر گزارش ها پس از رسیدن طوفان بوسیله بخش هایی از جنوب نئواورلئان، نیروهای گارد ساحلی برای خلاصی جان شماری از شهروندان درون برزن هایی که آب تو آنها طغیان کرده حیات متوجه عمل شدند.

سرعت طوفان "بری" که پیش از رسیدن به ساحل تا ۱۱۵ کیلومتر افزایش یافته بود شامگاه شنبه کاهش یافت و حدود ساعت ۱۰ شب به ثانیه محلی به ۸۵ کیلومتر در ساعت رسید.

با این همه مرکز ملی هواشناسی ایالات متحده همچنان طوفان"بری" را بسیار خطرناک ارزیابی کرده و گمان داده که سرعت آن روز یک شنبه کود دیگر افزودن یابد. تهی سازی الزامی برخی مناطق

پیش از این مقامات محلی نئواورلئان از ساکنان برخی مناطق خواسته بودند محل سکونت خویشتن را ترک کنند و بخاطر مناطقی که بیشتر تو معرض سربزرگی ارزیابی می شدند دستور خالی کردن قهری سکونت گاه ها را صادر کرده بودند.

در ایالت لوئیزیانا، گارد ساحلی، آتش عنوان و دیگر مراکز امدادرسانی پیش از پیوستن طوفان به این منطقه خود را آماده کمک رسانی به شهروندان کرده بودند.

بر پایه گزارش ها گارد ملی لوئیزیانا حدود سه گانه هزار نفر از نیروهای ذخیره را فراخوانده تا با قایق، هلی کوپتر و دیگر تجهیزات لازم درون مکان های مختلف برقرار و تو قیافه لزوم خبردار عملیات شوند.

با اعلام وضعیت اضطراری در این ولایت امکان نصیب اخذ از امکانات و منابع دولت مرکزی برای مقابله بوسیله جنگ و کمک رسانی به مناطق سیل زده سهل مرطوب می شود.

در اثر طوفان "بری" تو بخش های از لوئیزیانا و مناطقی از ایالت های هم جوار متشابه تگزاس، میسیسیپی و آلاباما برق اندازه شده است. تعداد شهروندانی که با شاق قطع برق صریح شده اند ۱۱۷ هزار نفر گزارش شده است.

طوفان و بارندگی های سیل آسا در مناطق ساحلی جنوب آمریکا امر نادری تراشیدن و تقریبا هر سال رخ می دهد. با این همه برخی کارشناسان شدت ستاندن بارندگی ها و افزایش زیان های ناشی از سیلاب و تندباد را بی بستگی با تغییرات اقلیمی نمی دانند.
سردارموسی کمالی مهتر اداره منابع انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اخبار اطلاع حذف کچلی از سربازی گفت: اضطرار به حلق موی عادت سربازان از سربازی حذف شده است.

وی گفت: نوکری سربازی یکی از ارکان قابلیت رزم نیروهای مسلح و بنیه دفاعی و امنیتی کشور است و جوانان ضمن اینکه آخرین یافته های علمی جوانی نشاط و علت برای نیروهای مسلح به ارمغان می آورند درون دفاع از حریم امنیت ناحیه نقش بسیار مهمی را ادا می کنند. به منظور خوشایند سازی و افزودن جذابیت و نشاط خدمت سربازی پیاده شدن بنیاد تصمیمات اتخاذ شده تراشیدن موی سربازان با تشخیص ۴ از سربازی حذف شد

کمالی تصریح کرد: سربازی هموار با محو موی قاعده همراه بوده لیکن با توجه به وارسی های عمل شده و ارتقاء بحث بهداشت فردی و از امکانات مفت یگان های نیروی مسلح و تعلق جوانان بوسیله منظور خوشایند سازی و افزایش جذابیت و نشاط خدمت سربازی بر اساس تصمیمات اتخاذ شده ازاله موی سربازان با تشخیص ۴ از سربازی حذف شد.

وی افزود: از این پس قطع موی سر کارکنان مستمری بخاطر دیپلم و پایین پر حرارت داخل مراکز آموزش عده ۱۰ و سرباز و سرجوخه تو لمحه نوکری ۱۰ تا ۱۶ نیز فوق دیپلم و بالاتر تو مراکز آموزش ۱۶ و افسر و منصب دار در وقت خدمت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود.
فیاتS76 متعلق به دهه ی ۱۹۱۰ است و کاملا مشخصاتی متضاد با خودروهای کم حجم امروزی دارد. در زیر کاپوت این مدل، از پیشرانه ی چهار استوانه با حجم اتومبیل ۲۸.۴ لیتر استفاده شده است. در حقیقت، بهتر است بگوییم این خودرو تو ابتدا موتوری غول بدنه بوده که خودرویی به آن وصل شده است. مقاله های مرتبط:آلفارومئو 8C 2900B برترین خودروی کلاسیک درون کونکورسو الگانزا ۲۰۱۹ انتخاب شدبرجسته ترین خودروهای کلاسیک در حراجی RM Sotheby’s ایتالیا

در آن سال ها، این خودرو توانست رکورد سرعت ۱۸۷ کیلومتر بر روزگار را بشکند. البته، خودرو قبلا تو سال ۱۹۱۳ در بلژیک توانسته بود به حداکثر سرعت ۲۱۳ کیلومتر بر شایسته کردن نیز مشت پیدا کند؛ ولی از آنجا که برای ثبت رکورد سرعت خودرو باید بتواند در سطر رجعت همچنین بوسیله آن سرعت دست پیدا کند، فیات S76 نتوانست در مسیر رجعت به این سرعت برسد. از این رو، هیچگاه گاه رکورد سریع ترین خودرو زمان خود را ازآنِ خود نکرد. پیشرانه یبزرگ S76 می تواند ۲۹۰ اسب بخار غلبه تولید کند و بوسیله صندوق دنده ی چهارسرعته هموار شده است. 



معادل این خودرو ۱,۶۵۰ کیلوگرم است که بخاطر آن زمان حد زیادی است و جزو خودروهای سنگین معادل قرار می گیرد. این خودرو پس از دعوا جهانی اول لقمه تکه و بدون موتور بوسیله استرالیا ارسال شد، سپس، در آنجا خودرو مجدد ضابطه تیمار شد و پیشرانه ی Stutz درون آن استراحت دادند؛ اما خودرو درون سال ۱۹۲۰ سانحه شدیدی کرد.

مالک فعلی شاسی خودرو را در سال ۲۰۰۳ فروش و توانست پیشرانه را همچنین از خودرویی دیگر پیدا درنگ. مدخل هایی مثل رادیاتور و جسم و قوطی کنگره همچنین باید دوباره ساخته می شدند که برای این کار از تصاویر و نقشه های پا بر جا فیات استفاده شد. عاقبت فقره بازسازی خودرو در سال ۲۰۱۴ به فرجام رسید؛ ولی خودرو تا سال ۲۰۱۵ عملیاتی نشده وجود تا اینکه داخل آن سال در جشنواره سرعت گودوود حضور نمودار کرد.

 بیشتر بخوانید:پیشرانه جدید هیوندای حاضر بوسیله فناوری CVVD معرفی شداحتمال جریمه سنگین آلایندگی بخاطر فولکس واگن و فیات کرایسلرنگاهی عمیق به خودروهای اسپرت نیسان؛ GT-R، سری Z و سیلویانگاهی عمیق به استاندارد های متنوع نسل اول فورد موستانگنگاهی کوتاه بوسیله استون مارتین DB6 ولانته برقی
کمال مطلوب طاسی خود را به مداقه بررسی کنید. چرا می خواهید سخنرانی کنید؟ هر پیامی در سخنرانی تان باید به آن هدف ارتباط داشته باشد تا قضیه ی شما را محکمی نرم.

حس هدف کلی خطبه

به سخنرانی شبیه هرمی وارونه بیندیشید. ضابطه ی هرم نشانگر شعار کلیِ سخنرانی است. هنگامی که سخنران روند اش را بازتعریف و تشریح می درنگ و بوسیله طرحِ بحث های پشتیبان می پردازد، هرم رفته رفته ساخته خیس و باریک نم می شود تا سخنران نکته اش را بوسیله شکلی اثرگذار بیان کند. اغلب اوقات آسان است که بر باریک ترین نکته تمرکز کنید؛ اما به همان پیمانه نیز عمده است که گامی به متعاقب بردارید و مرام طاسی سخنرانی را مرور کنید.

از نگرگاهی گشاد تر، سخنران باید از خود بپرسد: «امیدوارم که از این سخنرانی چه چیزی بوسیله مشت آورم؟ آیا هدفم اطلاع رسانی است؟ متقاعد کردن دیگران؟ یا شاید کمی از هر دو؟ یا شاید سرگرمی است؟» چهار سنخ سخنرانی اصلی (و بنابراین، چهار نوع شعار) وجود دارد: اطلاع رسانی، متقاعدسازی، آموزش خواه مشغولیت. هر سنخ از این خطبه ها شاید شامل ی ویژگی هایی از دیگر گوناگون سخنرانی ها باشد تا سرانجام، ترکیبی جالب و اثرگذار ایجاد شود و سخنرانی به باریک ترین نقطه در رأس هرم برسد.

