جورچین دکور

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

گوگل موتور جست وجوی پیش تصور موزیلا برای بسیاری از کشورها است و طبق توافق قبلی، صبر بود اختتام سال ۲۰۲۰، قرارداد باهم اتحاد کردن این دو شرکت منقضی شود؛ اما به گزارش رسانه ی ZDNet، مدت این قرارداد تسلسل شده است و تا سال ۲۰۲۳، گوگل اتومبیل جست وجوی پیش تخیل موزیلا خواهد بود. هنوز دو شریک تسلسل قرارداد را رسما اعلام نکرده اند. اندکی از درآمد موزیلا از همکاری هایی تأمین می شود که داخل فهرست موتور جست وجوی پیش تخیل این مرورگر فراغت می گیرند و ZDNet ارزیابی می زند موزیلا بابت این توافق سالانه بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون دلار از گوگل دریافت نرم.

جاستین اوکلی، سخن گوی موزیلا، درباره ی تسلسل پیمان نامه اظهار کرده است:اخیرا مدت شرکت با گوگل را تمدید کردیم و گوگل به عنوان موتور جست وجوی پیش فرض بسیاری از کشورها باقی می ماند.

چندی پیش، اخباری مبنی پهلو تعدیل ۲۵۰ کارمند موزیلا منتشر شده بود که حدود یک چهارم نیروی کاری شرکت را تشکیل می داد. میشل بیکر، مدیرعامل موزیلاّ اعلام کرده حیات همگی گیری ویروس کرونا پیاده شدن درآمد شریک تأثیر سلبی گذاشته است و شرکت عزیمت دارد روی ساختن محصولات جدید موردتقاضای مشتریان و شناسایی مسئله های درآمدی جدید متمرکز شود.مقاله های مرتبط:موزیلا فایرفاکس 79 منتشر شدقابلیت ویدیویی تصویر در تمثال در بوسیله روزرسانی جدید فایرفاکس

همان طورکه پیش تر رمز کردیم، موزیلا بخش زیادی از درآمدش را از همدستی هایی کسب می کند که داخل فهرست سواری خیز وجوی پیش تصور آن قرار می گیرند و تصمیم بر تسلسل قرارداد با گوگل، پس از تعدیل کارکنان اجرایی شد. همچنین، انبازی مذکور ماه ژانویه حدود ۷۰ کارمندش را تعدیل کرد. علاوه بر گوگل، شرکت های موتور نبض وجو از یکسره بایدو در چین و یاندکس در روسیه، برای قرارگیری تو سیاهه موتور جست وجوی پیش تصور موزیلا به این شرکت پول صیقلی می کنند.

موزیلا حدودا در یک دهه ی گذشته با وضعیت سختی مواجه شده و سهم فایرفاکس از بازار مرورگرها کاهش یافته است و تو همین مدت، محصولات دیگر شرکت مانند گوشی هوشمند فایرفاکس و سیستم عامل Firefox OS نیز با شکست روبه رو شدند.بیشتر بخوانید:گوگل اپلیکیشن وابستگی تصویری دوئو را با میت ادغام می کندحجم مصرفی استریم ویدیو و موسیقی چقدر است؟تلاش اپیک گیمز برای رفع انحصار اپل و گوگل و بی سابقه گرفتن بازار مشابه در سمت کنسول هادرآمد اپل از ورزش فورتنایت بالغ بر ۳۶۰ میلیون دلار بوده استسرعت دانلود بتای اینترنت استارلینک ۱۱ تا ۶۰ مگابیت بر ثانیه است
هواپیمای بوئینگ ۴۰۰-۷۴۷ که در سال ۱۹۸۸ معرفی شد، هنوز به روزرسانی های حیاتی خود را ازطریق فلاپی دیسک دریافت می کند. گزارش متاخر رسانه های فناوری، نگاهی عمیق به این جت داشته است که نکات جالب توجهی را از نحوه ی راندمان و مدیریت آن نشان می دهد. هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ متعلق به همکاری فلکی بریتیش ایرویز، درون یک معاینه عمیق دراختیار محققان شرکت امنیتی Pen Test Partners راحتی گرفت تا پاره های انواع آن را تحلیل کنند. بریتیش ایرویز به خاطر کاهش شدید سفرها در دوران مسری ویروس کرونا تصمیم بوسیله بازنشستگی ناوگان خویشتن گرفت که فرصت را بخاطر محققان امنیتی مجهز کرد. آن ها امکان داشتند تا کابین خلبان را بوسیله طور نکته سنج بررسی کنند و نکات جالبی هم درباره ی آن منتشر کردند.

یکی از کشفیات جالب گروه امنیتی تو کابین خلبان بوئینگ ۷۴۷، درایو فلاپی دیسک بود که تو یکی از ماژول های کنترلی مشاهده شد. ظاهرا این درایو برای بارگذاری دیتابیس های ناوبری بنیادی استفاده می شود. دیتابیس مذکور، هر ۲۸ روز یک مرحله به روزرسانی می شود تا اطلاعات کاملی دراختیار خدمه ی پرواز صبر بگیرد. مهندسان هر ماه با جدیدترین به روزرسانی ها، داده ها را ازطریق فلاپی دیسک به جت نقل مکان می کنند.فلاپی دیسک برای به روزرسانی دیتابیس پرواز مصرف می شود

شاید در نگاه اول کاربرد از فلاپی دیسک های ۳/۵ اینچی در فناوری های امروزی عجیب به نظر برسد. جالب است بدانید هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ نیز تا سال ها از فلاپی دیسک برای بارگذاری کند افزارهای فلکی روزی می بردند. ازطرفی دیتابیس هایی که وارد فلاپی دیسک می شد، روز به روز ارشد تر و حجیم تر شدند. فدایی از ایرلاین ها، به مرور فناوری های متاخر ذخیره سازی و انتقال داده را در هواپیماها پیاده سازی کردند، اما در برخی دیگر، شاهد کاربرد از همان فناوری سنتی هستیم. داخل چنین مواردی، مهندسان هر ماه باید با تعدادی فلاپی دیسک شامل دیتابیس پرواز، هواپیما را به روزرسانی کنند.

گزارش و اطلاعات اخیر پرگیر هواپیمای بوئینگ ۷۴۷، درون روند رویداد مجازی Def Con امسال منتشر شد. این رویداد که به عنوان بزر گ ترین میتینگ هکرها داخل ایالات متحده شناخته می شود، همیشه صحنه ی رونمایی از جدیدترین دستاوردهای امنیتی بوده است. یکی از نکات مهمی که در رویداد امسال مطرح شد، به سیستم امنیتی هواپیماها مرتبط وجود. با پیشرفته تر شدن جهیز های هواپیمایی، چگونگی جلوگیری از وساطت ی مسافران تو جهیز های پرواز، بخاطر محققان امنیتی جلال پیدا می یواش.



تو سیستم های سرگرمی پروازی، امنیت به موضوعی اساسی تبدیل شده است. یک محقق امنیتی سال گذشته آسیب پذیری مهمی را در یک پرواز خطوط بریتیش ایرویز کشف کرده بود. او با استفاده از یک ماوس USB توانسته وجود متون طولانی را به یک اپلیکیشن پیام رسان داخل تصعید تزریق یواش. با این کار، عملکرد کچل سیستم سرگرمی پرواز درهم شده بود. محققان، هنوز بوسیله دنبال وضع هایی هستند که امکان مداخله و خاصیت به سیستم پروازی را ازطریق سیستم های کامپیوتری عمومی دردسترس مسافران مجهز کند.مقاله های مرتبط:نوستالژی؛ فلاپی دیسک چیست و آیا هنوز استفاده دارد؟بزرگ ترین هواپیمای مسافربری کاملا برقی بوسیله نام MagniX eCaravan با موفقیت پرواز کرد

