جورچین دکور

به گزارش مهر، مجید میرزا حیدری، روز چهارشنبه در حاشیه سومین کنگره بین المللی و سی امین کنگره انجمن فیزیوتراپی ایران، در مرکز همایش های حصار میلاد، گفت: مشکل بنیادی که داخل تک تعرفه وجود دارد اکثریت مراکز فیزیوتراپی شرایطی دارند که مجبور هستند با بیمه ها قرارداد ببندند اعم از مراکز خصوصی، بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز خیریه، بنابراین مشکل پا بر جا درون تعرفه ها بر می گردد به مقرراتی که بیمه برای تعرفه های فیزیوتراپی در نظر اندوهناک است.

وی افزود: یک مشکل دیگر پوشش بیش اندک خدمات فیزیوتراپی توسط موسسه های بیمه گر است و خدمات اصلی فیزیوتراپی مشمول بیمه تراشیدن.

میرزا حیدری ادامه داد: وقتی بیمه ها خدمات حقیقی فیزیوتراپی را دامن پوشش صبر ندهند باعث می شود مردم نتوانند نفقه های آزاد پرداخت کنند و آن درمانی که باید بگیرند، گرفتن نکنند و از آنها محروم شوند و این سلامت اجتماع را به ریسک می اندازد.

جثه هیئت مدیره انجمن علمی فیزیوتراپی ایران، گفت: تعرفه خدمات فیزیوتراپی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ افزایش اندکی داشته و پایین وجود داشتن تعرفه باعث می شود موسسه مراکز درمانی برای فیزیوتراپیست ها سخت شود.

وی افزود: مجموع این دو بغرنج بیمه و تعرفه منجر به ریسک افتادن مصونیت اجتماع و بیماران و آسیب مراکز فیزیوتراپی و سخت شدن وضعیت فرمان فیزیوتراپیست ها می شود.
  • ۹۸/۰۳/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی