جورچین دکور

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

دستیار شهرسازی و معماری شهردار منطقه۱۹ با اعلام این خبر بوسیله خبرنگار همشهری خیابان کوچک گفت: «با موافقت مشارکت حمل ونقل فجر جهاد، زمینی به مساحت ۲هزارمترمربع که در مجاورت رله مترو فراغت دارد، به پیدایش پارکینگی با ظرفیت ۵۰۰دستگاه خودرو اختصاص داده شده است.»

«علی نامزد» با رمز به اینکه فقدان پارکینگ باعث شده مسافران مترو خودروهای خود را در خیابان کوچک های محله اسماعیل آباد و اطراف آن پارک کنند، گفت: «ساخت پارکینگ در این ایستگاه مترو یکی از درخواست های همیشگی و مهم شهروندان بود که بخاطر پاسخگویی بوسیله این نیاز مقدمات آن انجام شده و در حال تجهیز آن هستیم تا طی هفته های آتی مورد بهره برداری شهروندان فراغت گیرد.»
جوجه تیغی ها همگی چیز خوار و از راسته پستانداران حشره خواره هستند. جوجه تیغی ها وضع های متفاوتی دارند و گونه های آفریقایی و اروپایی آنها بیش از همه به عنوان حیوانات خانگی نگهداری می شوند. شیشه های جوجه تیغی روی سر تا پشت آن کشیده می شود که وسیله دفاعی آن هستند و  در قلمرو سطحی شکمی تیغی حیات ندارد.

جوجه تیغی ها حیواناتی منزوی و دارای قلمرو هستند و باید آنها را به نعوظ جدا از غم محافظت کرد.

در این فیلم صاحب یک جوجه تیغی خانگی نحوه شستن آن را نشان می دهد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقلا از ایسنا، سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به وقوع حادثه برای برخی شهروندان افغانستان در منطقه مرزی با ایران گفت: ایران و افغانستان دو کشور همسایه با یکدیگر مناسبات و مشترکات کهن دارند. در طول ۴۰ سال گذشته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از افغانستان به طور ظاهر و فاحش حمایت کرده و با تأکید بر حفظ جامع ارضی و تثبیت نصیب و قسمت مرکزی در کشش ۴۰ سال پناهنده های زیادی را پذیرفته که در ایران عمر می کنند. آن ها همچون شهروندان معمولی از همگی امکانات یکروز مند بوده و هیچ کشوری همچون ایران با شهروندان افغانستان برخورد نکرده است.

وی افزود: مطابق گزارشات ارسالی حادثه اخیر تو خاک ایران رخ نداده و تو خاک افغانستانبوده است. شهروندان، مأموران و ضابطان ما نمی توانند در مقبره افغانستان کارگر کنند بوسیله همین دلیل ما اطلاعی از جزئیات این ائتلاف نداریم و این موضوع به استفهام و بررسی حاجت دارد.

سخنگوی مجتمع امنیت ملی و سیاست اجنبی کانون با رمز به توضیحات وزیر خارجه در مجمع اخیر مجلس حمایت ملی گفت: آقای ظریفدر این جلسه اشاره داشت که ایران در این موضوع هیچ نقشی نداشته و چنانچه ادعایی وجود دارد باید داخل هیأت مشترکی، جستار و مطالعه شود.

این پلیس مجلس یادآور شد: درون طول ۴۰ سال گذشته مرز ما بوسیله خاطر رفت و آمد قاچاق فدایی افغانستانی ها ناامن بوده است. بارها جمهوری اسلامی تعرض کرده ولی دولت افغانستان چه طرز کار کرده است؟ باید شرایط را کنترل کرده و اجازه این متد رفت و آمدها را ندهیم زیرا که این رفت و آمدهای غیرقانونی مشکلات زیادی برای قلمرو ما ایجاد کرده است. ما حوصله کرده و سعی کردیم از افغانستانی ها تا جایی که مقدور است امنیت کنیم اما افغانستان نتوانسته کنترل مرزهایش را به مشت آورد.

نقوی حسینی درون عین حال تأکید کرد: در این شرایط دشمنان تو کمین نشسته و می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و مناسبات را بهم زنند. باید مراقب بود. مراودات ایران و افغانستان بوسیله لفظ تشکیل دولت ملی و وحدت داخل افغانستان بوده و همگی تلاشش را داخل بحث با دسته ها داخل این راه اجرا داده است. مناسبات بین ایران و افغانستان ادامه پیدا می نرم. باید قضا و قدر افغانستان هوشیار بوده و وارد برنامه دشمنان باشد. اجازه ندهد مراودات دو کشور بهم بخورد. این موضوع سزاوار سرزنش حل در هیأت مشترک است که سپس از آن نتایج را اطلاع دادن می کنند.
اسنپ از تکثیر شدن ویژگی جدیدی با صیت «نیکوکاری» به اپلیکیشن خویشتن شناسایی رحم. براساس مفروضات ارائه شده، این ویژگی بخاطر جمع آوری کمک های مردمی و واریز آن بوسیله حساب مجمع خیرین سلامت قلمرو ایجاد شده است. این ویژگی پس از آن به اسنپ اضافه شده که این همکاری تفاهم نامه ای با ستاد ملی مدیریت کرونا و مجمع خیرین اشتی ناحیه امضا کرده است. اسنپ اعلام کرده تمامی کمک های مردمی که ازطریق سرو عطا واریز شود، مستقیما به احصائیه جلسه خیرین اشتی واریز خواهد شد. 

ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، درباره ی دلایل راه اندازی این سرو می گوید:غصه زمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر ایران، کمک های مردمی بسیاری جمع آوری شد؛ اما ازآنجا که سازوکار مشخصی حیات نداشت، بسیاری از مردم نمی دانستند کمک های خویشتن را چگونه و ازطریق چه نهادی می توانند به مسئولان حوزه ی بهداشت و درمان ملک برسانند. بدین ترتیب، لازم وجود سازمان یا طبیعت مشخصی باشد که این دستیار ها را به طور متمرکز سازمان دهی بطی ء و دستیار های مردمی بین صدقه های مختلف پراکنده نشود و از مشت نرود. باتوجه به اینکه جلسه خیرین اشتی به عنوان حقوق بگیر مردم نهاد بازوی حوزه درمان و بهداشت کشور است، مرجع رسمی کمک های خیریه معرفی شد تا تمامی کمک ها به نعوظ متمرکز یک مکان جمع شوند. نیز باتوجه به اینکه تزیین درمان داخل هر مقطعی از زمان مقدور است نیازمند تأمین تجهیزات ویژه ای باشد که مردم از آن بی اطلاع هستند، جمع آوری معاون های نقدی این مزیت را دارد که می تواند دقیقا صرف کردن مرتفع کردن همان نیاز خاص شود و کادر پزشکی دیگر با انبوهی از اقلام و کالاهای اهدایی مردم داخل بیمارستان های مختلف روبه رو نباشند.

ژوبین علاقبند همچنین اعلام کرد با راه اندازی این سرویس، اسنپ بوسیله کمپین «ایران همدل» پیوسته و امیدوار است درکنار سایر تصرف وکارهای اینترنتی بتواند بوسیله عبور از بحران تو این روزها کمک نرم. بیشتر بخوانید:الوپیک دربرابر اسنپ؛ آیا اسنپ به پشت ابداع تخصیص است؟الوپیک اسنپ را به شکستن قیمت ها و رقابت ناعادلانه قاضی می کنداسنپ فود غذای آماده پخت عرضه می کندناوگان اسنپ ضدعفونی می شودگزینه عدم تکریم بهداشت به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری نوا و سیما، گزارش پیام های مردمی درون سامانه های ۱۳۷ و اقدامات انجام شده شهرداری تهران برای ارامش فرآیندها در سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در سال گذشته بیش از دو میلیون و ۱۲۷ هزار و ۷۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که نسبت بوسیله بازه مشابه سال گذشته ۱.۸ درصد افزایش داشته است. نیز از مجموع این تماس ها حدود یک میلیون و ۳۴۰ هزاره درخواست داخل سامانه ثبت شده که نسبت بوسیله سال ۱۳۹۷ با اضافه ۱۱.۳ درصدی همراه بوده است.

بیش از ۷۰ درصد التماس ها و مطالبات شهروندان تهرانی در این سامانه مربوط بوسیله حوزه خدمات شهری بوده و حوزه های فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک و اجتماعی و فرهنگی به زیبایی تو رتبه های بعدی راحتی پژمان اند.

١٠ موضوع پر درخواست شهروندان درون سال گذشته، به تزیین عبارتند از: نظافت معابر، سدمعبر دستفروشان، آلودگی صوتی، لایروبی جوی، لکه گیری آسفالت، نصب خرمن زباله، جمع آوری خاشاک و سرشاخه، تاسیس و ساز غیرمجاز، دفع جوندگان و حیوانات موذی و نگهداشت بوستان ها.