برای نمونه، تجسمِ موضوع پایه ای مانند فیسبوک را برای مخاطب در نظر بگیرید: سخنران برای چه کسانی خطبه خواهد کرد؟ سن شان و میزان دانش آنها در چه حدی است؟ جمعی از دانشجویان شاید زمینه ی دانشِ گسترده رطوبت داخل مقایسه با شماری از مخاطبان معمر تر داشته باشند؛ البته نه لزوما! امروزه، مادربزرگ های بسیاری همچنین می توانند متجاوز اسودگی پر حرارت از جوانی بیست ساله درون دنیای فیسبوک به گشت وگذار سرگرم شوند.

اگر شعار طاسی آموزش است، شاید سخنران توضیحی درباره ی تنظیماتِ حریم خصوصی در فیسبوک ارائه دهد. وقتی وی هدف و روانی اش را مشخص تر کند، سخنرانی شاید به این موضوع محدود شود که چرا اساسی است که تنظیمات حریم خصوصی یک نفر مشخص شود.

زمان حال سخنرانی ای را تصور کنید که می خواهد مخاطبی را متقاعد کند؛ برای نمونه، سخنران می خواهد جمعیت سالمندی را به بهره برداری از فناوری های نوینِ رایانه و اینترنت همچون فیسبوک ترغیب بطی ء. سخنران ممکن است در اینجا نیز ناگزیر از مقداری آموزش باشد؛ اما قطعا شعار اصلی او متقاعدسازی این انباشتگی است. بنابراین، می کوشد تا درباره ی مزایای شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک خواه مزایای شناختیِ درس درون سنین بالا و تأثیر فناوری تو بهبود آن واج بگوید. از آنجا سخنران می تواند این قضیه را توسعه دهد که مثلا، «فیسبوک ابزاری ارزشمند برای سالمندان است تا بتوانند مناسبت شان را با عزیزان شان حفظ کردن کنند و نیز بوسیله طور غم زمان، توانِ درک قدر یا بهای چیزی و حافظه ی خود را که با افزایش سن بوسیله انقراض و سستی می گراید، تقویت کنند.»

سخنرانی هر هدفی که داشته باشد، سخنران باید پیش از پرداختن به نکات مشخصِ قضیه، حتما گامی به عقب بردارد تا شعار طاسی و گسترده ی سخنرانی خود را معاینه و موشکافی کند. سخنران باید اطمینان یابد که همه ی شواهد و مطالب داخل خطبه به هدف کلی وابسته است تا محتوایی منسجم و باریک بین بوسیله مخاطب ارائه دهد. شعار ویژه سخنرانی

هدف خاص سخنرانی، موضوع و هدف طاسی را با بی قراری درمی آمیزد.

چنان که پیش نم گفته شد، سخنرانی را مانند هرمی معکوس ببینید. وقتی سخنران هدفش را بازتعریف و توضیح می کند، سخنرانی بوسیله تدریج تا رسیدن به نکته ی پایانی مصنوع می شود. پهن ترین بخش نشانگرِ موضوع است که درون معلول آن، هدف کلی (اطلاع رسانی، متقاعدسازی، آموزش یا سرگرمی) می آید.

پس از آن، باریک بین ترین سطح، هدف اختصاص است که موضوع و هدف کلی را با بی قراری ترکیب می نرم. برای نمونه، اگر موضوع، رسانه های مدنی است و نیت سخنران وقوف رسانی است، هدف خاص، خبر رسانی به مخاطب درباره ی رسانه های اجتماعی است. سخنران شاید با تمرکز به خشکی امدن مبحثی محدودتر درون موضوعش مشابه توئیتر، دقیق تر شود. درون این مورد، مرام ویژه تر ممکن است وقوف رسانی به مخاطب درباره ی سیر تکاملی توئیتر بوسیله نشانی یک رسانه ی اجتماعی باشد.

حرکت از شعار طاسی بوسیله سوی کمال مطلوب خاص، کاملا به مصالحه و بهبود هدف وابسته است. اگر سخنرانی متجاوز از حد گسترده باشد، مخاطب درباره ی آنچه که سخنران می کوشد از راه سخنرانی انتقال دهد، سردرگم و نامطمئن خواهد شد. به طور بی قراری زمان، سخنران باید تعادلی جماز کند و دریابد که برای برقراری بستگی با مخاطب، چگونه از هدف طاسی بوسیله سوی هدف ویژه لول خواهد کرد. سخنران باید از معیار دانشِ پیشینِ مخاطبان خود از موضوع خطبه آگاه باشد و بداند چطور محدودیت های پری شناختی آنها مانند سن، جنسیت، فرهنگ و سطح تحصیلات امکان پذیر است بر ماخذ ی دانشی موجودی تأثیر بگذارد؟

سخنران باید با روزی گیری از مدل هرم وارونه، سطر حرکت به مشخص ترین و محدودترین نکته را بوسیله مداقه مدل سازی کند و از بحثِ بیش ازحد خاص در زمان غلط بپرهیزد که نتیجه ی قطعی آن، ازدست رفتنِ توجه و تمرکز مخاطب است.

اما چه می شود اگر سخنرانی بیش از یک هدف داشته باشد؟ چنان که پیش تر اشاره شد، همه ی سخنرانی ها صرفا بوسیله چهار کمال مطلوب طاسی محدود نمی شوند. برخی از سخنرانی های ترغیب کننده شاید عناصری از خطبه های آموزنده خواه سرگرم کننده را دربربگیرند. اگر این گونه باشد، در آغاز باید مهم ترین و بنیادی ترین هدفِ سخنرانی را شناسایی کرد و در نهایت، روشن کرد سخنرانی دقیقا می خواهد چه چیزی بوسیله دست آورد؟ از این نقطه، می توانید اهداف خاص نمدار دیگر را تابع صبر دهید.

برای نمونه، هنگامی که سخنرانیِ ترغیب کننده ای درباره ی ساخت توئیتر به نشانی شکل غالبِ رسانه ی مدنی ارائه می شود، هدف کلیِ سخنران، متقاعدکردن است و شعار خاصش، متقاعدسازی درباره ی این باور است که توئیتر، شکل غالبِ رسانه ی مدنی است. ولی شاید سخنران اهداف دیگری حزن داشته باشد؛ مثلا با واج از اینکه چطور برخی از احصائیه های کاربریِ مصنوعی و تقلیدی بیشتر از شمار های کاربریِ رسمی هوادار دارند، گنجایش های دیگری را هم از دنیای توئیتر نشان دهد.

سرانجام، سخنران همچنان می کوشد تا با متقاعدکردن مخاطب برای باور به اینکه توئیتر رسانه ی مدنی غالب است، به هدفی اختصاص مشت یابد. نصیب گیری از نقل قول های سرگرم کننده به عنوان بخشی از راهبردتان شاید تحت پوشش آن مرام صبر بگیرد؛ خیر تو کنار یا بالاتر از آن.

فقط به مجسم سازی هرم به پشت ادامه دهید و بوسیله پیدا ترین نکات نزدیک نم و نزدیک مرطوب شوید تا از این طریق، موضوع را تو فرایندی درنگ و ساکت بوسیله هدفی اختصاص و جریان ای محکم با شواهد حقیقی توسعه دهید. مدح قضیه

بیان قضیه تان باید به شکلی شفاف، هدف و نکات اصلی سخنرانی تان را بیان نرم.

قضیه تان را موشکی ببینید که فضاپیمایی را هدایت می نرم که سخنرانی شماست. این موشک از همان ابتدا بود دارد و به نحوی دست خط خطبه تان را راهنمایی می یواش.

تعریف ِ قضیه، اساسا ارائه ی خلاصه ای ساختاری از سخنرانی تان است. وقتی قضیه ای را درود می کنید، درون واقع، برای خودتان بیان کرده اید که سخنرانی تان چه خواهد گفت؛ شما چه موضعی خواهید داشت و نیز مرام سخنرانی چیست. از کارگر که برای محدودکردن دامنه ی موضوع سخنرانی تان انجام داده اید، روزی بگیرید؛ شعار سخنرانی تان را تعیین کنید و قضیه ای تعریف کنید تا بقیه ی آن را شکل بخشید. شکل دادن مسئله

به خطبه تان به شکل طاسی نگاه کنید: تلاش می کنید تا از آن چه چیزی بوسیله مشت آورید؟ پیام حقیقی تان که امیدوارید مخاطب شهود بطی ء چیست؟ از اینجا، با نمایان ترشدن فرایند، شروع به پردازش و ترقی ی مسئله تان کنید؛ تا وقتی که بتوانید یک تا پنج نکته ی پا بر جا سخنرانی تان را تحسین کنید. پیمانه ی این جزء معمولا از یک تا سه گانه جمله است. گلچین محل قضیه

سیلان تقریبا باید تو آغاز خطبه تان و در مولود گیریِ توضیحات اولیه معرفی شود. قراردادن روند درون آنجا راهی برای آشناکردن مخاطب با موضوع خاص تان است. این معرفی باید عبارتی اخباری باشد و بیان کند که شما از چه موضعی مناظره خواهید کرد.

همچنین، بوسیله ویژه موثر است که در چند جمله و بلافاصله به دنبال بیان سیلان تان، اختصار ای از اینکه چطور می خواهید به آن اهداف برسید بگویید. در اختتام سخنرانی، باید قضیه تان را دوباره بیان کنید (احتمالا بوسیله شکلی مختصرتر) تا آنچه را که داخل طول مسیر سخنرانی تان به شکلی تام بحث کرده اید، دوباره به مخاطب تان یادآوری و تایید کنید.

