جورچین دکور

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

اچ پیروز گذشته با انتشار بیانیه هایی مطبوعاتی به رونمایی از جدیدترین لپ تاپ های خود پرداخت. این شریک شدن ضمن معرفی لپ تاپ های ۱۳ اینچ و ۱۵ اینچ جدید انوی و انوی x360، محصولات دیگری را نیز رونمایی کرده است تا توجهات را بوسیله سمت خود جلب کند. لپ تاپ های جدید اچ جای پا تا حد اضافی برای هم چشمی با مک بوک های اپل روانه ی راسته شده اند و در سعی هستند کاربران این محصولات را به سمت خود بکشانند. ناگفته نماند لپ تاپ های جدید سری انوی فراغت است از ماه مه ۲۰۲۰ (اردیبهشت - خرداد ۱۳۹۹) به بعد روانه ی راسته شوند.

اچ پی با محصولات جدیدش سعی کرده است تمرکزی ویژه روی قشر کبیر داشته باشد و لپ تاپ هایی با طراحی جذاب و مدرن تولید یواش. کاربران جوان امروزی بوسیله طور معمول به دستگاهی نیاز دارند که در ریشه نمایش ی قدرت پردازشی بالا، به فراغت قابل حمل باشد تا از عادت آن بتوانند برای شبکه های اجتماعی به تولید محتوای ویدئویی بپردازند. لپ تاپ های متاخر سری زدبوک (HP ZBook) به نعوظ خاص برای احضار توجه طرفداران لپ تاپ های مک بوک معرفی شده اند و شباهت های اضافی به آن ها دارند. دو لپ تاپ جدید سری زدبوک غلبه پردازشی متجاوز بالایی را داخل قالب قد ای قشنگ ارائه می دهند. این لپ تاپ ها ضمن یکروز مندی از پردازنده های مرکزی و گرافیکی قدرتمند، ورقه نمایشی عالی دارند و عمر باتری مناسبی نمایش می دهند.



کسانی که به تهیه ی لپ تاپ های عادی علاقه دارند می توانند سراغ جدیدترین مدل های انوی بروند. با این حال اچ جای پا برای کسانی که به دنبال محصولاتی بسیار قدرتمندتر هستند لپ تاپ هایی دوست داشتنی تر ارائه می دهد. اعضای متاخر خانواده ی زدبوک برای رقابت با مک بوک پرو اپل معرفی شده اند و از آن ها با صیت زدبوک کری اِیت (ZBook Create) و زدبوک استودیو (ZBook Studio) یاد می شود. این دو لپ تاپ موردانتظار ۱۵ اینچ بوسیله نعوظ اختصاص برای معماران، گرافیست ها و دیگر افرادی که به خاطر شغل سندیت به مایه های متناسب حمل بسیار قدرتمند نیاز دارند تولید شده اند. صفحه نمایش این لپ تاپ ها پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی Adobe RGB ارائه می دهد. اچ پی می گوید لپ تاپ های جدید سری زدبوک می توانند نسبت به قبل بوسیله میزان ۲/۸ برابر عملکرد بهتری از خویشتن علامت دهند.

اچ پی می گوید زدبوک Studio «قدرتمندترین ورک استیشن موبایلی دنیا به ازای هر سانتی متر مکعب» است. این شرکت همچنین از زدبوک Create بوسیله نشانی «کوچک ترین نوت بوک ۱۵ اینچی جهان برای تولید محتوا و انجام بازی» یاد می درنگ. آمار نشان می دهد طی سال های اخیر احصائیه لپ تاپ های ساخته و سبک وزن دنیا به میزان ۴۷ درصد نمو محسوس کرده است و این روند همچنان ادامه دارد. 

هر دو لپ تاپ جدید اچ پی ضخامت کمی دارند و با حدودا ۴ پوند پیمانه (تقریبا ۱/۸ کیلوگرم) دستگاه هایی سبک به شمار می آیند. زدبوک های متاخر اچ پی درون مقایسه با نسل قبل خود به نمونه تقریبا ۲۲ درصد کوچک نم شده اند. زدبوک کری ایت و زدبوک استودیو همچنین از جثه ای آلومینیومی بهره می گیرند و چیدمان کلی کیبورد آن ها بوسیله مک بوک های اپل بسیار قرین است. در ضمن به طور کلی دو لپ تاپ جدید اچ جای پا شباهت های ظاهری بسیار اضافی به یک دیگر دارند.



بزرگ ترین مغایرت بین زدبوک کری ایت و زدبوک استودیو را می توان بهره مندی نمونه دوم از کارت گرافیک مجزای سری Quadro انویدیا به احصائیه آورد؛ این درحالی است که زد بوک کری ایت بخاطر پردازش وظایف گرافیکی از پردازنده ی گیمینگ GeForce RTX بهره می گیرد. کاربر می تواند بنابه سلیقه ی خویشتن در این لپ تاپ ها از پردازنده های مرکزی Core i9 یا Xeon اینتل مصرف یواش تا بوسیله قدرت پردازشی بسیار یدکی مشت یابد. از بین دیگر مشخصات لپ تاپ های سری زدبوک می توانیم به بهره مندی آن ها از صفحه نمایش UHD (معادل ۳٬۸۴۰ داخل ۲٬۱۶۰ پیکسل)، عمر باتری ۱۷/۵ ساعته و اسپیکرهای داخلی قدرتمند در بخش بالای صفحه کلید رمز کنیم.

ناگفته نماند که اچ پی تو لپ تاپ های زدبوک کری ایت و زدبوک استودیو از جهیز خنک کننده ی مبتنی بر محفظه ی بخار کاربرد کرده است. بدین تزیین کاربران می توانند از حداکثر غلبه پردازشی این لپ تاپ ها عاری گرم شدن بیش از معادل آن ها مصرف کنند. به علاوه به لطف وجود کارت های گرافیک قدرتمند انویدیا، لپ تاپ های اچ پی اقتدار اجرای محتوای واقعیت رمزی و موارد سنگین مشابه را دارند.



اچ اثر هنوز مشخصات متخصص لپ تاپ های جدیدش را به طور طولانی اعلام نکرده است، ولی غبطه داریم داخل هفته های آینده جزئیات بیشتری درمورد آن ها بشنویم. بر مبنا اعلام رسمی، لپ تاپ های زدبوک کری ایت و زدبوک استودیو قرار نیست تا ماه آگوست ۲۰۲۰ (مرداد - شهریور ۱۳۹۹) روانه ی بازار شوند. درضمن فعلا قیمت نمایش ی آن ها نمایان نشده است. 

شما کاربران محترم زومیت چه دیدگاهی درمورد لپ تاپ های جدید سری زدبوک دارید؟

مقدار لپ تاپ، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید کم ارزش و آگاهانه ی انواع لپ تاپ های اداری و گیمینگ HP نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه پیاده شدن مشخصات متخصص دقیق و پاسخ بوسیله سوالات شما، امکان مقایسه ی دو یا چند علیه درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.مشاهده سواد لپ تاپ HPبیشتر بخوانید:لپ تاپ های جدید سری Envy اچ معلول معرفی شدندلپ تاپ اچ پی Envy 17 با پردازنده طایفه دهم اینتل معرفی شدفناوری PtG؛ قطعه ای گمشده تو پازل تولید انرژی ۱۰۰ درصد تجدیدپذیراچ معلول به معاون ولو و مایکروسافت هدست واقعیت مجازی می سازدزیراکس هنوز پهلو خرید HP پافشاری می کند
تپ سی اعلام کرده برای کمک بوسیله سفیرانی که بوسیله ویروس کرونا مبتلا شده و توانایی کسب درآمد از طریق تپ سی را از مشت داده اند، کمک هزینه صیقلی می یواش. مسکوک این تسهیلات، دو میلیون تومان است و سفیرانی که درون هفته های اخیر، بوسیله مصیبت کووید 19 مشغول شده اند، می توانند برای دریافت آن ثبت نام کرده و یکی از اعضای خانواده آن ها برای دریافت رجوع کنند.

این تسهیلات ویژه سفیران تمام نفس و فعال تپسی است که درون ۶ ماه گذشته داخل این همدستی فعالیت داشته اند.هومن دمیرچی، مدیر عملیات تپسی، این اقدام را در راستای زنهار از سفیرانی عنوان کرد که در وضعیت فعلی و باتوجه به خطرات احتمالی ابتلا به بیماری کووید 19 داخل حال فعالیت هستند.

دمیرچی گفت:این روزها سفیران تپسی در کنار سایر رانندگان تاکسی های اینترنتی و وسایل حمل و نقل عمومی، نقش مهمی در ترددهای ضروری شهروندان دارند و باید از همه کسانی که با حیات خطراتی که سلامتی شان را ترساندن می کند در حال خدمت رسانی و از خویشتن گذشتگی هستند سپاسگزار باشیم.

دمیرچی به این نکته رمز کرده که تپ سی با اقداتی بسان توزیع اقلام ضدعفونی و همچنین آموزش بوسیله سفیران و مسافران تکاپو کرده تا مراقبت های مورد نیاز برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا را انجام دهد. 



بنابر اطلاعات نمایش شده توسط تپ سی و نیز شواهد ظاهر موجود تو سطح بخانه برگشتن می توان گفت که با شیوع ویروس کرونا، درون گرایش سفر با تاکسی های آنلاین بوسیله دلیل لزوم اجرای طرح بور گذاری اجتماعی به شدت کاهش یافته و رانندگان فعال تو این تاکسی ها بخشی از درآمد خود را از مشت داده اند.بیشتر بخوانید:تپسی بخاطر مقابله با ویروس کرونا خودروی سفیران را ضدعفونی می کندتپسی امکان سفارش خرید یا درگذشت کالا را به دلیل شیوع ویروس کرونا عرضه می کندناوگان تپ سی به برگ بهداشتی مجهز می شوددریافت سهمیه سوخت رانندگان تاکسی های اینترنتی تسهیل شددرخواست تاکسی سبز و زرد از سر اپلیکیشن تپسی فراهم شد
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، جمیل صادقی فر افزود: با همکاری و همراهی انسان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تعداد مبتلایان به ۲ نفر در روز کاهش یافت، اما دوباره درون چند روز گذشته شدت محزون است.

وی اضافه کرد: این روند زنگ هشداری برای آدم است تا از تجمع ها و ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

صادقی فر ابرام کرد: هرچند با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و محدودیت فعالیت صنوف پرخطر بر ضرورت امتناع از ترددهای غیرضروری بارها وصیت شده است، انسان سربزرگی بیماری را شدید نمی گیرند.

اجرای مرحله دوم غربالگری کرونا در ایلام

کمک بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اجرای جنین دوم طرح غربالگری در استان معارفه قسط و گفت: در مرحله اول برخی شهرستان ها تا ۹۵ درصد انباشتگی در این طرح شرکت کردند و بسیاری از بیماران همچنین از قاعده همین طرح معارفه و مسئله درمان آنها ابتدا شد.

صادقی فر در خصوص اینکه چه میزان می توان بوسیله پاسخگویی مردم در طرح تکیه گاه کرد، پیش روی کرد: کیفیت اجرای طرح غربالگری تماس بوسیله صحت پاسخگویی مردم دارد. هر جاه انسان با صداقت بیشتری به سوالات پاسخ دهند چونی طرح هم افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: مسئولان ساختمان های بهداشت داخل رابطه با سرپرست خانوار همه موارد و آماج های کرونا را جویا می شوند و اگر فرد پاسخگو در خصوص  اطلاعات خویشتن و اعضای خانواده بوسیله صورت دقیق و جماز پاسخ دهد، می توان به توفیق طرح متکی داشت.

صادقی فر گفت: در وعده اول با تلاش همه کلکسیون دانشگاه علوم پزشکی ۹۵ درصد مردم از نظر علائم کرونا مورد بررسی استراحت گرفتند که بسیاری از بیماران همچنین وقوف شدند.

وی افزود: فقط حدود ۱۵ درصد از آدم ایلام به رخساره یمین از قاعده سامانه مصونیت تو طرح غربالگری کرونا شرکت کردند و ۸۰ درصد مابقی از عادت خانه های بهداشت، بهورزان و سایر پایگاه های بهداشتی اطلاعات خود را ثبت کردند.
به گزارش همشهری آنلاین، یوسف حجت حامی معاونت محموله و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره جزئیات اجرای طرح ترافیک در پایتخت هفته آینده اقرار داشت: به خشکی امدن اساس مصوبه شورای ترافیک تهران از شنبه ۲۳ فروردین طرح ترافیک از ساعت ۷:۳۰ بامداد تا ۱۹ پس ازآن از ظهر ایفا می شود.

وی افزود: از ساعت ۱۴ تا ۱۶ بعد از ظهر شهروندان فرجه دو ساعته خواهند داشت که از داخل طرح یک کود خارج شوند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پهلو بن اطلاع دادن ساعت طرز کار از روز شنبه توسط دولت که ۷ صبح تا ۱۴ اخبار شده، طرح ترافیک به صورتی تو دید گرفته شده که قبل از ساعت طرح بتوان وارد محدوده ترافیکی شد و تو زمانه ۱۴ تا ۱۶ همچنین امکان برون رفت باشد و این مسأله بخاطر افرادی که با ماشین شخصی در محل فقره مجهز می شوند مناسب است. نیز سبب می شود تا ساعت ۱۹ بعد از تعاقب افراد جهت تردد متفرقه متوجه محدوده طرح نشوند.

حجت تأکید کرد: از روز شنبه شهروندان باید تو کارت شهروندی خویشتن حداقل ۵۶ هزار تومان احترام داشته باشند؛ چراکه در غیر این صورت طرح ترافیک برای آنها با ضریب یک حساب می شود و تو واقع ۲۰ درصد بوسیله خسارت آنها خواهد بود.

وی گفت: حزن چنین بخاطر هفته آینده نیازی به رزرو طرح ترافیک حلق.
مایکروسافت روز گذشته با پاشیدن اطلاعیه ای جدید اطلاع دادن کرد که طی سال جاری میلادی عزم دارد نسخه ای از اپلیکیشن تیمز (Microsoft Teams) را برای کاربران معمولی منتشر بطی ء. مایکروسافت تیمز اپلیکیشنی چت محور با امکان ارسال و گرفتن فایل است و می توان از سر آن به شکل متنی، صوتی و ویدئویی به مکالمه با بقیه پرداخت. تیمز از این حیث بوسیله اپلیکیشن محبوب اسلک (Slack)شباهت دارد. مایکروسافت از نسخه ی موردبحث تیمز به نشانی «تیمز برای زندگی شخصی شما» یاد می درنگ.

نسخه ی ویژه ی تیمز برای کاربران عادی محتوی چندین اسباب ویژه خواهد حیات تا قوم ها و قسمت قسمت کردن های کوچک چند نفره بتوانند به صبر با بهره گیری از این ابزارها، کارهایی را که می خواهند انجام دهند، سازمان دهی کنند. این افراد همچنین می توانند از عادت تیمز رویدادهای مختلفی را پروگرام ریزی کنند، اطلاعات موردنظرشان را با یک دیگر به تعهد پرداخت بگذارند و جلسات ویدئویی برگزار کنند. مقاله های مرتبط:مایکروسافت تیمز چیست و آیا برای کسب وکار شما مناسب است؟

تلاش های گوگل در سال های اخیر یکی از نمونه هایی است که ثابت می کند هیچ گاه صبر محو تولد اپلیکیشن های پیام رسان جدید، متوقف شود. مایکروسافت متصل از اسکایپ به عنوان اپلیکیشنی پیام رسان به اراده ادا کارهای شخصی و برقراری تماس های صوتی و تصویری شخصی یاد کرده و در تلاش بوده است تا تیمز را به صورت ویژه بخاطر دایره ها ترقی دهد. بنابراین نظر تغییر رویکرد مایکروسافت برای اپلیکیشن تیمز، جالب بوسیله نظر می رسد. آن طور که یوسف مهدی، ثابت قدم مقام واحد «Modern Life, Search and Devices» در مایکروسافت می گوید، رفتن تیمز به سمت تبدیل شدن به اپلیکیشنی برای انجام کارهای شخصی، به ذهنی پایان کار اسکایپ محو. او می گوید امروزه زیاد از نیم میلیارد نفر تو سراسر دنیا از ابزارهایی نظیر اسکایپ بخاطر مناسبت با یک دیگر استفاده می کنند.

یوسف مهدی در لابه لای مصاحبه ی متاخر خویشتن داخل پاسخ به سؤالی در رابطه با آینده ی اسکایپ، تأکید می کند که «اسکایپ بوسیله کار خویشتن ادامه خواهد داد». او گپ هایش را این گونه ادامه می دهد:ما همچنان بوسیله اسکایپ ضامن باقی خواهیم ماند. اسکایپ اکنون بوسیله قیافه ماهانه توسط ۱۰۰ میلیون نفر کاربرد می شود. عملی که من درمورد اسکایپ دارم این است که این اپلیکیشن تو دنیای امروز، ابزاری عالی برای اجرا کارهای شخصی به شمار می آید. علاوه بر کاربران معمولی، بسیاری از شرکت های حوزه ی برادکَست نیز از اسکایپ بهره می گیرند. تیمز واقعا گزینه ای قدرتمندتر [برای اداره ها] است؛ تو مایکروسافت تیمز افزون بر فراهم سازی امکان بستگی ویدئویی و چت در قالب متن، امکان برقراری مناسبت با یک دیگر بوسیله عارض غنی مرطوب و درون اَشکال بیشتر، فراهم می شود.

