جورچین دکور

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

این روزها کمتر کسی را می توان در حوزه ی فناوری کشور پیدا کرد که نام آروان را نشنیده باشد. در چند سال گذشته، این شرکت جوان و متفاوت ثابت کرده است می استعداد با رویکردهای متفاوت مظفر بود و رشد کرد. بوسیله علاوه تلاش می کند اکوسیستم ابری کشور را برای سال های آینده شکل دهد. یکی از اقدامات آروان برای تشکیل اکوسیستم ابری، رویداد ابربازی است که دور مقدمه آن، چند هفته پیش با انتخاب آویشن های منتخب خاتمه یافت. 

بهمن سال گذشته و در گردهمایی بزرگی با عنوان «سوار پیاده شدن ابرها»، آروان اعلام کرد که رویداد ابربازی را بوسیله عنوان رقابتی برای ترقی ی محصولات مبتنی پیاده شدن سحاب برگزار می یواش. با وجود مسری کرونا، آروان این رویداد را برگزار کرد و درون جنین ی بازپسین که اواخر مهر برگزار شد، تیم های تر انتخاب شدند. این باهم اتحاد کردن با رویداد «ابربازی» در پی آن است تا علاوه بر شکل دادن به اکوسیستم ابری کشور، امکان کاربرد از محصولات نرم افزاری مبتنی به خشکی امدن ابر را که جای خالی آن ها احساس می شود، با ایجاد مارکت نماینده خواه بازارگاه ابری امکان پذیر نرم.

در همین زمینه، با یزدان یزدی زاده، معمار ابری آروان و مدیر پروژه ی ابربازی، به گفت وگو نشستیم تا از رویداد ابربازی و اتفاق های عارض داده در برگزاری این رقابت با حیات کرونا صحبت کنیم. 



بازار ابری کشور چقدر حجم دارد که آروان درصدد وضع اندازی مارکت پلیس برای عرضه ی محصولات شرکت های ثالث برآمده است؟

این سؤال را می توان از دو جنبه پاسخ عدل: ۱. مطالعه حجم میدان و رویکرد مالی؛ ۲. نگاهی رو به آینده و توسعه ی زیرساختی. پیش بینی می کنیم که حداکثر در دَه سال آینده عمده ی سرویس ها مبتنی بر سحاب خواهند بود؛ بنابراین، در ابر آروان به عنوان یکی از پیش گامان فناوری های ابری در قلمرو احساس کردیم که باید برای این موج تغییرات، اکوسیستمی خلق کنیم که اعضای آن به صورت غل وار با یکدیگر رابطه دارند و به نوعی هموار به یکدیگر هستند. خروجی و خراج ی نهایی این اکوسیستم را باید در مارکت پلیس یا بازارگاه اسفنج آروان نظر. 

مسئله ی مهم تر این است که داخل کشور تعداد متخصصان فناوری های ابری بسیار کم هستند و درواقع، به جرئت می توان گفت که تقریبا این طور تخصصی زیاد نایاب است. پس در وهله ی اول و پایه ای تر، در پی تربیت نیروی متخصص در حوزه ی ابری هستیم که ابتدا به نیازهای نرم افزاری شریک شدن های کنونی فعال تو حوزه ی بطی ء ادوات پاسخ دهند و رویکردی آینده نگرانه نیز بخاطر مهاجرت بوسیله فضای ابر داشته باشند. 

ابر آروان غرض گرفت با رویکردی پویا، آموزش و تربیت نیروها را درکنار ترقی ی محصولات ابرمحور با مصرف از رویداد ابربازی غصه زمان پیش ببرد. در رویداد ابربازی با برگزاری دوروبر های آموزشی، مفاهیم محور ای ابر را به همکاری کنندگان آموزش دادیم و با تأمین نیازهای زیرساختی، آنان را به تلاش برای ترقی ی محصولات کند افزاری متناسب با معماری ابری اغوا کردیم. همچنین علاوه بر ایجاد زیرساخت، تجربیات خود را در قالب مشاوره و منتورینگ دراختیار همکاری کنندگان قرار دادیم. مرحله ی سوم از ایجاد اکوسیستم ابری نیز داخل رویداد ابربازی موافقت افتاد؛ به راه ای که سعی کردیم مقدمات لازم را با خلق کردن محصولاتی حاضر کنیم که بازار امروز بوسیله آن ها نیاز دارد. 

درواقع، آروان بوسیله نشانی پلتفرمی سفید با تأمین زیرساخت موردنیاز برای تولید درخت سرو های درنگ افزاری ابری ایفای نقش می کند و در ازای این فرمان سهمی را از مالکیت تیم های شکل گرفته در ابربازی طلب نمی کند؛ بلکه با حمایت از تیم ها و کمک به آن ها از جنین ی ترقی تا معامله و پس از درآمدزایی، از گردش مالی ایجادشده به رسم مارکت پلیس ها سهم از معامله دریافت خواهد کرد.