کلکسیون آموزش سخنرانی و لم تقریر مهارت سخنرانی و فن بیان را بیاموزید و مخاطبان را مات و مبهوت خود کنید.

24،000 تومان20،000 تومان مشاهده محصول
بوسیله گزارش ایلنا، چهاردهمین مجمع رسیدگی بوسیله پرونده متهمان بانک سرمایه تو نمایندگی سوم دادگاه ویژه تحقیق به جرائم اقتصادی به بزرگواری مستنطق مسعودی مقام برگزار شد.

بازپرس مسعودی مقام در چهاردهمین جلسه جستار بوسیله اتهامات متهمین بانک تنخواه در ابتدای نشست ضمن تفهیم مفاد ۱۹۳ و ۱۹۴ قانون آیین سیاست کیفری اظهار کرد: پاسبان دادستان امت اظهارات آقایان هادی و باقری مطالبی دارند که اقرار می کنند. کسی می تواند هیئت مدیره باشد که ۱۰ سال سابقه فعالیت بانکی داشته باشد

قهرمانی به اذن متهم پس از آستان در جایگاه نشانی کرد: عطف به گفتگو های آقایان هادی و باقری و وکلایشان لازم است چند نکته را اقرار کنم. هیئت مدیره بانک یک مرجع بالا تو بانک و کاملا تخصصی است. اعضای این مجموعه باید متخصص باشند. در سال ۸۹ بانک مرکزی دستورالعمل احراز و سلب صلاحیت حرفه ای را صادر و به بانک ها از جمله بانک سرمایه ابلاغ کرد. به موجب این دستورالعمل کسی می تواند هیئت مدیره باشد که ۱۰ سال سابقه فعالیت بانکی داشته باشد. غندالی و ریخته گران بخاطر اعطای بدهی فقره و نهی می کردند

نماینده دادستان خاطرنشان کرد: آقای هادی فاقد تخصص بوده و مدیران سابق هم همین بودند بخاطر مثال آقای کاظمی اندوه سابقه بانکی نداشتند. پرسیدن این است که آیا این دستورالعمل باید اجرایی می شد خواه صرفا ویترینی بود؟ چرا دستورالعمل اجرایی نشده است؟ از طرف دیگر وقتی هیئت مدیره کنفرانس ای می گذارند سهامدار مهم عبث حضور داخل جلسه هیئت مدیره و دخالت درون امور را ندارد در حالیکه دو سهامدار مهم حضور آقایان غندالی و ریخته گران بخاطر اعطای وام کار و نهی می کردند. آقای ریخته گرانبها بوسیله نشانی سهامدار تو جلسه هیئت مدیره حاضر می شد و علاوه پیاده شدن امر و نهی و تا اینکه دعوا بی قراری می کرد.
در شرایطی تفاهم نامه انجام شد که شما از اقدامات ریخته گران در بانک گزیده شده بودید

وی افزود: از بی همتا مطلعی به نام آقای زارعی خواهم صدای زیر مردانه تا بوسیله نشانی مطلع مطالبی را در این راستا بیان یواش. هیئت مدیره بانک سرمایه درون راستای تفاهم نامه بانک تجارت بوسیله نفع ریخته گران اقداماتی اجرا می دهند. آقای باقری مطالبی گفتند که به نوعی به لحاظ اقتصادی توجیهشان را می پذیریم. تصمیم می گیرند مقاوم مقام بانک سرمایه قرضه ها را پرداخت بطی ء. تو ماده ۳ نظام نامه بانک ۲۵ تک اعتراف شده که می گوید بانک تو چه مواردی باید اقدامات اجرا دهد. تفاهم روزنامه بانک بازرگانی برای تسویه دیون ریخته گران و اعطای ۳۴۵ میلیارد به شرکت سایه گستر بوده است. در شریک سایه گستر دو قرارداد منعقد شده است و قرارداد دوم مربوط به صیقلی دیون از طریق اشخاص ثالث است. مشارکت سایه گستر بوسیله کجا تنزل پیدا کرده که باید از این طرق دیون خود را پرداخت کند؟

قهرمانی امتداد داد: عنصر بدهی ریخته گران ۱۶۰۰ میلیارد است و ۱۷۰ میلیارد بدهی مشکوک الوصول در بانک سرمایه داشته است. آقای باقری در شرایطی تفاهم نامه ادا شد که شما از اقدامات ریخته گرانبها در بانک گزیده شده بودید. با چه کسی می خواستید کار اقتصادی کنید؟ می خواستید با کسی که تعهدات خود را انجام نمی دهد و ده ها کلاه شیوه بانک گذاشته است، ولو با توجیه اقتصادی، فعالیت کنید؟ به جای نامه و بیانیه خودتان داخل دادسرا حاضر شوید

پاسبان دادستان با رمز بوسیله یافتن ردپایی از منافع خانی در حساب آزیتا خنجری خطاب بوسیله باقری گفت: مقرری نظارتی شما قاعده جای خود بوده است. ماده ۵۶، اساسنامه وظایف هیئت مدیره را مشخص می بطی ء. حسن نظارت پهلو عهده داری هیئت مدیره است. شما در امور اجرایی دخالت نمی کنید اما نظارت شما به خشکی امدن عملکرد اعضا از جمله مدیرعامل لازم بوده است.

وی افزود: بعد از انعقاد تفاهم روزنامه با ریخته گران برای قائم مقامی بانک ۲۶۰ میلیارد ملک کارشناسی شده و آقای ریخته گران بیانیه و مجله می فرستد که املاک با وکالت بلاعزل از مالکیت بانک سرمایه خارج شده است.

قهرمانی خطاب به ریخته گران گفت: به جای نامه و بیانیه خودتان در دادسرا حاضر شوید و توضیح بدهید. احضارو صدور امر جلب ریخته گران

پلیس دادستان در ادامه از احضار ریخته گران به دادسرا خبر داد و بیان کرد: آقای ریخته گرانبها دعوت شدند و نیامدند. مدت جلب منقضی شده و حکم دعوت ایشان صادر خواهد شد.

در ادامه کنفرانس محکمه پاسبان دادستان تصریح کرد: ما مجله ای پیدا کردیم که در سیستم بانک مرکزی حیات نداشته و صحه هم نداشته است. هیات مدیره بانک بدون امضا آن مصوبه را از کار افتادن زده است.

وی پس ازآن با دستور مهتر محکمه از زارعی که از اعضای هیات مدیره بانک تنخواه حیات صدای زیر مردانه تو جایگاه قرار بگیرد و داخل مورد این نامه و نیز حضرت ریخته گرانبها در هیات مدیره توضیح دهد. گفتم نمی توانم چک ۲۰ میلیارد تومانی بکشم

زارعی نشانی کرد: در هیات مدیره ریخته گرانبها و کارپرداز ایشان حضرت داشتند، داخل بستگی با این نامه غم درون یکی از آن جلسات گفته شد که منع قانونی بود ندارد. اما این بحث هم مطرح شد که این امر باید با ضابطه و مقررات تطبیق داده شود و بعد باید از بانک مرکزی مجوز گرفته شود.

وی افزود: آقای اوحدی بوسیله دکه من آمدند و مطلع به نگاشتن مجله ای کردم و آنجا تذکر کرده بودند که منع قانونی وجود ندارد، غلام همان جا گفتم این امر امکان پذیر نیست و پیش نویسی می نویسم و تو نشست عصر مطرح خواهم کرد.

زارعی خاطرنشان کرد: در جلسه عصر وقتی بوسیله هیات مدیره رفتم و مباحث تک نظر مطرح شد، آقای ریخته گرانبها با پرخاش به هیات مدیره از کنفرانس بیرون شدند و پس از این رخداد مذاکره سیلی ۲۰ میلیارد تومانی پیش آمد.

وی درمورد این سیلی گفت: آقای خانی بنده را نوا زدند و گفتند برخی درون بانک شلوغ کار می کنند و این استوار نیست برای محلول این امر شما، یک چک ۲۰ میلیارد تومانی بکشید که به آنها علامت دهیم و من هم گفتم نمی توانم این چک را بکشم. شانزدهم فروردین ماه سال ۹۶ برکنار شدم

وی یادآور شد: در ادامه سیلی را تنظیم کردیم ولی آن را مهربانی نزدیم تا امکان پاس شدن نداشته باشد. من اندوه کتبا نامه ای نوشتم و گفتم انجام این فقره نیازمند مجوز است که با این حرف برآشفتگی پیش آمد. چند روز بعد دیدم کسی می گوید ما چک را اسیر ایم اما مهر ندارد و احترام گذاردن نمی شود.

زارعی گفت: سپس رئیس دفتر آقای خانی آمدند و گفتند این ضربت باید مهر شود که من گفتم با مسولیت خودتان مهربانی کنید و نهایتا این چک رعایت شد. فرجام سال حیات که نامه ای به بانک تجارت زدم و گفتم این ۲۰ میلیارد نیازمند مجوز عرفی است یا مجوز آن را بگیرید یا پول را به ما برگردانید، آنها هم مجله ای زدند و نهایتا بازداشت در تاریخ شانزدهم فروردین ماه سال ۹۶ برکنار شدم. ریخته گرانبها چنان نفوذی داشته که هیات مدیره نمی توانسته تصمیم مستقل بگیرد

نماینده شعر گفت: در مصاحبت های ایشان چیزی که مهم بود این بود که آقای ریخته گران که حق پیشگاه درون هیات مدیره را نداشته چطور به آنها پرخاش می کرده است. این بی تا چنان نفوذی داشته که هیات مدیره نمی توانسته تصمیم مستقل بگیرد.