جدیدترین هواپیماهای مسافربری، نیاز به تمرکز بسیار بیشتر روی سیستم های امنیتی دارند. هواپیماهای مدرن قرین بوئینگ 77X و 787 از شبکه های فیبر نوری تو ساختار تویی بهره می برند. تمامی ساختارهای پروازی بوسیله شبکه ی فیبر نوری متصل شده و از آنجا به کامپیوترهای کنترلی وصل می شوند. چند کامپیوتر مرکزی، وظیفه ی کنترل کل ساختار درنگ ابزار جت را برعهده دارند. شبکه ی مذکور را می توان به یک شبکه ی سنتی حاضر در دفاتر مفید تشبیه کرد. برخی از جدیدترین خطوط هوایی نیز حتی بوسیله روزرسانی را ازطریق سیستم های بی سیم دریافت می کنند. ازطرفی کند افزاری که هواپیماهای مدرن را کنترل می کند، قدیم برازنده اعتماد نیست. از رخدادهای مهم در ارتباط با همین عدم اعتماد می استعداد به مشکلات کند افزاری تو هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس اشاره کرد که منجر به کمبود اجل بار دو هواپیما و مرگ مجموع ۳۴۶ نفر شد.

با حیات ترفیع های متعددی که در فناوری های ارتباطی و ذخیره سازی مفروضات رخساره گرفته است، فلاپی دیسک ها با ظرفیت بسیار پایین ذخیره سازی، هنوز داخل صنایع گوناگونی استعمال دارند. برخی از دایره های ارتشی برای تبادل داده هنوز از فلاپی دیسک استعمال می کنند و در رله فضایی بین المللی همچنین تعداد زیادی فلاپی دیسک برای جابه جایی داده ها دیده می شود.بیشتر بخوانید:آنالوگ دربرابر دیجیتال؛ تفاوت این دو فناوری صوتی در چیست؟سامسونگ فناوری نرخ نوسازی تطبیقی را تجاری سازی می کندحافظه ی کش L1, L2 و L3 چیست و چه تاثیری در عملکرد پردازنده دارد؟موزیلا ۲۵۰ نفر از کارکنان خود را تعدیل می کندانویدیا تاریخ معرفی کارت های گرافیک سری RTX 3000 را اعلام کرد
همان طور که می دانید اپلیکیشن ها بوسیله سه شکل توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون پروگرام ای. حتما برایتان پیش آمده است که با رویت اپلیکیشنی به وجد بیایید و مشیت داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما سرزده مسبوق پولی بودن آن شوید. همه ما این امتحان را داشته ایم. در این مواقع معمولا خواه ظرف استفاده از آن را می زنیم یا به دنبال نسخه بلدرچین شده آن می گردیم. البته نسخه بلدرچین شده هم ادبیات های اختصاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد بطی ء.مقاله های مرتبط:رفع دشوار گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی مجانی می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و افزایش به فهرست اپ های خود، درون آینده هم بوسیله آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان بخاطر تکثیر تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را بوسیله رایگان عرضه می کنند؛ بنابراین، وعظ ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی مجانی شده را یک جنین دانلود کنید تا به فهرست اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که میل داشتید، از آن ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.اپلیکیشن Knots 3D



یک اپلیکیشن علو العاده کاربردی بخاطر یادگیری انواع و اقسام چروک های حرفه ای است که به صورت مرتبه بندی شده درون دسته های قایقرانی، کمپینگ، کوهنوردی، دکوری و... گوناگون چین ها را به کاربر آموزش می دهد. آموزش ها تو این پروگرام ازطریق انیمیشن سه گانه بعدی ارائه می شوند و کاربر می تواند به دستگاه ی این اپلیکیشن زیاد از ۱۴۰ چین متنوع با کاربردهای متفاوت را آموزش ببیند. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۷ بوسیله نشانی بهینه اپلیکیشن گوگل پلی گزینش شده است.

 

بازی Broken Words PRO



یک بازی فکری و آموزشی است که برای تحکیم املاء و مجرد لغات زبان انگلیسی مصرف دارد. روش ورزش این اسلوب است که معنی و مفهوم لغت به شکل توضیحی نمایش داده می شود و کاربر باید اسم خاص مدنظر را حدس بزند و با اختلاط حروف شکسته ی زیر، آن را مشخص درنگ. در این بازی باید به زمان همچنین توجه داشت و براساس آن مراحل را رگه کرد تا امتیاز بیشتری به مشت آورد.

