جورچین دکور

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

مقالات مرتبط:اسنپ برای تکرار اضافه نرخ بنزین دستیار نفقه پرداخت می کند

اسنپ از تسلسل طرح معاون نفقه خرید بنزین تا روز شنبه (۲ آذر) خبر قسط. این سرویس تاکسی اینترنتی از روز ۲۶ آبان طرحی را به منظور تسهیل خدمت رسانی رانندگانش تا پیش از واریز سهمیه بنزین آغاز کرده است. اسنپ در طرح حمایتی خود با اعطای وامی بخاطر تهیه سوخت تلاش می کند نوکری رسانی به مسافران و درآمدزایی رانندگانش را تضمین کند. گفتنی است که مقابل اعلام شریک ملی پخش فراورده های نفتی، سهمیه سوخت به رانندگان تاکسی های اینترنتی اعم از اسنپ تعلق خواهد گرفت. به گزارش روابط عمومی اسنپ، تاکنون حدود ۲۰۰ هزار راننده از کمک نفقه اسنپ استفاده کرده اند و استقبال مرحمت از این طرح حمایتی بوسیله عمل آمده است. همچنین به گفته ی مدیران اسنپ، این سامانه داخل تکاپو است با تخصیص میلیاردها تومان پاداش، ضمن ثابت نگه داشتن ارزش سفرهایش، درآمدزایی رانندگان خود را بهبود بخشد.

بوسیله همین منظور تا روز شنبه (۲ آذر) معاون هزینه ای بوسیله صورت قرضه برای تکرار اضافه بها بنزین به حساب کاربران شوفر واریز می شود. این سکه پس از پرداخت نفقه سهمیه سوخت توسط شرکت ملی فرآورده های نفتی در انتها ماه از حساب اسنپی رانندگان کسر خواهد شد. لازم بوسیله ذکر است، این کمک هزینه به کاربران شوفر ای تعلق می گیرد که از فعالیتشان در ناوگان اسنپ بسیار از سه گانه ماه بگذرد و بیش از ۵۰ کیلومتر تو روز (تا سقف ۱۵۰ کیلومتر) فعالیت داشته باشند. این دستیار خرج هر ۲۴ ساعت یک بار پرداخت می شود.بیشتر بخوانید:اسنپ برای جبران افزایش مقدار بنزین کمک هزینه پرداخت می کندرانندگان اسنپ و تپسی به میزان مصرف، بنزین سهمیه ای گرفتن می کنندنرخ کرایه تاکسی های اینترنتی افزایش نمی یابدتپ سی به سوالات در خصوص قرارداد با شهرداری پاسخ دادبررسی ادعای انحصارطلبی اسنپ فود در حوزه سفارش آنلاین غذا
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بر این اساس، سهمیه بنزین در نظر محزون شده برای تاکسی بین شهری، تاکسی ون شهری و تاکسی اینترنتی به شرح مادون اخبار شد: 

مطابق سپرده مصوب سهمیه سوخت برای ناوگان آژانس شهری (تاکسی تلفنی) بخاطر آن گروه از خودروهایی که تاکنون توسط وزارت صنعت، معدن و بازرگانی یا دایره شهرداری های ناحیه ساماندهی شده اند، به میزان۲۰۰ لیتر برای خودروهای تک سوز و ۱۲۰ لیتر برای خودروهای دوگانه سوز، خلال دو ماه آینده درون پایان هر ماه به صورت اعتباری و پس از معرفی کارت، تو کارت بانکی رانندگان شارژ می شود.

برای سرویس مدارس، ادارت کل آموزش و پرورش، شهرداری ها و مدارس موظف هستند تمامی اطلاعات را در سامانه سپند ثبت معروفیت نموده و سهمیه این خودروها در قالب اعتبار و براساس پیمایش ارتکاب شده تو پایان ماه، درون کارت اعتباری ذینفعان شارژ خواهد شد.

سهمیه بنزین تاکسی های دوگانه سوز نیز از ابتدای آذرماه ۹۸ بوسیله ۲۵۰ لیتر افزایش می یابد.

سهمیه سوخت وانت بارها و موتورسیکلت های محموله بار شهری تو صورت ساماندهی و ثبت پیمایش این ناوگان با تایید وزارت کشور در خصوص افزایش سهمیه آنها براساس پیمایش مورد تأیید اقدام خواهد شد.
سامسونگSGHAROOOON سرود دارد گلکسی A01، میان رده ی جدید خویشتن را به زودی روانه ی راسته خواهد کرد. چنانچه فکر می کنید پایین ترین مدل میان رده های سامسونگ در سری A A گوشی هوشمند گلکسی A10 است، سخت درون اشتباه. هستید وب سایت FCC همچنین گوشی هوشمند گلکسی A01 را در دو مدل تأیید کرده است؛ از طرف این دشت تأییدیه های مرتبط را دریافت کرده.است مقاله های:مرتبط گلکسی A51 سامسونگ در رندرهای جدیدی دیده شدقرارداد انحصاری سامسونگ با Dowoo برای تولید صفحات شیشه ای گوشی های

تاشدنی گلکسی A01 درون دو نسخه ی مختلف با شماره مدل-SM A015F و-SM/A015F DS در FCC مشاهده شده که مدل شروع تک سیم کارت و مدل دوم دو سیم کارتِ.

است طبق آخرین داده ها وب سایت FCC و گیک بنچ، این گوشی از پردازنده ی هشت هسته ای و دو گیگابایت ذهن رم بهره می. سرما همچنین، نکته ی جالب درباره ی گلکسی A01 شناساندن آن با سیستم عامل اندروید ۱۰. است افزون براین، انرژی موردنیاز مایه را باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی تأمین می.



کند همان طورکه در تصاویر مشاهده می کنید، این گوشی از دوربینی دوگانه برای ثبت تصاویر و بایگانی ویدئو ها استعمال می. بطی ء هیچ توضیحی درباره ماژول دوم این دوربین نمایش نشده است؛ ولی فرض می کنیم حسگر عمق سنج بوسیله عنوان ماژول دوم در دوربین گلکسی A01 استفاده شده. باشد نیز تو این تصویر، جک/۳ ۵ میلی متری هدفون نیز دیده می.

شود طبق آخرین اعلام منتشرشده و شایعات قبلی درباره ی گوشی جدید جبر ای ها، میان رده ی متاخر سامسونگ از صفحه نمایش/۵  ۷ اینچی و حافظه ی ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی بهره خواهد. برد گلکسی A01 یک دستگاه ODM محسوب می شود که شریک شدن Huaqin Telecom تو شانگهای آن را ساخته. است گوشی هوشمند گلکسی A10s همچنین جزء محصولات ODM بوده است که شرکت دیگری تولیدش را برعهده.دارد بیشتر:بخوانید بررسی گلکسی A70 سامسونگقرارداد انحصاری سامسونگ با Dowoo بخاطر تولید صفحات تیغ ای گوشی های تاشدنیگلکسی A51 سامسونگ تو رندرهای جدیدی دیده شدکد دوربین سامسونگ استفاده از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی در گلکسی اس 11 را فاش کردصفحه نمایش SAMOLED به سامسونگ گلکسی اس 11 می
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از هافینگتون پست، همیشه یکی از نگران های والدین و کارشناسان و رسا شناسان کودک علاقمند کردن کودکان سنین پایین به کتابخوانی و مطالعه بوده و هست و در خلال سال ها و دهه های گذشته یک دو جین تاریخ و مقاله درباره این موضوع نوشته شده است.   البته فواید و جلال تاریخچه و کتابخوانی بر کسی پوشیده محو و برای سرایت اتیکت مطالعه و کتابخوانی راه های زیادی حیات دارند. از ترویج فرهنگ کتابخوانی در مدرسه گرفته تا انگیزش کودکان به خواندن کتاب مخصوص موجودی تو خانه. برای کشف کردن راه های تشویق فرزندانمان بوسیله مطالعه، اول باید در تک واکنش کتاب با آن ها گفتگو کنیم. لازم است به فرزندان مان نشان دهیم تاریخ و کتابخوانی می تواند حتی از بازی های ویدیویی سرگرم کننده تر باشد.
 
به هر حال راه های زیادی برای علاقمند کردن کودکان به کتاب بود دارد ولی شاید کمتر کسی درباره نوع تاریخ های شناساندن شده به کودکان صحبت کرده باشد. اکثر کارشناسان درباره گونه های علاقمند کردن کودکان به کتاب دست افزار می زنند اما هیچگاه کتاب مناسبی برای آنها پیشنهاد نمی کنند. به کودکان تاریخ های خوب معرفی کردن کنید خودشان تا آخر عمر کتابخوان می شوند. شاید تو نگاه فاتحه از هر کسی که بپرسید تاریخچه های مصور، شعر و اینجور تاریخچه ها را پیشنهاد می یواش ولی به نعوظ حتم کتاب های نقاشی شاید درون چند روز اول بتواند با کودکان رابطه امین کند و تعلق ای زودگذر تو آنها ایجاد درنگ اما برای درس مفاهیم و واقعیت های عمر بزرگسالان نیاز به نوشتن کتاب هایی با محتوای مناسب حاجت است.
 
موسسه تحقیقاتی اسکولاستیک (Scholastic) آمریکا اخیراً نتایج تحقیقات میدانی خود را درباره کتابخوانی کودکان ۸ سال منتشر کرده است. آمارهای این سازمان نشان می دهد حدود ۵۷درصد کودکان ۸ساله آمریکایی برای تفریح تاریخ می خوانند درحالیکه همین نما برای کودکان ۹ساله نزدیک به ۳۵درصد است. داخل مورد تعلق بوسیله کتاب ها همین کاهش در بین کودکان بود دارد. ۴۰ درصد کودکان ۸ساله درون نظرسنجی این اداره گفتند که تاریخچه خواندن را دوست دارند درحالیکه عزب ۲۸درصد کودکان ۹ساله مطالعه تاریخچه را یکی از علایق خود اخبار کردند.
 
تو یافته های رسا شناختی کودکان مدلل شده که دلبستگی بوسیله داستان و وارسی رمان کودکان را برای فعالیت های اجتماعی اقتصادی آینده آماده می کند ولی این نکته نباید فراموش شود که هر داستانی هم برای آنها مناسب نیست. اشتباهات زیادی تو معرفی کردن تاریخچه ها و داستان ها به کودکان وجود دارد. اخیراً دپارتمان آموزش ایالت فلوریدا برای مدارس این ملک یک سری سواد کتاب و ادبیات اعلام کرده که اکثر تاریخ ها شعر های کلاسیک مربوط به سال های ۱۸۰۰ تا ۱۹۵۰ میلادی می شوند. خب مطالب آموزنده بسیاری درون داستان های کلاسیک حیات دارد ولی وقتی ژرف زیرفون نگاه می کنیم متوجه می شویم مسائل و دغدغه های جامعه امروز تفاوت های بسیاری کرده است و درون عنصر داستان هایی باید برای کودکان نوشته شود که آنها بر بنیاد سبک عمر امروزی دوست دارند.
 
بسیاری از والدین و معلمان داستان هایی به کودکان معرفی می کنند که شخصیت ها و قهرمانان آن ادبیات ها مربوط به قرون گذشته است و قادر نیستند جوابگوی نیازهای روحی کودکان دوده اخیر باشند. ما همیشه تعاقب نحو های عجیب و غریب برای علاقمند کردن کودکان به کتاب قرائت کردن هستیم ولی هیچ لحظه سعی نمی کنیم کتاب های تک فرع مناسب با روحیات آنها پیدا کنیم. عهده دار هر کدام از قوم ها این است که بر مبنا شخصیت و روحیه فرزند خودشان کتاب مناسب آنها را نمودار کنند. نخست خودشان بخوانند و پس ازآن بوسیله کودکان معرفی کنند. مطمئن باشید خودشان تا آخر عمر کتابخوان می شوند.

چطور کودکان را به تجسس تعلق مند کنیم

عکس روز: رقص شتر

هزاران خریدار و فروشنده اسب، شتر و سایر تله ها هر سال در این  نمایشگاه که در ولایت راجستان تو شمال هندبرگزار می شود، شریک می کنند.

 Himanshu Sharma/AFP/Getty
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رحمانی فضلی وزیر قلمرو داخل سرانجام سی و هشتمین نشست ستاد خبر رسانی و تبلیغات اقتصادی ناحیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای اخیر اخباری بوسیله خصوص در مورد ذرت های آلوده منتشر شد که واقعاً خلاف و بوسیله نوعی کذب حیات. 

وی افزود: از سال ۹۲ تا ۹۵ حدود ۳۰ میلیون اندام ذرت وارد سرزمین شده است که در این میان یک محموله قریب به صد و پنجاه هزار تنی از طریق غرق کردن قصد ادخال به کشور داشت، دستگاه های مربوط و وزارت ناحیه این موضوع را بوسیله مداقه رصد کردند و با همکاری دستگاه های متولی تخصصی نگذاشتند این لوازم وارد کشور شود.

دامن کشور ادامه داد: داخل این راستا سه گانه فقره نامه به دولت ارسال شد و رئیس جمهور برومند دستورات تقویت در خصوص عدم ورود این رخت به کشور صادر کردند و اکنون همچنین تمهیداتی اندیشیده می شود که به نوعی این ذرت ها مرجوع یا امحا شود.