در تیمز شاهد توان هایی بسان داشبورد هستیم. تیمز همچنین به طور کلی کلکسیون ی غنی تازگی از ابزارها را درون اختیار شما فراغت می دهد. تا زمان آغازبه امر نسخه ی انحصاری مایکروسافت تیمز در ماه های آینده ی سال جاری میلادی، اسکایپ استراحت است به نشانی اپلیکیشن پیام رسان حقیقی مایکروسافت برای کاربران عادی فعالیت نرم. آمار علامت می دهد در حال حاضر حدود ۴۰ میلیون نفر به صورت روزانه برای ایفا کارهایشان به اسکایپ مراجعه می کنند، موضوعی که تا حد اضافی به همگی گیری ویروس کرونا (کووید ۱۹) ربط دارد. همه گیری کرونا باعث شده است بسیاری از انبازی ها تعطیل شوند و کارمندان به دورکاری در ساختمانی روی بیاورند؛ این افراد برای ارتباط با یک دیگر مجبور می شوند از پلتفرمی همانند اسکایپ استفاده کنند. مایکروسافت می گوید مدت زمان ربط های برقرارشده از اسکایپ به اسکایپ، بوسیله میزان ۲۲۰ درصد رشد داشته است.



قابلیت متاخر Family Safety مایکروسافت (جانب چپ) و نسخه ی خانوادگی تیمز (جانب راست)

مایکروسافت تیمز داخل مقایسه با اسکایپ، به توان های بسیار متنوع تری حاضر شده است. چت های گروهی، تقویم، یکپارچه سازی با وان درایو، شیرپوینت و آفیس و نیز شماری از درخت سرو های متفرقه همگی باعث شده اند مایکروسافت تیمز مجموعه ای غنی از قابلیت های مختلف را داشته باشد و از این حیث مزیت های متعددی را تو جوانمردی سازمان ها راحتی دهد.

گرچه اسکایپ اخیرا توسط شرکت هایی بسان Zoom، واتساپو حتی گوگل (با اپلیکیشن Hangouts) به چالش کشیده شده است، اما هنوز غصه محبوبیت اضافی دارد. امروزه بسیاری از رسانه ها و شبکه های تلویزیونی بخاطر برقراری ارتباط تصویری و تا اینکه صوتی با بینندگان و کارشناسان، بوسیله استعمال از اسکایپ روی می آورند. بنابراین اسکایپ تو بین اهالی رسانه همچنین اپلیکیشنی شناخته شده و محبوب است. با در رویت گرفتن این دلایل، منطقی است که مایکروسافت قصد داشته باشد همچنان از اسکایپ پشتیبانی کاملی به عمل بیاورد. 

مایکروسافت می گوید درون ابتدا منظور داشته نسخه ی شخصی تیمز را داخل قالب اپلیکیشنی مجزا با برندی دیگر درون دسترس فراغت دهد، ولی تو نهایت از کارش منصرف شد. داخل واقع مایکروسافت ملتفت شد که تیمز امروزه اپلیکیشنی صیت آشنا به شمار می آید. علاوه پهلو این موضوع، رویکرد متاخر مایکروسافت نشان می دهد این باهم اتحاد کردن عزیمت دارد بیشتر از قبل بور ی بین عمر کاری و عمر انحصاری افراد را از قانون تیمز ناچیز بطی ء تا کاربران بخاطر انجام تمامی امور خویشتن به این اپلیکیشن روی بیاورند. بنابراین منطقی است اگر ردموندی ها بخواهند توان های کارگر و انحصاری را تو قالب یک اپلیکیشن به کاربران ارائه دهند.

نسخه ی مخصوص کاربران عادی از اپلیکیشن مایکروسافت تیمز قرار است مثل بوسیله همان نسخه ای باشد که امروزه سازمان ها از آن استفاده می کنند. اما نسخه ی شخصی، این امکان را به کاربر خواهد داد تا به مجموعه ای از وسایل پیام رسان های معمولی دسترسی هویدا کند. کسانی که امروزه از نسخه ی حقوق بگیر تیمز استفاده می کنند خواهند توانست بوسیله فراغت از طریق یک کلیک اپلیکیشن خودشان را به نسخه ی «خانوادگی» تغییر دهند. درضمن کسانی که از نسخه ی سازمانی استفاده نمی کنند، خواهند توانست نسخه ی شخصی تیمز را از قاعده Microsoft 365 با تمامی قابلیت های جدیدش، دریافت کنند. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد تصمیم اخیر مایکروسافت درون قبال تیمز دارید؟بیشتر بخوانید:مایکروسافت 365 به عنوان جایگزین آفیس 365 با قابلیت های متنوع پر حرارت معرفی شدمایکروسافت سرمایه گذاری درون فناوری تشخیص چهره را متوقف می کندمایکروسافت در نفوذ کردن به افزایش ۷۷۵ درصدی ترافیک ابری، سرو های خود را ارتقاء می دهداسلک روی امکان برقراری تماس با کاربران مایکروسافت تیمز فقره می کندساتیا نادلا: مایکروسافت با قدرت از بحران کرونا عبور خواهد کرد
باوجوداینکه درون چند روز اخیر مسری مصیبت کووید ۱۹ درون آمریکا و کشورهای اروپایی با افزایش شدیدی مواجه بوده است، اما سرعت اتساع این بیماری در قاره ی آسیا به اختصاص قلمرو چین کاهش یافته است. این قضیه تأثیر مثبتی پهلو زنجیره ی تأمین محصولات پر اب افزاری مایکروسافت داشته است.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت داخل مصاحبه ای با شبکه ی CNBC اظهار کرد که وضعیت زنجیره ی تأمین این شرکت رو به بهبود است؛ بااین حال داخل سمت مطالبه نگرانی هایی بود دارد.  در سالی که مایکروسافت چندین محصول سخت افزاری ممتاز نظیر ایکس باکس سری ایکس، سرفیس دوئو و سرفیس نئو را در ردیف عرضه دارد احیای زنجیره ی تأمین قطعات سخت افزاری خبر متجاوز مثبتی بخاطر این شرکت محسوب می شود.

همان نعوظ که داخل خبرها دیدیم سهام مایکروسافت در مقایسه با دیگر شرکت ها مقاومت بیشتری درون برابر افت قیمت مدال داده است و تا اینکه در بازه ای مایکروسافت، تنها شرکت آمریکایی حیات که بها آن بیش از یک تریلیون دلار باقی باقی مانده بود. اکنون ساتیا نادلا در مصاحبه ی خود تائید کرده است که این شریک شدن برای عبور از شرایط پرتلاطم فعلی تو وضعیت متجاوز منت قرار دارد:ما داخل سمت تأمین در حال بازگشت به وضعیت عادی هستیم. کسب وکارهای مایکروسافت بسیار متنوع هستند و ما گزارش مالی بسیار خوبی داشته ایم. وضعیت مالی ما در حال مجهز از دفعه ی سابق که بیدار شرایط شورش اقتصادی شدیم بسیار بهتر است و من اطمینان دارم که مایکروسافت با غلبه از شرایط فعلی عبور خواهد کرد.مقاله های مرتبط:مایکروسافت: کرونا تاثیری در قضیه تاسیس ایکس باکس سری X نخواهد داشتتشریح اقدامات مایکروسافت برای گذر از بحران کرونا

بااین حال نادلا تو مورد بود دعوی در بازار ایالات متحده و اروپا اظهار نگرانی کرده است زیرا در این مناطق سیاست های فاصله گذاری مدنی و تعطیلی اجباری فروشگاه ها با شدت ردیابی می شوند و بیکار شدن برخی افراد درنتیجه ی این محاکمه ها بوسیله انتزاعی کاهش توانایی مالی آن ها برای خرید محصولات آتی مایکروسافت است. بدین تزیین علی رغم بازگشایی کارخانه ها در چین و احیای زنجیره ی تأمین، حصه محصولات سخت افزاری مایکروسافت به علت محظور های اقتصادی پیش آمده برای مشتریان احتمالی محصولات این باهم اتحاد کردن همچنان آسیب پذیر است.

بااین حال بوسیله گفته ی نادلا، مایکروسافت درون بخش کند افزار و زیرساخت های ابری با فراز گیری اکید مطالبه مواجه بوده است. این مطلب تا قطع اضافی به روی آوردن کارکنان شرکت ها به فعالیت به عارض دورکاری برمی گردد. نادلا دراین باره گفته است:اگر هنوز از معماری های نسل قبل داخل دیتاسنترها یا نرم افزارهایمان استعمال می کردیم بعید می دانم که می توانستیم به شکل فعلی از پس این بحران بربیاییم.

مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که تعداد کاربران پلتفرم تیمز، پیام رسان ردموندی ها برای محیط های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش و آموزشی، از ۴۴ میلیون کاربر یومیه گذر کرده است. این عدد تو مقایسه با نما ۲۰ میلیون کاربر روزانه در ماه نوامبر ۲۰۱۹ تیک متجاوز عظیمی محسوب می شود. کسب وکارهای اشتراکی مایکروسافت همانند آفیس ۳۶۵ برابر مراد از بحران های اقتصادی تأثیر زیاد بخشی می پذیرند. این مسائل روی تیمار رفته به مایکروسافت کمک کرده اند که از فساد کرونا تو مقایسه با بحران مالی سال ۲۰۰۸ تأثیر منفی متجاوز کمتری رزین شود.

ساتیا نادلا قدری پس از مصاحبه ی فوق، ایمیلی به کارمندان مایکروسافت ارسال کرد و تو آن وضعیت کنونی و اقدامات این شرکت برای مبارزه با ویروس کرونا را شرح رحم.

