جورچین دکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رحمانی فضلی وزیر قلمرو داخل سرانجام سی و هشتمین نشست ستاد خبر رسانی و تبلیغات اقتصادی ناحیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای اخیر اخباری بوسیله خصوص در مورد ذرت های آلوده منتشر شد که واقعاً خلاف و بوسیله نوعی کذب حیات. 

وی افزود: از سال ۹۲ تا ۹۵ حدود ۳۰ میلیون اندام ذرت وارد سرزمین شده است که در این میان یک محموله قریب به صد و پنجاه هزار تنی از طریق غرق کردن قصد ادخال به کشور داشت، دستگاه های مربوط و وزارت ناحیه این موضوع را بوسیله مداقه رصد کردند و با همکاری دستگاه های متولی تخصصی نگذاشتند این لوازم وارد کشور شود.

دامن کشور ادامه داد: داخل این راستا سه گانه فقره نامه به دولت ارسال شد و رئیس جمهور برومند دستورات تقویت در خصوص عدم ورود این رخت به کشور صادر کردند و اکنون همچنین تمهیداتی اندیشیده می شود که به نوعی این ذرت ها مرجوع یا امحا شود.

رحمانی فضلی با یادآوری اینکه ذرت های آلوده، ذرت علیق ای و دامی هستند، تصریح کرد: در برخی رسانه ها این موضوع بوسیله نوعی مطرح شد که این ذرت ها خوراک مردم است ولی اصلاً اینطور ازاله. این محموله، ذرت علیق ای و دائمی بوده و بوسیله هیچ وجه وارد ملک نشده است.

وزیر کشور در امتداد با بیان اینکه یکی از موضوعات زیاد مهمی که در این نشست مطرح شد بحث قاچاق کالا و نحوه انعکاس اخبار و اطلاع رسانی درخصوص قاچاق کالا بود، پیش روی کرد: در این جلسه تأکید شد که در خصوص اطلاع رسانی موارد قاچاق کالا، باید رسانه ها در مورد حمل هایی که مافوق عنوان قاچاق مطرح می شوند، با توجه به تعاریف اختصاص قانونی، دقت کنند تا ان شاا... مباحث به درستی مطرح شود.

رحمانی فضلی با اقرار اینکه در ادامه این جلسه موضوع مالیات و برخی نگرانی ها که در اجتماع در خصوص سپرده های بانکی مطرح شده، بررسی شد عنوان کرد: پاسبان وزارت اقتصاد و اموال این موضوع را تشریح داده و اعلام کردند که نگرانی در این زمینه وجود ندارد و این موضوع که سپرده های انسان بررسی و بخاطر آنها مالیات تعیین می شود درست محو.

وی با اشاره به اینکه  فداکار اخبار مطرح شده در جامعه در مورد بخشودگی های مالیاتی انتشارات و مطبوعات نیز مورد وارسی قرار گرفت، گفت: موضوع بطلان معافیت های مالیاتی مطبوعات در بودجه سال آینده صحت ندارد و بر اساس اعلام وزارت اقتصاد و دارایی چنین روانی ای از سوی این وزارتخانه درون پیش نویس های نخستین بودجه سال آینده به سازمان پروگرام و بودجه نمایش نشده و چنین روانی ای نخواهیم داشت.

وزیر کشور با اعلام اینکه با توجه به وصول انتقادات و شکایت ها تو خصوص گرانی بلیت هواپیما در ایام تعطیلات اخیر، موضوع ارزش بلیط جت تو نشست امروز مورد مذاکره و تجسس صبر گرفت، افزود: درون جلسه امروز ستاد، از مدیران سازمان هواپیمایی کشوری جلب به اجرا آمد که ضمن عرضه توضیحات اخبار کردند که بسیاری از این موارد را پیگیری کرده اند. این پیگیری ها ادامه دارد و ارج بلیط ها به رخساره مداوم رصد می شود.

وی اضافه کرد: پهلو اساس تصمیم ستاد، اداره کنف از حقوق استعمال کنندگان متولی و مسئول پیگیری و رصد قیمت بلیت جت است تا مقدار های بلیط را با دستیار کارشناسان سازمان هواپیمایی آنالیز کنند و قیمتی واقعی و تعادلی که اندوه صنعت عظیم هواپیمایی کشور را در وضعیت تحریمی سرپا و حی نگه دارد و از طرف دیگر حقوق آدم ضایع نشود، تعیین کنند.

وزیر ملک در بخش دیگری از سخنان خود در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه همچنین گزارشی از لفظ قوه قضاییه درخصوص عملکرد رسانه ها و مطبوعات ارائه شد که رسماً اطلاع دادن کردند جریان همکاری مطبوعات، رسانه ها و سایت ها با ستاد معارفه رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور روند نیکوکاری است و تعداد گلایه ها و شکایت های گویا از وسیله ها به شدت کاهش یافته است که این امر را به همه مطبوعات و رسانه ای های معزز تبریک گفته و از آنها سپاسگزاری می کنم و انشالله در پیاده شدن حزن همانطور که درون یک سال گذشته باهم اتحاد کردن داشتیم این شریک شدن ادامه معین کند.

وزیر قلمرو در پشته دیگری از سخنان خود با رمز بوسیله ۱۳ آبان و اینکه در سال گذشته آمریکا از یک هفته قبل اخبار کرده وجود که ۱۳ آبان شرایط دیپلماتیک جامعه ایران بوسیله هم خواهد ریخت و انسان علیه نظم راهپیمایی می کنند، و ۱۳ آبان را بوسیله عنوان یک موعدی برای هیجانات، تنشها و اعتراضات تلقی کرده بود، نشانی کرد: این در حالی است که سال گذشته تماشاگر راهپیمایی مجلل و بزرگ مردم در روز ۱۳ آبان و پاسخ آنها بوسیله شایعات گویی های دشمن بودیم و امسال همچنین پس از اغماض یک سال همچنان شاهد بودیم که مردم چگونه پای حکم آمده و از نظام دفاع می کنند و بوسیله دشمنان شان مجدداً خط و مدال می کشند و بوسیله آنها ذکر داده و می گویند ما در صحنه حاضر هستیم. ما نیز باید قدردان مردم باشیم و همه باید سعی کنیم شرایط مطلوبی داخل شرایط معیشتی مردم ابداع شود.

رحمانی فضلی نیز به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت تو خصوص سیلان قیمت کالاها رمز کرد و گفت: قیمت کالاها به قیافه روزانه وارسی می شود و هر ماه گزارشی از آن ارائه می شود. بر اساس این گزارش از ۱۰۰ خامه کالا که در زنبیل معیشتی مردم بود دارد، حدود ۵۵ خامه کالا روانی کاهشی در یک ماه گذشته داشته و حدود ۲۰ تا ۲۵ قلم رخت با سکون نرخ مواجه بوده است. بقیه کالاها بین یک تا ۵ درصد تکثیر قیمت داشتند. همچنین هفت قلم کالا نیز افزایش قیمت بالای ۵ درصد داشتند که دلایل این مسئله نیز توضیح داده شد و مقرر شد که دستگاه های تخصصی درک های لازم را نسبت به این موضوع داشته باشند؛ چراکه با توجه بوسیله کاهش قیمت ارز شوق می رود که سیلان قیمت کالاها نیز کاهشی باشد و اگر مواردی هم افزایشی بود باید مورد رسیدگی قرار پژمرده و دلایل آن فاش باشد تا انشالله بتوانیم در تنظیم راسته و همچنین مکانیسم اقتصادی به گونه ای انجام کنیم که گواه کاهش مقدار ها باشیم.
  • ۹۸/۰۸/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی