جورچین دکور

مایکروسافت پنج شنبه ی گذشته در اطلاعیه ای بوسیله قیافه رسمی اعلام کرد مجوزی ویژه از بخت ایالات متحده ی آمریکا دریافت کرده است که براساس آن، می تواند کند افزارهایش را دوباره به هواوی بفروشد. گفتنی است هواوی مدتی پیش با تحریم های شدید آمریکا مواجه شده وجود. 

فردی بوسیله شعبه از مایکروسافت ازطریق ایمیلی که بخاطر خبرگزاری رویترز فرستاده، می گوید:۲۹ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آبان ۱۳۹۸) وزارت بازرگانی ایالات متحده با پذیرش التماس مایکروسافت برای فروش دوباره نرم افزارهای بازار انبوه (Mass Market Software)، کند افزارهای غیرسفارشی و تجاری دردسترس به صورت عمومی، بوسیله هواوی موافقت کرد. ما از تصمیم وزارت بازرگانی برای اعطای مجوز به مایکروسافت قدردانی می کنیم. 

مقاله های مرتبط:هواوی بخاطر سه ماه دیگر، معافیت تحریم اخذ کردآیا هواوی درصورت لغو نشدن بایکوت ها می توانست جنین های بوسیله روزرسانی خود را عملی کند؟پیش بینی سرانجام رمان هواوی و آمریکا از دید کاربران زومیت

طالع دونالد ترامپ هفته ی گذشته تو اطلاعیه ای گفته وجود به فدایی شریک های آمریکایی دستور خواهد داد خرید محصولاتشان به هواوی را از قانون بگیرند. چنانچه پیگیر اطلاع دادن بوده باشید، می دانید آمریکا ۶ ماه پیش هواوی را به تهمت تهدید علیه پناه ملی داخل سیاهه سیاه قرار عدالت و بایکوت های شدیدی علیه آن اعمال کرد.

وزارت بازرگانی آمریکا درون پاسخ بوسیله خبرنگاران گفته است از چند روز پیش اعطای مجوز به فداکار انبازی ها را آغاز کرده تا بتوانند مجددا به هواوی محصولات و سرویس هایشان را بفروشند؛ موضوعی که گستره ی تأمین کنندگان هواوی را بزرگ خیس می کند. مشارکت های آمریکایی تا پیش از اعمال تحریم ها، محصولاتی را بوسیله نرخ میلیاردها دلار به هواوی می فروختند و ارتباطات تجاری قدرتمندی با این شرکت داشتند. 

چهارشنبه ی هفته ی گذشته، یکی از مقام های رسمی دولت آمریکا اعلام کرد تقریبا ۳۰۰ التماس از شرکت های مختلف بخاطر گرفتن مجوز بوسیله ترانه فروش محصول به هواوی ستاندن کرده که تا آن زمان تقریبا بوسیله نیمی از التماس ها جستجو شده بوده است. ظاهرا تقریبا با نیمی از التماس های جستجو شده ائتلاف و بقیه رد شده است. 

مایکروسافت احتمالا مجوز سودا مکرر جهیز عامل ویندوز بوسیله هواوی را از طالع آمریکا ستاندن کرده است

هواوی بی قراری زمان حال لقب ارشد ترین شرکت حوزه ی ساخت تجهیزات ارتباطی و مخابراتی و دومین مشارکت مبصر دنیا در حوزه ی پیدایش گوشی های هوشمند را یدک می کشد و از این حیث شرکتی بسیار اساسی به شمار می آید. در حال حاضر، دقیقا مشخص ازاله چه شرکت هایی مجوز شریک مجدد با هواوی را شهود کرده اند و درضمن، اجازه ی بیع چه محصولاتی را دارند. فردی که ظاهرا از سیلان اعطای مجوز باخبر است و نخواسته نامش واضح شود، چهارشنبه ی گذشته در گفت و گو با رویترز گفت آمریکا حتی مجوز فروش برخی تجهیزات گوشی های هوشمند و برخی قطعات غیر الکترونیکی را نیز به شماری از همکاری ها اعطا کرده است. 