رحمانی فضلی با یادآوری اینکه ذرت های آلوده، ذرت علیق ای و دامی هستند، تصریح کرد: در برخی رسانه ها این موضوع بوسیله نوعی مطرح شد که این ذرت ها خوراک مردم است ولی اصلاً اینطور ازاله. این محموله، ذرت علیق ای و دائمی بوده و بوسیله هیچ وجه وارد ملک نشده است.

وزیر کشور در امتداد با بیان اینکه یکی از موضوعات زیاد مهمی که در این نشست مطرح شد بحث قاچاق کالا و نحوه انعکاس اخبار و اطلاع رسانی درخصوص قاچاق کالا بود، پیش روی کرد: در این جلسه تأکید شد که در خصوص اطلاع رسانی موارد قاچاق کالا، باید رسانه ها در مورد حمل هایی که مافوق عنوان قاچاق مطرح می شوند، با توجه به تعاریف اختصاص قانونی، دقت کنند تا ان شاا... مباحث به درستی مطرح شود.

رحمانی فضلی با اقرار اینکه در ادامه این جلسه موضوع مالیات و برخی نگرانی ها که در اجتماع در خصوص سپرده های بانکی مطرح شده، بررسی شد عنوان کرد: پاسبان وزارت اقتصاد و اموال این موضوع را تشریح داده و اعلام کردند که نگرانی در این زمینه وجود ندارد و این موضوع که سپرده های انسان بررسی و بخاطر آنها مالیات تعیین می شود درست محو.

وی با اشاره به اینکه  فداکار اخبار مطرح شده در جامعه در مورد بخشودگی های مالیاتی انتشارات و مطبوعات نیز مورد وارسی قرار گرفت، گفت: موضوع بطلان معافیت های مالیاتی مطبوعات در بودجه سال آینده صحت ندارد و بر اساس اعلام وزارت اقتصاد و دارایی چنین روانی ای از سوی این وزارتخانه درون پیش نویس های نخستین بودجه سال آینده به سازمان پروگرام و بودجه نمایش نشده و چنین روانی ای نخواهیم داشت.

وزیر کشور با اعلام اینکه با توجه به وصول انتقادات و شکایت ها تو خصوص گرانی بلیت هواپیما در ایام تعطیلات اخیر، موضوع ارزش بلیط جت تو نشست امروز مورد مذاکره و تجسس صبر گرفت، افزود: درون جلسه امروز ستاد، از مدیران سازمان هواپیمایی کشوری جلب به اجرا آمد که ضمن عرضه توضیحات اخبار کردند که بسیاری از این موارد را پیگیری کرده اند. این پیگیری ها ادامه دارد و ارج بلیط ها به رخساره مداوم رصد می شود.

وی اضافه کرد: پهلو اساس تصمیم ستاد، اداره کنف از حقوق استعمال کنندگان متولی و مسئول پیگیری و رصد قیمت بلیت جت است تا مقدار های بلیط را با دستیار کارشناسان سازمان هواپیمایی آنالیز کنند و قیمتی واقعی و تعادلی که اندوه صنعت عظیم هواپیمایی کشور را در وضعیت تحریمی سرپا و حی نگه دارد و از طرف دیگر حقوق آدم ضایع نشود، تعیین کنند.

وزیر ملک در بخش دیگری از سخنان خود در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه همچنین گزارشی از لفظ قوه قضاییه درخصوص عملکرد رسانه ها و مطبوعات ارائه شد که رسماً اطلاع دادن کردند جریان همکاری مطبوعات، رسانه ها و سایت ها با ستاد معارفه رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور روند نیکوکاری است و تعداد گلایه ها و شکایت های گویا از وسیله ها به شدت کاهش یافته است که این امر را به همه مطبوعات و رسانه ای های معزز تبریک گفته و از آنها سپاسگزاری می کنم و انشالله در پیاده شدن حزن همانطور که درون یک سال گذشته باهم اتحاد کردن داشتیم این شریک شدن ادامه معین کند.

وزیر قلمرو در پشته دیگری از سخنان خود با رمز بوسیله ۱۳ آبان و اینکه در سال گذشته آمریکا از یک هفته قبل اخبار کرده وجود که ۱۳ آبان شرایط دیپلماتیک جامعه ایران بوسیله هم خواهد ریخت و انسان علیه نظم راهپیمایی می کنند، و ۱۳ آبان را بوسیله عنوان یک موعدی برای هیجانات، تنشها و اعتراضات تلقی کرده بود، نشانی کرد: این در حالی است که سال گذشته تماشاگر راهپیمایی مجلل و بزرگ مردم در روز ۱۳ آبان و پاسخ آنها بوسیله شایعات گویی های دشمن بودیم و امسال همچنین پس از اغماض یک سال همچنان شاهد بودیم که مردم چگونه پای حکم آمده و از نظام دفاع می کنند و بوسیله دشمنان شان مجدداً خط و مدال می کشند و بوسیله آنها ذکر داده و می گویند ما در صحنه حاضر هستیم. ما نیز باید قدردان مردم باشیم و همه باید سعی کنیم شرایط مطلوبی داخل شرایط معیشتی مردم ابداع شود.

رحمانی فضلی نیز به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت تو خصوص سیلان قیمت کالاها رمز کرد و گفت: قیمت کالاها به قیافه روزانه وارسی می شود و هر ماه گزارشی از آن ارائه می شود. بر اساس این گزارش از ۱۰۰ خامه کالا که در زنبیل معیشتی مردم بود دارد، حدود ۵۵ خامه کالا روانی کاهشی در یک ماه گذشته داشته و حدود ۲۰ تا ۲۵ قلم رخت با سکون نرخ مواجه بوده است. بقیه کالاها بین یک تا ۵ درصد تکثیر قیمت داشتند. همچنین هفت قلم کالا نیز افزایش قیمت بالای ۵ درصد داشتند که دلایل این مسئله نیز توضیح داده شد و مقرر شد که دستگاه های تخصصی درک های لازم را نسبت به این موضوع داشته باشند؛ چراکه با توجه بوسیله کاهش قیمت ارز شوق می رود که سیلان قیمت کالاها نیز کاهشی باشد و اگر مواردی هم افزایشی بود باید مورد رسیدگی قرار پژمرده و دلایل آن فاش باشد تا انشالله بتوانیم در تنظیم راسته و همچنین مکانیسم اقتصادی به گونه ای انجام کنیم که گواه کاهش مقدار ها باشیم.
تبر مشهد را با مقایسه ی هتل ها ازطریق سایت پرشین هتل و با توجه بوسیله نکات مدنظرتان رزرو کنید. به نشانی نمونه، هتل کوثر مشهد هتلی دوستاره است که ۵۹ باب واحد اقامتی دارد. این هتل با داشتن حجره های متنوع با چیدمان های شیک این امکان را به شما می دهد سزاوار سرزنش با دلخواه و حجم حجره خود را برگزینی کنید.

تیشه مشهد و اقامت درون هتل کوثر مشهد بوسیله دلیل وجود امکاناتی همچون اتاق بازی کودک، کافی شاپ، رستوران، لاندری، خدمات برای معلولان و... رضایت میهمان را فراخوانی کرده است. هتل سابق الذکر به دلیل فاصله ی نزدیک به حرم و مراکز معامله انگیزه شده نزد گردشگران محبوبیت درخورتوجهی داشته باشد. با مراعات مسائل رمز شده، مطمئنا می توانید تیشه مشهد را به بهینه وضع رزرو کنید.هتل قصر طلایی مشهد؛ امتحان ی اقامت رؤیایی

هتل قصر زرین مشهد یکی از هتل های پنج هنرمند و مجلل بطرف خانه مشهد به احصائیه می آید. فاصله ی این هتل تا حرم مطهر کم است و ۳۵۸ اب واحد اقامتی متنوع و بسیار مجلل دارد. تنوع اتاق ها مطابق با دلخواه ی افراد سخت پذیرش است.

هتل قلعه طلایی مشهد، برای اینکه میهمانان هتل اقامتی خاطره انگیز و اسودگی امتحان کنند، تمام تکاپو خویشتن را کرده است تا خموشی و آرامش را در مجموعه ی خویشتن حفظ کند. حجره ها بوسیله دلیل برخورداری از امکاناتی نظیر بالکن، دراور، یخچال، حمام، لوازم بهداشتی، مبلمان، روم سرویس، آباژور، مینی بار مجانی و... اقامتی رؤیایی بخاطر میهمان رقم خواهد زد.

هتل قصر طلایی مشهد امکانات عمومی همچون لاندری، خدمات بناء داری، خدمات نگه داری از کودک، سونا، جکوزی، خدمات پزشکی، سالن بیلیارد، سیستم تهویه ی مطبوع، سالن ماساژ، تالار بدن سازی، خدمات بخاطر معلولان و... را در کلکسیون ی خویشتن قرار داده است تا بیشترین رضایت فکر میهمانان خویشتن را حاضر کند.درصد تقاضای هتل قصر طلایی مشهد ۱۰ از ۱۰کیفیت غذایی هتل قصر طلایی مشهد ۱۰ از ۱۰نظافت هتل و اتاق ها ۱۰ از ۱۰رعایت سکوت و آرامش ۱۰ از ۱۰ارزش اقامت درمقایسه با قیمت هتل قصر طلایی ۱۰ از ۱۰

همچنین، هتل قصر زرین مشهد برای دلبستگی مندان بوسیله خرید مطمئنا انتخاب مطلوبی است؛ در مدت به مراکز تجاری لوکس همچون بارو آرمیتاژ گلشن نزدیک است.

تور مشهد از کامل شهرها

امکان تهیه یتور مشهد مسلما از طولانی شهرها امکان پذیر خواهد بود؛ ولی نمی توان طولانی این ها را تو سطحی خرسند بخش قرار داد. بااین حال، اگر این افراد برای تهیه ی تور مشهد بوسیله سایت معتبری همچون پرشین هتل مراجعه کنند، می توانند هریک از هتل های مشهد را مطابق سلیقه و توان مالی خود برگزینند؛ بوسیله نحو ای که همه ی آن ها درون حد انتظارشان سفری به یادماندنی تجربه کنند.

تمهید ی تبر مشهد از تمام شهرها متناسب با انتظار گردشگر ممکن است؛ اما به شرط آنکه با برنامه ریزی همراه باشد. سایت های گردشگری معتبر بوسیله افراد کمک شایانی کرده اند تا سفر راحت و بدون دغدغه ای برای گردشگران رقم بخورد.

تدارک یتور مشهد علاوه کنار کمال مطلوب مذهبی و زیارتی، اهداف خاص دیگری دارد؛ مثلا درمانی، اداری و... . پس برای اینکه هتل مشهد نزدیک بوسیله این ها را بخواهند، بهتر است ازطریق سایت ذکرشده تیشه خود را انتخاب کنند تا مشکلی از این بابت نداشته باشند.بیشتر بخوانید:دربست و خرید آپارتمان در میرداماد با املاک دلتا؛ تلاقی تصرف و کارها با محلات مسکونیفروشگاه نیرو کابل؛ نمایندگی گوناگون سیم و کابل صاعقه مسکن و صنعتیرزرو بلیط قطار تو سایت تیک بانخرید گیتار کلاسیک یاماها C40 در موافق یاماها C70 از تهران ملودیسفری خوش با هوزاس داخل فصل پاییز
ایرنا نوشت: علی مجتهدزاده نایب مسعود کاظمی با اعلام این خبر اقرار کرد: خوشبختانه طی یک روال قانونی، اجرای حکم پرونده موکل اینجانب از دادسرای کنف دادستانی تهران خارج و به دادسرای اتیکت و رسانه واگذار شد؛ هر چند معتقدیم در دادسرای امنیت نیز متهمان و محکومان باید از تمام حقوق قانونی مانند عبث آزادی مشروط برخوردار باشند.

این کارپرداز دادگستری اضافه کرد: به عبارتی با این تصمیم دستگاه قضایی، ضبط مسعود کاظمی اصلاً امنیتی محسوب نشده و برخوردهایی که داخل ماه های اخیر در دادسرای اتیکت و رسانه با اهالی و اصحاب رسانه و خبرنگاران رخساره گرفته، موجب دلگرمی شده است.

مجتهدزاده با بیان اینکه خوشبختانه در دادسرای اتیکت و رسانه نگاه امنیتی وجود ندارد افزود: تو دوره زوجیت آیت الله رئیسی نیز نسبت به خبرنگاران نگاه مثبتی بوجود آمده و همین مساله سبب شده خلال روزهای آینده از حقوق قانونی مانند درخواست مرخصی و آزادی مشروط برای مسعود کاظمی استفاده کنیم.

مسعود کاظمی نامه نگار از سوی دادگاه تنش به ۴ سال و ۶ ماه بردگی محکوم شده بود که این امر درون شعبه ۳۶ محکمه تجدیدنظر استان تهران عیناً تایید شد؛ برابر ماده ۱۳۴ روال گوشمالی اسلامی از مجموع این حکم، دو سال آن قابلیت ادا دارد.
دیوالی یا جشن  تلالو یک مهمانی پنج روزه هندوها با سابقه بیش از دو هزار سال و نماد پیروزی نه بر شر و غلبه روشنایی بر تاریکی است. زمان اجرای این جشن در میانه برگ ریزان کنار اساس رویت ماه نو است.