موافق این ایمیل، مایکروسافت برای مقابله با اثرات منفی شیوع ویروس کرونا و معاون به مبارزه با آن بوسیله اقدامات خاص ای دست خورده است. به نشانی مثال، مایکروسافت نبوغ های نسخه ی پرمیوم پلتفرم تیمز را به مدت ریه ماه در دسترس برای تمام کاربران قرار داده است. این شریک شدن همچنین بخاطر حمایت از کارکنان خود داخل این شرایط ابکی دستمزد آن ها را طبق طریق معمول صیقلی می کند.

ردموندی ها همچنین از همکاری با سازمان های تحقیقاتی به منظور نقشه برداری از فایده سیستم کنف بدن بوسیله ویروس کرونا خبر داده اند. افزون کنار این، آن ها در راستای مبارزه با نشر مفروضات گمراه کننده درباره ی مصیبت کووید ۱۹ داخل فضای رمزی با سایر شرکت های مطرح شریک می کنند.بیشتر بخوانید:آیا می توان دربرابر ویروس کرونا اشتی تصرف کرد؟کارگران آمازون با کار در شرایط بحران کرونا، اشتی خویشتن را به سربزرگی می اندازندرئیس جمهور: کرونا امکان پذیر است تا دو سال دیگر بین ما باشدهمه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۰ فروردین ۹۹]نتفلیکس در بحبوحه ی شیوع کرونا چگونه از پس مدیریت فشار کنونی به خشکی امدن شبکه خود برمی آید؟
هواوی که مدت زیادی است با غضب دولت آمریکا مواجه شده، با وجود تحریم های این قلمرو و حد انبازی با گوگل، روند رو بوسیله رشد تولید گوشی های هوشمند خود را حفظ کرده است. شاهد این مدعا دو محصول جدید و درفش داری است که این شرکت چینی ساعتی پیش در مراسمی آنلاین رونمایی کرد. هواوی P40 و هواوی P40 پرو در مقایسه با P30 و P30 پرو ترفیع های درخورتوجهی کرده است.مدل سازی و نمایشگر

خواهش روزافزون کاربران به داشتن گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ تر و تلاش تولیدکنندگان برای حذف حاشیه های اطراف نمایشگر علت شده است نمایشگرهای ۶/۵۸ اینچی بی شمار بزرگ بوسیله دیدن نیایند. به همین دلیل، هواوی بوسیله جای نمایشگر ۶/۴۷ اینچی به کاررفته در معلول ۳۰ پرو، از نمایشگر ۶/۵۸ اینچی درون جای پا ۴۰ پرو و معلول ۴۰ پرو پلاس استفاده کرده است. تو گوشی هواوی پی ۴۰، ابعاد نمایشگر درمقایسه با اثر ۳۰ تغییری نکرده است؛ ولی باید اذعان کرد پدیدار دو گوشی متاخر درقیاس با نسل پیش دستخوش تحول شده است. بسرنوشت شوم دچار کردن اضافی از این تحول به دلیل کاربرد از حفره بوسیله جای بریدگی قطره ای شکل داخل نمایشگر و بخش دیگر ناشی از کاهش چشمگیر حاشیه نویسی های اطراف صفحه ارائه درون دوده متاخر است. پشتیبانی از HDR10 و نرخ نوسازی شمایل ۹۰ هرتز از دیگر تفاوت های گوشی های جدید در قسمت نمایشگر تو مقایسه با نسل قبل است.

پردازنده

هواوی که درون بخش پردازنده هموار خودکفا بوده، این بار همچنین جدیدترین پرچم دار از پردازنده های اختصاصی کرین را در گوشی های جدیدش به کار بسته است. کرین ۹۹۰ با فناوری هفت نانومتر پلاس ساخته شده و از چهار هسته ی قدرتمند Cortex-A76 و چهار هسته ی A55 برخوردار است. تراشه ی Mali-G76 MP16 همچنین جایگزین پردازنده ی گرافیک به کاررفته درون نسل قبل، یعنی Mali-G76 MP10 شده است. به علاوه، حداقل معیار رمی که هواوی بخاطر اعضای جدید سری P داخل نظر گرفته، ۸ گیگابایت است. این یعنی از لحاظ سخت افزاری هیچ مشکلی در اجرای سنگین ترین پردازش ها حیات نخواهد داشت.

 دوربین

 دوربین بخشی است که هواوی همواره در سال های اخیر به لطف همدستی با لایکا و به کارگیری هوش مصنوعی در آن مدعی بوده است. سال گذشته، هواوی میت ۳۰ پروموفق شد تو تصرف امتیاز از DxO رکوردشکنی کند و امسال نیز به نظر می رسد چینی ها وقت اضافی صرف کردن دوربین کرده اند.

بزرگ نمایی اپتیکال ۱۰ برابری یکی از شگفتی هایی است که هواوی امروز با معرفی پی ۴۰ پرو پلاس از آن پرده برداشت. چینی ها که سال گذشته پی ۳۰ را با حسگرهای ۴۰ و ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی معرفی کردن کرده بودند، امسال در پی ۴۰ پرو رزولوشن حسگر پا بر جا را به ۵۰ مگاپیکسل ارتقا دادند. درون نسخه ی پرو، نفاق با نسل قبل فراتر از این است؛ چراکه علاوه پهلو گشایش یادشده، حسگر تله فوتو نیز از ۸ مگاپیکسل به ۱۶ مگاپیکسل ارتقا یافته و لنز فوق عریض نیز به جای ۲۰ مگاپیکسلی، ۴۰ مگاپیکسلی است.



دوربین سلفی در همه ی استاندارد های پرچم داران متاخر هواوی ۳۲ مگاپیکسلی است؛ ولی این حسگر تو نسل جدید، با حسگر IR ترکیب شده تا تیمار جلوه ی بوکه ی بهتری در عکس های سلفی د اختیار کاربر بگذارد و غم نبوغ هایی مانند فیس آنلاک و ژست های حرکتی را بوسیله گوشی های متاخر تکثیر کند. دیگر حسگری که هواوی درون حفره ی بالای نمایشگر گنجانده، حسگر مجاورت است. طبق اطلاع دادن هواوی، دوربین سلفی در پرچم داران متاخر این شرکت می تواند ویدئو 4K با چونی ۵۰ فریم کنار نفس ضبط بطی ء.مقاله های مرتبط:وارسی هواوی پی 30 پروسرعت شارژ زننده هواوی پی 40 و معلول 40 پرو مشخص شدباتری و ارج

ظرفیت باتری پی ۴۰ با کمی بهبود از ۳،۶۵۰ میلی آمپرساعت به ۳،۸۰۰ میلی آمپرساعت رسیده و همان شارژ سیمی ۲۲/۵ وات موجود تو نسل قبل شامل حال گوشی جدید نیز شده است. در نسخه های پرو با بود ثابت ماندن حجم ۴،۲۰۰ میلی آمپرساعتی، شارژ بی سیم ۴۰ وات از ترفیع های جدید و عمده به حساب می آید.

درباره ی بها گوشی، باید گفت ترفیع های سلسله متاخر خانواده ی P بدون هزینه نبوده و این گوشی ها از سری قبل خود، P30، گران برنده است؛ به طوری که قیمت معلول ۴۰ درحدود ۸۰۰ و بها پی ۴۰ پرو ۱۰۰۰ یورو و ارج پی ۴۰ پرو پلاس ۱۲۰۰ یورو خواهد وجود.

درپایان، باید خاطرنشان کرد پرچم داران متاخر هواوی با وجود برخورداری از امکانات پیشرفته ی شیرهدار افزاری و کند ادوات های عام قوی، بوسیله اختصاص داخل جزء دوربین، از هیچگاه یک از درخت سرو های گوگل بهره مند محو و از سرویس های اختصاصی HMS با اکوسیستم محدود استعمال می بطی ء. با این حال، نسخه ی اندروید AOSP در آن ها جدیدترین نسخه، یعنی ۱۰ است و از جدیدترین پوسته ی EMUI نصیب می برند.بیشتر بخوانید:تعداد کاربران ماهیانه سرویس های موبایلی هواوی از سرحد ۴۰۰ میلیون نفر عبور کردهواوی P40 پرو و P40 پرو پلاس دربرابر گلکسی اس 20 اولترا و دیگر پرچمداران بازارهواوی P40 ،P40 پرو و P40 پرو پلاس شناساندن شدندپخش حی رویداد آنلاین شناساندن خانواده P40 پرو هواوی [کامل شد]مشخصات کامل خانواده P40 پرو هواوی به همراه رندرهای آن ها بی پرده شد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از بازی 3 هاشمی با سابقه مدیریت درون سایپا و قهرمانی با تیمی که علی خریدار مال دزدی را بعنوان سرمربی بالای قاعده خود داشت بعد از تغییرات در این کمیسیون در دوروبر مدیریت بذرپاش تو سایپا مدتها دور از فوتبال وجود ولی درون آخر یک پرگیر مدیریت ورزشی از لفظ معاون وزیر بازی به بازگشت در هندبال تشویق شد.

وی که درون ابتدا یک جثه باثبات وکم حاشیه هیئت مدیره بود اکنون و داخل پایان جدایی محمدحسن انصاری فرید تبدیل به مهمترین تن گروه منتقد مدیرعامل پیشین شده .

او درون این مصاحبه به سئوالات و ابهامات پاسخ داد درحالی که پرسپولیس تو عجیب ترین وضعیت مالی و مدیریتی خود قرارگرفته و باید دید سرنوشت هاشمی در دایره پرسپولیس به کجا خواهد انجامید.

این گفت وگوی مشروح را بخوانید:

*دور از فوتبال؛ به مدیران مشاوره می دهم
در دهه هشتاد بعد از حدود هفت سال در جایگاه مدیریت هولدینگ سایپا، از طرف آقای کاخ بانی مسوولیت مدیرعاملی یکی از همکاری های گروه را برعهده بگیرم که پس ازآن از کمی مشی مدیرعاملی موسسه سایپا را با برخی شروط برعهده گرفتم. آقای قصر بانی بوسیله غلام اعتماد کردند و با قبول پیش شرط ها این مسوولیت را برعهده من قرار دادند. ما فقره را داخل یکی از طبقات زیرگروه سایپا بوسیله عنوان دکه باشگاه شروع کردیم که طولانی مایملک مجتمع بود و چند آویشن بی آرامی در آن فعالیت می کرد. در نخست خیلی معضل داشتیم و از جمله 380 میلیون زیان انباشته از سالیان قبل مجتمع را تحویل گرفتم اما وقتی حلقه را تحویل دادم، شاید خیلی ها به دوران قهرمانی با این تیم از آن دوران یاد کنند اما به نظرم مهمترین دستاوردم شکل دهی یک جماعت واقعی بود. اگر زمان حال بخواهند باشگاهی از ایران را به عنوان یک مدل حرفه ای به نمایندگان آسیا نشان دهند، قطعا سایپا یکی از آنها خواهد بود. باشگاهی با ساز و کار مالی، اداری، ساختاری شفاف و این یکی از افتخارات عهد مدیریت دستگیر بوده است. بعد از آخرین جانب اجرایی در ورزش به عنوان مدیرعامل، بعد از آن امر اجرایی را سه طلاقه کردم بوسیله هزاره دلیل و رفتم به سراغ کار آزاد. فضای مشاوره و کار پروژه ای تو گرداگرد های مدیریتی.

*داورزنی حکم غلام را زد
از سال 80 والیبال را به نشانی یکی از لفافه های ورزشی به مجتمع اضافه کردیم و رابطه مان با آقای داورزنی نیز همان زمان لباس گرفت. ایشان یک روز مرا صدا کردند و فکر کردم لابد درباره والیبال با بنده کاری دارند. البته در این زمان ایشان تو والیبال سمتی نداشتند و کمک وزیر بودند ولی درون حافظه غلام همان سوژه والیبالی حیات و فکر کردم به اندیشه موثر در این مملکت برده را کار دارند. پرسیدند الان مشغول چه کاری هستی که توضیح دادم و گفتم یک گوشه ای نان و ماست مان را می خوریم و سرمان به فرمان خودمان است. آقای داورزنی گفت نباید درون سایه باشی و باید در آفتاب باشی و به کمکت نیاز داریم. از آنجا درباره پرسپولیس حرف به میان آمد و در نهایت در اسفند سال گذشته به من زنگ زدند که به عنوان عضو هیات مدیره شما را تو نظر گرفته ایم. البته صحبت ایشان درباره پرسپولیس داستان های دیگری اندوه داشت که بنده می گذرم و الان فرصت بحث درباره آن ازاله و بوسیله توافق نهایی نرسیدیم.

*بخاطر پاسخ به توپخانه رمزی آمدم
غلام باوری داشتم و دارم که در باشگاه باید یک نفر دست افزار بزند، یا مدیرعامل خواه متکلم. در سایپا هم به این لباس بود و سخنگو حرف می زد و الانم داخل مجلس پرسپولیس همین نظر را دارم. اگر الان اینجا هستم، چنانچه آن پروگرام یک و نیم بامداد نبود و اسم مرا به شکل ناجوانمردانه ای آوردند و نسبت هایی بوسیله ما دادند توسط توپخانه مجازی موجودی. البته من آن جوانانی که درون توپخانه مجازی محصول بنده گفتند و نوشتن را مثل همشیره و برادر و فرزند خودم می دانم و همه را حلال می کنم اما آنهایی که فرمان آتش دادند را حلال نمی کنم و باید جواب بدهند. اگر آن فضاسازی نبود من هنوز سکوت می کردم و دوست ندارم مصاحبه کنم.

*نخواستم مدیرعامل پرسپولیس بشوم
بگذارید با وضوح بگویم از یک سال قبل از اینکه آقای انصاریفرد بوسیله عنوان مدیرعامل مطرح شوند؛ اما بخاطر اینکه چگونه مدیرعاملی باشیم و اثرگذارتر باشیم در شروط مشارکت مان مسائلی بود که به سرانجام نرسید. من از حسن نظر آنها تشکر می کنم اما نشد. آنجا که داورزنی هم زنگ زد خواهش کردم که فعلا شرایط مناسبی با توجه به سیل در سیرت نیست و بگذارید پس ازآن از بازگشت و درباره انتظارات گپ کنیم و ببینیم چه انتظاری از من دارید. ایشان گفتند نشست تصمیم می گیرد و هر روز که نمی تواند تشکیل جلسه بدهد و البته پیامکی هم دادند که مطمئن هستم انتظارات وزارتخانه از اقتدار شما کم است. در نهایت حکم هیات مدیره برده توشیح شد. غلام هیچگاه لابی و به در و دیوار نزدم که مرا مدیرعامل بگذارید یا تو لیست کاندیداهای این پست بگذارید.

*از امضای کار انصاری فرید پشیمانم
درون آن مقطع چند کاندیدا برای مدیرعاملی بودند. پرسپولیس اینقدر بزرگ بود که مشهود کردن یک گزینه امر سهل ای نیست. از خود من غصه پرسیدند که آیا کسی را می شناسی بخاطر این پست که غلام تصویب نکردم و گفتم بخاطر این رله می ترسم کسی را معرفی کنم و داخل نهایت رسیدند بوسیله انصاریفرد به نشانی خیرالموجودین. من البته باید اینجا یک اعترافی کنم بوسیله عنوان یکی از نفراتی که با امضای خودم ایشان را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس پذیرفتم باید پرس و جوی بیشتری می کردم و اگر بابت این انتخاب من کوتاهی کردم و بوسیله یکی از اعضای هیات مدیره و حرفش متکی کردم عذر می خواهم.



*ریو را گرفت و نمی داد!
یک بار آقای انصاریفرد را زمانی که غلام مدیرعامل سایپا بودم و ایشان در مدیریت پرسپولیس بوسیله خیال دارم. من متولی برندینگ سایپا بودم و آن موقع کمپینی در رابطه با خرید ریو شکل پژمرده بود و ما این ماشین را به میدان می دادیم. بازی خداحافظی آقای عابدزاده بود و ما برای مذاکره برندینگ از پرسپولیس شوق کردیم در این بازی دو دستگاه ریو در دو جانب زمین قرار دهیم. دو دستگاه خودروی ریوی بدون پلاک در اختیار آنها قرار دادیم و برای مبلغ تبلیغات چک و چانه زدیم و به یک عدد رسیدیم. بازی که تمام شد و خیلی بی آرامی بازی خاطره انگیزی بود به فکر دارم که چند ماه طول کشید که سامان ها را برگردانند. من چندین بار زنگ زدم که آقای انصاریفرد این سامان را به عارض امانی بوسیله شما دادیم برای اعلامیه و پول آن را بی قراری دادیم و الان که ورزش تمام شده آن را برگردان. گفتند نه این مال ماست و برنمیگردانند! خیال کردم مبدا طنز می کنند اما دیدم بی نهایت اکید است و چند ماه به ما نمی دادند و من به آن تنه هیات مدیره گفتم که ایشان را تنها با این خاطره می شناسم. ایشان (عضو دیگر هیات مدیره) گفتند انصاریفرد پسر خوبی است و در رشته اقتصاد تحصیل خوانده و من هم البته چندین وعده که پیش از این داخل تلویزیون او را دیده بودم، چقدر آرام و خاضع و خوش رو مصاحبت می کرد و داخل نهایت اعتماد کردم بوسیله حرف دوست مان در هیات مدیره ولی چنانچه امروز برگردم به آن روز آن صحه را نمی کنم.