چرا ابر آروان با اشراف به خلأ موجود، خویشتن توسعه ی محصولات مدنظر را برعهده نگرفته است؟ آیا کمبود نیروی انسانی متخصص دلیل توسعه ندادن این محصولات است؟

آروان مشارکت ترقی دهنده ی نرم افزار نیست؛ بلکه ارائه دهنده ی زیرساخت یکپارچه ی ابری است. به واسطه ی فعالیت ها و طیف مشتریان و رصد مداوم تغییرات در ایران و جهان، می توانیم حاجت بازار را پیش بینی و به شرکای کند افزاری مان اطلاع دادن کنیم. البته در حوزه های زیرساختی پذیرای محصولات ابری هستیم که خودمان نیز آن ها را توسعه داده باشیم. بخاطر مثال، یکی از آویشن های شرکت کننده در ابربازی امسال محصولات مبتنی بر PaaS ارائه می کرد که جزو محصولات مهم اسفنج آروان نیز به شمار می جوی. مثالی دیگر از شرکای فناوری ابر آروان، سرویس های «نفس نگاره» و «آوین» هستند که خدمات VoD مبتنی بر زیرساخت آروان عرضه می کنند. این درون حالی است که خودمان تو آروان سرویس VoD داریم؛ اما باتوجه به برخی از ویژگی های سرویس لحظه نگار، این سرویس دهنده را درکنار محصول سحاب آروان ارائه می کنیم.  

آیا اسفنج آروان بوسیله فکر بیع یا سرمایه گذاری در محصول بازپسین تیم های شرکت کننده درون ابربازی است یا نه؟

درحال حاضر نه، تو مقطع فعلی کمال مطلوب ما در جایگاه شرکت زیرساختی و با برگزاری رویداد ابربازی، ایجاد اکوسیستم و زیرساخت ابری با نگاهی آینده نگرانه است. هرچند شاید درون سال های آینده با تکلیف هرچه بیشتر اکوسیستم ابری ناحیه بوسیله این نتیجه رسیدیم که محصول نرم افزاری می تواند به ما در مسیر پیشرفت کمک کند و در این مرحله است که می توانیم به تنخواه گذاری  فکر کنیم. 



تیم ها و محصولاتی که در ابربازی تولد شدند، کدام جای خالی را انباشته می کنند؟

در دور اول، بیشتر بوسیله ظهر ابداع سازوکار بودیم. در این دور، داخل مجموع ۴۸ ایده را برای انتخاب دراختیار آویشن ها راحتی دادیم تا از بین ایده ها، محصولی را برای توسعه گزینش کنند. اسفنج آروان با بررسی ایده های مدنظر دو عامل «پیشنهاد آروان» و «منصب ی محنت ازنظر آروان» را تو نظر گرفته بود که قطعا در ابربازی بعدی، ضریب این دو عامل برای امتیازدهی به تیم ها متفاوت خواهد بود. 

دلیل اینکه این ضرایب در دور شروع بسیار تعیین کننده درون نظر گرفته نشدند، این بود که بیشتر بوسیله دنبال خلق ساختار بودیم؛ ولی از مراحل بعدی دو عامل مذکور بیش ازپیش در امتیازدهی به تیم ها تأثیرگذار خواهند بود. اکوسیستم ابری ایران به محصولات متنوعی احتیاج دارد و شکل گیری هرکدام از این تیم ها و خروجی محصول آن ها بخشی از این بازار را تأمین می درنگ. از ابربازی ۱۴ تیم محصول به وهله ی خروجی رسیدند و همچنان جای خالی برای محصولات جدید و متنوع بیشتر پاینده است.

شیوع کرونا چگونه برگزاری رویداد ابربازی را پایین تر تأثیر صبر داد؟ نکات مثبت و منفی تأثیرگذار روی تیم ها کدام اند؟ 

در برگزاری رویداد ابربازی چرخه ی بسیار مناسبی لباس گرفت که به علت عالمگیر کرونا و لزوم پاسداری فدایی نکات بود. البته این فرایند الان مطلوب بوسیله رویت می رسد. اتفاق خوبی که در برگزاری رویداد شاهدش بودیم، شکل گیری ابزارهایی بودند که پیش از این به رخساره بومی حیات نداشت و عالمگیر کرونا باعث شد تا بوسیله ظهر فراهم کردن این ابزارها باشیم. تا اینکه تصمیم پژمرده ایم درون آینده مجموعه ای از این ابزارها را ترقی دهیم تا بتوانیم فرایندهایی همانند ابربازی را با استعمال از این ابزارها پیش برد. 

البته قطعا برگزاری حضوری و فیزیکی رویداد ابربازی با بود طولانی نکات مثبت رمز شده زیاد بهتر بود؛ چراکه حتی اعضای فداکار آویشن های تشکیل شده اصلا همدیگر را حضوری ندیدند و تمام فرایند ی توسعه ی نرم افزار و ارتباط تیمی رمزی برگزار شد. ناگفته نماند کرونا باعث شد تعداد شریک شدن کنندگان نیز زیاد کاهش یابد؛ بوسیله طوری که از ثبت نام بدوی تا ثبت نام نهایی، کاهش ۵۰ درصدی متقاضیان را تماشاچی بودیم. 

چرا ثبت نام به صورت انفرادی بود و از ثبت نام تیمی خبری نبود؟ هدف آروان از نحو ثبت اشتهار چه بود؟

حیات تیم هایی که صرفا برای دریافت جایزه در رویداد ها و مشق های استارتاپی شرکت می کنند، باعث شد ثبت صیت مشارکت کنندگان به صورت انفرادی اجرا و پس از ثبت نام، بین افراد تیم سازی شود. تو پی شکل گیری آویشن هایی بودیم که تو آینده به کسب وکاری تبدیل شوند و در پیدایش و توسعه ی اکوسیستم نقش مثبتی برعهده بگیرند؛ از این رو، حتی اعطای بخشی از جوایز برای تیم ها منوط به دستیابی بوسیله اهدافی برملا شده است. درون همین زمینه، مجموعه های «شناسا» و «تریگ آپ» همچنین تو رویداد ابربازی حضور داشتند تا فرصت دگرگونی بوسیله کسب وکار فعال با سرمایه گذاری این مجموعه ها تسریع شوند. 

رویکرد آروان از برگزاری ابربازی صرفا گنجایش های روابط عمومی نبوده است؛ از این رو، سازوکار این رقابت را بوسیله سیاق ای طراحی کردیم تا هدف نهایی آماده سازی و تاسیس اکوسیستم ابری باشد که کسب وکارهایی برآمده از ابربازی داخل آن فعالیت می کنند. البته از دور بعدی درون رویت داریم ثبت شهرت تیمی را همچنین ممکن کنیم؛ هرچند فیلتری ژرف روی تیم های ثبت نام کننده اعمال خواهیم کرد تا تیم هایی که صرفا به دنبال جایزه هستند، از بخت کمتری برای ورود به هم چشمی برخوردار باشند. 

آیا شریک شدن کنندگان توانمندی شناسایی کردید که به دلیل قرارگرفتن در تیمی ضعیف، بخت دیده شدن را از مشت بدهند؟

بله، تیم هایی بودند که محصول بسیار مناسبی تو دست توسعه داشتند؛ اما به برهان اشتباه یک نفر در تیم، کاملا از دوچرخه ی رقابت خارج شدند. 



آیا بوسیله رویداد ابربازی به عنوان فرصتی بخاطر شناسایی و استخدام نیروهای متخصص نگاه کردید؟

خیر، یکی از قوانین شرکت درون ابربازی این بود افراد کالبد یکی از تیم های تر نمی توانند به آروان بپیوندند و به نشانی نیروی این شریک فعالیت کنند. تا اینکه تو زمان ثبت نام نیز، آروان رزومه ی افراد را با این طور دیدگاهی تجسس نکرد. البته از میان شرکت کنندگان تو تیم هایی که موفقیتی تصرف نکردند، افرادی برای فقره در آروان اطلاع دادن آمادگی و رزومه های خود را نیز ارسال کردند؛ ولی باید به این نکته رمز کنم که شریک شدن تو رویداد ابربازی امتیازی درون تخمین این افراد برای استخدام تو آروان بوسیله شمار نمی رود.

۴۸ ایده ی نهایی از بین ۱،۴۰۰ ایده ی اولیه با چه معیاری تفویض شدند؟ 

بخاطر انتخاب ۴۸ ایده ی نهایی که برگرفته از محصولات جهانی بودند، چندین جنین به غربالگری دست زدیم. در مرحله ی اول، بیش از ۱،۴۰۰ ایده را با مصرف از ۱۱ پارامتر رتبه بندی کردیم که جزو عوامل برگزینی در سطح بین المللی هستند. ۱۰۰ ایده ی اولیه باخبر مرحله ی دوم انتخاب شدند و تو مرحله ی دوم پس از شناسایی ۸ پارامتر برای سناریوهای داخلی، به ۱۰۰ ایده ی مقدم نمره دادیم که با اعمال فیلتر جدید، رتبه ها تغییر کردند. در جنین ی نهایی، براساس نظر ۱۳ متخصص حوزه ی ابری، اولویت بخاطر ترقی ی محصولات را درون ۲۷ دسته ی مرتبط با فناوری های ابری جویا شدیم و پس از اعمال نظر مدیران آروان، ۴۸ ایده ی نهایی آماده شد. 

چه عواملی در انتخاب تیم های افضل مدنظر قرار گرفت؟

داوران بخاطر گزینش تیم های برتر اول مستندات فنی محصولات کامل تیم ها را یک هفته پیش از روز داوری بررسی کردند و پیاده شدن مبنای چک مسوده تهیه شده، امتیازهای مدخل فنی به آویشن ها و محصولات داده شد. در قدم بعدی، محصولات کامل این آویشن ها آزمایش و ازنظر کارایی تخمین شد. داخل گام آخر و در دو روز داوری، هر تیم داخل نمایش ای اسکایپی که بوسیله منظور پاس پروتکل های بهداشتی درنتیجه ی عالمگیر کرونا ایفا شد، محدودیت های محصول و موضع آن تو میدان را نمایش کرد.



باتوجه به اینکه دور دوم رویداد ابربازی استراحت است اواخر پاییز شروع شود، کدام تجربیات برگرفته از دور اول باعث ایجاد تغییرات داخل دور دوم خواهد شد؟

از ابتدای برگزاری رویداد ابربازی، سندی تهیه کردیم که در آن، تمام نکته ها و درس های آموخته شده در طول برگزاری این دوروبر را ثبت کرده ایم. این سند مجموع طولانی تجربیاتی است که تو برگزاری رویداد ابربازی کسب کردیم؛ اما نکاتی که باید درون دوره های اینده درون رویت داشته باشیم، توجه مضاعف به توانایی افراد در برقراری ارتباط با سایر اعضای تیم است. درضمن، درون دوره های بعد اینده ما به عنوان برگزارکننده رویداد ابربازی فاصله ی بیشتری از تیم ها خواهیم داشت تا اعضای تیم بتوانند با نجات بیشتری درباره ی سیاست و استراتژی آویشن خود تصمیم بگیرند. بیشتر بخوانید:برندگان جایزه شقه میلیارد تومانی فتنه ابربازی برگزینی شدندابرآروان ۲۰ نرمی مراسم اختتامیه رویداد ابربازی را برگزار می کندگفت وگوی زومیت با پشوتن پورپزشک؛ خدمات لجستیک پادرو چیست؟گفتگو با انوشه انصاری، ابتدایی فضانورد ایرانی؛ چرا همه باید زمین را از فضا ببینند؟سامانه رادار ابرآروان با امکان دسترسی به سابقه ارتباطی دیتاسنترها به روز شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سعید نقطه مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) درباره محدودیت های جدید درون بهشت زهرا (س) گفت: با توجه به شیوع مکرر بیماری کرونا در موج ثالث و اعلام های رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اضافه چشمگیر بیماری به لحاظ افزایش تعداد بیماران و فوتی ها، سازمان بهشت زهرا تمهیدات اختصاص ای را در دید گرفته است و از خانواده متوفیان درخواست می شود که صرفا انگیزه فرمان بنیانی تدفین و بوسیله تعداد محدود به بهشت زهرا مراجعه کنند.

خال گفت: درهای بهشت زهرا صرفا بر روی خانواده های متوفی باز خواهد وجود و تنها پذیرای بستگان درجه یک خواهد بود.  

مدیر عامل موسسه فردوس زهرا(س) با رمز به حضور تعداد زیادی از مردم در روزهای تعطیل در بهشت زهرا(س) اقرار کرد: خواهش عاجزانه و استدعای غلام از آدم این است که درون تعطیلات پیش رو (پنجشنبه، جمعه و شنبه) به هیچ وجه در بهشت زهرا تردد نداشته باشند. حتی فقره قضایی لازم را گرفته ایم و چنانچه نیاز باشد درهای بهشت زهرا را مشابه گذشته خواهیم بست.

وی مجددا توصیه کرد که آدم تنها برای حکم ضروری تدوین تو بهشت زهرا حاضر شوند و این رفتار بی آرامی حتما با پاسداری پروتکل های بهداشتی انجام شود چراکه زمان حال وضعیت زیاد نگران کننده است و بسان این وضعیت را تاکنون نداشته ایم.

خال با رمز بوسیله اینکه در صورت همکاری مردم خدمات رسانی مختل نمی شود، بیان کرد: در حال مهیا شیفت مفید فردوس زهرا دو مقابل شده است و امکانات بوسیله مقدار دو طبق لازم برای ارتکاب کار تدوین بود دارد. این پیش بینی ها در سازمان فردوس زهرا انجام شده و از مردم می خواهیم که همکاری لازم را داشته باشند.
چند روز پیش، ریلمی رویدادی جدید با صیت «تشنج به طایفه بعد» (Leap To Next Gen) برگزار کرد و در آن، رونمایی چند میوه جدید را شاهد بودیم. تو بین محصولات شناساندن شده ی ریلمی، بادز ایر پرو (Realme Buds Air Pro) و بادز وایرلس پرو (Buds Wireless Pro)، هدفون های بی سیم جدید، به چشم می خورند که از فناوری حذف نویز کوشا (Active Noise Cancellation) پشتیبانی می کنند. ریلمی بادز ایر پرو

تا پیش از برگزاری رویداد «جهش به نسل بعد»، ریلمی سه هدفونبی سیم استریو (TWS) داشت که با اشتهار های بادز ایر و بادز ایر نئو و بادز کیو شناخته می شوند. بنابراین، بادز ایر پرو جنس کاملا جدیدی از هدفون های ریلمی به شمار نمی آید؛ بااین حال، ابتدایی هدفون تمام بی سیم استریو ریلمی است که از فناوری حذف نویز فعال موسوم به ANC پشتیبانی می کند تا صداهای زیادی محیط را بگیرد و تجربه ی غوطه ورکننده ای از پخش محتوای صوتی را عرضه دهد.

ریلمی می گوید هدفون بادز ایر پرو فناوری حذف نویز فعال را تا سقف ۳۵ دسی بل ارائه می کند و برای دستیابی به این فناوری، متکی بر دو میکروفون است که خودِ این شریک آن ها را میکروفون فیدبک (FeedBack Microphone) و میکروفون فیدفوروارد (FeedForward Microphone) می نامد. دو میکروفون یادشده مواجب شان جمع آوری صدای بیرون و تو گوش و پس ازآن تولید امواج ویژه ی صدا برای حذف پی آن ها است.

بااین همه، اگر تمایل دارید در هوا بیرون بدوید خواه فعالیت های ورزشی دیگر اجرا دهید، بهتر است حتما صدای هوا را هم بشنوید. داخل این حالت، استعداد حذف نویز فعال به دردتان نمی خورد. ریلمی با بصیرت بوسیله این موضوع، قابلیتی با عنوان حالت شفافیت (Transparency Mode) تو بادز ایر پرو جای داده است که امکان می دهد صدای محیط را بشنوید و از اتفاقات رخ داده در محیط اطراف هوشیار باشید.



به علاوه بخاطر واضح ترشدن صدای شما برای مخاطبتان، قابلیتی با عنوان حذف نویز محیطی (Environmental Noise Cancellation یا ENC) نمایش می شود که سروصدای محیط را کاهش می دهد.  ریلمی می گوید هدفون تمام بی سیم بادز ایر پرو به تراشه ی سفارشی S1 مجهز است و حالتی بهبودیافته با نام Game Mode برای امتحان ی بازی های ویدئویی دارد. Game Mode باعث می شود این هدفون میزان تأخیر پخش صدا را به ۹۴ میلی ثانیه کاهش دهد.

طبق گفته ی ریلمی، هریک از دو هدفون بادز ایر پرو درایوری ۱۰ میلی متری با عنوان Bass Boost Driver دارند و وزنشان به پنج گرم می رسد. درحال حاضر، دقیقا نمی دانیم که ظرفیت باتری هریک از این هدفون ها چقدر است؛ بااین حال، پیمانه کیس شارژ بادز ایر پرو ۳۹٫۵ گرم و بوسیله باتری ۴۸۶ میلی آمپرساعتی حاضر است. مقابل گفته ی ریلمی، کیس ذکرشده می تواند با خلوت بودن ANC تا ۲۵ زمانه و با معلوم بودن آن ۱۹ روزگار شارژدهی درنگ. کیس بادز ایر پرو از فناوری شاژ کندرو پشتیبانی می کند؛ بدین ترتیب، وقتی شارژِ کیس تمام شد، می توانید با ۱۰ دقیقه شارژ به سه زمانه مداوم پخش موسیقی دست بی پرده کنید و کیس داخل یک زمانه کاملا شارژ می شود.



همچون بسیاری دیگر از هدفون های کامل بی سیم استریو بازار، ریلمی بادز ایر پرو از فرمان های کنترلی لمسی پشتیبانی می کند و می قابلیت اجازه صوتی همچنین بوسیله آن رحم. بوسیله علاوه نخستین بار داخل سری بادز ایر، هدفون های جدید ریلمی از سَری های سیلیکونی برخوردار هستند تا قابلیت حذف نویز غیرفعال (Passive Noise Cancellation) ارائه شود. دیگر مشخصه های بادز ایر پرو عبارت اند از: Smart Wear Detection، بلوتوث ۵، Google Fast Pair، پایداری دربرابر نفوذ آب IPX4 (صرفا خود هدفون) و نبوغ Bass Boost Mode (بخاطر بیس بیشتر). گفتنی است بادز ایر پرو فناوری شارژ بی سیم ندارد  و ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهربانی ۱۳۹۹) در رنگ های مشکی و سفید با قیمت ۴،۹۹۹ روپیه (۷۰ دلار) بوسیله راسته عرضه می شود. ریلمی بادز وایرلس پرو



بادز وایرلس پرو دومین هدفون توگوشی بی سیم استریو جدید ریلمی محسوب می شود که درمقایسه با بادز وایرلس تغییراتی به خویشتن دیده است. یکی از تغییرات مهم، این است که ریلمی بادز وایرلس پرو از فناوری حذف نویز فعال پشتیبانی می کند. این هدفون که در دسته ی هدفون های دورگردنی (نک باد) جای می گیرد، از کدک LDAC پشتیبانی و امکان استریم ازطریق بلوتوث را تا حداکثر ۹۹۰ کیلوبایت برثانیه ارائه می کند.



یکی دیگر از توان های جدید بادز وایرلس پرو جابه جایی نوک تیز در بین مایه های نشانه است. با دو بار کلیک روی دکمه ی چندکاره ی هدفون می توانید درون بین دو دستگاه متصل به آن جابه جا شوید. ریلمی بادز وایرلس پرو درایورهایی ۱۳٫۶ میلی متری دارد و با استفاده از توان Gaming Mode تأخیرش به ۱۱۹ میلی نفس می رسد.

هدفون بادز وایرلس از ساختگی پلاستیکی بخاطر گوش بهره مند بود؛ بااین حال، مدل متاخر از این قلاب بهره نمی برد. این هدفون باتری ۱۶۰ میلی آمپرساعتی دارد که درصورت فعال بودن حذف نویز، حداکثر ۱۶ شایسته کردن و تو رخساره غیرفعال بودن آن، ۲۲ ساعت موسیقی پخش می کند.



هریک از دو هدفون ریلمی بادز وایرلس پرو ۳۳ گرم حد دارند، از گواهی ضدآب IPX4 استفاده می کنند. ناگفته نماند هدفون بادز وایرلس پرو همچون بادز ایر پرو از فناوری حذف نویز محیطی و قابلیت Bass Boost Mode نصیب مند است. قابلیت Bass Boost Mode را می توان ازطریق اپلیکیشن Realme Link فعال کرد. بادز وایرلس پرو از میزان بلوتوث ۵ پشتیبانی می درنگ و از ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۱۳۹۹) در دو فام زرد و سبز به ارج ۳،۹۹۹ روپیه (۵۵ دلار) بوسیله بازار ارائه می شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی هدفون های جدید ریلمی چیست؟

تصویر اصلی مقاله هدفون ریلمی بادز ایر پرو را نشان می دهد.بیشتر بخوانید:آیا اپل هوم پاد مینی 2 را شناساندن می کند؟بهترین هدفون های ورزشی و مخصوص دویدناپل فروش محصولات صوتی برندهای دیگر را تو فروشگاه هایش ایستا کردپوستر محصولات جدید ریلمی برای رویداد فردا منتشر شداوپو همچنین به جمع سازندگان تلویزیون هوشمند می پیوندد
بوسیله گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، دکتر محسن اسماعیلی استاد دانشگاه تهران و قامت مجلس خبرگان رهبری، امشب در برنامه "این شب ها" شبکه اول سیما، تاریخ نقلی را مقدمه شکل گیری نگاه و منظر عقلانی و تحلیلی درباره چرایی و چگونگی رخ دادن تصادم کربلا دانست و پافشاری کرد: پس ازآن از اینکه تاریخ نقلی تصادم کربلا را شنیدیم باید بوسیله چرایی و چگونگی پدید آمدن این بزرگترین گزند هستی فکر کنیم و برای ساختن آینده، عبرت بگیریم.