بازی Spelling Gaps PRO



دیگر بازی روحی و آموزشی با تمرکز بر املای لغات انگلیسی است که می تواند برای کاربران فارسی تعبیر جنبه ی آموزشی نیز داشته باشد. این ورزش میزان سختی متفاوتی دارد و کاربر می تواند بوسیله نظام از مراحل آسان بوسیله سخت برود. راه ورزش این گونه است که لغتی به نمایش درخواهد آمد و سپس همان لغت با برخی خوش نویسی حذف شده دوباره ظاهر می شود و کاربر باید با زمان بندی مناسب، حروف افتاده را اتمام تا امتیاز شهود یواش.

کلکسیون آیکون Cuticon Round



مجموعه آیکونی با بیش از ۵٬۰۰۰ آیکون مختلف با رزولوشن ۱۹۲×۱۹۲ است که به همراه بیش از ۳۶ تصویر پس اساس با کیفیت دردسترس کاربر استراحت می گیرند. کاربران می توانند علاوه براین آیکون ها، آیکون اختصاصی خود را درخواست کنند تا در به روزرسانی اتیه ارائه شود. این مجموعه آیکون داخل لانچرهای مختلفی از جمله Nova، Apex، Solo، Next، Zero و... قابل اجرا است.

مجموعه آیکون One UI - Samsung Icons
ASGHARسامسونگOOON برای اضافه فروش گوشی های درفش دارش، محصولی بالارده از خانواده ی گلکسی اس ۲۰ شناساندن خواهد کرد. امروز نیز شمار کاربری Evan Blass aka evLeaks در توییتر اولین تصویر منتسب به علیه یادشده را منتشر کرده است.مقاله های مرتبط:گلکسی S20 لم ادیشن احتمالا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارائه می شودسری گلکسی اس 20 سامسونگ بوسیله زودی One UI 2.5 را دریافت می کند

انتظار می رود گوشی جدید سامسونگ با نمایشگری ۶٫۵ اینچی، تراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام، ۶ گیگابایت ذهن ی رم و ۱۲۸ گیگابایت ذهن پس انداز سازی UFS 3.0 رونمایی شود. ناگفته نماند گلکسی S20 فن ادیشن از حافظه ی microSDپشتیبانی خواهد کرد و صفحه نمایش آن از جنس Infinity-O O و دوربینسلفی آن روزنه ای لباس و اسکنر اثرانگشتش مافوق نمایشگر خواهد.

بود پیش بینی می شود پیکربندی دوربین در این گوشی سامسونگ شامل دوربین پا بر جا ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل و یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله فتو با بزرگ نمایی سه گانه یکسانی. باشد همچنین، رزولوشن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل خواهد.



بود براساس گزارش های منتشرشده، گوشی متاخر سامسونگ سیستم عامل اندروید ۱۰ را اجرا می کند و رابط کاربری آن One UI.2 5. است ظرفیت باتری تو علیه یادشده ۴،۵۰۰ میلی آمپرساعت خواهد وجود و درون دو نوع، با توان پشتیبانی از شبکه ی 5G یا بدون این استعداد راهی بازار می. شود تصویر بالا مربوط به نوع 5G این گوشی هوشمند.

