جورچین دکور

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

گوگل در پروژ ه ای جدید برای ارتقای تجربه ی کاربری، تغییراتی در کروم بوک ها اعمال می کند که کشش عمر استفاده از این دستگاه ها را افزایش می دهد. پروژه ی لاکروس مرورگر کروم را از سیستم عامل کروم مجزا می کند؛ پس درصورتی که به روزرسانی سیستم عامل به اتمام رسیده باشد، مرورگر کروم می تواند بوسیله روزرسانی های متاخر را ستاندن کند.مقاله های مرتبط:گوگل جزئیات اجرای اپلیکیشن های ویندوز روی کروم بوک را تشریح کردگوگل کروم بوک های تولیدشده از سال ۲۰۲۰ را تا ۸ سال پشتیبانی می یواش

مرورگر کروم روی سیستم عامل های کروم بوک هم زمان با قبض به روزرسانی سیستم عامل به روز می شوند و درصورت انقضای به روزرسانی خودکار دستگاه (AUE)، این مرورگر به روزرسانی های جدید را ستاندن نمی درنگ.

مرورگرهای منقضی شده دربرابر حملات هکری آسیب پذیر هستند؛ پس لاکروس می تواند با مجزاکردن به روزرسانی سیستم عامل کروم از مرورگرش، تجربه ی کاربری را ارتقا بخشد. ناگفته نماند شهرت پروژه از نام لینوکس و سیستم عامل کروم (Linux And ChRome OS) گرفته شده است.

با دورکاری کارمندان و آموزش مجازی، استعمال از کروم بوک افزایش یافته و اعمال تغییرات متاخر درون این دستگاه ها می تواند خبر خوشحال کننده ای باشد و کاربران می توانند عاری نگرانی از آسیب پذیری مرورگر از وسیله استفاده کنند.

سال تحصیلی متاخر در آمریکا به صورت مجازی برگزار می شود و هر بینش آموز بوسیله وسیله هوشمند برای همدستی در کلاس های مجازی حاجت دارد؛ اما پایگاه کروم بوک ها بخاطر پاسخ به مقدار تقاضای بازار اندک است. زمان اجرای پروژه ی لاکروس علنی نیست؛ اما به نظر می رسد گوگل تا جبران کاهش موجودی کروم بوک ها آن را نمایش نکند.بیشتر بخوانید:همکاری کلادفلر و Internet Archive بخاطر ضبط گشاد صفحات وببسته شاداب افزاری Series One گوگل معرفی شداپراتور اینترنتی Google Fiber سرویس دو گیگابیت برثانیه با هزینه ماهانه ۱۰۰ دلار ارائه می کندویژگی حذف خودکار فایل های trash به گوگل درایو اضافه می شودپشتیبانی از سرویس های Firefox Send و Firefox Notes متوقف می شود
به گزارش همشهری آنلاین، مهران رجبی، بازیگر پُرکار سینما و تلویزیون کشورمان به برهان ابتلا به کرونا در درمانگاه امام حسین زنجان رنجور است. امروز خبری منتشر شد با این عنوان که اسلوب جسمانی رجبی وخیم است که ساعتی پیش او در  گفت و گو با صدا و اهنگ آن را تکذیب کرد. جزئیات حرف های مهران رجبی را در این ویدئو ببینید.
به گزارش همشهری آنلاین، حرف اختتام را باید اول زد. طالع باید سازوکار واردات کالاهای اساسی را تغییر دهد و داخل ازای آزادسازی واردات این کالاها با ارز نیمایی خواه آزاد، تمهیدی برای کنترل ارج استفاده کننده و گشایش قدرت بیع مردم بیندیشد؛ چراکه براساس آمارهای رسمی، واردات کالاهای بنیادی بوسیله واسطه سختگیری در تخصیص ارز دولتی و سخت گیری بازرسی ها با مشکل مواجه شده و به کاهش زیبنده توجه ورودی این نهاده ها بوسیله کشور پایین تر زده است. این مسئله تا حدی جدی است که به عقیده متولیان مملکت کشاورزی و صنایع غذایی می تواند تو ماه های آتی به تهدیدی قطعی داخل صنعتی تولید غذای کشور تبدیل شود.

به گزارش همشهری، آمارهای مربوط به واردات کالاهای رادیکال و نهاده های دامی و غذایی مدال می دهد از ابتدای سال سیال تا ۲۰شهریور، معیار واردات کنجاله سویا ۶۰درصد، روغن مبتدی ۵۶درصد، بذر های روغنی ۳۵درصد و جو ۲۳درصد کاهش یافته و بوسیله میانجی ناتوانی تولید داخل در جایگزینی این محصولات، عملا دسترسی صنایع استفاده کننده این اقلام را محدود کرده است. اتفاقی که مستقیما به لباس گیری بازار سیاه و پریدن بها منجر شده و تولیدکنندگان را مجبور به کاهش مقیاس تولید کرده است.

نقش واردات در تولید

آمارها مدال می دهد داخل ایران به طور میانگین سالانه حدود ۲۰میلیون تن غلات شامل ۱۴میلیون تن گندم و ۶ تا ۷میلیون تن سایر غلات تولید می شود درحالی که نیاز ناحیه به این محصولات حدود ۳۲ تا ۳۳میلیون جثه تو سال است و مابه التفاوت تولید داخلی و احتیاج سالانه باید از نگرش واردات تأمین شود. البته این پیمانه در شرایط عالی صرفه جویی و بسیاری از سال های گذشته، مقابل روال مشخص انجام شده و تقریبا دشوار مشخصی وجود نداشته است؛ اما در شرایط فعلی به واسطه مسائلی که عمدتا درون حوزه تخصیص ارز بود دارد، این روال مشخص با مشکلاتی شدید مواجه شده است.

کاوه زرگران، فعال صنایع غذایی و رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران، به همشهری می گوید: آمار واردات کالا بوسیله کشور در بازه زمانی شروع فروردین۹۹ تا ۲۰شهریور و مقایسه با سال۹۸ نشان می دهد واردات کالاهای اساسی بوسیله جز ذرت که با افزایش ۲۱درصدی روبه رو بوده، عمدتا کاهش قابل توجهی را تجربه کرده و پیش بینی می شود درصورت بی توجهی به این وضعیت، داخل ماه های آینده مشکلات متعددی درخصوص تأمین کالاهای مرتبط با این نهاده ها ازجمله مرغ صورت دهد. به گفته او، کاستی و گرانی نهاده مورد حاجت تولیدکنندگان محصولات غذایی، عملا برنامه ریزی آنها برای تولید در آینده را زیر تأثیر استراحت می دهد؛ چراکه با شرایط موجود، صرفه اقتصادی فعالیت آنها از بین رفته است. سرعتگیرهای واردات کالاهای اساسی

تنگناهای ایجاد شده بخاطر واردات کالاهای اساسی، هرچند به کمبود و گرانی این محصولات منجر شده اما به میانجی اینکه ارز خاص یافته به خرید آنها با قیمت ترجیحی و برمبنای دلار ۴۲۰۰تومانی تأمین شده، ارج بازپسین محصولات مرتبط با این نهاده ها نیز باید براساس قیمت های اعلامی از سوی ستاد تنظیم بازار تعیین شود. نکته اینجاست که دولت باید در تخصیص ارز ترجیحی وسواس داشته باشد و نهادهای نظارتی همچنین باید به دقت کنار فرایند تخصیص ارز، واردات، ترخیص و توزیع این کالاها نظارت داشته باشند؛ اما این اقدامات - که البته ضروری و پذیرفتنی است- عملا به سرعتگیرهایی بخاطر فرایند تأمین کالاهای مهم تحول شده است.