وی با اشاره به اظهارات شورشیانی که در نظارت بانک حضور داشته است، گفت: زمانی که آقای خانی معتمد مقام بودند مطالبی را اقرار کردند و مثلا گفته اند در شعبه مرکزی و اکباتان ضبط هایی حیات دارد و پول هایی بوسیله حساب آقای ریخته گرانبها غم می رود و در این باره حتی به آقای اژه ای بی قراری نامه ای زده می شود. سال ۶۴ جانباز شدم و در سی سال خدمتم حتی یک سرکشی نداشتم

رئیس دادگاه در این دم با قرائت اتهامات بهمن خادم برقرار مقام پیشین بانک سرمایه و عضو هیات مدیره این بانک از او کام که در ایستگاه استراحت بگیرد و دفاعیات خود را مطرح نرم.

خادم تصریح کرد: افتخار دارم که برای دفاع از میهن اسلامی سال ۶۴ جانباز شدم و تو سی سال خدمتم حتی یک تخلف نداشتم. بنده با تجربیات تخصصی خود طولانی تقلا خود را برای ارتقا بانک سرمایه ایفا دادم.

وی افزود: جذب سرمایه های خرد و مفت نرخ و مقاومت تو طبق خواسته بی شمار از افراد و ارتقا انبازی ها، ارتقا بانک تنخواه را به همراه داشته است. چنانچه شروط مصوبه ای رعایت نشود جعبه سرکشی کرده است

این مستنطق با اقرار اینکه نظارت در بانک مدح شده است، پیش روی کرد: نظارت توسط اداره بازرسی و امور شعب ایفا می شود و شامل هیات مدیره بازرس و هیات مدیره ارتکاب تیمار می شود. تا زمانی که من در بانک بودم گزارشی ارائه نشد.

وی با اشاره بوسیله از کار افتادن مصوبات و نحوه اجرایی شدن آنها گفت: مصوبات مستقیما توسط مدیرعامل به هیات مدیره احاله می شود و چنانچه به صرفه بانک وجود در نتیجه هیات مدیره با کلیات آن اتحاد می کند و پس ازآن در اولاد مراتب موجود دوباره در سطوح دیگر بی قراری معاینه می شود. حال اگر مصوبه که دارای شروطی است، تکریم نشود و به انجام در بیاید، مجری تخلف کرده است. در طول خدمت خویشتن حتی گروه سیلی هم نداشته ام

متهم با رمز بوسیله کیفرخواست ضبط خود گفت: تو کیفرخواست اسم خاص عالمانه و عامدانه در انجام اتهامات بیان شده که نایب برده در این تک مطالبی را به تفصیل بیان خواهند کرد اما باید بگویم هیچ قصدی وجود نداشته است.

وی با اشاره به عنوان اتهامی دیگری داخل مورد کسب منفعت به مبلغ ۹۶ میلیون تومان گفت: قرین هر بانک دیگری بخاطر دریافت حقوق نزد شعبه مرکزی آن بانک حسابی باز می کنیم و غلام هم این امر را کردم و ماه شروع حقوق خود را به مدل ۴۸ میلیون تومان گرفتم و هزینه کردم اما ماه دوم برداشت نکردم.

این متهم ادامه قسط: برده اطلاعی از منبع ستاندن حقوق نداشتم یعنی نمی دانستم بانک حقوق من را واریز می کند یا شرکت وابسته به بانک این کار را عمل می دهد ولی سال بعد فهمیدم که از شرکت متعلق به بانک واریز شده است.

خادم گفت: گرفتار در طول نوکری خود تا اینکه قسمت قسمت کردن چک هم نداشته ام.

وی درمورد اینکه در بانک سرمایه مدیرعامل نشده است، گفت: اعضای هیات مدیره بنده را طلبیدن کردند و می خواستند غلام را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند اما تو تاریخ سیزدهم شهریورماه که مجدد مراجعه کردم گفتند شما انصراف دهید که ما می خواهیم آقای خانی را گزینش کنیم ولی بازداشت انصراف ندادم ولی چند روز بعد کار آقای خانی آمد که مدیرعامل شده است. به حجت الاسلام محسنی اژه ای نامه دادیم

این بازپرس در ادامه تو تشریح اقدامات خود تو بانک گفت: مقطعی نزد آقای مهرانفر معاون نفس بانک مرکزی رفتم و به ما گفتند شکایت کنید. به حجت الاسلام و المسلمین اژه ای نامه دادیم و گفتیم ضمانت روزنامه ها دارد به بانک آسیب می زند. آقای دکتر هادی به دلیل کانکت هایی که داشتند از طرف هیئت مدیره مامور شدند که پیگیری کنند و آن زمان توانستیم پرداخت ها را متوقف کنیم.

در این دم خادم نامه ادعایی را نزد مستنطق مسعودی مقام برد و افزود: پس ازآن از بازنشستگی در بانک ملی علی رغم اینکه از چند بانک درخواست باهم اتحاد کردن داشتم تقدیر مرا به بانک تنخواه برد. در طول خودمت خویشتن خدمات بسیار زیادی عمل دادم و شاید اگر امروز بی حد ها تصویر مرا ببینند شگفتی می کنند. پس از دخول بوسیله بانک و دید رخساره های مالی باخبر آشفتگی اضافی در خزانه و وام بسیار در نظم بانکی شدم. نزد مدیرعامل اعتبارات رفتم. در تاریخ ۱۰ خرداد ماه ۹۵ مامور بوسیله ساماندهی امور بانک شدم.

این بازپرس ادامه رحم: پیش از ما بانک وام هایی با سودهای ۲۷ درصد و ۲۸ درصدپرداخت کرده و بسته گذاری کرده حیات. به همگی بانک ها با ارزش های بلندی قرضه داشتند. جلسه ای با مدیران شعب و استان ها گذاشتیم و گفتیم برون رفت متکی به اقدامات همکاران شعب است و قرار شد اسباب تشویقی برایشان فراغت دهیم.

خادم خاطرنشان کرد: در کتاب ۱۲ مهرماه ۹۵ حدود ۳۰ هزار تک تسویه شدند. سپرده قانونی از ۱۷ هزار تک به ۲۴ هزار مورد رسید و افزودن ودیعه داشتیم. تو ۲۴ مهرماه بدهی ما به زیبایی بانکی ۷۰۰ میلیارد و پس انداز قانونی ۲۵ هزار میلیارد شد. من آموزش دیده بانک ملی هستم و از تحویل داری مبدا کردم. آنجا یاد گرفتم اعتماد حرف مبدا را می زند. با همین فکر مخبر بانک سرمایه شدم. پندار نمی کردم مصوبات در عمل جفا دیگری باشد و پرونده ها هدایت شوند. حتی در مخیله ام هم نمی گنجید. جثه موسس بانک توسعه، ابتدایی بانک بعد از انقلاب اسلامی بودم

این قاضی بیان کرد: من قد موسس بانک ترقی نخستین بانک بعد از انقلاب اسلامی بودم. پس ازآن از مدتی دیدم رفتارها در بانک جاهل از اخلاقیات بانکی است و حلقه مدیریتی تشکیل شده و هر مدیری برای کار خود عرفی با هدف ارتقای اداره درست می درنگ. با بعضی رفتارها جدیت فراوانی داشتم. ای کاش امروز آقای شورانی حضور داشتند تا از ایشان بخواهید در مورد نامه ای که به حیدرآبادی نوشتم و گزارش دادم توضیح بدهند. در آن نامه به تعدادی از مشتریان که به دستور خانی هر کدام بدون اعتبارسنجی ۳۰ میلیارد وام گرفتند اشاره کردم. گفتم ۳ ضبط ۳۰ میلیاردی داخل شعبه مرکزی بانک سرمایه توسط ریخته گرانبها راهنمایی شدند. در این راستا جلسه ای با معاونت نظارت لحظه بانک داشتم که بعد متوجه شدم هیئت مدیره در جریان نشست ما بودند. به بازرسی کل سرزمین رفتیم و بوسیله ضابطین اطلاع رسانی شد و داخل نهایت بی کاری دادم. بزرگترین بدهکاران بانک، هر دو سهامدار بانک بودند

وی توضیحاتی در تماس با اینکه چرا نظم های بانکی امروز خواه زیان ده هستند یا اضافه برداشت دارند ارائه کرد و گفت: تو نظام بانکی مطالبات بخش دولتی جزء مطالبات معوق محسوب نمی شود. وقتی که بانک از سیکل آشفتگی بیرون شد. قرار شد سراغ بدهکاران درشت برویم و آنها را وصول کنیم. بزرگترین بدهکاران بانک هر دو سهامدار بانک بودند. ۵۵۰ میلیارد یک قلم از وام ها حیات. کنیه مشارکت های بانک را نمی دانستم. حتی زمانی پول نداشتند بدهند از بانک صادرات وام های ۱۸ درصد و ۲۴ درصد خمود بودند.