 Narendra Shrestha/EPA عکس روز: چراغ های دیوالی عکس روز: زنان در جشنواره دیوالی
بی شک دونالد ترامپ، تنها مهتر جمهور تاریخ ایالات متحده ی آمریکا بوده که این چنین مواضع نوک تیز و خصمانه ای میوه گرمایش جهانی و پدیده ی تغییرات اقلیمی داشته است. او در شلنگ مطلع به کلی خطا پدیده ای با اشتهار تغییرات اقلیمی شد ولی قدری بعد، سخنانش را این گونه اصلاح کرد که وی تنها نقش بشر را در سرگذشت این پدیده نفی کرده است. اماصرف نظر از بازی سیاسی ترامپ داخل انکار و عجیب انگاشتن توصیه های کارشناسان اقلیمی، گویی شرایط در پس پرده آن نحو تراشیدن که وی تظاهر می کند. تحلیل گروهی از کارشناسان زیست محیطی کالج بین المللی لندن از قضیه سیاست های اقتصادی طالع آمریکا مدال می دهد که نصیب و قسمت ترامپ حزن حالا در حال رهبری یک صرفه جویی سبز و روبه رشد است.

براساس داده های تازه تا سال ۲۰۱۶، بسیار از ۱/۳ تریلیون دلار تو مدخل صرفه جویی سبز درآمدزایی شده و حدود ۹/۵ میلیون نفر نیز در این بخش شاغل بوده اند. این اعداد و ارقام به معنای شکل گیری مبصر ترین قناعت سبز در کل جهان است. به علاوه، سرعت رشد این قناعت نیز به لباس چشمگیری فراز بوده است؛ بدین نظم که تو خلال سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶، نمودارهای مربوط بوسیله ارزش صنعت و اشتغال هر دو نمو ۲۰ درصدی را نشان می دهند.

در برخی از دوروبر ها، بانک داده های اقتصادی مربوط به اقتصاد سبز در بسیاری از کشورها با نواقصی مواجه هستند. داخل ایالات متحده نیز اداره ی فرمان به دلیل کمبود بودجه، اطلاعات مربوط به اقتصاد سبز را طی مارس ۲۰۱۳ ثبت نکرده است. این بدان معنا است که سیاست مداران ایالات متحده تو این مدت  نمی توانستند درمورد قیمت امنیت از صنایع سبز و فسیلی آگاهانه تصمیم گیری کنند.

کارشناسان برای جبران این خلاء اطلاعاتی اقدام به تجزیه وتحلیل بانک های داده ای مبصر کردند تا آخرین تراکنش های تجاری شایان دسترس درون هر کشور جهان را استخراج کنند. این دسته نمودارهای درآمد فروش و اشتغال درون ۲۴ زیربخش از صنایع سبز شامل کارمایه های تجدیدپذیر، حفاظت زیست محیطی و کالاها و خدمات با انتشار کربن پایین را بررسی کردند و این رویه ی استانداردسازی شده را درمورد تمام کشورها پیاده کردند تا تو نهایت، بتوانند بوسیله یک قیاس معنادار دست معلوم کنند.



بررسی ها نشان داد که درآمد اقتصاد سبز در طاس جهان طی سال ۲۰۱۶، حدود ۷/۸۷ تریلیون دلار بوده که از این میان، ایالات متحده با سهمی ۱/۳ تریلیون دلاری توانسته است ۱۶/۵ درصد از این بازار جهانی را به خود اختصاص دهد و بدین ترتیب، مبصر ترین صرفه جویی سبز جهان کنیه گیرد. همچنین علنی شد که تعداد افراد شاغل در زنجیره ی تأمین صرفه جویی سبز آمریکا حدود ۹/۵ میلیون نفر بوده که این میزان حدود ۱۰ برابر تعداد افراد شاغل در صنایع فسیلی (دربرگیرنده کارگران معدن، کارمندان خطوط برق، زیرساخت و پیدایش وساز) بوده است. این اختلاف چشمگیر برخلاف دادرسی های تشویقی صنایع فسیلی ایالات متحده بوده؛ سیاست هایی که برمبنای آن تنها تو سال ۲۰۱۵، مبلغی جوان پیاده شدن ۶۴۹ میلیارد دلار یارانه به صنایع فسیلی تعلق گرفت.

شاید نکته ی مهم این باشد که اقتصاد سبز در آمریکا با سرعتی بیش از رؤیاهای ترامپ در حمایت از سوخت های فسیلی در حال شکوفایی است. ترامپ هنگام مشارکت تو انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶، سیاست انرژی «اول آمریکا» را مطرح کرد و جنین عدالت تا ۴۰۰ هزار اشتغال جدید در بخش صنایع فسیلی ایجاد یواش. در خلال کارزارهای انتخاباتی نیز ترامپ اطلاع دادن کرد که وی می تواند هنگام ۳۰ سال، خروجی اقتصاد صنعت را تا ۷۰۰ میلیارد دلار اضافه دهد.