از سوی دیگر به نظر می رسد این سختگیری ها فقط در مرحله واردات کالاهای اساسی به کشور قاهر بوده و سامانه های نظارتی و اقدامات انجام شده برای توزیع و کنترل مقدار این کالاها در بازار کاربرد نتوانسته است به انعام انجام بطی ء درنتیجه تولیدکنندگان نهایی این نهادها باوجود تخصیص یارانه ارزی نصیب و قسمت نمی توانند مواداولیه و نهاده های موردنیاز خود را تأمین کنند. برای گذر از وضعیت موجود، ۲راه وجود دارد؛ وضع اول حذف دست اندازهای واردات با ارز ترجیحی است که البته ثمره آن چیزی سوا توزیع فراخ رانت و هدر دادن ذخایر ارزی مملکت محو و سیاق دوم حذف ارز ترجیحی و تسهیل واردات این نهاده ها با ارز نیمایی و آزاد است که البته معنای آن نمو ارج تمام شده محصولاتی است که با استفاده از این نهاده ها تولید خواهد شد. شرایط مرغداری ها فعالانه است

شاداب شدن شرایط تولیدکنندگان مرغ از همان یکروز که اطلاع معدوم سازی جوجه های یک روزه در فضای مجازی و رسانه ها پیچید، کاملا مشخص بود. یکباره جهش قیمت نهاده های دامی باعث شد کمی از واحدهای مرغداری از جوجه ریزی منصرف شوند و کارخانه های جوجه کشی که غافلگیر شده بودند دست به امر پاک کردن اشتباه خود شدند؛ آن غصه با معدوم سازی جوجه هایی که فقط توانستند یک روز داخل اقتصاد ایران دوام بیاورند. البته این سرانجام تصادف نبود و گرچه با کاهش فعالیت کارخانه های جوجه کشی، دیگر جوجه ای زنده بوسیله مزار نشد اما بی رغبتی مزارع مرغداری بخاطر تولید مرغ به اتفاقی معمولی در این صنعتی دگرگونی شد. عظیم حجت، اندام هیأت مدیره هم گذاری مرغداران گوشتی ناحیه می گوید: مشکلات مرغداران درخصوص تأمین نهاده ‎ها روزبه روز تو حال گسترش است و باتوجه به کمبود نهاده دامی، مرغدار رغبتی به جوجه ریزی ندارد که همین حکم منجر به متضرر شدن واحدهای مرغ پاپا همچنین شده است. حجت با اشاره به اینکه اکسید خطر صنعتی طیور ملک به صدا درآمده می افزاید: درون شرایطی که قیمت جوجه یک بسرعت از تخم مرغ معمولی کم قیمت تر است، واحدهای مرغ والده دچار خسران می شوند و با توجه به اینکه بازگشت تولیدکنندگان جوجه بوسیله شرایط عادی، به ۱۸ ماه زمان نیاز دارد، صنعت طیور سرزمین با خطری بزرگ مواجه شده است.

همچنین ناصر نبی پور، مهتر هیأت مدیره هم گذاری مرغ تخم گذار، دلیل گرانی دانه مرغ را افت تولید و دلیل کمبود تولید را کاستی و گرانی نهاده ها نشانی می بطی ء و می گوید: درصورت ادامه این روند در ماه های آینده، مکرر با افزودن مقدار ها مواجه خواهیم حیات.

او حتی از کاهش جیره غذایی مرغ های تخم گذار به تفکر گرانی و کاهش سایز بذر مرغ ها خبر می دهد و می افزاید: ۸۵درصد جیره غذایی مرغ بذر گذار ذرت و سویاست و وقتی جیره کاهش می یابد خواه تبدیل می یواش مرغ برز نمی گذارد و وقتی پروتئین جیره غذایی کاهش می یابد، سایز تخم مرغ ریز می شود.

زرگران نیز درون گفت وگو با همشهری، وضعیت واحد مرغداری کشور را حاد توصیف می کند و می گوید: کنجاله سویا یکی از اصلی ترین نهاده های مورد مصرف بخاطر تأمین پروتئین موردنیاز در قوت مرغداری هاست که واردات آن از ابتدای سال تاکنون با کاهش ۶۰درصدی مواجه شده است.

او می افزاید: اشکال دیگر تداوم شرایط موجود این است که مرغداری های گوشتی باتوجه به وضعیت و نفقه ها اقدام به جوجه ریزی جدیدی نمی کنند درنتیجه تقاضای جوجه یک روزه کم شده و واحدهای مرغ مام و جوجه کشی ها هم به بنیاد مسدود گویا اند.

رئیس کمیسیون کشت اتاق ایران می گوید: وقتی جریان ورودی کالا دچار تباره می شود، طبیعی است که معیار تولید محصولات مرتبط همچنین تغییر کند؛ اما روی دیگر مبلغ این است که کاهش واردات و افت نهاده ها و کالاهای رادیکال باعث شده کل موجودی نهاده ها درون بازار به نحوی کاهش نمودار یواش که حتی با معمولی شدن شرایط واردات همچنین باید چند ماهی زمان بگذرد تا شرایط بازار عادی شود. از خیر دلار ۴۲۰۰ بگذرید

کاوه زرگران، رئیس مجلس تجارت داخلی اتاق ایران، تو گفت وگو با همشهری بوسیله وضعیت فعلی واردات کالاهای اساسی می پردازد و می گوید: تو گذشته، بازرگانان قبل از ادخال رخت به سرزمین اذن انتقال ارز داشتند و با توالی این روند، زنجیره ورود این کالاها به ملک قطع نمی شد اما داخل وضعیت فعلی، با وجود اینکه واردکنندگان با مشکلات تحریم و محدودیت های ستمگرانه مواجه هستند، به میانجی اینکه انحصار ارز ترجیحی نظارت های خاص ای می طلبد و بانک مرکزی نیز بوسیله شواهد مستدلی برای تخصیص ارز نیاز دارد، اجازه انتقال ارز پیش از واردات کالای اساسی به کشور داده نمی شود و همین روند فرمان را برای واردکنندگان شیرهدار زیرفون کرده است.

او بهترین راهکار برای معمولی سازی وضعیت را حذف ارز ۴۲۰۰تومانی برای واردات کالاهای عمده عنوان می کند و می گوید: محدودسازی تخصیص دلار ۴۲۰۰تومانی به واردات نتایج خوبی برای اقتصاد داشته است و در تک واردات کالاهای اساسی همچنین این سیاست می تواند پیامدهای مثبتی به همراه داشته باشد، به خصوص که بانک مرکزی نیز درون تأمین ارز ترجیحی با مشکلات و محدودیت هایی مواجه است.