*جوانمردی تامی که انصاری بی نظیر می امید
فرمان غلام این است که به رهبران مدیریت مشاوره بدهم. البته مدیریت را با پوست و گوشتم دریافتن کردم و 23 سال مدیر بودم و از یک جایی سه گانه طلاقه کردم. اولین میتینگ ای که ایشان را دیدم بعد از تهنیت و خیرمقدم بوسیله او گفتم که مقصود دارم اولین و بدیهی ترین و بدوی ترین کاری که مدیرعامل در زمان دخول بوسیله همکاری باید انجام دهد، از شما خواهش می کنم به عنوان برادر دامن پیشنهادات خویشتن را برای اختیارات و ساختار بوسیله ما بگویید. اساسنامه را بررسی کنید. من مدیرعامل، و رییس هولدینگ بودم و کمی تو شرکت داری تجربه بدی ندارم. شما درون زمین و پیاده روی مسلط و اسطوره ای اما ما اندوه 23 سال حکم اجرایی کردیم و لطفا پیشنهادات و اختیارات خود را در مجمع بیاور تا ببینیم چه باید کنیم. تفکر کنید این پیشنهاد که در بدوی جلسه مدیرعاملی ایشان انجام شد و تا زمانی که این اختیارات تفهیم نشود هیچگاه مدیرعاملی نمی تواند هیچ قدمی بردارد و خیر ایشان که هر مدیرعامل و درون هر شرکتی و این یک طریق است. شاید ریشه اولیه اختلاف از اینجا مبدا شد که دو میتینگ بعد یک نامه آوردند که درون چند بند آن به چالش رسیدیم. دو سه بندی که ما درباره آن صحبت کردیم یکی از آنها بند مربوط به عقد هرگونه قرارداد است. بند چهارم آن پیشنهاد این حیات: عقد هر سنخ قرارداد و تغییر و تغییر و الغا و اقاله آن با رویت مدیرعامل بود که من آن را تبدیل دادم. یعنی شما قرارداد ببندی و بعد خودت هر حین خواستی الغا کنی. این بند از بندهایی است که به هر مدیرعاملی بدهید مفسده برانگیز است. نهادهای نظارت می تواند ما را دادرسی کنند که چرا این را دادید و ما نوشتیم که با نظر هیات مدیره و داخل هیات مدیره معاینه شود. وقتی بخواهی یک قرارداد چند میلیاردی ببندی و بعد خودت بخواهی آن را الغا کنی علنی است که هیچگاه هیات مدیره ای قبول نخواهد کرد و حتی اگر غلام هاشمی هم مدیرعامل شدم هیچگاه هیات مدیره ای نباید آن را بپذیرد.

انصاری فرد باید مقاطعه می گذاشت
شروط را باید داخل روز ابتدا با رییس مجمع مطرح کنید. شما با کسی که با شما بحث می یواش صاحب رای است و صاحب اختیار است و با کسی که مناقشه می کنید می گویید که من مدیرعامل می شوم تو صورتی که اعضای هیات مدیره را خودم معرفی کنم یا فلانی نباشد. غلام جوانمردی تام می خواهم درباره نفراتی که باید افراد کنار خودم را انتخاب کنم. بله، این کار می شد انجام شود اما نه در هیات مدیره و بالاتر از هیات مدیره باید تصمیم می گرفت. اگر درون هفته ابتدا در خصوص اختیارات صریح می گفتی که باید درون طولانی امور خودم تصمیم بگیرم مناظره می شد. شما همان موقع سه حکم معاونت زدید که غیرقانونی بود. شما باید مجله می زدید که من می خواهم ساختار را تغییر دهم و این معاونان را گزینش کنم و پس ازآن از مصوب این احکام را اخبار می کردی و نفرات را معرفی می کردی. ما به نشانی کالبد هیات مدیره باید از رسانه بااطلاع تفویض یک عضو تو باشگاه شویم خواه اینکه بازیکنی بیاید و برود را واقف شویم. موضوع اختیارات یکی از چالش های ما در مدیریت مجتمع وجود. موضوع را عمدا باز گذاشتند تا بعد یک توجیه جالب داشته باشند. کانون که نمی تواند کارش روی هوا باشد و من باید جواب هوادار را بدهم. من برای اینکه امورات سیال بگذرد یک نفر را آوردم و یک حکمی زدم و این مساله را مسکوت گذاشتم تا زمان رفتنم. پس ازآن از شش ماه حضور نه ساختار را مشخص کردند نه اختیارات را.



مادام ایکس چارت را نوشته بود و در جلسات نمی آمد
شما جای من، 10 کود درباره شیوه ارائه تشریح دادم اما ایشان هر 10 مرحله همین ساختار عاری توضیح را داخل هیات مدیره آوردند و هیچ توضیحی درباره آن نمی دهد. مگر تفکر می کنید در مجلس لایحه بودجه را می آورند و می قضیه و هیچ توضیحی نباید درباره آن داد؟ ما از آقای انصاریفرد پرسیدیم و ایشان گفتند همینی که هست و امضا کنید. ما گفتیم لطفا از این ساختار دفاع کنید. چه کسی تمهید کرده؟ گفت آقا و بانو ایکس؟ گفتیم خب به همان ها بگویید بیایند آن را توضیح دهند و دفاع کنند ولی گفتند که امروز نیستند! مگر قرار نبود در نشست هیات مدیره درباره این موضوع صحبت کنیم و چرا گفتید پس بروند؟ شما باید با یک ساز و حکم به دنبال چشم انداز یک مشارکت باشید.

بله غلام توهین کردم!
 غلام در جلسه ای که 10 مرحله یک حرفی را بزنید و به این لباس ساختار ناقصی بدانید آن را اهانت می دانم به درک قدر یا بهای چیزی خودم و هیات مدیره. من این را گفتم که آدم خواه سواد یک کار را دارد و می آید درباره آن صحبت می کند و رگ گردنش غصه برای دفاع از آن باد می کند و دست افزار کارشناسی خودش را به کرسی می نشاند. یا اینکه سوادش را ندارد و از کسی که داخل آن مملکت خودی دارد کاربرد می درنگ تا بیاید توضیح بدهد. من این را گفتم اما ایشان  (انصاریفرد) صدایش بلند شد که آقای فرستاده پناه ایشان به من گفتند بی مسوده! آقا اینجا جز کودکستان است و اگر این معنایش توهین است بله، من هتک حرمت کردم. شما چندین بار چیزی که خواسته شد را ناقص آوردی و این معنایش توهین است. من اگر می گویم این موضوع را با اصول بیاور قصد بی احترامی ندارم و اینکه شما توجه نمی کنی یک هتک حرمت است.

*محفل باید براق باشد
آقای کاشانی را رب بیامرزد و من کنارش در جلسات هیات مدیره می نشستم و واقعا قوت قلب بنده بودند. ایشان می گفت آقای هاشمی رای من رای داخل است. برای اینکه می دید غلام برای آویشن و شکل گیری توفیق تلاش می کنم و حرص می خورم. پیگیری های غلام را می دید و می گفت کاش یک روز اینجا با حساب و کتاب شود. همگی برهان و رسالتم در جماعت پرسپولیس یک چیز است و می خواهم آنجا را تغییر بوسیله یک مجلس با شفافیت مالی و بخاطر ریال به ریال نفقه اش همه چیز را ببیند. کنتور اتفاقات مالی مجتمع پرسپولیس را به ریال همگی ببیند و اگر کسی بخواهد از هوادار کمک بگیرید تیمار کسی در جای تراب آلود ورود نمی یواش. غلام می خواهم ساختاری برای شان پرسپولیس درست کنم.



*مرحوم کاشانی از این حرفها دق کرد
یک عکس در فضای مجازی انتشار یافت که مرحوم کاشانی را در کنار دیگر اعضای هیات مدیره گذاشتند که روی آن نوشته شد که تاریخ غدر شما را فراموش نمی کند. می دانید که این عکس را چه کسی منتشر کرد. مرحوم کاشانی را به خیانت قاضی کردند. اینکه می خواهیم باشگاه را با شفافیت مواجه کنیم و همگی چیز را اصولی و نجیب درنگ پدیدار است که برابر او مقابله می شود. مرحوم کاشانی که سرافرازی می کنم کنار ایشان حضور داشتم را به خیانت قاضی کردند و گفتند هیات مدیره 200 میلیون دستمزد گرفته و ماهی 15 میلیون حقوق می گیرد. آقای کاشانی دق کرد. آقای انصاریفرد کسی که باعث دق کردن مرحوم کاشانی شد را یک هفته بعد دستش را گرفتی و آوردی کانون و بعد بردی به انبازی پیمانکاری با یک نما خدا میلیونی ظرف سه گانه ماه؟! ما غدر می کنیم که می خواهیم همه چیز شفاف باشد؟

*چرا کذب می گویید، وزیر کجای کار بود؟
یکی از چیزهایی که در آنتن حی گفته شد درباره این بود که تو جلسه هیات مدیره بودیم و آقای وزیر زنگ زدند و گفتند فلانی را بردار! چرا دروغ می گویید؟ آن موضوعی که باعث محل دعوا و در روبیدن ایشان در وضعیت احساساتی وجود قصه اش چیز دیگری بود. ما قراردادی داریم با یک همدستی کارگزار که قرار است درآمدزایی بطی ء برای پرسپولیس. الان مشیت ندارم به آن قرارداد ورود کنم اما قرارداد محترمی برای ماست. از همه بیشتر داخل بین اعضای هیات مدیره به آن اعتبار می گذارم ولی به دلیل ایراداتی که بوسیله آن قرارداد گرفتم امضا نکردم اما وقتی سه عضو دیگر هیات مدیره آن را دستینه کردند باید به آن اعتبار بگذارم. قسمت قسمت کردن نوع دوستی هستند و به نظرم اپی که کار یک ساله و هشت ماهه را دو ماهه ارتفاع آوردند مسلما می تواند فقره جلال ارتکاب دهد. داخل این پیمان نامه که به نظرم بزرگترین پیمان نامه تاریخ پرسپولیس است و اگر سفت مصرف شود ما بوسیله بدترین شکل به قفا اجرایش رفتیم. مثلا در قرارداد آمده که ناظر فلانی است ولی هرچه فلانی گفت که همین ابتدا کاری کارگزار بوسیله مشکل خورد. من امسالم را چه باید کنم؟ شقه جزئی از جمله تمام شد و به بازیکن قول 20 اسفند را دادید و کارمند مجلس باید حقوق بگیرد و این ها را چه کنید ...