داده های فعلی مشعر از آن است که صرفه جویی سبز در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ به معیار ۶۰ میلیارد دلار در هر سال رشد کرده است. این آمار خیره کننده، تلاش های ترامپ را بخاطر نمو صنایع فسیلی (با میزان نمو سالیانه ی ۲۳ میلیارد دلاری) کمتر اهمیت جلوه می دهد. استاندارد اشتغال زایی درون بخش اقتصاد سبز ایالات متحده نیز خلال مدت یادشده وزن با ۱/۵ میلیون شغل تمام وقت بوده است؛ تو حالی که مشاغل حوزه ی استخراج زغال سنگ در این مدت با کاهش ۳۷ هزار عددی مواجه شده اند.

اعداد و ارقام یادشده بسیار امیدوارکننده بوسیله نظر می رسند؛ ولی سه سال جدیت بی ایست ی قضا و قدر ترامپ، موقعیت این کشور را درون ایستگاه اولین قناعت سبز جهان به مخاطره انداخته است. تا بوسیله این لحظه، مجاهدت های کارزار ترامپ نتوانسته با تغییرات دیپلماتیک وقار همراه شود؛ هرچند به نظر می رسد لغو بعضی از قوانین دوران مسئولیت اوباما، به نمو صنایع فسیلی درون کوتاه مدت کمک کرده است. اما برضد ترامپ، ابرقدرت های دیگر جهان با سرسختی از محاکمه های تجدیدپذیر زنهار می کنند.



برای مثال، در پی تصمیم ترامپ برای در رو از مصالحه پاریس، چین اندوه زمان حال بوسیله پیشگام مبارزه علیه تغییرات اقلیمی جهان دگرگونی شده است. داخل سال ۲۰۱۷، این کشور اعلام کرد تا سال ۲۰۲۰ مشیت دارد با یک سرمایه گذاری ۳۶۱ میلیارد دلاری تو انرژی پاک، حدود ۱۳ میلیون اشتغال در این حوزه خلق کند. همین سرمایه گذاری به انزوا خواهد توانست مغایرت میان حجم اقتصاد سبز  دو قلمرو چین و آمریکا را جبران یواش. کشورهای دیگر نیز برنامه هایی را بخاطر رسیدن به رله آمریکا از منظر ابعاد اقتصاد سبز مطرح کرده اند.مقاله های مرتبط:اقتصاد و اقلیم آمریکا در معرض خساراتی چند صد میلیارد دلاری استتغییرات اقلیمی نابرابری اقتصادی را تو جهان افزایش داده است

فداکار از اعضای کنگره بسان الکساندریا اکازیرو کورتز با کنف از «توافق جدید مبصر» عزیمت دارند بار دیگر مقاطعه ایالات متحده را به قناعت سبز مورد تأکید قرار دهند. این برنامه پیشنهاد یک سرمایه گذاری بسیار عظیم را در مبحث انرژی های پاک و اقدامات اشتراکی برای نگاهداری از هوا زیست مطرح می کند. حذف یارانه های فرع گرفته بوسیله مقدر شدن بنزین های فسیلی می تواند بخشی از بودجه ی موردنیاز برای چنین سرمایه گذاری عظیمی را حاضر کند.

پرداختن بوسیله مزایا و معایب طرح توافق جدید ارشد از حوصله ی این بحث خارج است؛ ولی آنچه که از داده های اخیر پژوهشگران برمی آید، این طور است: «اگر کشوری قصد دارد یک قناعت قدرتمند با ایجاد هزاران شغل داشته باشد، زنهار از مدخل اقتصاد سبز امری ضروری است»؛ ضمن اینکه چنین سیاستی می تواند سیاره ی درمعرض خطرمان را نیز استقلال دهد.بیشتر بخوانید:آمار تعداد بسته های پستی جهان تکان دهنده استاعضای هیئت مدیره متاخر لیبرا معرفی شدندهواوی به زودی می تواند مجوز کاربرد از نسخه Google Play Services اندروید را قبض کندترامپ بوسیله هواوی برای صدور مجوز سودا کالاهای غیرحساس چراغ سبز نشان دادایالات متحده از فیسبوک می خواهد تا رمزنگاری در واتساپ را غیرفعال کند