است اعتقاد بر این است که این وسیله با شماره مقیاس-SM G780 برای بازارهای جهانی و-SM G781 برای راسته آمریکا عرضه. شود افزون براین، انتظار نمی رود این محصول در رویداد آنپکدِ هفته ی آتی شناساندن. شود درواقع، گوشی هوشمند مذکور با قیمت ۷۵۰ دلار از اکتبر دردسترس خواهد.بود بیشتر:بخوانید گوشی نوکیا C3 معرفی شدپوشش زنده ویدیویی زومیت از مجمع معرفی گلکسی نوت 20 [سامسونگ چهارشنبه زمانه:۱۸]۳۰ گوگل پیکسل 4a داخل برابر آیفون SE؛ نبرد بازیگران میان ردهپیکسل 5 و پیکسل 4a و پیکسل 4a 5G رونمایی شدندشیائومی هفته آینده و به ارتباط ۱۰ سالگی خود، چند گوشی جدید رونمایی می
درون همین شالوده: جمشید شارمهد و گروهک تندر را بیشتر بشناسید ضربه اساسی سربازان گمنام معصوم زمان به دسته تروریستی قائم در آمریکا | سرکرده گروهک «تندر» در دستان وزارت معلومات | جمشید شارمهد کیست؟ ویدئو | گوشه ای از قتل های گروهک تروریستی تندر | از بمب گذاری ها تا ... ویدئو | روایت نوا و سیما از عملیات پیچیده تعاون جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر جزئیات اقدامات گروهک تروریستی مستقر تو آمریکا | نقش گروهک تندر در قتل دانشمندان هسته ای | «توسعه عظیم» و اعضای آن را بشناسید
به گزارش همشهری آنلاین مجلس پرسپولیس اعلام کرد که برای جشن قهرمانی  این آویشن در نظر دارد تا دو مربی سابق این باشگاه را به تهران دعوت کند. ماجرایی که با توجه به پرداخت نشدن مطالبات برانکو و کالدرون عجیب به نظر می رسد.

اما این موضوع با نفوذ کردن زننده یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس روبه رو شد. یحیی با اشاعه یک استوری در اینستاگرام خود، به انتقاد از عملکرد مدیران این باشگاه تو خصوص دعوت از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون بوسیله تهران برای محضر در جشن قهرمانی سرخ ها صیقلی.

سرمربی پرسپولیس این اقدام مدیران باشگاه را شومن بازی خواند و از آنها هوی تا به جای این اقدامات مطالبات دومربی را بدهند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اداره کل روابط اشتراکی استانداری یزد، کمک هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: با توجه به تصمیمات پژمرده شده و نیز جلسات برگزار شده برای قیمت گذاری زمین درون مناطق متنوع شهر، تفاهم بین کانون و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری، اتحادیه صنفی املاک، شهرداری و دفتر فنی استانداری در مرحله بازپسین است.

محسن صادقیان افزود: مقرر شد جمع بندی پیشنهادهای عرضه شده درخصوص قیمت گذاری اراضی سطح ولایت داخل چند روز آینده با هماهنگی استانداری و دادگستری یزد معاینه و نهایی شود.
ال جی الکترونیکس، فرایند دعوت تقریبا ۶۰٬۰۰۰ وسیله تلویزیون هوشمند را که طی چند ثانیه اخیر در میدان الزام ی جنوبی ارائه شده اند، آغاز کرده است. ال جی نیت دارد بُرد کارمایه تلویزیون های موردبحث را تعویض کند؛ زیرا گزارش هایی جدید علامت می دهند شماری از تلویزیون های ساخت LG با مشکل داغی متجاوز از وزن مواجه شده اند. این مشکل بخاطر همه تلویزیون ها رخ نداده، ولی ال جی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی عزم دارد برد کارمایه همگی ی آن ها را عوض بطی ء. احضار ال جی، ۱۸ مقیاس مختلف از تلویزیون های OLED این شرکت را که از فوریه ی ۲۰۱۶ (بهمن و اسفند ۱۳۹۴) تا سپتامبر ۲۰۱۹ (شهریور و مهربانی ۱۳۹۸) بوسیله معامله روان اند، شامل می شوند. قطعاتی که دارای مشکل هستند ظاهرا روی برد کارمایه تلویزیون های یادشده راحتی دارند و به اراده کاهش مدل نویز الکتریکی از آن ها استفاده می شود.