خادم نشانی کرد: ریخته گران ۳۰۰ میلیارد بدهی داشت ولی بانک هیچ سند و مدرکی برای این طلب و مبلغ نداشت. مکاتبات یدکی میان بانک مرکزی، بانک سرمایه و پیل قضاییه شده بوددر هیئت مدیره بانک مطرح شد که پول بانک داده شود و در نهایت منتهی بوسیله این تفاهم مجله شد که دارایی ریخته گران را با ۱۳۰ درصد بگیریم و معادل دیون خود وثیقه ای برای بدهی بانک داشته باشیم. نه بوسیله او بخشش دادیم نه تنزل. قرار شد اموال را بگیریم و بانک را از حالت خسارت ده و مشکوک الوصولی خارج کنیم.

وی ادامه داد: امثال ریخته گران مالی به اشتهار خویشتن ندارند و جانشینی دارند. تفاهم نامه ای با بانک بازرگانی منعقد کردیم که وام را هر ۵ سال یک بار هنگام یک رحم بدهیم و این اقدام بوسیله رخساره همزمان ایفا شود. شعار ما وصول مطالبات بانک حیات خیر پر کردن جیب ریخته گرانبها. از احصائیه سایه گستر اطلاعی نداشتم و بر حسب حادثه مسبوق آن شدم.

این مستنطق با رمز به اینکه بوسیله علت اساسنامه بانک، مدیرعامل اجازه دارد وکیل معرفی کند، تصریح کرد: ولی در اینجا امضای وکالت نامه توسط آقای بهادری نژاد تیرگی دارد. درون خصوص ۲۶۰ میلیارد قیمت تقویم شده کشور فرمانیه سوالم این است که به این مبلغ در حسابداری بانک چطور ارتکاب شده است؟ درون سرفصل حساب های بانک ۲۶۰ میلیارد نبود و در قسمت دفتری سندی موجود نیست. باید تفاوت قیمت دفتری و ابتیاع دفتر با سود شمارش شود بعد مدرک بزنند. عملا این در ید بانک سرمایه است و منتقل نشده است. بانک تجارت توافق کرده بود مطابق آن پول بدهد اما اجحاف کرده حیات.

خادم درون مناسبت با شریک پایدار قشم گفت: هیچگاه مصوبه ای توسط این شرکت از بانک صادر نشده و صحه نکردم. قائم مقام معاونت مالی بانک از خانی التماس می نرم که شریک های تحت پوشش بانک بابت معاملات نیاز به نقدینگی دارند تا با تامین خط اعتباری درون چارچوب ضوابط و آیین مجله اشخاص ثالث پیوستگی شود. موضوع در هیئت مدیره مطرح می شود طی نامه ۲۷ شهریور دستورالعملی صادر می شود مبنی بر اینکه شریک شدن ها می توانند داخل چارچوب ضوابط بانک مرکزی و مقابل اساسنامه خود تسهیلات بگیرند.

وی افزود: مرجع تشخیص این مصوبه بانک مرکزی بود و به صراحت اخبار کرد برای پرداخت به شرکت پایدار قشم مصوبه ای وجود ندارد. گزارش پلیس آگاهی پس از بررسی نیز این بود که این مصوبه تراشیدن بلکه محاکمه گذاری است و استعداد اجرایی ندارد. در ورقه ۱۱ کیفرخواست تیمار به صراحتا افراد ذی بسرنوشت شوم دچار کردن ظرف شده اند. دستورالعمل چارچوب، روش و خط نشی دارد اما مصداق ندارد. مصوبات مصداق دارند متقاضی، مبلغ، نرخ و مدت بازپرداخت و جنس وثیقه دارند که این مصوبه هیچ یک ازاین موارد را نداشت.  

این متهم در رابطه با مصاحبت نماینده دادستان مبنی کنار اینکه چرا مخبر پرداخت ها نشده بود، گفت: رخ های مالی را ملاحظه کنید. مالی که بوسیله انبازی صیقلی شده به شمار بانک واریز شده و خارج نشده است. خروج منابع از بانک مرکزی محو و تسهیلات دو طرف بدهکار و بستانکار دارد. مشتری کیست؟ واریزها یکجا نبوده و در شرایطی بوده است که بانک به سایر بانک ها وام اعطا می کرد.

وی افزود: پول ها جایگزین می شد و در راستای جذب سپرده بود. شعب بکلی کشور جذب سپرده داشتند. تک مورد اینها پرس وجو نمی شود چون فردا جای آن می آید.

پاسبان دادستان گفت: خروجی ها کجاست؟ از جای دیگر پر می شود.

پاسبان راه اندازی بازرسی تو امتداد عنوان کرد: در تک ۲۵۲ میلیون ایشان به عنوان امانی در وارستگی انبار راحتی داده بودند. تک تک افراد را خواستم و گفتند رسید امانی ها را بوسیله خادم می دادیم و به حساب خادم برگشته است.

در ادامه قاضی مسعودی مقام از وکیل قراول بهمن خادم خواست تا با حضور تو جایگاه از هم چشم خود به اتهام مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی دفاع یواش.

مشاور مدافع خادم پس از حضور در ایستگاه پیش روی کرد: به نشانی یک کارپرداز دادگستری شهادت و گواهی می دهم جنابعالی در مقام عهده دار شدن حداقل استاندارها را رعایت می کنید. صبر و طاقت شما را می ستایم و از اینکه اینگونه ایفا می کنید و بوسیله مایه جلیله قضا آبرو می دهید تشکر می کنم.

وی افزود: حدود ۴۰ سال است که آقای خادم را می شناسم و فاصله سنی من و ایشان حدود ۸ سال است. پدر، خانواده، کسان و اقارب ایشان را می شناسم. ایشان کشاورز زاده ای است که وقتی بوسیله ده می آمد باید بسرنوشت شوم دچار کردن اضافی از مسیر را پیاده بخاطر تحصیل می آمدند. باید درون کنار فراگیری کار و کسب معاش می کردند. به پاک دستی و نجابت و شرافت شهره هستند. پیش از این در بانک ملی خدمت کردند و هنوز عضو هیئت تخلفات هستند. هنوز یک بی نظمی و تخلف از ایشان ثبت نشده است. چنانچه بوسیله قفا سوءاستفاده یا اقدامات نکوهیده و آسیب تند حیات درون این چند سال ردپایی از ایشان همیشگی می ماند که متناسب استعلام است.
کیفرخواست باید از الزامات و واجب هایی برخوردار باشد

کارپرداز قراول خادم نشانی کرد: دادستان محترم داخل ادعانامه خود علیه موکلم اتهام را اخلال بنیادی در نظام اقتصادی از طریق اخلال درون نظام پولی و بانکی نشانی کردند. مذاکره تبانی و تدریس مال فاقد موضع ۹۶ میلیون تومان مطرح شده است. آقای قهرمانی اعداد و ارقام کیفرخواست حزن خوانی ندارد. در مورد تفاهم روزنامه بانک تجارت با این استدلال که درمورد ملک فرمانیه ابتیاع نامه و وکالت صادر شده ۲۶۰ میلیارد را در تضرر و غدر در امانت موکل و سایر اعضای هیئت مدیره لحاظ کردید. ما در حوزه خسارت و گلچین غرامات موازینی داریم.

وی افزود: در ماده ۷۰۹ قانون اجتماعی زمانی می توانید دینی را قابل مطالبه بدانید که آن را صیقلی کرده باشید. اینکه می خواهید ۲۶۰ میلیارد را داخل ذمه موکل مشغول کنید زمانی است که بانک تنخواه پرداخت کرده باشد تو حالیکه این چنین حلق. تو جایی از بیانات خود و در کیفرخواست نشانی موکلم مدیرعامل ظرف شده در حالیکه ایشان هیچ گاه مدیرعامل نبوده است. تو صفحه ۱۶ کیفرخواست نام آقای هادی آمده که نمی دانیم منظور از اتهامات آنجا متوجه بهمن خادم است خواه آقای هادی. کیفرخواست باید از الزامات و بایسته هایی برخوردار باشد تا متهم بتواند بی شائبه از خود دفاع کند.

این وکیل مدافع نشانی کرد: در صفحه ۱۸ کیفرخواست بحث دو فقره ۴۸۰ میلیونی منتسب بوسیله موکلم حیات دارد و محاجه شده از روال وصول چک این نما را به احصائیه خود منتقل کردند که این موضوع فاقد صحت است لطفا تجسس کنید. باهم اتحاد کردن مربوطه مبالغ را به حساب موکل واریز کرده ولی موکل چکی را دریافت نکرده است. این افراد بینش نداشتند پول ها از چه طریقی بوسیله شمار آنها واریز شده است.

وی خطاب به پلیس دادستان گفت: شما بومی تقوا و متدین هستید گرایش می کنم چنانچه داخل فرآیند سیاست به چیزی می رسید کتبا آن را به ما نمایش دهید. بوسیله تکاپو های موکلم برای خبر رسانی جزء ای از تخلفات توجه کنید. آقای باقری و خادم در این مرزوبوم سعی کردند. مذاکرات و بازدید های موکلم با محافظت و نظارت بانک مرکزی و مدیران مبصر قناعت و دارایی موجود است و ایشان تخلفات را گزارش دادند. در ارتباط با عنوان مجرمانه اخلال که دو بار تو کیفرخواست ذکر شده باید بگویم که واژه اخلال وعده کیفری شدیدی دارد. آیا اخلال مورد دید دادستان برومند برگرفته از واژه امثالهم است؟
جلسه بعد اینده این بایگانی روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه

این کارپرداز عنوان کرد: در رابطه با غدر در امانت آیا واقعا از سر خیانت داخل امانت بوسیله تهمت اخلال فصیح اند؟ آیا باید مطالعه کرد مسند مدیرعامل پایدار است یا وکیل، مدیر یا نماینده؟ چنانچه مسند مدیرعامل را امین بدانیم تعدی و تفریط کجاست؟ از سال ۱۳۱۰ تا ۱۳۹۲ مصادیق غدر درون امانت از منظر قانون گذار را احصا کردم که میان آنها چیزی که موردنظر دادستان باشددیده نشده است. اگر قائل بوسیله جفا و تفریط هستیم مصادیق در ضابطه مشهود شده است.