بیش از ۹۹ درصد درخواست های شهروندان تو سال گذشته مختومه شده اند که از این مقیاس ۶۵ درصد درخواست ها بوسیله انجام روان و امکان اجرایی شدن ۳۵ درصد از درخواست ها حیات نداشته است. نیز زمان پاسخگویی به پیام ها نسبت به سال ۱۳۹۷، هشت شایسته کردن سریع تر شده است.
فناوری سوپاپ هوشمند کمینه کان (Camcon) با حذف میل سوپاپ و جایگزینی آن با عملگرهای الکتریکی امکان نظارت طولانی و دقیق به خشکی امدن میزان هوای ورودی به پیشرانه را فراهم می درنگ. این همکاری نوپا تو ابتدا با تمرکز کنار ترقی ی این فناوری برای استفاده در خودروهای سدان و خانوادگی کار خویشتن را آغاز کرد؛ اما در طول این مسیر، با تغییرجهت قصد دارد فناوری نوظهور خود را بوسیله پیشرانه های دیزلی بااطلاع یواش.مقاله ی مرتبط:فناوری سوپاپ برقی

درون سال ۲۰۱۸، تمرکز کم کان بر توسعه ی سوپاپ هوشمند برای کاربرد تو پیشرانه ی خودروهای سواری معطوف بود. شعار این شریک شدن از به کارگیری فناوری جدید اعمال کنترل لحظه ای و دقیق بر میزان باز و بسته شدن سوپاپ های ورود و در رو محیط در پیشرانه بود که می توانست سبب بهبود کارایی و کاهش سرایت گازهای گلخانه ای شود. براساس ارزیابی های کم کان، مزایای فناوری متاخر سوپاپ الکتریکی به حدی بود که می توانست دیدن خودروسازان بزرگ را به خود دعوت یواش.

با ظهور خودروهای الکتریکی و هیبریدی و هیدروژنی آینده ی مصرف از فناوری های جدید داخل پیشرانه های بنزینی به سربزرگی افتاد و فضای دنیای خودروسازی بوسیله لفظ استقبال از خودروهای الکتریکی تحول یافت. به علاوه، استفاده از سوپاپ الکتریکی و ایجاد تنظیمات بهینه روی آن موجب شد طیف وسیعی از متغیرهای مهندسی دراختیار مهندسان استراحت گیرد. تعدد متغیرها نظیر دما و سرعت و وضعیت کارکرد پیشرانه به معنای درنظرگرفتن سناریوهای بی شمار بخاطر وارسی حالات مختلف عملکرد سوپاپ ها است. همچنین، توجه بنیادی ی استعمال کنندگان بوسیله امکانات رفاهی درکنار سایر عوامل ذکرشده دست بوسیله دست اندوه داد تا پروژه ی انقلابی کم کان با شاق مواجه شود و این شرکت نتواند دیدن خودروسازان بزرگ را جلب درنگ.



انقراض اولیه ی کم کان باعث نشد این مشارکت نوپا دست از تلاش برای تحقق رؤیاهایش بردارد. این مشارکت با تغییر استراتژی خود، به طورهم زمان در سه مرزوبوم ی متنوع مبتلا فعالیت است. اولین زمینه ی فعالیت این باهم اتحاد کردن ساخت کیت های آماده بخاطر پیشرانه های تحقیقاتی تک سیلندر است که می تواند سناریوهای مختلف مهندسی را متشابه سازی کند. داخل دومین عرصه و با ظهور جدی خودروهای الکتریکی سبک، کمتر کان توجه خویشتن را برای ادخال به عرصه ی پیشرانه های دیزلی معطوف کرده است و مشیت دارد از فناوری سوپاپ الکتریکی در خودروهای سنگین نصیب ببرد. به عنوان ثالث بنیاد ی فعالیت، کم کان با تشکیل گروهی از متخصصان هوش مصنوعی سرود دارد فناوری سوپاپ الکتریکی را با هوش مصنوعی و پرورش ماشین تلفیق یواش تا روند کالیبراسیون سوپاپ ها با سرعت و مداقه بیشتری اجرا شود.کیت های سوپاپ برای پیشرانه های تحقیقاتی

کم کان پس از ناکامی حاصل از تغییر روانی صنعت خودروسازی، تلاش کرد محصولات خود را بوسیله شکلی دیگر دراختیار خودروسازان استراحت دهد. این شرکت با تولید کیت سوپاپ الکتریکی برای پیشرانه های تک سیلندر تحقیقاتی که کاربرد عریض ای در واحدهای تحقیق و توسعه ی خودروسازان دارد، تلاش می کند حجم های این فناوری جدید را به نمایش بگذارد.