وی افزود: پس از گوش دادن تاریخ نقلی رخداد کربلا، این سوال جای پرسیدن دارد که چطور شد آن بشریت که خیلی هایشان پیامبر(ص) را دیده بودند و پند های قاصد رب درباره حسین بن علی(ع) را شنیده بودند، اما به روی حسین(ع) چاقو کشیدند. و چطور شد که بوسیله فردی فاسق، فاجر، شراب خوار و دروغگو به نشانی جانشین پیغمبر نگاه کردند. پاسخ به این چطورها مستلزم رجوع بوسیله کتاب عقلی و تحلیلی است که احتیاج بوسیله تفکر دارد.

وی با بیان اینکه کربلا، عاشورا، اربعین، معصوم حسین و مردمان بیت علیهم السلام، درس چگونه زندگی کردن و چگونه مردن را بوسیله ما یاد می دهند، افزود: با شنیدن حادثه کربلا باید یاد بگیریم که آینده مان را چگونه بسازیم . یکی از افتخارات شیعه هم این است که عقیده دارد تیمار آینده انفراد و هم آینده اجتماعی به دست خودمان رقم می خورد و محکوم به تقدیر غیرقابل تبدیل نیستیم.

اسماعیلی در مقدر شدن دیگر سخنانش با رمز بوسیله اینکه امسال به دلیل عالمگیر بیماری کرونا، خیل هموطنان هواخواه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از همکاری تو پیاده روی اربعین و برگزاری عادات عزاداری اربعین باز مانده اند، خاطرنشان کرد: هیچ رخداد ای در تاریخچه به پیمانه حادثه کربلا نتوانسته بر روی روح بشر نفوذ یواش و آتشی که خداوند از محبت امام حسین(ع) در دل مومنین گذاشته است هیچگاه گاه معقول و سرد نمی شود.

وی با اشاره به روایات برومند درباره زیارت معصوم حسین(ع)، پافشاری کرد: با سلام بر حضرت سیدالشهداء از دور هم، زیارت بر شما جستجوگر شده و آثارش حزن است. اجر های الهی، فضل اوست و کیلویی و حجمی هم تراشیدن. به تعبیر لله ما آیت الله حاج سید مجتبی تهرانی، باب بخشش واسعه الهی وسیع پر حرارت از آن است که آنهایی را که نمی توانند به هر دلیلی به زیارت امام حسین بروند، محروم نرم. حتما معصوم حسین و رب رحیمش، ما را که نتوانستیم در این شب ها در کربلا باشیم، محروم نمی کنند.
هشتمین ماراتن پروگرام نویسی تلفن همراه قلمرو دیروز، دوازدهم مهر، با درگاه ۲۰۰ همکاری کننده از نخبگان برنامه نویسی دانشگاه ها در مرکز نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری آغاز بوسیله حکم کرد. این رقابت تا روز دوشنبه، چهاردهم مهر، ادامه خواهد داشت و ۳ تیم از میان ۱۰ آویشن برتر، بوسیله عنوان برنده ی نهایی معرفی کردن می شوند.

کمال مطلوب اصلی از برگزاری هشتمین ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه کشور، شناسایی آویشن های پروگرام نویسی برجسته در کشور و خبر ایده های بکر و خلاقانه و ادخال تیم های مذکور به راسته امر عنوان شده است. فرصت لذت بازی کردن از فضای آموزشی و تجاری سازی و خلاقیت، آموزش رفتارهای صحیح مدنی اقتصادی داخل حوزه ی کسب وکارهای نو، کیف محلول سیلان بوسیله شیوه های گوناگون در فرایندی خلاقانه و پرورش ایده های خلاقانه در حوزه ی برنامه نویسی موبایل، از دیگر اهداف مهم رقابت برنامه نویسی تلفن همراه عنوان شده اند.

محمد فرجود، مدیرعامل راه اندازی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، نقش تلفن همراه را با تأکید بر امنیت از زیست بوم نوآوری کشور، به ویژه همکاری های نوآور و دانش بنیان، بااهمیت وصف کرد. این موضوع باتوجه به پروژه ی دهکده هوشمند که نیازمند ایده های کاربردی است، برای شهرداری تهران پررنگ تر جلوه می کند. مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری دراین باره گفت:در شهرداری تهران بوسیله دنبال ساختن فضایی هستیم که در آن مجموعه های درگیر توسعه ی فناوری یا دارای نوآوری هایی در حوزه های مختلف دهکده هوشمند، به قرار فعالیت کنند و بتوانند خدمات خود را با شعار ایجاد بخانه برگشتن نوآور و هوشمند نمایش کنند.