وی خطاب به قاضی گفت: در بخش توجیه مدنی و حقوقی نمی شود مدیران بانک را که به قدر قانون بازرگانی و شیوه مدنی مسئولیت جداگانه دارند به اتهام خیانت در امانت و از طریق آن به اخلال درون نظام پولی و بانکی متهم کرد. در مباحثه اوراق آرمان و آبشار ثالث مذاکره دسیسه آمده است. چنانچه آقای امامی را منشا برخی اقدامات و تخلفات می دانید بدانید بهمن خادم یکبار در بانک سرمایه با ایشان اصابت و او را از اتاق طرد کرده است. تبانی جرمی است که تفکیک عنصر مادی و معنوی درون آن زیاد سخت است. عنصر مادی معصیت تبانی، توافق است. داخل اینجا چه توافقی وجود داشته است؟ اراده تقریر شده در اوراق آرمان بیانگر اصلاح است؟ در توطئه سوء مشیت جامع و محض لازم است. صرف سوء نیت، تبانی را خلق نمی کند. موکل غلام نه لسانی خیر حضوری و کتبی دخالتی تو این فرآیند نداشته پس چطور این تبانی مورد نظر شما جستجوگر شده است؟

همزمان با اذان عقب مستنطق مسعودی مقام ختم این جلسه از تفحص را اطلاع دادن کرد و گفت: جلسه بعدی این پرونده روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه شایسته کردن ۹ صبح برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمینابوترابی بی مانند داخل خطبه این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: در روزهایی که دولت آمریکا قوانین و قواعد بین المللی را زیر پا گذاشته و داخل راستا بی جاه کردن سازوکارهای صلح درون جهان قدم بر می دارند و تحریم های ناجوانمردانه آمریکا دستگاه حاکمیت این کشور را کشوری سرکش راحتی داده است؛ دقیقاً در این روزها، شاهد مجتمع های به اندوه پیوسته از پیروزی های الهام بسرنوشت شوم دچار کردن امت اسلام می باشیم.

وی داخل ادامه قسط به تشریح مواضع خود درباره پیروزی های تذکر شده پرداخت و گفت: مواضع روشن، حکیمانه و قاطعانه رهبر معظم انقلاب در بستگی با پیام مهتر جمهور آمریکا؛ وحدت و انسجام تحسین پیاده شدن انگیز تمامی گروه ها و احزاب فلسطینی و نوبت های انقلابی گیتی اسلام در برابر خیال پردازی رئیس جمهور آمریکا و توطئه محکوم بوسیله شکست نشست منامه؛ رهگیری و نیستی پیچیده ترین و رادارگریزترین پرنده جاسوسی خیل آمریکا توسط شبکه پدافند هوایی و آتش موشک هوا فضای سبزپوشان ضامن و فنی و شجاع از جمله این پیروزی ها است.

ابوترابی فرد گفت: این رویدادها حکایت از وضعیت ویژه ای دارد. حکایت از راهبرد موکد جمهوری اسلامی ایران پهلو مقاومت و فروپاشی اراده گیج متخاصم. این اراده پولادین را امروز تمامی سیاست مداران و سیاست ورزان نیروهای انقلابی وفادار بوسیله جبهه ایستادگی و مشت نشاندگان بی هویت آمریکا یافته اند.

امام جمعه تهران با رمز بوسیله "نفوذ منطقه ای و شکست محاکمه های آمریکا در منطقه" گفت: این را امروز چهره های هوشمند دریافته اند که ایران، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، افغانستان، پاکستان و ترکیه پیامد انقراض سیاست آمریکا در منطقه است.

وی گفت: استراتژی قدرتمند جمهوری اسلامی، استراتژی مشخص همراه با اقتدار است. دلیلش شیار مستحکم دانشگاه با وزارت دفاع و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است. این اقتدار دستاورد پیوند نظم با دانشگاه است که باید درون همگی حوزه های مدیریتی ملک تجلی برملا کند. مدیران و مسئولان اقتصادی ناحیه بدانند اقتصاد به همراه دانش به یک قناعت شکوفا منجر می شود.

معصوم جمعه موقت تهران امتداد داد: دومین پیام این اقدام شجاعانه حکایت از سرانگشت قدرتمند ایرانیان و پیام سامانه پدافند هوایی سرزمین دارد. سر انگشت قدرتمند ایرانیان در میل هر متد تعرضی روی ماشه آماده شلیک است.

ابوترابی فرد داخل امتداد با تاکید بر ضرورت اصلاحات ساختاری بودجه ناحیه گفت: اولاً باید بدانیم بودجه قلمرو آئینه چگونه دایره نمودن سرزمین است. اگر می خواهیم بدانیم منابع خرج ها و چونی کشور چگونه است باید بوسیله بودجه سالانه رمز کرد. رهبر معظم انقلاب اسلامی بی قراری در پیام سال ۱۳۹۷ و غصه تو دادرسی های کلی قناعت مقاومتی و بی آرامی در بیانیه گام دوم تنش پیاده شدن اهمیت اصلاح ساختاری بودجه تاکید نمودند. رمز داشتند اساسی ترین عیوب تماس به نفت، دولتی بودن قناعت و بودجه معیوب است.

وی دنباله رحم: لذا اصلاح ساختار بودجه تقاضا اصلی نظام و طالع است و باید سه گانه قوه قدم های اصولی بخاطر دگرگونی بنیادین در نظام بودجه ریزی کشور بردارند. عوامل کلیدی و مؤثر در نمو اقتصادی کشور به نیت توافق سیاست های کلان اقتصادی، درون اصلاح مدیریت درآمدهای نفتی سیاست مالی، سیاست پولی، سیاست ارزی، بها سود بانکی شاخص فضای تصرف و کار و آزادی اقتصادی تعریف می شود.

امام جمعه تهران گفت: اگر می خواهیم شاهد تحول در اقتصاد باشیم باید در این مرزوبوم ها دست به اقدامات اصولی بزنیم. مصالحه متمایز درآمد نفتی شاخص سیاست های پولی ارزی در اصلاح سیاست های مالی خلاصه می شد. تو اقتصاد امروز کشور سیاست های پولی و ارزی سیاست های درآمدهای نفتی به نعوظ قطعی متأثر از دادرسی بودجه ریزی است. بودجه کشور با درآمد نفتی پیوند زده است. دولت برای دگرگونی ارز به ریال بانک مرکزی را تحت فشار می گذارد؛ این داخل حالی است که اضافه مایملک بانک مرکزی یعنی رشد محور پول، تزریق پول پر قدرت بوسیله صرفه جویی و کاهش مقدار پول ملی و کاهش قدرت خرید شما.

وی درون بخش دیگری از این خطبه گفت: بدهی دولت بوسیله بانک مرکزی به رشد باد و کاهش قدرت خرید شما می انجامد. برادران و خواهران محترم تا هنگامی که مناسبت بودجه کشور با درآمدهای نفتی معادل نشده است با دشوار تورم و چالش اقتصادی روبه رو هستیم..

وی تاکید کرد که نوبت باید دامنه های استواری در راستای قطع وابستگی بوسیله نفت درون بودجه سرزمین بردارد.

ابوترابی فرد در ادامه اظهارکرد: امیدوارم قدم هایی که برداشته شده است به علیه بنشیند و به یاری خداوند متعال شاهد یک تحویل تو نظم بودجه ریزی ناحیه و حرکت بوسیله سمت قله های اقتصادی باشیم.

وی تو بخش دیگری از این سخنرانی با رمز به پیروزی آویشن ملی والیبال گفت: هفته ها است که این جوانان برای ملت عزیز شور و نشاط و امید آفریده اند. توجه ویژه بوسیله ورزش همگانی و قهرمانی از سفارش های جدی مقام معظم رهبری و از قدم های مؤثر بخاطر خلق قدرت در نظم اسلامی است. موفقیت و پیروزی های اخیر ثمره دو دهه مدیریت عاقلانه و با محرر در ورزش والیبال کشور بوده است. این مدیریت با ثبات راه را بخاطر درخشندگی جوانان تو عرصه های جهانی هموار تجلی. امیدوارم داخل همه حوزه ها مدیریت های عادلانه و عاقلانه را اطلاع کنیم.

ابوترابی فرد در خطبه عبادی این هفته نماز جمعه تهران نیز با اشاره به سالگرد ارتحال امام صادق (ع) اقرار کرد: دبستان اهل بیت را با نانم میمون امام صادق (ع) می شناسند. مظهر عدل آفاقی و انفسی. شخصیتی که در مدرسه او بیش از ۴ هزار شاگرد زانو زدند. داخل مکتب علمی او شخصیت های عالی ای تعلیم شدند. جابربن حیان یکی از شاگردان مدرسه او با نام پدر شیمی شناخته می شود.

وی بعد در بیاناتی با استناد بوسیله روایات و سیره ائمه بوسیله ابعاد شخصیتی امام صادق (ع) در مرزوبوم علمی و دینی اشاره کرد.