با استفاده از این فناوری درون مراحل اولیه ی طراحی پیشرانه، می نبوغ الگوی بازو ودیعه شدن سوپاپ ها را دگرگونی داد و به جای فرایند زمان بر و خسته کننده ی تعویض میل سوپاپ (اشتیاق بادامک) و باز و بسته کردن پیشرانه، کاربرد از صدای زیر مردانه سوپاپ های مختلف را عزب با فشردن یک تکمه مثل سازی کرد. درون حال حاضر، کم کان فیروز شده فناوری جدید خود را در آزمایشگاه یکی از غول های خودروسازی مخبر و سفارش هایی برای تجهیز دیگر آزمایشگاه ها شهود یواش.کنترل هوشمند سوپاپ برای خودروهای دیزلی وزین

بعد از تبدیل رویه ی کمینه کان، زمانی که این مشارکت به قفا مشتری برای فناوری خود بود، مسئولان این مشارکت مخبر شدند بیشتر درخواست ها را سازندگان خودروهای سنگین داده اند. مارک گاستیک (Mark Gostick)، مدیر بازاریابی کمتر کان، گفته است این شرکت درون ابتدا هیچ ایده ای برای به کارگیری فناوری سوپاپ های الکتریکی تو خودروهای سنگین دیزلی نداشت و آن ها تا اینکه به این موضوع تامل غصه نکرده بودند. با این حال، پس از دریافت درخواست های مجدد آن ها، متوجه شدند صنعت خودروهای سنگین حاجت بیشتری بوسیله این فناوری دارد.

سازندگان خودروهای سنگین محکم مانند سازندگان خودروهای خانوادگی زیرفشار دایره های استاندارد برای کاهش تولید آلاینده ها بسان گازهای کربن دی اکسید و NOX و ذرات معلق اند. بوسیله همین دلیل، شرکت ها مجبورند با استفاده از کاتالیزورها و سایر راه های موجود گازهای خروجی از اگزوز را تصفیه کنند که این امر سبب افزایش بی شمار خرج و افزایش وزن و کاهش فضا در خودروها می شود.

کم کان مدعی است با کاربرد از فناوری IVT داخل خودروهای دیزلی می نبوغ تا حد یدکی ظرفیت و پیمانه کاتالیزورها و داخل پی آن خرج های تاسیس پیشرانه های دیزلی بزرگ را کاهش داد. با استفاده از کنترل هوشمند سوپاپ در پیشرانه می نبوغ دمای راندمان کاتالیزورها را کنترل کرد و درنتیجه، دمای کاری این تجهیزات را در جزء بزرگی از زمان های رانندگی در محدوده ی بهترین حفظ کردن کرد. اگرچه IVT نمی تواند جهت حذف طاسی کاتالیزور شود، می تواند معادل و اندازه ی این تجهیزات را تا کمیت زیادی کاهش دهد.



علاوه براین، کمینه کان باور دارد با استفاده از فناوری سوپاپ هوشمند دیگر به برگ مربوط به ترمز پیشرانه نیازی نیست که تو خودروهای سنگین و اتوبوس ها مصرف می شود؛ زیرا فناوری یادشده می تواند با حذف این ترمز حدود ۱۷۰ کیلوگرم از وزن خودرو بکاهد و درنتیجه ی تمام کاهش وزن ها با استفاده از فناوری اندک کان، مصرف بنزین تا حد زیادی کاهش می یابد.

مارک گاستیک متقی است توانایی کاهش مصرف سوخت در خودروهای وزین بوسیله واسطه ی استفاده از فناوری IVT کمتر از خودروهای سبک و موتور است؛ اما این فناوری قادر است حدودا ۵ درصد از مصرف سوخت خودروهای دیزلی بکاهد. هر خودرو سنگین درون طول عمر مفیدش حدود یک میلیون یورو هزینه ی بنزین خواهد داشت و با در دید گرفتن این منبع می توان به میزان ارزشمندی کاهش ۵ درصدی داخل مصرف سوخت پی برد. به عقیده ی کمکان، این شرکت هنوزهم می تواند سیاق خود را به راسته خودروهای سواری بازکند؛ ولی با توجه به این حقیقت که تولید خودروهای سنگین الکتریکی درون آینده ی نزدیک بعید است، این باهم اتحاد کردن راسته خودروهای سنگین را دوست داشتنی تر یافته است.سرمایه گذاری درون ادراک مصنوعی

دستیابی به طولانی مزایای کاربرد از سوپاپ های الکتریکی و اعمال کنترل کامل پهلو آن ها کاری بسیار دشوار و پیچیده است. بوسیله طورکلی، سه موضوع در فرایند کنترل سوپاپ ها مطرح است: زمان باز شدن و میزان بالاآمدن و زمان بسته شدن. بخاطر به حداکثر رساندن بازدهی پیشرانه و کاهش حداکثری نمونه استعمال سوخت و تولید آلاینده ها باید در تمام سرعت ها و شرایط دمایی و کاری پیشرانه این سه گانه عامل را مدنظر فراغت داد و با بررسی نکته سنج خروجی ها بوسیله تنظیمات بهینه دست یافت. این فقره میسر بوسیله نظر می رسد؛ اما زمان و انرژی و دقت بسیار زیادی لازم دارد.