شهرداری تهران اخیرا به منظور تقویت اکوسیستم نوآوری شهری، باب انبازی را با پارک های فناوری و شتاب دهنده ها آغاز کرده است و عزم دارد تا غم گام با آن ها برنامه های دهکده هوشمند را پیش برد. فرجود می گوید: «می خواهیم مسائل مهم شهر را اعتراف کنیم و این مراکز برای حل آن ها راهکارهایی به ما عرضه کنند.»مقاله های مرتبط:زیرساخت های قصبه هوشمند باهمکاری اپراتورها و باهم اتحاد کردن های خصوصی توسعه می یابدمعاون رئیس جمهور: شهرداری باید شتاب دهنده کسب و کارها باشد

ازنظر مدیرعامل دایره فاوای شهرداری تهران، برنامه نویسی موبایل هم یکی از دستاوردهای عمده آینده است. فرجود در همین ماخذ ابراز امیدواری کرد که همکاری شهرداری تهران و زیست بوف نوآوری شهری درون ابعاد گوناگون ادامه بیاید و بوسیله تکثیر چونی زندگی شهروندان منجر شود. گفتنی است در گذشته نیز، این همدستی درون قالب های متفاوتی همچون راه اندازی مراکز فناوری و نوآوری روستا هوشمند درون مناطق مختلف پایتخت صورت داده است.بیشتر بخوانید:تپسی توان جدیدی خاص رانندگان ناشنوا نمایش کردمعاون وزیر ارتباطات: گوشی های صاایران در قالب گوشی کامل از چین خریداری شده اندآیا اینترنت شاد رایگان است؟وزیر ارتباطات: تولید صفر تا صد موبایل در درون سرزمین امکان پذیر نیستهدیه ۲۰ گیگابایتی معلمان از یقه خودشان تأمین می شود؟
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از اقتصادنیوز، قیمت دلار تو روز گذشته بوسیله کانال ۲۸ هزار تومانی وفا نکرد تا نشان دهد میدان ارز همچنان برده ابهامات متعددی است. برای بسیاری، لول دلار در خط مرزی ۳۰ هزاره تومان، یادآور حرکت متمایز بورس در خط مرزی ۲ میلیون واحد است. بورس تهران قاهر شد ۲ میلیون واحد را بشکند و مدتی بر قله خوش آب و هوا، نفس کشیدن نرم. ولی فشار فضا درون آن قله به کمی بود که بورس وارد یک فاز اصلاحی موکد شد و از ۱۹ مرداد، سهامداران دیگر اثر جزیی سبز روزهای پیش از آن را ندیدند. مهار دلار از کانال بورسی | سیاست احتمالی متاخر بانک مرکزی برای متعادل سازی بازار ارز

برخی این وضعیت را بخاطر راسته ارز نیز محتمل می دانند. اینکه نرخ بتواند پیاده شدن پشته ۳۰ هزار تومان برسد اما همچون مهربانی ۹۷ مخبر اصلاح سنگین شود و خریداران مهرماه را دچار ضرر سنگین کند. البته در قیاس این ۲ بازار، یک تفاوت حیات دارد، تو بورس سمت عرضه از سود سیراب بود و قیمت ها به شکل تصنعی به پرواز درآمده بودند، اینجا فدایی از قدرت پایین سمت عرضه سخن می گویند. البته ۲ نکته داخل این باره وجود دارد، نخست آنکه بهبود های بوجود آمده تو راسته نیما، موجب شده تا نرخ بوسیله سمت واقعی شدن حرکت یواش و تقاضا از نیما به بازار آزاد سرایت نکند. ضمن اینکه بلندی روبیدن نرخ داخل بازار حواله، موجب شده تا برخی واردکنندگان قید واردات را بزنند. این مسئله جهت می شود تا سطح تقاضا به ممارست کاهش یابد. روانی دیگر، افرادی هستند که با نرخ دلار صرافی اقدام به خرید در سطح ۲۲ تا ۲۴ هزار تومان کرده اند، احتمالا این افراد درون دلار ۳۰ هزار تومانی، بخشی از خریدهای خود را سبک کنند. مسئله بعدی، انتخابات آمریکا است، اگر بزرگواری جمهوری ترامپ برای یک دوروبر دیگر تمدید نشود، احتمالا بازار بهانه کافی برای آغاز ریزش را خواهد داشت. انتخابات آمریکا، می تواند اطلاع بنیادی باشد که بازار انتظارش را می کشد. غالب تحلیلگران تکنیکال بوسیله این حاصل رسیده اند که دلار سوخت کافی برای ماندگاری در بالای پشته ۳۰ هزار تومانی را ندارد. روند احتمالی میدان امروز ارز

درهم داخل معاملات پشت خطی دیشب، نتوانست به ۸ هزار تومان بازگردد. مغشوش در روزهای اخیر چندان نقش پیش نگر را برای راسته ارز ورزش نکرده است. تو مقابل، قیمت دلار تو بازار هرات و شرق کشور، همچین نقشی را بازی کرده است. آغاز زودهنگام بازار داخل این خال جغرافیایی همچنین خود دلیلی شده تا نرخ دلار هرات در گلچین سرنوشت میدان تهران نقش مهمی داشته باشد. دلار هرات امروز حرکت بوسیله سمت ۲۹ هزار تومان را آغاز کرده است، این یعنی فرمان به دلار تهران برای لول جدید. التهاب و دلهره در میدان ارز | دوبی و هرات در کاهش مقدار دلار ارامش دارند؟
ASGHاپلOOOON احتمالا رویداد عام معرفی iPhone 12 را سیزدهم اکتبر برگزار کند. این احتمال زمانی خوراک گرفت که ادی کیو (Eddy Cue) تو جلسه ای با یکی از سرویس دهندگان شبکه و موبایل در انگلیس همدستی کرد. گفته می شود مجمع ی ادی کیو با این اپراتور انگلیسی درباره ی ظرفیت های 5G گوشی آیفون ۱۲ بوده است.