*ماجرای قرارداد داخل گروه واتس آپی
درون تمام این شش ماهی که آقای انصاریفرد مدیرعامل بودی هیچ درآمدی نداشتی. تنها حرفی که بشود در دفتر مادون کرد و داخل جایگاه مدیرعامل که هر کاری خواستی بکنی عزب سه میلیارد به باشگاه آوردی! حتی به کنفرانس دروغ گفتید. من قرارداد را خیلی خواندم و این را بگویم که شکل و شمایل ارائه قرارداد به هیات مدیره بد بود. قراردادی که ما دو ماه مشتاق آن بودیم و بارها گفتیم بگذارید یک عضو هیات مدیره تو پیاده شدن این پیمان نامه و مراحل آن باشد اما همه را حذف کردند و انگار ما نامحرم بودیم. روزگار 10 شب و در دسته واتس آپی هیات مدیره این پیمان نامه را بوسیله لباس پی دی اف فرستادند. یک قرارداد 20 صفحه ای ریز فرستادند و گفتند فردا ساعت 8 صبح جلسه هیات مدیره است و پس فردا غصه می خواهیم رسم رونمایی از اپلیکیشن و کارگزار را برگزار کنیم! یعنی این قرارداد کارش ارتکاب شده و نخوانید و رقیق نگیرید و توافقات انجام شده! دو روز قبل از رونمایی قرارداد را داخل گروه واتس آپی فرستادند و قبل از آن گفتند که 150 میلیارد برآورد درآمد است و تا بعدا اگر ایرادی گرفتیم بگویند هیات مدیره مانع شد.



150* میلیارد کو؟
 آقای انصاریفرد آن 150 میلیارد کو؟ چرا حقوق مدیر روابط عمومی تان را ندادید؟ شما که می توانید حقوق اسفندماه خودتان را دریافت کنید و حقوق دو ماه بعدی را هم مافوق نشانی مساعده شهود کنید و در حالی که حقوق کارمندان خود را ندادید آن 150 میلیاردی که چندبار تو رسانه ها و رسانه ملی گفتید کجاست و کجا بردید؟ گفتید چک مربوط به بازیکنان و مطالبات کارمندان آماده است؟ فرجام چقدر دروغ؟ این قرارداد را به این شکل گذاشتند که کسی نخواند و فرصت نداشته باشید ولی غلام همان موقع 4 ساعت قرارداد را خواندم و 15 کامنت هم برای آن گذاشتم که فلان جا فلان است و فلان شود بهتر است و این شکلی اجرایی می شود. غلام بوسیله قرارداد متعهد هستم و کامنت هایم از لباس اجرایی شدن پیمان نامه حیات. غلام گفتم این شکلی شدنی نیست و ماهیت قرارداد ایرادی ندارد. 15 کامنتی که من دادم گفتند رعایت می کنیم اما نکردند و سپس در فضای مجازی منتشر کردند که آقای هاشمی نبودند بخاطر امضای قرارداد و شش میتینگ غایب است. من عزب یک نشست غایب بودم که مسافرت خارجی بودم و درون همان یک جلسه غصه تند گفتند آقای هاشمی حلق و سریع پیمان نامه را بیاورید و بگذارید دیگر اعضای هیات مدیره توشیح کنند!



*درون جلسه با اسپانسر چه گذشت؟
ما به این قرارداد احترام می گذاریم و در پی عملیاتی کردن درآمدزایی آن بودیم. ما رفتیم سراغ اینکه چطور دستورالعمل اجرایی را نهایی کنیم تا زودتر به درآمد برسیم اما داخل میتینگ دیدیم دست افزار هایی می زنند که دوستان طرف قرارداد که باخبر شدیم گیرشان موضوع رسانه و روابط اشتراکی است. جلسه دوم مدیر روابط عمومی را به جلسه و گفتیم آقای برادر این ها (کارگزار اپلیکشین) می گوید اینجا سرگرمی بگذاریم و اینجا مسابقه و فلان جا فلان کار را کنیم اما می گویند شما وتو می کنید. مشکل چیست؟ وسط این چالش ها بودیم که ایشان پیشنهادی از سایت جماعت پرسپولیس داد که غلام دیدم این پیشنهاد با موضوع قرارداد اصلا نمی خواند. گفتم آقای حسین قدوسی آیا شما این پیمان نامه را خوانده اید؟ گفتند خیر! گفتم یعنی شما قراردادی که پاشنه پول و درآمدزایی باشگاه است را نخوانده ای؟ شمایی که می گویند وکیل اعظم انصاریفرد هستی این را نخواندی و پاراف نکردی؟ گفتند نه!برگشتم به نشست هیات مدیره و سه پیکر گفتند آقای انصاریفرد به حالت خواهش گفتند پاشنه آشیل قرارداد این حوزه شده و از شما استدعا می کنیم این مردم را از این پوزیشین بردار و بگذار بهانه مشت آنها نباشد تا بتوانیم درون کنار هم خاتمه این قرارداد بوسیله درآمدزایی برسیم. ما وقتی بعد از دو جلسه با کارگزار به این مولود رسیدیم باز هم بخاطر رفع مانع باید هوی و التماس کنیم؟ فکر می کنید پاسخ ایشان چه بود و گفتند غلام اصلا اجابت نمی کنم و آنها به عقب کارشکنی هستند.

*بدون پیمان نامه اعلامیه روی سینه رفتیم
کسی که می خواهد به یک شرکتی بیاید بوسیله عنوان مدیرعامل، آدابی دارد و کسی که می خواهد برود هم همینطور. آداب عدول کردن این نیست که شما به یک پروگرام زنده تلویزیونی بروید و ابهاماتی را مطرح کنید و پیاده شدن اساس یک دروغ، افرادی را قاضی کنید و بگویید من رفتم خداحافظ. کسی که در این طور شرکتی کار می کند، تا 10 سال بعد از رفتن رسمی اش نیز باید جوابگوی نهادهای ناظر باشد. ماهیت فرمان در این باهم اتحاد کردن ها به همین شکل است و تا 10 سال پاسخگویی درباره قراردادهایی که بستید خواه نبستید ادامه دارد. من یک سوالی دارم از شما. ما در چند بازی آسیایی و چند ورزش داخلی از جمله دربی، با یک لوگوی ویژه روی پیراهن به زمین رفتیم. هیچ قراردادی برای این برند ما نداریم! شما وقتی لوگو را روی پیراهن می زنید و می گویید بعدا مذاکره می کنم تا یک پولی بگیرم، چقدر غلبه مباحثه دارید؟ شما می دانید از بابت آن چهار، پنج بازی که به اعتقاد من برای اینکه دربی و آسیا داخل آنها بوده، حداقل یک عدد 10، 15 میلیارد تومانی ارزش این چند بازی است؟ تفکر می کنید هیئت مدیره بابت این بازی ها چقدر پول آن غم با گدایی توانست بگیرد؟ فقط 2 میلیارد. آن 10، 15 میلیارد تومان می توانست کلی از قراردادهای بازیکنان را پوشش دهد. بعد ما 3 درصد توانستیم به بازیکنان شب عید بدهیم، آن هم بوسیله خون شش. بابت اینها باید شما پاسخگو باشید. قرارداد این چند بازی کجاست؟ یک فرصت عالی را سوزاندید. بابت این فرصت سوزی ها و نرسیدن بوسیله منابع مالی چه کسی باید پاسخ دهد؟ قراردادهایی که بابتش الحاقیه های پنهانی و یک نفره توشیح کردید. یعنی حتی یک قامت هیئت مدیره هم پای آن را دستینه نکرده! تا اینکه در باشگاه ثبت با شماره دبیرخانه هم ندارد. همه اینها را باید پاسخ بدهید زیرا که بخاطر شما و شریک شدن وعده مالی دارد. موارد گسترده تازگی نیز بوده که باید درباره اش پاسخ داده شود.

همه حرف من این است که بی انضباطی مدیریتی درون محفل بوده است و من آنجا هستم که نظم بدهم در حالی که بعضی افراد این را دوست ندارند.