علاوه بر آنچه گفته شد، باید متغیرهای دیگر نظیر مصرف از دو استوانه بخاطر کاهش مصرف بنزین در ترافیک ها و کنترل دمای پیشرانه و تنظیمات سیستم ناوبری بخاطر تشخیص تقدم به سرود کاهش پراکندن گاز کربن مونواکسید در هوا های شهری یا کربن دی اکسید تو محیط های غیرشهری را نیز در رویت گرفت. برهمین مبنا، کمتر کان استعمال از یواش افزاری با اتکا بر هوش تقلبی را کم ارزش ترین راه برای دستیابی بوسیله بهینه ترین حالت عملکرد سوپاپ های هوشمند یافته است. به باور ی این شرکت، هوش بدلی می تواند سرعت کالیبراسیون را تا حد یدکی افزایش دهد و خروجی سناریوهای مختلف را بهبود بخشد.



مهندسان کم کان معتقدند با استفاده از ادراک مصنوعی و شبکه ی عصبی می توان فناوری سوپاپ الکتریکی را به عارض دیجیتال کنترل کرد. با مصرف از این فناوری، کنترل معیار پاشش بنزین و ادخال فضا به محفظه ی احتراق به عارض دیجیتالی امکان پذیر است. تحصیل ماشین مهندسان را قادر می سازد عاری صرف زمان کامل بخاطر آزمایش شرایط متنوع به حالت بهینه ی کارکرد پیشرانه دست یابند و در مراحل پایانی با تجهیز خودرو بوسیله فناوری پرورش ماشین، کارکرد بهترین ی پیشرانه داخل هر حالتی وجهه خواهد شد. کم کان برای دستیابی بوسیله این کمال مطلوب و طراحی درنگ وسایل خاص برای کنترل سوپاپ ها بوسیله منابع مالی زیادی نیاز دارد و احتمالا در آینده بیشتر به نشانی شرکت بطی ء افزارمحور شناخته خواهد شد.

شرکت کم کان قصد دارد تولید سخت افزار سوپاپ ها را از تحدید خارج بطی ء و بوسیله تولیدکنندگان مطمئن اذن دهد با تولید متراکم سوپاپ های الکتریکی دنیای خودروسازی را متحول کنند و اندک کان با ترقی ی کند وسایل دیجیتال بخاطر کالیبراسیون دقیق سوپاپ ها، نقش خود را در این دست خط پررنگ خیس خواهد کرد.بیشتر بخوانید:خودروی الکتریکی Xpeng P7 به زودی درون چین نمایش می شودفورد موستانگ کبرا هواپیما 1400 مخصوص مشق درگ رونمایی شدپورشه نسخه ارزان ارج تایکان را تولید می کنداولین تصاویر مفهومی از کراس اور برقی اسمارت منتشر شدمدل برقی MG5 استیت امسال داخل بریتانیا عرضه می شود
ASGHARانجامOOON (IFA)یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های فناوری محور دنیا است که به رخساره سالانه در ولایت برلین برگزار می شود و انبازی های متعددی از سراسر دنیا داخل نگرش برگزاری IFA گردهم می آیند تا بوسیله رونمایی جدیدترین دستاوردهایشان داخل حوزه های مختلف بپردازند. نمایشگاه ادا تمرکزی خاص روی متاع الکترونیکی، گجت های هوشمند و متاع خانگی دارد و انبازی های نام آشنایی نظیر سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک و شارپ در آن آستان پیدا می کنند.

همه گیری ویروس کرونا (کووید ۱۹) هنگام چند ماه اخیر، نه تنها باعث شده است مشارکت های مختلف تعطیل شوند و بسیاری از افراد کارشان را از دست بدهند، بلکه بسیاری از رویدادهای بنیادی دنیای فناوری را فسخ کرده است. برخی از رویدادها نظیر MWC به رخساره تمام باطل سازی شدند و فداکار دیگر بوسیله حالت مجازی درآمدند. داخل جدیدترین معارفه مربوط به همایش های فناوری محور، اعلام شده است که نهادهای برگزارکننده ی انجام قصد ندارند نمایشگاه امسال را به رخساره حضوری برگزار کنند. عمل همه ساله میزبان هزاران نفر علاقه مند از بکلی جهان است و تجمعات ناشی از برگزاری ایفا می تواند باعث محکمی عالمگیر ویروس مرگبار کرونا شود.تمامی کنفرانس های IFA 2020 احتمالا به رخساره آنلاین پخش خواهند شد

حساب کاربری رسمی IFA در توئیتربه رطوبت اعلام کرده است که نمایشگاه موردانتظار سال ۲۰۲۰ از همه گیری کروناویروس متأثر شده، ولی قرار نیست به نعوظ کامل لغو شود. دولت آلمان در بیانیه ای رسمی به تمامی نهادها اعلام کرده است اجازه ی برگزاری رویدادهایی که حساب شرکت کنندگان آن ها سرحد ۵٬۰۰۰ تن را رد می کند، صادر نمی شود. این محدودیت قرار است تا روز ۲۴ اکتبر ۲۰۲۰ (۳ آبان ۱۳۹۹) پابرجا باقی بماند. نمایشگاه ایفا همه ساله تو ماه سپتامبر برگزار می شود و این یعنی زمان برگزاری انجام ۲۰۲۰ باعث می شود رخصت ی برگزاری حضوری آن حیات نداشته باشد. 

نهادهای مسئول IFA درون پیامی غیرواضح گفته اند که همایش IFA 2020 قرار است «با مفهوم نوآورانه ی جدیدی» به فقره خود دنباله دهد. فعلا مشخص تراشیدن روش نوآورانه ی جدیدی که نهادهای مربوطه اعلام کرده اند، دقیقا چه جزئیاتی دارد و IFA امسال قرار است بوسیله چه نحوی برگزار شود. با این حال از زمان انتشار توئیت موردبحث بسیاری از کاربران با یک دیگر ائتلاف دیدن دارند که احتمالا IFA 2020 قرار است به لباس آنلاین و از طریق پخش حی برگزار شود. بدین تزیین هر یک از شرکت ها خواهند توانست کنفرانس اختصاصی خودشان را بوسیله عارض زنده برای دلبستگی مندان پخش کنند و خبری از رجوع ی حضوری به محل برگزاری ایفا نخواهد بود.

داخل توئیت منتشرشده توسط صفحه ی رسمی IFA درون توئیتر می خوانیم:ایفا ۲۰۲۰ با مفهوم نوآورانه ای که برای شرایط نادر [همانند همگی گیری کرونا] نقشه کشی شده است، برگزار می شود.

ایفا ۲۰۲۰ قرار است طی سال جاری میلادی درون برلین برگزار شود، اما با نوعی مفهوم نوآورانه ی جدید. این ائتلاف به برهان غرض نصیب و قسمت آلمان برای تعطیلی تمامی رسوم هایی که پذیرای بیش از ۵٬۰۰۰ تن بازدیدکننده هستند اتفاق افتاده است؛ غرض موردبحث نوبت آلمان قرار است تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۰ (۳ آبان ۱۳۹۹) پابرجا باشد. به عنوان مولود ی این تصمیم، ایفا ۲۰۲۰ به عنوان درخورتوجه ترین همایش دنیا برای محصولات الکترونیکی مصرفی و رخت خانگی، نمی تواند امسال به لباس معمول ابد برگزار شود. جزئیات «مفهوم نوآورانه ی جدید» ایفا ۲۰۲۰ تاکنون بوسیله طور دقیق اعلام نشده است

هانس یواخیم کمپ، مهتر هیئت مدیره ی تیم ناظر سرشت برگزارکننده ی IFA تو یکی از توئیت های منتشرشده می گوید که آیین روزنامه ی جلوگیری از برگزاری رویدادهای بزرگ نظیر IFA به مهار ویروس کرونا کمک کرده است. درضمن به لطف این بیانیه ی جدید کسانی که تاکنون بخاطر حضور در محل برگزاری IFA برنامه ریزی کرده بودند، می توانند دستور کار هایشان را تبدیل دهند و خودشان را برای مراسم امسال به شکلی متفاوت آماده کنند. 

همانطور که اعلی اشاره کردیم، ایفا ۲۰۲۰ بدوی کنفرانس فناوری محور گیتی بوسیله حساب نمی آید که تحت تأثیر همه گیری کرونا فراغت اندوهناک است. طی چند وقت اخیر گواه فسخ تمام رویدادهایی نظیر Google I/O O 2020و MWC 2020 و SXSW 2020 و Facebook F8 و تا اینکه GDC 2020. بودیم درضمن کنفرانس هایی دیگر مجبور شدند خودشان را با وضعیت تطبیق دهند و به حالت آنلاین دربیایند؛ جلسه هایی که تو بین آن ها مواردی نظیر Oculus Connect و Apple WWDC 2020 و Microsoft Build 2020 و Gamescom به چشم می.