ال جی می گوید برخی قطعاتی که تو تلویزیون ها کاربرد کرده به نرم کردن زمان دچار مشکل شده و به همین دلیل عملکردشان تضعیف شده است؛ همین موضوع درنهایت باعث شده شدت جریان در بردهای انرژی تلویزیون ها افزایش پیدا یواش و درنهایت تماشاچی داغی بیش از قطع آن ها باشیم. غول جبر ای دنیای فناوری تاکنون قاهر شده قطعات موجود در سرما انرژی ۲۲٬۰۰۰ وسیله از مجموع ۶۰٬۰۰۰ تلویزیونِ مشکل دار را تعویض نرم و به سرعت درحال تعویض سرما تلویزین های باقی باقی مانده است.

ال جی در بیانیه ی متاخر خود ضمن عذرخواهی از کاربران اعلام می کند: «مشکل داغی بیش از حد در احصائیه بسیار کمی از معیار هایی که به قطعه ی موردبحث درون برد انرژی حاضر هستند، خلق شده. ما قصد داریم برای حفظ زنهار مشتریان، قطعات مشکل دار تمامی تلویزیون های موردبحث را به قیافه کاملا رایگان تعویض کنیم». ال جی تاکنون شاق ۲۲٬۰۰۰ دستگاه از تلویزیون ها را رفع کرده است

ظاهرا مشکل متاخر فعلا تو تلویزیون هایی ساختن شده که روانه ی بازار زور ی جنوبی شده اند. بااین حال ال جی می گوید تحقیقات خویشتن را آغاز کرده است تا از احتمال خلق مشکل مشابه برای تلویزیون هایی که دردسترس کاربران بین المللی قرار پژمان اند، واقف شود.

ال جی در بیانیه ای که دراختیار رسانه ی ورج راحتی داده می گوید دستور کار ی تعمیر رایگان تلویزیون ها درون قالب «احضار رسمی» اعلام نشده است. در این بیانیه می خوانیم: «هیچگاه یک از نهادهای اجرایی قضا و قدر یا آژانس های حامی استعمال کنندگان، ما را به فراخوانی تلویزیون ها مجبور نکرده اند. ال جی این فرمان را درون کره ی جنوبی بوسیله خواست خود بوسیله نشانی اقدامی پیش گیرانه پیش از اینکه خویشتن بردهای انرژی دچار مشکل شوند، انجام می دهد». 

براساس اطلاعیه ی رسمی ال جی، مقیاس هایی که پایین تر تأثیر مشکل موردبحث قرار پژمان اند شامل این موارد هستند: مقیاس ۲۰۱۶ تلویزیون های OLED65E6 و OLED65G6 و OLED77G6؛ مقیاس ۲۰۱۷ تلویزیون های OLED65B7 و OLED65C7 و OLED65E7 و OLED65G7 و OLED65W7 و OLED77G7 و OLED77W7؛ مدل ۲۰۱۸ تلویزیون های OLED65G8 و OLED65W8 و OLED77C8 و OLED77W8 و داخل نهایت استاندارد ۲۰۱۹ تلویزیون های OLED65W9 و OLED77B9 و OLED77C9 و OLED77W9. 

ال جی ماه گذشته ی میلادی تلویزیون ۴۸ اینچ OLED جدیدی را تو بازارهای بین المللی عرضه کرد؛ ال جی مدعی شد تلویزیون موردبحث، کوچک ترین تلویزیون OLED باریک شده توسط این شریک به حساب می آید. تو همان ماه وجود که ال جی درون بیانیه ای مطبوعاتی پیش بینی کرد سودش در سه ماهه ی دوم سال سیال میلادی به نمونه ۲۴ درصد کاهش جلوه گر یواش. کره ای ها درون آن زمان، دنیاگیری ویروس کرونا را دلیل اصلی این نمونه سقوط سود اطلاع دادن کردند. پیش از آن، ال جی اعلام کرده بود می خواهد خط تولید تلویزیون های هوشمند خویشتن را برای بازارهای جهانی بازساری کند. ال جی در بیانیه ی خویشتن اعلام کرده بود برای تکثیر راندمان کاری، بسرنوشت شوم دچار کردن مهم ی فعالیت های خود در اضطرار ی جنوبی را بوسیله اندونزی منتقل می بطی ء.  مشکل داغی بیش از حد فعلا منحصربه تلویزیون های ارائه شده در میدان کره ی جنوبی است

درون همین دم سامسونگ که همچون ال جی متعلق به بازار اجبار ی جنوبی است، با برخی انتقادات ازسوی کاربران مواجه شده. کاربران سامسونگ طی چند لمحه اخیر به دفعات گفته اند پخش کننده های بلو-ری این شریک شدن پس از مدتی از کار می افتند. کاربران بوسیله نعوظ کنجکاو تر بوسیله مشکل اشاره کرده اند. ظاهرا فدایی از پخش کننده های سامسونگ به یک باره اول به خلوت و محسوس شدن می کنند و این روند هیچ گاه متوقف نمی شود تا عملا امکان استفاده از وسیله وجود نداشته باشد.

سامسونگ در اثر اشاعه این گزارش ها از کاربران خواست دستگاه های ناقص را بوسیله شرکت برگردانند تا به مجانی تعمیر شوند. سامسونگ در بیانیه ای که بخاطر رسانه ی ZDNet ارسال کرده می گوید: «ما از مشکل معلوم و خلوت شدن دستگاه های بلو-ری خویشتن که داخل برخی مدل های متعلق به سل ۲۰۱۵ ظاهر شده است مقدمه هستیم و بوسیله همین برهان به کاربرانی که از این بغرنج متأثر شده اند، سرویس تعمیر مجانی ارائه می دهیم».  براساس گزارشی که رسانه ی رجیستر منتشر کرده، دشوار موردبحث بوسیله این برهان رخ داده که فایل XML خاصی از سرورهای سامسونگ روی دستگاه های پخش کننده دانلود شده است. پیش مرطوب اعلام شده وجود که حدس دارد شاق اصلی مایه های بلو-ری سامسونگ بوسیله خطایی داخل گواهی HTTP مربوط باشد. سامسونگ هنوز به صورت رسمی به برهان واقعی شاق رمز نکرده است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این ارتباط دارید؟بیشتر بخوانید:وان پلاس سه تلویزیون هوشمند متاخر شناساندن کردشیائومی ۱۲ نشانه تلویزیونی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز معرفی می کندوان پلاس مفروضات جدیدی از تلویزیون های هوشمند خویشتن منتشر کردبا فناوری های کاهش Motion Blur درون تلویزیون ها آشنا شویدنمایشگر OLED گلکسی M41 احتمالا توسط سامسونگ دیسپلی ساخته نمی شود
سامسونگSGHAROOOON بوسیله دور از هرگونه هیاهوی رسانه ای، گوشیاقتصادی متاخر متعلق به قوم ی گلکسی A A را رونمایی کرده.است گلکسی ای ۰۱ (کور Samsung Galaxy A01) Core مقرون به صرفه ترین گوشی جدید سامسونگ لقب می گیرد و بخاطر بازار اندونزی رونمایی شده. است این گوشی تمامی مشخصه هایی را که از گوشی های اقتصادی اشتیاق داریم ارائه می. دهد گلکسی A01 نابینا مجهز بوسیله صفحه نمایش HD است، تو پنل پشتی از دوربینیگانه استفاده می کند و به صورت پیش فرض با نسخه ی Go سیستم عامل اندروید ۱۰ دردسترس صبر می.

گیرد سامسونگ تنوع بالایی از گوشی های هوشمند را روانه ی میدان می. بطی ء این شریک شدن خلال چند سال اخیر بوسیله رخساره منظم گوشی جدید معرفی کرده است، تا حدی که امروزه تشخیص اختلاف ها داخل بین فداکار گوشی های میان رده و اقتصادی این شرکت امر بسیار محنت. است تحلیلگران پیش بینی کرده بودند ۲۰۲۰ به سالی پررونق برای صنعت موبایل تبدیل. شود بااین حال دنیاگیریویروس کرونا کارخانه ها را به تعطیلی کشاند تا پتانسیل شریک شدن ها برای تولید ظرفیت زیادی از گوشی های هوشمند پایین.