زرگران همچنین افزودن واردات کالاهای اساسی و نهاده ها از طریق تهاتر را از راهکارهای مؤثر می داند و می افزاید: کشورهایی هستند که حاضرند در ازای واردات فدایی اقلام کالایی مانند کود، کالاهای اساسی به ایران صادر کنند ولی در این مرزوبوم نیز باید بانک مرکزی پیوند کند؛ چراکه کالاهای بنیانی در دسته یک راحتی دارند و سایر کالاهایی که می نبوغ با کشورهای دیگر تهاتر کرد در گروه۲ قرار می گیرد و به میانجی اختلاف نرخ ارز این ۲گروه، عمل هم بر نیازمند اقداماتی درون بانک مرکزی یا تصویب مواد قانونی جدید است. صنایع روغن مقصد بعدی بحران

آن گونه که از آمارهای گمرک ایران برمی آید، داخل شرایط عادی حدود ۸۵درصد از مجموع ارزش واردات ایران به واردات کالاهای اساسی، واسطه ای و سرمایه ای اختصاص دارد و بوسیله همین برهان تداوم تولید درون فدایی از مرزوبوم های قلمرو همچنین منوط به تداوم واردات این کالاهاست.

براساس آمارهای موجود، داخل نیمه نخست امسال واردات روغن خام ۵۶درصد و واردات دانه های روغنی ۳۵درصد کاهش داشته و بوسیله واسطه اینکه جایگزین این محصولات در تو قلمرو بود ندارد، ناگزیر، صنایع روغن کشور نیز در حال چسبیدگی به همان شرایطی هستند که فعلا صنعتی مرغداری را مبتلا کرده است.
جزئی از جمله سوم سال ۲۰۲۰ رو به اتمام است و ظاهرا امسال را باید سال AMD در بازار کامپیوترهای شخصی رومیزی دانست. خصوصا آن بخش از میدان که مربوط به کاربران تعلق مند به مونتاژ انحصاری کیس کامپیوتر می شود، هنوز عرشه سلطه ی پردازنده های مستشار فراغت دارد. ابتیاع آویشن قزل در گروه ی کاربران مونتاژکننده ی کامپیوتر شخصی (DIY) تو اغلب آمارها و گزارش ها، پردازنده های خانواده ی اینتل Core را شکست می دهد. جدیدترین گزارش، از یکی از خرده فروشی های اساسی آلمانی منتشر شد است که عزب بازار مونتاژ شخصی را نشان می دهد.

مشارکت آلمانی مایندفکتوری، یکی از مبصر ترین نام ها داخل جامعه ی سخت افزاری محسوب می شود. این تکه فروشی، آمارهای دوره ای از بازار را بسته بوسیله آمار فروش خود منتشر می درنگ که اطلاعات جالب توجهی از فضای رقابت سخت افزاری دراختیار کارشناسان می گذارد. گزارش اخیر هم مانند همیشه توسط کاربری بوسیله نام Ingebor درون ردیت و در انجمن AMD منتشر شده است.پردازنده های AMD زیاد از ۸۰ درصد از تسهیم معامله مایندفکتوری را به خود ویژه داده اند

گزارش های جدید، مربوط بوسیله ماه آگوست (ماه گذشته) سال ۲۰۲۰ هستند. با نگاهی به نمودارها و جداول وارد می شویم که باز بی آرامی پردازنده های AMD Ryzen برتری غیر قابل انکاری نسبت به پردازنده های Intel Core داشته اند. پردازنده های رایزن، متشکل از محصولات سلسله دوم و سوم، حدود ۸۴ درصد از سودا تکه فروشی آلمانی را به خود اختصاص داده اند. مایندفکتوری در دوره ی مذکور حدود ۲۰ هزاره پردازندهبه سودا رساند که عزب ۱۶ درصد از آن ها پردازنده های اولاد ۹ و ۱۰ اینتل بودند (تقرییا کمتر از پنج هزار پردازنده). طبق آمارهای منتشرشده، پردازنده ی AMD Ryzen 5 3600 بیشترین فروش را ثبت کرد و درون رتبه ی اتیه بی قراری Ryzen 7 3700X صبر دارد.

مجموع فروش دو پردازنده ی پرفروش AMD از کل فروش پردازنده های اینتل بیشتر بوده است. به علاوه، اگر آمار فروش پردازنده های حرفه ای تر تیم قزل مانند Ryzen 7 3800X و Ryzen 9 3900X و Ryzen 9 3950X را با هم جمع کنیم، از بی مو فروش دو سراب پردازنده های اینتل بیشتر می شود. با نگاه بوسیله بخش دیگری از آمار متوجه می شویم که شوق زیادی برای معامله پردازنده های Ryzen 3000XT وجود ندارد. این محصولات، چند ماه پیش به میدان معرفی شدند. شاید قیمت بیشتر و عملکرد نه چندان بهتر نسبت بوسیله پردازنده های معمولی و X، باعث معامله پایین این محصولات جدید شده باشد.

در بخش درآمد از آمارهای فروش مایندفکتور، طبیعتا باز حزن AMD مانند حصه فروش نقش بیشتری دارد. پردازنده های آویشن قرمز حدود ۸۱ درصد از درآمد خرده فروشی آلمانی را تأمین کرده اند که حدودا مقابل با پنج میلیون یورو می شود. درمقابل، پردازنده های اینتل با ۱۹ درصد سهم، تنها یک میلیون یورو درآمد برای مایندفکتوری داشته اند. داخل آمار درآمدی، پردازنده AMD Ryzen 3900X درکنار پردازنده های Ryzen 5 3600 و Ryzen 7 3700X تو رتبه های بالا قرار می گیرد. دلیل حقیقی والاتر بودن درآمد از این پردازنده ی ۱۲ هسته ای را می توان مقدار بالاتر نسبت به پردازنده های ۶ و هشت هسته ای دیگر AMD دانست.

مقاله های مرتبط:مایندفکتوری: آمار ویرانی فداکار از کارت های گرافیکی AMD از انویدیا بیشتر استAMD بخاطر اولیه وهله در یک دهه ی اخیر، 30 درصد از سهم راسته پردازنده را ازآنِ خود کرد

در آمار تسهیم بازار CPU، پردازنده های AMD Matisse سهمی ۸۲ درصدی از معامله را به خویشتن ویژه می دهند و آمارهای دیگر مربوط به APUهای سلسله دوم و سوم مستشار می شود. پردازنده های Ryzen Threadripper زمان حال یک درصد از بیع CPU را به خود اختصاص می دهند. سهم اینتل از راسته CPU هم بین پردازنده های نسل نهم و دهم شاخه می شود. در سمت اینتل، پردازنده های Coffee Lake Refresh نسبت بوسیله پردازنده های متاخر خانواده ی Comet Lake فروش بیشتری دارند. چنین آماری بوسیله ظن زیاد به فکر کردن ارزش والاتر و فردی توزیع پردازنده های حرفه ای قبیله دهم اینتل رخ داده است. خانواده ی محصولات تیم آبی تو دسته ی HEDT همچنین تنها یک درصد از ابتیاع CPU را به خود اختصاص می دهند.