معصوم جمعه این هفته تهران با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) به تبیین لزوم مبارزه با طاغوت پرداخت و گفت: باید درون طبق زیبایی کفر و استکبار بایستیم. پیام روایت معصوم صادق (ع) مبارزه با همگی طاغوت ها است. مبارزه با آمریکا و مزدوران او؛ آمریکا و ایادی او. می فرمایند یک فقیه عادل و موتمن را انتخاب کنید، نزد او زانو بزنید، هر حکمی تجلی از امر او متابعت کنید.

وی ادامه عدل: در زمان غیبت، ولایت درون مشت توانای اما فقیه است. داخل سایه امامت صالحان خود سازی و تمدن سازی معنا پیدا می یواش. این دستاوردهای برآمده از امت اسلام داخل یمن و لبنان و غزه و سراسر جهان اسلام دستاورد اما ملا عالم و صالح و مدیر و مدبر است. خداوندا ما را در این دست خط هدایت و ثابت دامنه بدار.

ابوترابی فرد گفت: قوه قضائیه با شناخت منطق قسط برخورد وظیفه شناس با مفسد در در نهاد قوه و داخل خارج سیاق را برای تداوم راه شهدا هموار می کند. حراست از این نهاد و قضات شجاع و صالح درون سایه برخورد با عناصر نامطلوب است.
پرسپولیسِ برانکو طی ۴سال قهرمانی های متعددی به دست آورد و یکی از دلایل این قهرمانی ها خط حمله ای وجود که طی ۳فصل از این ۴فصل آقای گل لیگ برتر را هم شناساندن کرد. آویشن برانکودر خط حمله با درگاه بازیکنانی مشابه طارمی و علیپور یکی از بهینه خطوط حمله لیگ را در اختیار داشت. سرخپوشان درون لیگ پانزدهم با ۵۰گل، در لیگ شانزدهم با ۴۶گل ودر لیگ هفدهم با ۴۸گل توانستند بهترین خط حمله لیگ را بوسیله خویشتن خاص دهند و در این بین طارمی ۲بار و علیپور یک وعده آقای تراب لیگ شدند.

با این حال در لیگ هجدهم با وجود قهرمانی پرسپولیس، این تیم عزب ۳۶گل بوسیله ثمر رساند تا برانکو با بردهای اقتصادی قهرمانی سوم خود را جشن بگیرد. سرمربی خلع گذشته سرخپوشان باور داشت هر تیمی باید یک متصرف «قاتل» داشته باشد تا بوسیله سادگی از پهلو فرصت های گلزنی عبور نکند.

اما امروز داخل شرایطی که مدیران باشگاه هنوز نتوانسته اند جانشین برانکو را انتخاب کنند و فعلا تو ترکیه حضور دارند، اوضاع خط حمله سرخپوشان تیمار در بدترین وضعیت خویشتن قرار دارد. علی علیپور که در ۲سال گذشته توانسته بود جای تهی طارمی را پر یواش -البته بوسیله جز نیم فصل دوم فصلی که عفو- در حال حاضر با پیشنهاد نیکوکاری از بلژیک روبه رو شده و با توجه بوسیله اینکه عزب یک سال دیگر با پرسپولیس پیمان نامه دارد حلقه تصمیم محزون با جدایی او موافقت کند.

از لفظ دیگر مسئولان کانون پرسپولیس در فرجام فصلی که گذشت مجاهدت زیادی برای بازگشت طارمی ادا دادند اما بوسیله دیدن می رسد این ورزشکار همچنان به پشت حضور در اروپا است و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد طارمی فعلا به ایران باز نخواهد گشت. بودیمیر متصرف کروات پرسپولیس غم بعد از بازگشت بوسیله کرواسی با شکایت به فیفا به دنبال فسخ قرارداد خویشتن و دریافت طولانی مطالبات است تا به این نظام خط حمله پرسولیس از بازیکن تهی شود. این خط حمله در حال حاضر تا اینکه یک گلزن متوسط هم در وارستگی ندارد چه برسد بوسیله قاتلی که برانکو از آن نام می سرما.

مسئولان باشگاه پرسپولیس حتی اگر بتوانند مربی خوبی را جذب کنند این مربی بدون متصرف کاری از پیش نخواهد برد و این تو شرایطی است که در لیگ ایران غم بوسیله نظر نمی رسد مهاجم کامل و ایده آلی برای فروش وجود داشته باشد. قطعا مدیران محفل باید یک بار دیگر بوسیله سراغ مهاجمی خارجی بروند. هرچند که آنها هنوز در خیالات خود امیدوار بوسیله بازگشت طارمی و امیری هستند.
احتمالا وقتی در تک جین آستین سرچ می کنید، به اطلاعات یکسانی می رسید. اطلاعاتی که در همگی صفحات وب، تکرار شده اند. ولی واقعا علت محبوبیت جین آستین و حضور بی وفقه او هنگام دو قرن اخیر، در بازار پراکندن چیست؟ با این پرونده همراه باشید تا با زیروبم عمر و آثار جین آستین آشنا شوید.

حتما بخوانید:شناساندن تاریخ غلبه یک زن؛ راهنمای زنان برای داشتن زندگی ایده آلکتاب برگ ریزان فصل آخر سال است؛ روایت زنانگی ها و دغدغه های سه زنکتاب دروغ های کوچک بزرگ؛ داستان زنانی که با حیات تجربه کردن خشونت بازهم لبخند می زنند

همه بیوگرافی هایی که از افراد نامدار می خوانیم، با سال و نگرش تولد آنها مقدمه می شود. پس بیایید ما غصه از اینجا شروع کنیم. از ۱۶ دسامبر سال ۱۷۷۵ میلادی. شهر استیونس در همپشایر انگلستان. خانواده آستین، شاهد بوسیله دنیا آمدن هفتمین فرزندشان بودند. جین کوچولو، همان نوزادی وجود که قرار وجود وجودش، آینده دودمان آستین را زیر نفوذ نام خود قرار دهد. از زندگی داخل به خشکی امدن پدری اسقف تا مراسم شکنی

بابا جین، کشیش ناحیه زندگی آنها وجود. به لطف شغل پدرش، جین برخلاف خواهران برونته، زندگی نسبتا آرامی داشت. او هرگز پایش را بیرون از لندن نگذاشت و چندان اهل سفر نبود. اما زندگی جین پس از اجل پدر، دچار تبدیل کمی شد و قوم آنها، ناچار به مهاجرت از شهرشان شدند.

احتمالا تو آن روزهای جامعه انگلستان، کمتر کسی اندیشه می کرد دختری که پدرش کشیش است، بتواند روزی تبدیل به ادیب ای بزرگ شود. حتما با خودتان فکر می کنید چرا؟ اگر نمی دانید، باید بوسیله روزهای صد هجدهم انگلستان عروج کنیم. روزهایی که زنان، بوسیله غیر از ازدواج و رفتن بوسیله عید های پرزرق وبرق، نقش دیگری داخل جامعه نداشتند.

آن روزها، کمینه کسی می توانست تصور نرم که زنان، مانند مردان، بنویسند و تاریخ هایشان ابتیاع رود. ولی جین، یکی از آن هایی بود که این تابو را انقراض. زمانی از غلبه تابوشکنی جین باخبر می شوید که بدانید کتاب او، تا مدت ها با نام مستعار به چاپ می رسید تا کسی نفهمید دختری از خانواده آستین، نویسنده است. ویژگی تصنیف های جین آستین

اگر با آثار ادبیات انگلیسی آشنا باشید، حتما می دانید که قرن هجدهم انگلستان، دوره رونق سبک رمانتیسم بوده است. تالیف های پرسوزوگذاز، عشق های آتشین که عمدتا درون سطوح اشرافی به تصویر کشیده می شدند و توصیف های طولانی، از ویژگی های آثار دوروبر رمانتیک هستند.

اما جین، در این تک هم سنت شکن بود. آثار او، چندان با انفراد های ادبیات رمانتیک تعدی درنمی آیند. پایه آثار جین آستین، عشق و زندگی در طبقات متوسط جامعه است. او معمولا عشقی نه چندان آتشین را به تمثال می کشد؛ عشقی که مغایرت های اساسی با عشق در داستان های رمانتیک دارد. از طرفی، ویژگی مهمی که آثار جین آستین را از آثار هم دوره خویشتن استثنا می کند، متلک گفتار اوست.

جین علاقه اضافی به ساختن طنز کلامی و گاه طنز موقعیت تو شعر هایش دارد. این محدودیت قلم او، سنت شکنی دیگری بود. این تمایز تا حدی است که اگر با آشنایی قبلی از آثار ادبی قرن هجدهم انگلستان تاریخچه های جین آستین را بخوانید، بوسیله مشقت باور خواهید کرد که این داستان ها در آن زمان نوشته شده اند.

موضوع واقعی ادبیات های جین، عشق و مسائل زنان در عمر است. شاید درون نگاه اول، تاریخچه های او اندکی زنانه به دید برسند، اما وقتی ژرف تر خوانده می شوند، شبیه بوسیله رساله ای با موضوع زندگی اجتماعی زنان داخل آن گرداگرد است.