بیاید قرنطینه های ناشی از کووید ۱۹ باعث بیکاری افراد یدکی شد و روی قدرت معامله آن ها برای تدارک ی گوشی های جدید معلول منفی محسوسی. گذاشت سامسونگ با علم به این موضوع طی چند وقت اخیر مانور بیشتری روی بازار گوشی های میان رده اقتصادی داده. است گلکسی A01 نابینا جدیدترین تقلا شرکت عنف ای برای فراخوانی توجه علاقه مندان به گوشی های اقتصادی به احصائیه می. آید سامسونگ در این بخش از میدان رقبای چینی متجاوز قدرتمندی دارد و A01 باید با محصولات متعددی هم چشمی.



نرم همان طور که اشاره کردیم گوشی اقتصادی متاخر سامسونگ مجهز به اندروید ۱۰ گو. است این نسخه از اندروید برخی تغییرات به خود دیده تا سبک نمدار شود و امکان اجرای آن روی مایه هایی که شاداب وسایل قوی ندارند حاضر. باشد اپلیکیشن های پیش فرض نیز داخل اندروید ۱۰ گو با نسخه ی سبک تر خود جایگزین شده. اند سامسونگ از حضرت ورق عرضه ۵٫۳ اینچ PLS LCD با صراحت HD پلاس درون گوشی گلکسی A01 کور شناسایی می دهد که داخل نگاه فاتحه چنگی به قلب نمی زند، اما با درنظرگرفتن قیمت عرضه ی گوشی به بازار، گلکسی A01 ورق نمایشی خوب. دارد این ورقه نمایش محتوای بصری را با نسبت تصویر:۱۸٫۵ ۹ نمایش می دهد و حاشیه هایی ضخیم. 

دارد اصولا نباید از گوشی های اقتصادی انتظارات زیادی داشته. باشید بنابراین داشتن دوربین و قطعات ابدار افزاری فرسوده درون بین گوشی های اقتصادی اتفاقی معمولی است تا درنهایت ارج آن ها پایین. بیاید گلکسی A01 کور در پنل جلویی خویشتن از دوربینی سلفی با حسگر ۵ مگاپیکسلی مصرف می نرم و در پنل پشتی از دوربینی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED بهره می. گیرد گوشی جدید سامسونگ تنه ای پلاستیکی دارد و تو پنل پشتی آن الگوی شیاردار دیده می. 



شود سامسونگ در دامن اندام ی پلاستیکی گلکسی A01 نابینا از تراشه ی MT6739 مدیاتک استعمال کرده است که تاریخ رونمایی آن بوسیله سال ۲۰۱۷ برمی. گردد MT6739 پردازنده ای مرکزی با چهار هسته ی پردازشی. دارد گوشی متاخر سامسونگ نیز بوسیله یک گیگابایت حافظه ی رم درکنار ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت ذهن ذخیره سازی مجهز شده. است گلکسی A01 کور از باتری ۳٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی کاربرد می کند و بوسیله جک ۳٫۵ میلی متری هدفون و پیشگاه سیم کارت هیبریدی مجهز شده. 

است گلکسی A01 نابینا هم زمان حال داخل رنگ های آبی و مشکی و سرخ دردسترس راحتی. دارد ارج گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A01 کور ۷۴ دلار اطلاع دادن شده. است علاقه مندان می توانند در طرح فروش فوق العاده ی سامسونگ که مدت زمانی محدود دارد، گوشی را با قیمت ۶۷ دلار. بخرند بیشتر:بخوانید وان پلاس نورد دربرابر آیفون SE می 10 لایت و سایر رقبااینفوگرافیک پی ۴۰ پرو؛ پرچم دار دوربین محور هواویوان پلاس نورد 5G رونمایی شدقیمت گوشی های گلکسی زد فولد 2 و زد فلیپ 5G صریح شدریلمی C15 با باتری ۶،۰۰۰ میلی آمپرساعتی هفتمین مرداد معرفی می