تو ماه های اخیر، تماشایی کاهش مقدار قابل توجه پردازنده های تبار نهمی اینتل بوده ایم. کارشناسان، همین رخداد را به عنوان یکی از دلایل رادیکال افزایش فروش پردازنده های خاندان نهمی مطرح می کنند. پردازنده های AMD حزن کاهش بها را امتحان کرده اند، ولی به هرحال اخیرا روانی کاهش قیمت آن ها کندتر شده است. در ماه های آتی که تیم قرمز، پردازنده های متاخر مبتنی به خشکی امدن معماری Zen 3 را به بازار معرفی کند، قطعا تماشایی کاهش قیمت شدیدتری پردازنده های قدیمی خواهیم بود.بیشتر بخوانید:کارت های گرافیک AMD Big Navi به پیشگاه USB-C مجهز می شوند؟هسته جدید آرم Cortex-R82 با مرام گیری حافظه های SSD پیشرفته و پردازش در حافظه معرفی شدکارمندان مایکروسافت درون سال ۲۰۲۰ چقدر حقوق گرفتند؟محققان جهیز خنک کننده آبی داخل تراش ای معرفی کردندحضور ال جی ولوت 5G تو گیک بنچ، قدرت پردازشی دایمنسیتی 1000C را فاحش کرد
برند جنسیس به عنوان زیرمجموعه لوکس از گروه خودروسازی کیاهیوندای در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد. عملکرد جنسیس قرین لکسوس برای تویوتا است؛ درحالی که پلتفرم اصلی از شرکت والده را با برگ رفاهی بیشتر و طراحی متفاوت و کیفیت پیدایش بهتر ارائه می دهد. این ترفند تجاری ارزش برندها و جایگاه آن ها درون بازار را گشایش می دهد تا مشتریان بیشتر با بودجه های مختلف جذب شوند.

سلاله اول جنسیس G70 با مدل سازی پیتر شرایر در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد. این میوه ازنظر فنی، تجنیس زیادی با کیا استینگر داشت و درود منتقدان را برانگیخت. جنسیس G70 برای تولید در سال ۲۰۲۲ تغییر چهره ی کلی خواهد قسط که درون حد دگرگونی نسل است؛ اما بنابر شواهد موجود، فیس لیفت (Face lift) خواهد بود.

پس از معرفی G80 مدل ۲۰۲۱ تو فروردین امسال، پیش دماغ جزئیات ظاهری G70 مشکل نبود. این خودروها از دو خط موازی و ساخته برای سو پا بر جا استفاده می کنند که اصطلاحا فانوس های چهارگانه (Quad Lamps) نامیده می شوند. جلوپنجره با طرح پنج ضلعی و پوشش مشبک تویی غم حجم دهی دارد تا حالتی شبیه به دماغه ایجاد کند. علاوه کنار سپرها که نمایی حجیم و مدرن دارند، حفره هایی نیز در تعاقب چرخ و پایین گِل گیرها اضافه شده اند که داخل مدل قبلی G70 وجود نداشت. این تغییرات و ابتکارات ضمن بهبود ظاهری خودرو، بر کاهش مصرف سوخت و بهبود آیرودینامیک تأثیرگذار خواهد بود.



درون قفا خودرو علاوه کنار چراغ های خطی متشابه فروغ جلو، حجم دهی جدید برای کاپوت پشت وجود دارد که نوعی بالچه با ساختار یکنواخت فراهم می کند. جایگاه اگزوزهای دوگانه تو طرفین بدنه هم به لطف بازطراحی بیش مناسب سپر عقب، گشایش یافته است. مقیاس جدید جنسیس G70 از چرخ های جدید با طرح های سفارشی برخوردار و فاقد آنتن کوسه ای یا هر تجهیز یدکی روی سقف پانورامیک خواهد بود.

تنها تصویر منتشرشده از فضای داخلی جنسیس G70 استاندارد ۲۰۲۲، تفاوت چندانی با نسخه ی فعلی ندارد. البته با نگاهی دقیق تر، می توان بوسیله تغییر طراحی دسته کنگره و گمارش نمایشگر لمسی مدرن با حاشیه اندک جای پا سرما. این خودرو احتمالا با پنل پشت فقره کامل دیجیتال برای مدل مدل یا سفارشی عرضه خواهد شد که در مدل اولیه از G70 وجود نداشت. فناوری های در کابین شامل به روزرسانی اینترنتی نرم افزارها، رابط های کاربری بین سیستم مشغولیت و گوشی هوشمند، شارژ بی سیم و ناوبری ماهواره ای همچنین بهبود نمایان خواهند کرد.



هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی جنسیس G70 نمونه ۲۰۲۲ منتشر نشده است؛ اما به حدس فراوان، نسخه ی مجهز به جعبه کنگره ی دستی از خط تولید حذف خواهد شد. امروزه، مدل ۲۰۲۰ با قیمت تقریبا وسوسه انگیز ۳۶ هزاره دلار فروخته می شود. این خودرو مهیا بوسیله پیشرانه ی دولیتر توربوشارژ با قدرت ۲۵۵ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر، ۷ ثانیه پس ازآن از شروع حرکت بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و همراه جعبه دنده ی ۸ سرعته ی خودکار، میانگین مصرف بنزین ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را فراهم می بطی ء.بیشتر بخوانید:ابتدایی تصاویر واقعی از سوپراسپرت مازراتی MC20 منتشر شدپیش ارائه دودمان جدید هیوندای توسان منتشر شدخانه متحرک iSmove شناساندن شدخودروهای هزار اسب بخار آئودی MTM معرفی شدندتویوتا GR یاریس ۲۰۲۱ معرفی شد
مراسم افتتاح مرکز داده پاپا شبکه ملی اطلاعات، ظهر امروز، یکشنبه ۱۶شهریور، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سخن سنج شورای عالی فضای مجازی و رئیس کمیسیون صنایع برگزار شد. دیتاسنتر مادر شبکه ملی معلومات که «شهید حاج قاسم سلیمانی» نام گرفته است، دارای هزاره رک و ۱۳/۶۰۰ مرکز پردازش در پردیس ارتباطی بومهن گشادن شد. کمال مطلوب باز کردن این مرکز، پشتیبانی از فداکار خدمات کاربردی درون بستر شبکه ملی اطلاعات مانند پیام رسان ها و موتورهای جستجوگر بومی و تولیدکنندگان محتوا اعلام شده است.

ابوالحسن فیروزآبادی، نویسنده شورای ممتاز فضای رمزی درابتدای تشریفات اقرار کرد که ایران ازلحاظ اقتصادی در موقعیتی زدودن تا خدمات پایه شبکه ملی مفروضات را از ابتدا بسازد، بلکه عزیمت دارد این خدمات را اهل سازی نرم. فیروزآبادی از «گوگل ملی» به نشانی مثال یاد می کند و می گوید مدل اقتصادی مناسبی برای شروع کار پیام رسان، سواری تفحص و ایمیل حیات ندارد؛ به همین جهت، طرز اندازی مرکز داده می تواند زیرساخت واقعی برای ارائه ی خدمات پایه شبکه را فراهم کند.فیروزآبادی: سه پیام رسان داخلی تا رسیدن به ۵میلیون کاربر حمایت مالی می شوندما می خواهیم پلتفرم های اهل داشته باشیم که به مثل آن ها دسترسی نداریم تا نقاطی که روی ما بسته شده و حدود ۷۰ درخت سرو می شود را پر کنیم و به کاربران خدمات ارائه دهیم.

فیروزآبادی نیز گفت ما به تعاقب نجات ایران در فضای مجازی هستیم تا بتوانیم امنیت را داخل شبکه های اجتماعی خودمان حفظ کنیم. بوسیله گفته ی فیروزآبادی، مردم ما دست کمینه نیاز به پلتفرمی دارند که خدمات عمومی و کاربردی خود را رفع کنند؛ کشورهای زیادی بوسیله این پلتفرم اهل دسترسی دارند و ایران بی آرامی امیدوار است تا داخل بخش پیام رسانی بتواند چنین پلتفرم کاربردی را گونه اندازی کند. 

فیروزآبادی اضافه کرد که مرکز ملی فضای مجازی موظف است از سه پیام رسان حمایت کند تا زمانی که به ظرفیت ۵میلیون کاربر برسند اما پس از آن، همدستی ها باید با دگرگونی استاندارد تصرف و کار به رشد خود ادامه دهد. دبیر شورای عالی فضای رمزی امتداد داد که اینک بی آرامی مقدر شدن خصوصی فداکار پلتفرم های تویی را راه اندازی کرده که بیش پرکاربرد و موفق هستند و گاهی تا ۲۵میلیون کاربر فعال نیز دارند؛ این درحالی است که حمایتی از آن ها صورت نگرفت و خود عامل رشد پلتفرم گیرایی بودند.

بوسیله گفته ی دبیر شورای فضای مجازی، دیتاسنتر متاخر شبکه ملی مفروضات نباید مرکز هاستینگ با تکنولوژی متوسط باشد؛ بلکه باید پیشران تکنولوژی، اپلیکیشن ها و پلتفرم های موردنیاز قلمرو باشد.

درادامه ی تشریفات افتتاح، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات خلال سخنانی، از سکه اختصاص داده شده بخاطر توسعه ی مرکز داده والده شبکه ملی اطلاعات دفاع کرد.



به گفته ی وزیر ارتباطات، هزینه ی هسته ی شبکه ملی اطلاعات با ۲۰هزار گیگابیت برثانیه بالغ پهلو ۲۰هزار میلیارد تومان، هزاره میلیارد تومان بخاطر جلوگیری از حمله های سایبری، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای شبکه دسترسی بخش خصوصی بوده و روش اندازی ۲۳ هزار کیلومتر فیبر نوری و چهار مرکز ملی تبادل اطلاعات برای ایجاد شبکه ای ارتباطی پایدار نیز دربردارنده ی مبالغ زیادی بوده است. جهرمی می گوید مملکت ی فناوری ارتباطات در سال های اخیر با تحریم های شدیدی مواجه شده و به همین جهت، در حروف خلاصی قرار خمود است.

به گفته ی وزیر ارتباطات، بسیاری از شرکت های ارتباطاتی، خدمات به ایران را قطع کرده و شرکت های ایرانی را تحریم کردند؛ درمقابل تنخواه گذاری هایی که صرف استقلال تو امور ارتباطی و فناوری اطلاعات ملک شده، ۴۰۰ میلیارد تومان رقم زیادی زدودن و این سرمایه گذاری ضامن نمو اقتصادی جوانان این کشور خواهد وجود.وزیر ارتباطات: هرکس شبکه ملی اطلاعات را اینترنت ملی بنامد، خائن است

وزیر ارتباطات می گوید طالع ناگزیر از امنیت پلتفرم های داخلی است، چرا که شرایط اقتصادی برای ترقی ی آن ها به صرفه و مطمئن نیست. آذری جهرمی بنا به همین گفته ها اعتراف می کند که هرکس شبکه ملی اطلاعات را اینترنت ملی بداند، خائن است.کسانی که زبان ی مجعول اینترنت ملی را به جای شبکه ملی معلومات به کار می برند، به ملک خیانت می کنند. شبکه ملی اطلاعات والده شبکه های قلمرو است که اینترنت یکی از سرویس های آن است.

جهرمی گفت استراحت نیست با ارائه ی خدمات پایه روی شبکه ملی اطلاعات، اینترنت ملی شود و یک سرویس بین المللی که تنخواه گذاری چندصد میلیاردی روی آن شده، در کشورمان پیاده سازی شود. به گفته ی جهرمی ما باید با سرو های پایه، حاجت حداقلی مردم را تأمین کنیم.

وزیر ارتباطات همچنین اذعان کرد که نگرانی بابت قطع اینترنت و محدویت شبکه های مجازی وجود ندارد، چرا که خواسته ی متخاصم همین است تا ما در صحنه ی جهانی آستان نداشته باشیم؛ بنابراین عقلانیت فقره می کند که خودمان را در این عرصه کمرنگ نکنیم.

جهرمی اعلام کرد که بنا به ارزیابی های وزارت ارتباطات، ۳۵ درصد از پروژه های مربوط به شبکه ملی معلومات پیش رفته است و تا اختتام سال تمامی پروژه های ستایش شده برای این وزات ساختمانی تکمیل می شود؛ حال آنکه مرکز ملی فضای مجازی اعتقاد دارد ۲۵ درصد از شبکه ملی اطلاعات تکمیل شده است.

آذری جهرمی درادامه ی گفتگو های خود درباره ی زنهار از پیام رسان های تبعه گفت، این پیام رسان ها تنها نیازمند سرور، صریح و پهنای باند نیستند و از سایر دستگاه های اجرایی درخواست داریم تا مقابل آیین نامه ی شورای عالی فضای مجازی، وظایف خویشتن داخل حیطه ی حمایت های حقوقی و قضایی را ایفا دهند تا فعالیت پیام رسان ها به متد بهتری پیش برود. جهرمی در همین زمینه گفت: «پیام رسان ها حاجت به خدمات غصه دارند و باید بتوانند خدمات دولت الکترونیکی و پرداختی را ارائه دهند.»جهرمی: نیروهای مسلح در ساخت پیام رسان مردمان همکاری می کنند

وزیر ارتباطات اعلام کرد که سه ایمیل ملی با نام های چاپار، ایران خواهش و رشد و سه گانه پیام رسان بومی اکنون داخل مرکز داده جدید شبکه ملی اطلاعات مستقر شده و میزبانی می شوند اما درصورت اجرا نشدن وظایف دیگر دستگاه ها، نمی نبوغ گرایش خدمات دهی رضایت پاره را از آن ها داشت. جهرمی با بیان اینکه دیگر دستاویز ی سخت افزاری برای ارائه ی خدمات وجود ندارد، اعلام کرد که اکنون باید روی موضوعات نرم افزاری فقره کرد. وی همچنین اطلاع داد که مرکز امنیت یکپارچه شبکه ملی اطلاعات تا دو هفته ی دیگر پیاده سازی می شود.

به گفته ی وزیر ارتباطات مرکز داده والده شبکه ملی اطلاعات، حجم پذیرش خدمات پایه ی آموزشی را دارد و بخش آموزشی عاری کمک گرفتن از خدمات ابری قادر به خدمت رسانی کم ارزش نخواهد بود.

بوسیله گفته ی وزیر ارتباطات، فدایی دستگاه ها و مرکز ملی فضای مجازی بخاطر نمو درخت سرو های پایه ای شبکه ملی اطلاعات، با وزارت ارتباطات همدستی می کنند. در همین راستا، ستاد نیروهای مسلح توسعه ی زیرساخت های موتور جست وجوگر بومی و پیام رسان ها را برعهده گرفته است. جهرمی گفت وزارت ارتباطات از کامل ظرفیت های مدخل های متنوع کمک می گیرد تا خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات تا در پایان بخت دوازدهم ترقی یابد و ایران درزمینه ی خدمات حیاتی روی پای خود بایستد.