پیش بینی شده است که داخل آینده ای نه چندان دور، اپل رویداد ویژه ای برای معرفی آیفون ۱۲ برگزار می کند؛ ولی هنوز رسما تاریخ دقیقی برای این رویداد جلوه گر حلق. بنابر گزارش منتشرشده در AppleInsider، منبعی آگاه مدعی شده است که رویداد مخصوص اپل سه شنبه ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر ۱۳۹۹) برگزار می شود و پیش نصیحت محصولات نیز از جمعه ۱۶ اکتبر (۲۵ نرمی) آغاز خواهد شد.

این معلومات را ویژگی به ابونمان گذاشته است که خود را سازمانی یکی از اپراتورهای ناحیه هلند معرفی کرده است. با اینکه هنوز سند محکمی دال پیاده شدن این تقاضا وجود ندارد، آی جای پا فرستنده ی پیام در بین محدوده ی آی اثر های شرکتی شبکه ی تحت کنترل یکی از اپراتورها بوده است.

درون بخش دیگری از اروپا نیز، یکی از اپراتورها در حال آماده سازی شرایط بخاطر گوشی های جدید اپل است. بنابر گزارش MacRumors، مارک آلرا، مدیرعامل بریتیش تلکام (British Telecom)، در میتینگ ای داخلی بخاطر کارمندان عالی رتبه در BT و EE، اعلام کرده است که اپل در چند روز آینده، گوشی آیفون 5G خویشتن را رونمایی خواهد کرد.



آلرا تو جلسه با کارمندانش گفت:فقط چند روز دیگر با شناساندن میوه متاخر اپل، آیفونی با پشتیبانی از سلاله پنجم شبکه ی ارتباطی، بور داریم. رونمایی این محصول رشد 5G را به شدت استواری خواهد کرد. افراد زیادی خویشتن را برای این روز مهم آماده کرده اند تا ما را به همکار منصب یک اپل در اروپا دگرگونی کنند.

در زمان سخنرانی آلرا، ادی کیو، وکیل رئیس ارشد پاره خدمات و بطی ء ابزار اینترنت اپل، در ویدئو کوتاهی ظاهر شد و به EE بوسیله نشانی نخستین اپراتور ارائه دهنده ی گوشی های هوشمند اقساطی بوسیله همراه خدمات چندگانه ی اپل بوسیله مصرف کنندگان تبریک گفت. مشخص زدودن که ادی کیو حرفی از 5G زده باشد؛ اما باتوجه به تأکید اپل بوسیله رازداری، متباعد است که او اشاره ای هرچند تلویحی، بوسیله این موضوع کند.مقاله های مرتبط:اپل روی گوشی هوشمندی با ورق نمایش ۵/۴ اینچی بوسیله صیت آیفون 12 مینی امر می کندآیفون 12 اتصال 5G نوک تیز تیز مبتنی بر mmWave را به کاربران نمایش می کند

پیش دماغ می شود گوشی های اپل محتوی مدل های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس و آیفون ۱۲ مینی باشند که احتمالا نمایشگر اولد ۵٫۴ اینچی و ۶٫۷ اینچی دارند. همچنین، آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۶٫۱ اینچی و آیفون ۱۲ پرو مکس همچنین با نمایشگر ۶٫۷ اینچی درون این رویداد معرفی شوند.

یاوه دیگری نیز منتشر شده اند که از بود دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی درون دوربین آیفون ۱۲ حکایت می کند؛ درحالی که مدل های Pro در دوربین پشتی به سه حسگر فراهم خواهند بود که یکی از ماژول های آن حسگر LiDAR و مقرری ی تشخیص عمق و عرضه ی قابلیت پیشرفته ی AR AR را خواهد.

داشت بنابر اطلاعاتی که تاکنون بوسیله مشت آمده است، تمامی میزان های آیفون ۱۲ از اولاد پنجم شبکه ی ارتباطی پشتیبانی می کنند؛ البته چگونگی عملکرد آن ها هنوز پیدا. نیست افزون براین، گفته می شود درحالی که تمام مدل ها احتمالا از امواج دارای تناوب تحت ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می کنند، شبهاتی وجود دارد که فقط مدل های پرچم دار آیفون ۱۲ از شبکه های «نوک تیز 5G موج میلی» (متری-Millimeter) wave پشتیبانی خواهند.کرد بیشتر:بخوانید سامسونگ همه سری های پرچمدارش را با نسخه طرفداران عرضه می کندمشخصات شیرهدار افزاری سری نوا 8 هواوی فاش شدسامسونگ داخل ویدیویی از معاون طرفداران برای طراحی گلکسی اس ۲۰ اف ای می گویدتصاویر رندرشده و مشخصات طولانی گوشی گوگل پیکسل 4a مدل 5G فاش شدتوییتر آزمایش پیام صوتی خصوصی را در دستور کار تلفن همراه خویشتن آغاز می