جین برخلاف ادبیات های کتابش، ازدواج نکرد و تا اخر عمرش مجرد ماند. بدشانسی دیگر جین در عمر این حیات که او هرگز نتوانست به شهرتی که لایق آن است، دست پیداکند. البته او در کشش زندگی اش، به اندازه ای معروف و شناخته شده بود، اما شهرتی که بعد از مرگش پیدا کرد، متناسب مقایسه با زمان زندگی اش نیست. چرا تاریخ های جین آستین را بخوانیم؟

رمان های جین آستین جذاب و پرکشش هستند. ادبیات هایی او، حتی با عفو بیش از دویست سال، همچنان امروزی به دیدن می رسند. شاید علت مهم عتیقه نشدن داستان های جین آستین، موضوع آن ها و توجهش به روابط انسانی است. از طرفی، هوش بالای جین داخل ایجاد طنز در موقعیت ها و کلام، به دوست داشتنی تر کردن آن افزوده است.

با خواندن رمان های جین آستین، رابطه عمیقی با شخصیت ها برقرار می کنید که کم همانند است. ادبیات های جین آستین و شخصیت های آن در گوهر سادگی، ژرف و تاثیرگذار هستند. کافی ست یکی از کتاب های این سخن سنج را بخوانید تا بیدار منظورم شوید. جین، از آن مشت نویسنده هایی است که به معنای پا بر جا تعبیر چند قدم از سایر نویسندگان هم رده و اندوه پرگیر خود، جلوتر بوده است. آثار جین آستین

جین آستین آثار زیادی از خود به جا گذاشته است. بسیاری از آن ها، به خیال مرگ زودهنگام جین، هرگز به پایان نرسیدند و چاپ نشدند. اما همان بعضی که از او به چاپ رسیدند، سزاوار سرزنش توجه و دوست داشتنی هستند. تو ادامه، به نامی ترینِ این آثار اشاره خواهم کرد. غرور و تعصب



داستان تکبر و تعصب، داستان یک خانواده از طبقه متوسط است. ماجراهای این قوم که ۵ دختر دارد، موضوع اصلی داستان است. پاپا خانواده، دغدغه ای جاهل از روبرو کردن شوهر مناسب و پولدار بخاطر دخترانش ندارد و همین دغدغه باعث شرکت آنها در جشنواره های مختلف شده است. ماجرای واقعی رمان از یکی از همین مهمانی ها لباس می گیرد.

یکی از همان مهمانی های معروف، باعث آشنایی و علاقه دختر ارشد و زیبای خانواده، با آقای بینگلی به عنوان مردی جذاب و مرفه می شود. اما موضوع همین جا تمام نمی شود. ماجرای دیگری در پهلو عشق الیزابت و آقای بینگلی شکل می گیرد که بخش جذاب نمدار این تاریخچه است.

دارسی مرد جذاب و متکبر منتظر الیزابت، روای شعر می شود. او با زیر پا گذاشتن غرور خود مجاهدت می نرم تا خاطرخواهی خود را نسبت به الیزابت ابراز کند. اما الیزابت، مغرورتر از آقای دارسی است و با سوء تعبیری که از رفتارهای او داشته است، به همین سادگی ها خاطرخواهی او را تصویب نمی نرم.

رسوم ها و رسوم اجتماعی مردم انگلستان در آن دوره و باورهای عامیانه، در این ادبیات به نیکی بوسیله شمایل کشیده شده اند. خاطرخواهی پرکشش و ماجرای جذاب آن بی آرامی پهلو زیبایی های این کتاب نامدار جین آستین اضافه کرده است. حجر و عاطفه

ادبیات عقل و احساس عارضه خواندنی دو خواهر، یکی حساس و پرهیجان و دیگری عاقل و درونگرا است. شخصیت های پا بر جا داستان ماریان و الینور هستند. الینور قدیم احساس مسئولیت نسبت به خانواده و دوستانش دارد، شادکامی و منافع اطرافیان را کنار منافع خودش ترجیح می دهد و احساسات پرشور خود را آنچنان سرکوب می کند که دیگران خاطر می کنند حیات او لبالب از بی تفاوتی و خنکی است. اما واقعیت چیز دیگری است. ماریان، پر از احساس و عاطفه است.

بابا آن ها مرد ثروتمندی است که درون آستانه مرگ تمام ثروت و املاکش را به پسر بزرگش جان می بخشد و از او قول می گیرد که سرپرست سه خواهر و مادرشان باشد. اما پس ازآن از مرگ پدر، جان تحت نفوذ کردن افکار همسرش فانی، عهدی را که با پدر بسته فراموش می کند و آن ها را وادار بوسیله ترک محل زندگی شان می کند.

ولی ادوارد، برادر فانی با قلبی رئوف به دید خواهرش می آید. رفتار آنچنان دلچسب بود که الینور، یک دل خیر قرن دل عاشقش می شود. و زین پارک ساکس، نگرش زندگی پدری آنها، میان او و اودوارد، جدایی می اندازد.

شعر ماریان بی قراری دست اندکی از داستان الینور ندارد. اوهم عاشق رجولیت شده است و از معشوقش دور می افتد و خاطرخواهی این دوخواهر، دو سرنوشت متفاوت پیدا می یواش. برای خواندن سرنوشت این دوخواهر و فهمیدن تفاوت بین عقل و احساس، این کتاب را از دست ندهید. منسفیلد پارک

داستان منسفیلد پارک سرگذشت لبریز اوج و نشیب دختری احساساتی و خوش دل به معروفیت فانی است. فانی بعد از مرگ پاپا و به انگیزه فقر، مجبور می شود تا برای اقامت به خانه عمویش برود. عموی فانس، سرتامس برترام، چهار فرزند با اشتهار های تام، ادموند، مارى و جولى دارد. چرا اسم فرزندان تامس را نوشتم؟ بجهت ادموند، پپسرعموی عاشق پیشه فانی، به زودی عاشق این دوشیزه می شود و ماجرای پا بر جا شکل می گیرد.

ولی صبر کنید. قرار نیست همه چیز بوسیله خوبی و خوشی پیش برود. عموی فانی، که بیدار دوروبر ای از فشار اقتصادی شده، مجبور بوسیله سفر به هند می شود. این سفر، شرایط کامل قوم را دچار دگرگونی های عمیق می کند.

اتفاقاتی که در غیاب عموی فانی می افتد، خاطرخواهی او و ادوارد را بی آرامی دستخوش تحول می کند. برای خواندن اتفاقات ناگوار و عجیبی که برای فانی می افتد، حتما کتاب منسفیلد پارک را بخوانید. اما



اما، یکی از کتابهای ویکتوریایی جین است. این رمان، تضاد های زیبنده توجهی با پس اساس سایر تاریخچه های او دارد. اما، شخصیت اصلی این داستان، برخلاف سایر شخصیت های تاریخچه های آستین که افراد فقیر و با مشکلات زیاد هستند، دختر ای زیبا، میلیونر و باهوش است و درون تمام زندگی در شادکامی بوده است. او برخلاف شخصیت های اصلی سایر کتابهای جین، لوس و دچار خودشیفتگی است و رد هایی از خودخواهی دارد.

شعر اما، ادبیات زنان و احساسات آنها در عصر ویکتوریاست. این تاریخچه با بود آنکه در اطراف ویکتوریا نوشته شده است، تاریخ مصرف ندارد. چرا که با عمیق ترین عواطف انسانی سروکار دارد. این کتاب، از آن دسته تاریخچه هایی است که بعد از خواندنش، هرچند لمحه یک کود به آن ضابطه می زنید و مدخل های آن را مرور خواهید کرد. وسوسه

تشویق یا ترغیب، ادبیات دختری است که در محدودیت ها و مشکلات مختلفی عمر می کند. ان الیوت، شخصیت اصلی این داستان، دختری موقر و شرمسار است. او که سابقه ربط ای ناموفق و شکست خورده دارد، با خودش عهد بسته است که دیگر هرگز دانا وفاق ای جدید و عاشقانه نشود.

ولی چه چیزی می تواند دختری با شخصیت او را به عشق و بستگی عاشقانه انگیزش کند؟ نورثنگر ابی

کاترین مورلند، قهرمان داستان نورثنگر اشکبار است. او در خانواده ای مرفه و پرجمعیت زندگی می نرم. فرع او به داستان و روایت های عاشقانه، یکی از ویژگی های مهم او است. کاترین دختری ملیح و بالنده است که هرچه از رشدش میگذرد، بیشتر مورد توجه صبر می گیرد.

او که منتظر سفر و زندگی های شلوغ است، بوسیله ایالت سیر می کند تا عمر جدیدی را امتحان کند. اما چیزی نمی گذرد که دختر سهل دل داستان ما، می فهمد که دنیا، مغایرت های زیادی با دنیای داستان ها و تاریخ هایش دارد.

رمان های جین آستین، جدا از زمان، مکان و بافتن فرهنگی شان، با احساسات و درونیات انسان سر و کار دارند. خواندن این تاریخ ها می توانند برای شایسته کردن هایی، شما را از دغدغه ها و روزمرگی هایتان استثنا کنند و بوسیله دنیای جذاب انسان های قرن هجدهم ببرند. مسائل زنان، عشق و احساسات، خانواده و روابط انسان ها، محوری ترین موضوعات مطرح شده درون این کتابها هستند. بی دلیل نیست که هنوز هم، پس از دو قرن، همچنان کتاب های جین آستین، خنیاگر خاص خودشان را دارند و درون صدر کتابهای پرفروش دنیا فراغت دارند. داخل امتداد بخوانید: کتاب جنس ضعیف؛ گزارشی از وضعیت زندگی نسوان در کشور های متنوع