وزیر ارتباطات با تأیید سخنان دبیر شورای فضای مجازی گفت، با پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات، حمله های متعدد روی گیت وی نمی تواند عملکرد شبکه را به خطر بیندازد و بدین ترتیب، رشد اقتصاد دیجیتال ملک تضمین می شود. وی تکثیر کرد خدمات پایه ای که روی شبکه ملی داده ها ارائه می شود، متعهد بازدارندگی در حملات متخاصم است.بیشتر بخوانید:استفاده از مسرور بخاطر مشترکان ایرانسل رایگان شددبیر شورای عالی فضای مجازی: پیام رسان های بومی کاملا امن هستنددیجی لوازم کاپ با محوریت بصیرت داده ۲۱ شهریور برگزار می شودهمه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۵ شهریور ۹۹]راهنمای بازرسی پیاده شدن آموزش رمزی از لفظ وزیر ارتباطات ارائه شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، همزمان با پیشرفت اصلاح رژیم صهیونیستی با امارات عربی متحده برای عادی سازی روابط، اینک گفته می شود سه گانه سرزمین عربی دیگر نیز به پشت برقراری مناسبات رسمی با تپه آویو هستند.

به تصنیف وبگاه «تایمز اسرائیل»، وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی در گزارش جدیدی ضمن کاربرد از کلمه مجعول «خلیج عربی» به جای خلیج فارس، توقع کرد: «توافق قریب الوقوع با امارات، درها را برای پیشبرد روابط با کشورهای بیشتری گشوده است که داخل صدر آنها عمان، بحرین و عربستان سعودی قرار دارند».

نسخه ای از این گزارش ۱۱ ورقه ای که به دست وبگاه تایمز اسرائیل گویا نشان می دهد نگرانی های امنیتی ریاض همسویی نزدیکی با نگرانی های امنیتی تپه آویو دارد که همین موضوع مسیر را برای همکاری در این زمینه هموار کرده است.

در این گزارش ادعا شده است: «شبکه تهدیدات [علیه] پادشاهی [سعودی]، به مقدار زیادی با شبکه تهدیدات [میوه] اسرائیل همپوشانی دارد که می تواند به عنوان مبنایی بخاطر باهم اتحاد کردن نظامی و اطلاعاتی در چارچوب دوجانبه یا بوسیله عنوان بخشی از یک ائتلاف منطقه ای باشد».

وزارت امنیت رژیم صهیونیستی که گویا «محمد بن سلمان» ولی عهد کنونی را امپراتور سعودی داخل آینده نزدیک می داند، با رمز به اتفاق ریاض برای عبور پروازهای بین تل آویو و ابوظبی و همچنین حمایت از طرح آمریکایی موسوم بوسیله «سودا صد»، نوشت: «امپراتور آینده [سعودی] سیاست بهبود بیشتر درون قبال اسرائیل را پیشبرده است».

به تالیف این پایگاه خبری، گزارش سابق الذکر درباره بحرین نیز مدعی است: «بحرین هنگام سال های اخیر تو حوزه امنیتی، سامانه های تسلیحاتی پیشرفته ای خریداری کرده و ممکن است گرایش داشته باشد یکی از مشتریان فناوری های امنیتی اسرائیل باشد».

این وزارتخانه همچنین می گوید عمان نیز احتمالا کام زیادی را بخاطر در اختیار گرفتن فناوری های غیرنظامی اسرائیلی از جمله در حوزه آب، کشاورزی، آموزش، مخابرات و امنیت سایبری نشان خواهد انصاف.

روز گذشته نیز رسانه های صهیونیستی بوسیله نقل از یک مقام بزرگ وزارت خارجه امارات گزارش دادند که این سرزمین به دنبال افتتاح کنسولگری در قریه ناصریه یا بندر حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی است. (جزئیات بیشتر)

دو هفته قبل حیات که واشنگتن، ابوظبی و تل آویو طی بیانیه ای مشترک اعلام کردند که با وساطت «دونالد ترامپ» مهتر جمهور آمریکا، «محمد مبنا زاید» ولی عهد ابوظبی و «بنیامین نتانیاهو» اول وزیر اسرائیل به اصلاح رسیدند که از این به بعد همکاری و روابط مشترک داشته باشند.
سرفیس دوئو (Microsoft Surface Duo) گوشیاندرویدی مایکروسافت است که از دو نمایشگر مجزا و فرم فاکتور نسبتا جدیدی بهره می برد که بسیاری از کاربران با آن ناآشنا هستند. در این گوشی مایکروسافت از دو صفحه نمایش لمسی با روشنی درخورتوجه استفاده شده است که بوسیله کاربران دستیار می کند کارهایشان را هم زمان سریع خیس انجام دهند.

دو هفته قبل، مایکروسافت ویدئوهایی با محوریت قابلیت های مهم سرفیس دوئو در کانال یوتیوب خود منتشر کرد. این انبازی به تری سه گانه ویدئو دیگر از سرفیس دوئو منتشر کرده است که بیشتر گنجایش ی آموزشی دارند و کارکردن با گوشی را ساده تر می کنند. 

در مقدماتی ویدئو سرفیس دوئو، مایکروسافت سراغ اجرای هم زمان دو اپلیکیشن می رود:



در دومین ویدئو سرفیس دوئو، اشاره به مبحث کشیدن و رها کردن (درگ اند دراپ) را تماشاگر هستیم:



درون سومین ویدئو سرفیس دوئو، ردموندی ها به مبحث یادداشت برداری اشاره می کنند:



بیست و دوم مرداد، مایکروسافت اطلاعیه ای رسمی منتشر و داخل آن اعلام کرد گوشی دونمایشگره ی سرفیس دوئو ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰ شهریور ۱۳۹۹) با قیمت ۱،۳۹۹ دلار به میدان ارائه می شود. مایکروسافت از آستان دو نمایشگر ۵٫۶ اینچ OLED با روشنی ۱،۳۵۰ در ۱،۸۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۴:۳ در گوشی جدیدش شناسایی می دهد و می گوید این دو نمایشگر درنهایت نمایشگر ۸٫۱ اینچی را تشکیل می دهند که وضوح ۲،۷۰۰ داخل ۱،۸۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳:۲ دارد. سرفیس دوئو از شیشه ی گوریلا گلس حقیقی نصیب می سرما و از این حیث با گلکسی فولد سامسونگ فرق دارد. 

براساس اطلاعیه ی رسمی مایکروسافت، سرفیس دوئو از دوربین۱۱ مگاپیکسلی با سیستم تزلزل گیر تصویر الکترونیکی (EIS) برخوردار است که ویدئوهای 4K و 1080p را با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم بر دم می تواند بایگانی کند. سرفیس دوئو به خراش ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام، ۶ گیگابایت حافظه ی رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و باتری ۳،۵۵۷ میلی آمپرساعتی مهیا شده است. نکته ی منفی علیه جدید ردموندی ها پشتیبانی نکردن از شبکه ی 5G است. مقاله های مرتبط:قیمت، تاریخ نمایش و مشخصات فنی رسمی سرفیس دوئو اخبار شدمایکروسافت سرفیس دوئو سه سال آپدیت اندروید دریافت می کندتصویر رندرشده جدیدی از سرفیس دوئو منتشر شد

هم اکنون، امکان پیش خرید سرفیس دوئو با ارج ۱،۳۹۹ دلار فراهم است. بیشتر بخوانید:تیزر گلکسی M51 سامسونگ پخش شدرندرهای نوکیا 3.4 و اطلاعات مربوط آن محسوس شدوان پلاس Clover می تواند در بازار به موفقیت برسد؟ایسوس احتمالا روی ۴ گوشی اقتصادی جدید فرمان می کندجزئیات فیچر لول ۲ـ۱۲ دایرکت ایکس مایکروسافت اعلام شد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم محمدولی در خصوص آخرین وضعیت راسته طلا و سکه بیان کرد: امروز قیمت زر و مسکوک در راسته داخلی دارای محرر نسبی حیات بوسیله طوری که ارزش هر قطعه مبلغ طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۸۰۰  هزار تومان رسید. حرکت مبلغ و دلار درون خلاف جهت یکدیگر | آخرین قیمت طلا، سکه و ارز درون ۶ شهریور ۹۹

وی افزود: این محرر ارزش ها تو میدان ناشی از تعطیلات پیش رو و کاهش تقاضای خرید در بخش مصنوعات طلا است.

محمدولی تصریح کرد: طی چند هفته گذشته بها زیبنده توجهی از حباب گوناگون مسکوک کاهش پیدا کرده است و امروز هم حباب مبلغ خزنده آزادی ۳۶ هزار تومان کاهش یافت و به ۲۰۰ هزار تومان رسید.

رییس انجمن فروشندگان طلا و جواهر تهران اظهار کرد: امروز هر قطعه مبلغ طرح جدید با ارج ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزاره تومان، سکه طرح همیشه ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، شقه سکه ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۰ هزاره تومان، سکه یک گرمی یک میلیون و ۷۰۰ هزار و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۶۱ هزار تومان به سودا رسید. ابتیاع زر با کارت ملی با ستاندن مالیات مناسبت دارد؟ | سقف خرید طلا با کارت ملی
این روزها، گوشی های هوشمند نقش پررنگی در زندگی ما بازی می کنند. نخستین تعاملمان پس از بیدارشدن از خواب با گوشی است و معمولا پیش از به رویا رفتن همچنین گوشی خود را برای تنظیم ساعت یا سیاهه کارهای فردا و مروری پهلو اخبار روزانه و مشاهده ی ایمیل یا پیام ها یا شبکه های مدنی به دست می گیریم. گوشی های هوشمند حصه مهمی از زندگی انسان قرن بیست و یکمی هستند و به لطف دوربین چندین و چندگانه شان، اهمیت آن ها دوچندان می شود؛ چراکه نسل اینستاگرام و پینترست، تا اینکه لحظه حین ی زندگی روزمره اش را نیز ثبت می کند. به اشعار بهتر، دوربین گوشی های هوشمند تو وضعیت های مختلف و متنوعی عملکرد خود را به نمایش می گذارند. برخی اوقات همین تنوع شرایط باعث می شود تا نتایجی متفاوت با انتظارمان از عملکرد دوربین ببینیم؛ یعنی گاهی از قابلیت های دوربین گوشی مان خوشحال می شویم و گاهی مولود ی نتیجه بوسیله کلی ناامیدمان می نرم.  

دوربین Huawei P40 Pro روی کاغذ مشخصات شگفت انگیزی دارد؛ اما داخل انجام و روال عادی عمر مان چگونه ادا خواهد کرد؟ برای کشف کردن پاسخ، تصمیم گرفتیم عکاسی در موقعیت های مختلفی را تجربه کنیم که امکان دارد روزانه با آن ها مواجه شویم. این مقرری بوسیله من واگذار شد که فرایند عکاسی از محصولاتی را برعهده دارم که در بررسی ها مشاهده می کنید؛ پس درادامه، می توانید تجربه ی عکاسی با دوربین جای پا ۴۰ پرو با لنزها و تنظیمات مختلف در یک روز را مشاهده کنید. صبح یکشنبه، دوم شهریور ۱۳۹۹مقاله های مرتبط:بررسی هواوی معلول ۴۰ پروبررسی دوربین هواوی پی ۴۰ پرو

صبح شد. با چشمانی شقه باز با یادآوری وظیفه ای که برعهده داشتم، شروع به عکاسی کردم. برابر روال هرروز آماده شدم و به جانب دفتر زومیت راه افتادم. معمولا نصف ساعت تا چسبیدگی به محل کار درون حرکت هستم و مجاهدت کردم این لحظات را در وضعیت مناسب و با رعایت نکات ایمنی ثبت کنم. وقار عکاسی از داخل خودرو و تو حال حرکت، یکی از عادات علاقه مندان به سفر به شمار می آید. بسیاری از افراد در طول سیر جدیت می کنند از مناظر گرداگرد عکاسی کنند؛ اما لرزش دست تصاویر را آن چنان که باید، دلچسب نمی کند. یکی از مقدماتی جذابیت های پی ۴۰ پرو تجربه ی عمق میدان کمینه تصاویر و بوکه ی زیبا تو تصویربرداری کلوزآپ بود؛ به ویژه به دست آوردن جلوه ی بوکه داخل حالت ۵x از سوژه های بزرگ تر که حس نواخت به دوربین پرچم دار هواوی ایجاد می کند.

با دردسرهای پاینده داخل پیداکردن جای پارک و پارک تو حاشیه نویسی ی بلوار که سرگشاده اعمال قانون و جریمه خواهد شد، بالاخره ماشین را پارک کردم و راهی دفتر زومیت شدم. صبر است بعد از صرف یک لیوان قهوه با صدرا راهی ماجراجویی یک روزه با هواوی پی ۴۰ پرو شویم. درون تصاویر کوچکتر توجه شما را بوسیله تصویر اولترا واید از بارو های آناهیتا و امین فراخوانی می کنم. در تصویر ثبت شده با لنزاولترا واید از برج های آناهیتا و امین ملتفت شدم که فاصله ی کانونی لنز اولتراواید گوشی آن چنان که انتظار داشتم، گسترده زدودن و برج ها تمام در کادر مکان نمی شوند. البته روی کاغذ هم این نکته چاکری می نرم. در هواوی پی ۴۰ پرو فاصله ی کانونی ۱۸ میلی متری برای دوربین اولتراواید را شاهد هستیم؛ درحالی که بور ی کانونی درون گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا و آیفون ۱۱ پرو ۱۳ میلی متر است. مغایرت دو مغز یادشده در مقیاس زاویه ی وسیع بودن تصاویر خویشتن را نشان می دهد. گفتنی است شمایل عریض پر حرارت انحنا بیشتری در گوشه ها دارد که خوشبختانه داخل پی ۴۰ پرو این طور مشکلی رخ نمی قسط.



برای ابتدا تصمیم گرفتیم بوسیله سمت میدان تجریش حرکت کنیم. در میانه ی اسلوب در صحن ی موزه ی سینما توقف کردیم تا از فضای سبز قشنگ و و حس و حال این نقطه از بخانه برگشتن استفاده کنیم. همان طورکه در تصاویر می بینید، آب نماهای زیبای موزه ی سینما در تصاویر خودنمایی می کنند. در تصویری که از زاویه ی بالای آب نما گرفته ام، پاشش قطرات آب به انعام ثبت شده؛ اما در تصویر انحنا رنگی شدیدی شاهد هستیم. شاق زمانی رخساره می دهد که نور پس از گذر از لنز به وضع ای می شکند و تغییر مسیر می دهد که منطبق با بور ی کانونی دوربین گوشی نباشد. بعد از این اتفاق نور با کمی فاصله، قبل یا بعد از فاصله ی کانونی قرار می گیرد و خود را به لباس خطوط رنگی یا هاله هایی پیرامون سوژه مشخص می کند.تغییر تجربه ی عکاسی با جلوه ی بوکه؛ تجربه ای نزدیک تر بوسیله دوربین های حرفه ای