*برانکو مباهات پرسپولیس است
در مورد آقای برانکو ما موضعمان را در بیانیه رسمی اعلام کردیم. ایشان از افتخارات تاریخ پرسپولیس است و هیچ کسی نمی تواند این را انکار کند. پرسپولیس با برانکو روزهای بی نظیری را سپری کرده و عقیده ما و هیئت مدیره این است که از او باید داخل زمانی ارزان پاس شایسته ای شود. اتفاقا بی نهایت آدم معقول و قانون دان ای است و می شد با او سازش کرد. اختلافات همیشه حیات داشت. موقعیت حلقه درباره برانکو محسوس است. جریان سازی کردند که اجازه آمده از برانکو شکایت کنید. اصلا اینطور تراشیدن. هیئت مدیره روش اش درباره برانکو احترام و سزاواری است که بخاطر او قائل هستیم. بوسیله دنبال مراعات از او در یک زمان آرام هستیم. برانکو بخشی از تاریخچه پرسپولیس است و پرسپولیس قدری از عمر حرفه ای برانکو است. کسی نمی تواند ضغطه ای بوسیله این بیدار کند. باید طبق احکام قطعی صادر شده پول را بپردازیم و اگر جای مذاکره ای باشد، این راه را پیش ببریم. شاید راهش این باشد که وقتی یک مقدار شرایط مالی ما کم قیمت شد، طی بحث ای که یکی از اعضای هیئت مدیره می تواند ادا بدهد، به یک توافقی در شیوه صیقلی برسیم ولی تو اصل ماجرا هیچگاه شکی نیست و غلام اینجا هم از طرف هیئت مدیره و هواداران پرسپولیس باز هم از آقای برانکو تشکر می کنم به خاطر همه افتخاراتی که با پرسپولیس کسب کرد.

*7 میلیارد برانکو با هماهنگی غلام پرداخت شد
یادم هست اولین جلسه هیئت مدیره 17 فروردین بود و دانا شدیم از روز مقدمه آن فصل، برانکو یک سنت بی قراری دریافت نکرده است. به هزاره و یک دلیل. کل قصه این است که ما خیلی داخل موضوعات مالی منظم نیستیم. شاید اعتقاد نکنید ولی داخل فاصله اندک از یک ماه، حدود هفت میلیارد تومان را از شرکتی که مدیرعامل پرسپولیس دارد، اخذ کردیم و تحول به ارز کردیم و 500 هزار یورو به برانکو دادیم. غلام نمی خواستم این را بگویم که در فصل گذشته بنده و مرحوم جعفر کاشانی نرفتیم کنار سه الت شیشهای عکس بگیریم برای اینکه اصلا برای عکس گرفتن نیامده ایم. اما 7 میلیارد برانکو را من لابی کردم و آوردم. جالب است بدانید بخاطر آن هفت میلیارد اصلا سیلی ندادیم. انقدر این مردم مرد بود و از او سپاسگزاری می کنم به فکر تعصبی که به هزینه داد و احترامی که به غلام گذاشت و هیچگاه چکی به خاطر این پول نگرفت. بعد از اینکه این پول را دادیم، برانکو رفت. یک یکروز فکر می کنم او بوسیله اسب سواری ایران برمی گردد و با پرسپولیس افتخارات کسب شده را ارزش می نهیم.





*فقره هیئت مدیره متعدد رقیق است
ما بخش بنیادی ای از فصل را از دست دادیم و درآمد زایی نکردیم. جاهایی مثل دربی یا آسیا هم که می شد مصرف کنیم، فرصت ها را سوزاندیم. خیلی کارمان سخت است اما خیال می کنم با همت دوستان و با کار پرتلاشی که ادا می دهیم، ناچاریم همه وجودمان را بگذاریم و از این نزاع عبور کنیم. ما یک بله گفتیم و یک بار دیگر گفتم مجاهدت می کنم تحمل کنم و خسته نشوم. از نظر من هنوز می شود راهکارهایی داشت اگرچه بیش سخت است و نیاز داریم به وحدت بازیکنان و هواداران دلسوز پرسپولیس تا پوکر قهرمانی را تکمیل کنیم بوسیله کوری چشم آنها که نمی توانند ببینند.



* سوال: بالاخره آقای انصاری فرد خال قوتی غم در مدیریتشان داشتند و نمی شود که همه اش شکست باشد.

ما مباحث چالش برانگیز را می گوییم که موجب ترس اذهان شد وگرنه ایشان کرامات و فردی های مثبتی نیز دارند. شاید شاخصه مثبت ایشان این وجود که آقای یحیی تراب محمدی را بعد از آن اتفاقات بوسیله پرسپولیس آورد. ان شاالله پوکر قهرمانی با حضور آقای گل محمدی اتفاق می افتد و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم. یکی از ویژگی های مثبت مدیریت آقای انصاری فرد، این وجود که مفرط سریع و ضرب العجلی توانستند آقای گل محمدی را به آویشن بیاورند. مخصوصا آقای پیروانی که درون بحران بازی ما با سپاهان، بسی مدبرانه و با ظرافت تیم را مدیریت کردند و از ایشان سپاسگزاری می کنم.



چرا رسول پناه ؟
* سوال: چرا آقای رسول پناه را به عنوان سرپرست حلقه انتخاب کردید؟ بوسیله هر حال این مناظره بود دارد که پرسپولیس یک سبقه خاصی دارد و ایشان یک آدم غریبه با باشگاه است.
ما از آقای رسول پناه خواهش کردیم تا این جانب را بپذیرند. بالاخره سکان باشگاه باید مشت یکی باشد و نمی شد این پست را وارسته کرد. بالاخره باید یک نفر مدیر باشگاه می شد و هیچکس از اعضای هیات مدیره جماعت این سمت را نمی پذیرفت. ما از اعضاء خواهش کردیم هرکسی می تواند این سمت را بپذیرد ولی عزب آقای رسول پناه با خواهش ما این جانب را عهده داری دار شد. ما این جانب را گردن ایشان انداختیم و گفتیم همه ما شما را کمک می کنیم. شاید برهان بنیانی این طور اتفاقی، این وجود که ایشان حکم مدیریتی و تشکیلاتی را بلد است و بوسیله حرف و اجماع نظر هیات مدیره احترام قائل است و الان همه هیات مدیره پای کار هستند. آقای رسول امان سمت سرپرستی را برعهده گرفتند و قبول کردند در ایام قبل از عید یومیه 10 شایسته کردن درون مجلس باشند و شرایط را سر و سامان بدهند. ما بصورت تیمی کارها را پیش می بریم و ضمنا، جاهل از آقای سفیر زنهار گزینه ای برای پذیرفتن این سمت نبود.



* آقای انصاری فرید شما را به مناظر دعوت می کنم
اگر برنامه زنده تلویزیونی نبود و آقای انصاری فرد به آن لباس استعفاء نمی دادند و به بدنامی و ناجوانمردانه از ما یاد نمی کردند، درگیر الان اینجا نبودم و چنین حرف هایی نمی زدم. البته باید بگویم تمام این گفتگو ها، مُشتی از خروار بود و راجع بوسیله بی حد از اسناد و مدارک صحبت نکردم. محبوس همین مکان از آقای انصاری فرد دعوت می کنم تو یک برنامه حی تلویزیونی حضور پیدا کنند و مشاور اعظم شان همچنین حتما همراهشان باشد، مربوط به در کامل جلسات هیات مدیره ایشان هر نیم ساعت یک بار به خارج می رفت و بصورت تلفنی با مشاوران خویشتن صحبت می کرد و برمی عزاداری. بخاطر اینکه آقای انصاری فرد تسلط داشته و تفکر شان راحت باشد، با هر کدام از مشاوران سندیت که می خواهند، به مناظره تلویزیونی بیایند و تو آن برنامه حی تلویزیونی، اگر یک ساعت زمان بود، 58 دقیقه ایشان و تنها دو دقیقه بازداشت با سند و مدرک صحبت کنم. اگر فرع مند هستید و خویش دارید بیشتر از این صحبت کنم، شما را به این مناظره تلویزیونی دعوت می کنم، تا سیاه روی شود هرکه در او بیهوشی باشد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در بیانیه وزارت دفاع آمریکا این آزمایش، موفقیت آمیز توصیف شده و تلاشی مشترک بین نیروی دریایی و سپاه بوده است.

زنجیر های هایپرسونیک قادر به پرواز نوک تیز مرطوب از سرعت صوت هستند و می توانند بین ارتفاعات و مدارهای مختلف تمرین دهند و رهگیری آن را سخت نمدار می یواش.

وزارت دفاع آمریکا این آزمایش را نشانگر یک قدم بزرگ در جهت انجام این ماموریت در میان انتقادات گسترده دانست که ایالات متحده از پیشرفت چین و روسیه در ترقی سلاح های فراصوتی عقب است.

بوسیله گفته پنتاگون، این آزمایش بخاطر کلاهک تسلیحاتی، جهیز هدایت، سپر محافظتی و کابل کشی مصنوع خواهد شد و بوسیله گونه ای طراحی شده است که از زمین و دریا نبوغ شلیک داشته باشد.

توسعه غل های فراصوتی یکی از مهمترین ترجیح های وزارت دفاع است و هدف از این کار، دستیابی به سلاح های هایپر سونیک درون اواسط سال ۲۰۲۰ است.