خورند دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه  


چیست؟ برای مشاهده کلیه اعلام و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به ورقه عام IFA 2019 مراجعه.کنید بیشتر:بخوانید ابراز لخته های خون در بیماران کووید ۱۹ پزشکان را ناراحت کرده استنسخه متاخر ترامپ بخاطر علاج کرونا با انتقاد قطعی متخصصان رو به رو شدچرا فداکار افراد دست های خویشتن را نمی شویند؟همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و [ارقام به: روزرسانی ۵ اردیبهشت]۹۹ اپلیکیشن های مدیریت کرونا و نگرانی هایی بابت حفظ حریم مخصوص
سافت بانک، غول ژاپنی سرمایه گذاری داخل دنیای فناوری، اعلام کرد احتمالا با ۲۴ میلیارد دلار ضرر مالی روبه رو خواهد شد. این شرکت می گوید پروژه هایی همچون برنامه ی تنخواه گذاری ویژن فاند و سرمایه گذاری داخل استارتاپ فضای کار عمومی وی ورک و شریک شدن مخابرات ماهواره ای وان وب، با بازنگشتن سرمایه روبه رو خواهند شد. بازنگشتن در سرمایه گذاری، درمجموع بوسیله معنای هفت میلیارد دلار خسارت خالص در سافت بانک خواهد بود. چنین پیش بینی هایی نشان می دهد احتمالا غول ژاپنی در پیش بینی های خوش بینانه ی خود در تنخواه گذاری های دنیای فناوری فیروز نبوده است.

در دو سال گذشته، سافت بانک و شالوده گذار بلندپرواز آن، ماسایوشی سان، میلیاردها دلار سرمایه ی تنخواه گذاران و ثروت شخصی خود را به سرمایه گذاری تو دنیای فناوری خاص داد. سرمایه گذاری های سافت بانک بیشتر فناوری های مرتبط با فراگیری سامان و رباتیک و مخابرات سلاله آینده را مرام قرار می دهند. سان و دیگر مدیران پهلو این اعتقاد هستند که سرمایه گذاری در این مملکت ها، صدها میلیارد دلار آورده داخل سال های آتی به همراه خواهد داشت.



ماسایوشی سان با بود تبلیغات بی حساب روی فناوری های آینده ای که تو بالا به آن ها رمز شد، میلیاردها دلار تنخواه را درون انبازی هایی با موضوعات فعالیت دیگر نفقه کرد. یکی از تنخواه گذاری های ارشد او درون WeWork ایفا شد. WeWork مشهورترین استارتاپ فضای کار اشتراکی و به نوعی فعال صنعت املاک محسوب می شود. سرمایه گذاری های سان در این دسته تو همکاری های مشابه دیگر همچون OpenDoor و Compass نیز اجرا شد.

از سرمایه گذاری متفرقه ی سافت بانک و ماسایوشی سان تو حوزه هایی بیرون از فناوری های پیش گام می توان به شریک شدن هایی با سیلان درآمدی خرید مستقیم به کاربر رمز کرد. از میان آن ها، Brandless و Wag و DoorDash ازجمله باهم اتحاد کردن های مشهور هستند. سان همچنین تو هتل های زنجیره ای Oyo نیز سرمایه گذاری کرده است. با نگاهی به این سرمایه گذاری ها متوجه می شویم که چشم انداز او شرکتش (خصوصا داخل پروگرام ی ویژن فاند)، آن چنان هم آینده نگرانه و پیش گام حلق.همه ی سرمایه گذاری های سافت بانک لزوما روی فناوری های پیشرو انجام نمی شود

سرمایه گذاری های سان و سافت بانک در مشارکت Brandless،  شکستی تمام عیار حیات و همدستی مذکور درون ابتدای سال ساری فعالیت های خود را کاملا متوقف کرد. تنخواه گذاری ضررده دیگر هتل های Oyo بود که به جهت اغتشاش پیش آمده برای صنعت گردشگری براثر عالمگیر ویروس کرونا، آن اندوه با زیان های زیادی روبه رو شد.