پس از عزا و گذار تو فضای هنری و دلپذیر ارسی ی سینما تصمیم گرفتیم به سمت دربند لول کنیم تا ضمن عکاسی، فرصتی مناسب برای صرف ناهار داشته باشیم. دربند فضای جالبی دارد. آماده بودیم تا با پی ۴۰ پرو مسافت یدکی را تا دل کوهستان پیاده روی کنیم و در فضایی باصفا مشغول صرف ناهار شویم؛ اما متأسفانه بوسیله برهان رعایت نشدن نکات بهداشتی در کاباره های اسیر از صرف ناهار خودداری و صرفا بوسیله عکاسی و کیف بردن از محیط بسنده کردیم. اینجا بود که ویژگی دوست داشتنی Aperture بیشتر به قلب نشست؛ چراکه در اکثر گوشی ها به ویژه آیفون، امکان عکاسی پرتره و داشتن افکت بوکه تنها در حالت Portrait و با تشخیص چهره کار می کند؛ اما اینجا می توان از هر سوژه ای با استاندارد دلخواه تار شدگی پس ماخذ و افکت بوکه ی دلخواه عکاسی کرد. طولانی داده های شمایل ذخیره شده و بعد از ثبت عکس می توان محل فوکوس را تعویض کرد و تنظیمات ذکرشده را تغییر انصاف. هواوی دستمان را کامل در این قسمت باز گذاشته است.

نکته ی دیگری که در تصاویر ذیل بیشتر به چشم می آید، سایه نمایان های بوسیله وجودآمده درون هوا به شفیع ی الو نور خور از لابه لای درختان و کوهستان است. در اینجا بوسیله نیکوکاری می استعداد عملکرد مفت گوشی درزمینه ی گستره ی دینامیکی چشمگیر را متوجه شد.

نبود توازن رنگی و کنتراست در حسگر های مختلف

با دیدن شرایط، بوسیله پایین کوه برگشتیم و تصمیم گرفتیم به میدان سنتی تجریش و پاساژ قائم سری بزنیم. عزیمت داشتیم عکاسی درون فضای مردمی و لبالب رفت و آمدی را داخل سایه و نور داخلی امتحان کنیم و صدالبته در محلی کم قیمت ناهار صرف کردن کنیم. اثر ۴۰ پرو برای سنجش صنوبر سفیدی از ترکیب شبکه ی خشمناک و حسگر چندطیفی دمای فام ها دستیار می گیرد. براساس ادعای هواوی، این راهکار دقیق تر از حسگر تمثال تراز سفیدی را اجرا می کند؛ اما برخلاف ادعای چینی ها تفاوت چشمگیری درون کنتراست و آخر رنگ غالب (tint) سبز یا صورتی در لنز های مختلف گوشی را تماشاگر هستیم که تا حدودی ناامید کننده است. 







با رفتن به اشکوب ی پنجم پاساژ قائم، جذابیت های بصری زیاد و تابلو های نقاشی ارزنده و فودکورت مدرن و قشنگ و بهداشتی را شاهد بودیم. با صرف کردن ناهار و بازگشت به دفتر، باتری گوشی به کمتر از ۹ درصد رسید و به اجبار وسیله را به شارژ متصل کردیم تا بخاطر ادامه ی عکاسی به بغرنج نخوریم. عملکرد دوربین پس از ثبت حدود ۴۰۰ عکس و چشم پوشی تقریبا ۷ ساعت از روز کمی حیرت برانگیز بود؛ اما بی تردید تصویربرداری کوچکتر تلالو آفتاب و افزایش حرارت هنگام عکاسی، تأثیر چشمگیری بر کاهش زندگی باتری می گذارد. درهرصورت، اگر می خواهید از عمر باتری هواوی پی ۴۰ پرو بیشتر بدانید، معاینه بررسی متنی زومیت از هواوی پی ۴۰ پرو را فراموش نکنید.





با گذشت زمان و افول خورشید، بوسیله استقبال عکاسی در شب رفتیم. خوشبختانه عملکرد دوربین همچنان پذیرفتنی و کیف بخش بود؛ اما سوژه های متحرک داخل تصویر به برهان کاهش سرعت شاتر تا حدودی شفافیت خود را از دست می دهند و عملا زوم های چندین یکسانی کاربرد موردنیاز را ندارند و نباید انتظار تصاویر باکیفیتی داشته باشید. عزب تفاوت بین حالت Night و Photo تو عکس هایی که دوربین اصلی هواوی اثر ۴۰ پرو در شرایط نوری درمانده ثبت می کند، به نمایش جزئیات بیشتر و روشن ترشدن عکس بازمی گردد؛ ولی گاهی اوقات تصاویر بسیار ازحد روشن و باعث می شود نتیجه ی نهایی از حالت طبیعی خود خارج شوند و اعتدال مناسبی بین نوردهی سایه ها و هایلایت ها به چشم نخورد.  صرف نظر از تضاد های یادشده، عکس های هر دو حالت پر از جزئیات و ته رنگ های زنده هستند و نمونه نویز کمتر است. 

درادامه، بخت به یکی از سبک های جذاب عکاسی می رسد؛ نقاشی با نور. این حالت به رخساره گزینه ای مجزا در گوشی های هواوی و آنر دیده می شود که به سادگی و بدون خرد عکاسی، صرفا با راهنمایی های نرم افزار می توان از آن استعمال کرد. این استیل بدین رخ پدید می آید که باید سرعت شاتر دوربین را بیش کم کرد و با کمک چراغ قوه خواه فلش گوشی یا هر منبع نور رشته ای از نور های نوری را روی حسگر ثبت کنید.

نمونه تصاویر میدان دید دوربین هواوی پی ۴۰ پرو درون طول روز

برای اینکه فرق عکاسی تو حالت زوم را بهتر متوجه شویم، تصمیم گرفتم از یک سوژه داخل ابتدا و انتهای روز تصویری را ثبت کنم. 

مقیاس تصاویر میدان نظر دوربین هواوی پی ۴۰ پرو درون کشش شب

بخاطر تصویربرداری بهتر در طول شب تصمیم گرفتم از سه محور برای مدلل نگه داشتن گوشی مصرف کنم. استفاده کردن یا نکردن از سه محور طی تصویربرداری با هر نوع دوربینی مخصوصا تو شب تأثیر بسزایی درنتیجه ی نهایی عکس خواهد گذاشت. عظمت این موضوع در زمان استفاده از زوم های چندبرابری به مراتب بیشتر خواهد شد. تو پی ۴۰ پرو نیز، به این دلیل که نرم اسباب به طور خودکار چند تصویر را با سرعت شاتر ناچیز ترکیب می کند، با کمک سه محور عکس به مراتب با جزئیات رطوبت ثبت می شود.

و اما مهتاب. به لطف صعود روزافزون تصویربرداری در گوشی های هوشمند، دریچه ای نو در حال شکل گیری است. این اتفاق ازنظر من باعث می شود انسان عادی و کاربران غیرحرفه ای تصاویر بهتری ثبت کنند. به جرئت می توان هواوی جای پا ۴۰ پرو را پرچم دار عکاسی در دنیای گوشی های هوشمند دانست که امکانات کاربردی خود را بوسیله ساده ترین شیوه دردسترس کاربران راحتی دهد. در تجربه ی من، عملکرد دوربین کیف بسرنوشت شوم دچار کردن بود؛ چراکه می توان با این دستگاه در بیشتر مواقع، به عطا عکاسی کرد.