اگرچه بسیاری از تنخواه گذاری های ماسایوشی سان و سافت بانک با ضعف روبه رو شده اند خواه وضعیت نامناسبی داخل بازار دارند، تمامی آن ها لزوما ناموفق نبوده اند. سافت بانک ازطریق برنامه ی ویژن فاند سرمایه گذاری عظیمی روی استارتاپ اسلک انجام داد و پیش از عرضه ی عمومی سهام آن شرکت، از تنخواه گذاران و سهام داران اصلی بود. در شرایط کنونی که فعالیت های دورکاری به علت شیوع ویروس کرونا و پیاده سازی محاکمه های بور گذاری مدنی بیش از همیشه طرفدار دارد، اسلک بی آرامی با تکثیر موکد تعداد کاربران روبه رو شده است.

یکی از تنخواه گذاری های بلندپروازانه ی سافت بانک (خارج از برنامه ی ویژن فاند) شرکت OneWeb بود که ظاهرا تو وضعیت مناسبی قرار ندارد. چشم انداز این انبازی نیازمند خرج های اضافی بود تا شبکه ای از ماهواره ها را برای ارائه ی وفاق مخابراتی درون کل گیتی پیاده سازی کند. از تنخواه گذاری های ضعف خورده ی دیگر می توان به Zume اشاره کرد. استارتاپ مذکور تصرف وکاری متمرکز بر تحویل پیتزا به صورت رباتیک بود.



چرا با حیات شکست های بی نهایت سافت بانک در سرمایه گذاری در دنیای فناوری، این همدستی هنوز پابرجا است؟ پاسخ سئوال را می توان تو سهام سودآور سافت بانک درون غول چینی تجارت الکترونیک، یعنی علی بابا، خیز وجو کرد. به علاوه، سافت بانک ارباب شرکت آرم است که تصرف وکاری سودده در حوزه ی تولید نیمه هادی محسوب می شود. غول ژاپنی نیز سرمایه گذاری های سودآور متعددی در صنعتی مخابرات ایفا داده است.

فداکار کارشناسان ادعا می کنند که سان زیاد از همه بوسیله اسطوره سازی علاقه دارد که درباره ی چشم اندازهای بلندپروازانه اش لباس می گیرد و دستور کار های او ظاهرا بوسیله ضرر سهام داران و سرمایه گذاران خارج از شریک شدن تمام می شود. بلومبرگ در یادداشتی به دستور کار های سان رمز می نرم و می گوید امید او برای رشد کندرو استارتاپ ها و اماله پول بیش از اندازه مشکلاتی را برای نمو استارتاپ ها ایجاد می کند. درواقع، کارشناسان می گویند سرعت مدنظر سان که با تزریق سرمایه ی عظیم اجرا می شود، بیش از سرعت مدنظر نمو در ذهن بنیان گذاران استارتاپ است. به هرحال برنامه های او، به سرمایه گذاران ویژن فاند و سافت بانک فشار دانا می کند.مقاله های مرتبط:سافت بانک دومین جعبه تنخواه گذاری ویژن فاند را تأسیس می کندبا ماسایوشی سان، قدرتمندترین بازیگر سیلیکون ولی آشنا شوید

کارشناسان بلومبرگ باور دارند تزریق بیش از کمیت تنخواه به استارتاپ، تیم های استارتاپی را بیش از خلق کردن شخصیت مهم سازمان به هزینه کردن خودمانی می کند. البته این استراتژی درون سال های گذشته تا حدی موفق بوده است. شرکت هایی که پشتیبانی سافت بانک را اخذ کرده اند، با دراختیارداشتن منابع مالی بیشتر از رقبا، نفقه های بازاریابی بیشتری متقبل شدند و در کسب سهم بازار و جذب استعدادها قاهر زیرفون بودند.

درنهایت امروز سافت بانک داخل بسیاری از پیش گامان دنیای استارتاپی سهام دارد؛ پیش گامانی همچون WeWork ،Uber ،Grab Holdings و Oyo که هرکدام برترین کسب وکار حوزه ی فعالیت خود هستند. البته از نگاه بسیاری از کارشناسان دنیای کسب وکار، قرارگرفتن آن ها در صدر صنعت بوسیله معنای سودآوربودنشان حلق. همان طورکه می بینیم، همین سرمایه گذاری ظاهرا چیره به زیان مالی بخاطر غول ژاپنی منجر شده اند.بیشتر بخوانید:اپل درون دادخواهی علیه Fortress به اینتل ملحق شدسافت بانک دومین صندوق تنخواه گذاری ویژن فاند را تأسیس می کندسرمایه گذاری سوبارو، مزدا و سوزوکی در شرکت جدید تویوتابا ماسایوشی سان، قدرتمندترین هنرپیشه سیلیکون اما آشنا شویدسافت بانک طاس سهام خود را از انویدیا، به ارزش ۳.۶ میلیارد دلار می فروشد