مایکروسافت تاکنون به درخواست خبرگزاری ها برای سرایت جزئیات بیشتر در این زمینه و نمایان کردن محصولاتی که مجوز سودا آن ها به هواوی را دارد، پاسخ نداده است. درضمن، وزارت بازرگانی آمریکا همچنین فعلا مشیت ندارد جزئیاتی بیشتری تو باره ی این موضوع منتشر کند. افزون براین، دقیقا مشخص نیست عبارت درنگ افزارهای میدان انبوه در اطلاعیه ی مایکروسافت بوسیله چه مواردی رمز می کند؛ با این حال، ردموندی ها از سال ها پیش مجوز ویندوز و کلکسیون نرم افزار آفیس را به هواوی می فروشند. 

دن ایوز، یکی از تحلیلگران مؤسسه ی امنیتی Wedbush Securities، گفته است به ظن بسیار مجوز اشاره شده بوسیله جهیز عامل ویندوز مربوط می شود. به عبارت دیگر، مایکروسافت بوسیله لطف مجوزش جدیدش خواهد توانست ویندوز را به صورت رسمی به هواوی بفروشد؛ موضوعی که می تواند مقدر شدن مهمی از مشکلات هواوی را در مملکت ی سید و البته لپ تاپ های مجهز بوسیله سیستم عامل ویندوز برطرف کند. دن  ایوز در این باره می گوید:این اتفاق آرامش خاطر بزرگی برای هواوی به همراه می آورد؛ بوسیله اختصاص بعد از گذراندن مشکلات بسیار بوسیله برهان کمیت ارتباط طولانی با همکاری های فناوری محور بزرگی نظیر مایکروسافت و گوگل و دیگر شرکت هایی که از قبض سیستم عامل های آن ها محروم شده است.

مقاله های مرتبط:نفاق هواوی با نوبت آمریکا از کجا آغاز شد و به کجا خواهد انجامیدبرنامه هواوی بخاطر تغییرات عمده پس از تحریم های آمریکانبود اپلیکیشن های گوگل در گوشی های هواوی مشکل ساز شده است

به گزارش برخی رسانه ها، هواوی ترانه داشته است در اوایل سال جاری میلادی، لپ تاپ متاخر حاضر بوسیله ویندوز را رونمایی کند؛ اما بوسیله قفا تحریم های آمریکا، مجبور شده است اجرا این امر را تا زمان نامشخصی به تعویق بیندازد. نیز پس از بایکوت های آمریکا، مایکروسافت فروش لپ تاپهواوی میت بوک ایکس را در خرده فروشی هایش ایستا کرد.

فروش محصولات بوسیله هواوی از جوانبی به نفع خویشتن مایکروسافت حزن کامل خواهد شد و این موضوع به ویژه درزمینه ی همکاری ردموندی ها با هواوی روی پروژه ی آژور شکوه بی پرده می نرم. مایکروسافت و هواوی از مدت ها پیش روی پروژه ی سابق الذکر مشارکت می کنند و تحریم های آمریکا این همکاری را همچنین تحت تأثیر قرار داده است. به دنبال تحریم آمریکا، مایکروسافت تقریبا هیچ اطلاعیه ای درزمینه ی باطل شدن مجوز فروش ویندوز بوسیله این انبازی منتشر نکرد.

یکی از عمده ترین جنبه های تحریم آمریکا این است که هواوی تا زمان پابرجابودن تحریم ها به برهان اجازه نداشتن تو همکاری با گوگل، نمی تواند از پشتیبانی رسمی این شریک شدن از گوشی هایش بهره مند شود. ازآنجاکه اندروید سیستم عاملی متن باز است، هواوی همچنان می تواند از آن استفاده کند؛ گوگل به طور رسمی از این نسخه از اندروید پشتیبانی نمی کند و اپلیکیشن ها و سرویس های پیش فرض این انبازی نظیر پلی استور نیز روی آن وجود ندارند. هواوی مدتی پیش از توسعه ی سیستم عاملی اختصاصی با شهرت هارمونی OS خبر داد؛ اما طبق اعلام رسمی این شرکت،سیستم عامل مذکور به این زودی ها نمی تواند ولیعهد اندروید شود. بنابراین، هواوی هنوزهم بوسیله اندروید ربط زیادی دارد و تحریم های آمریکا مشکلات فراوانی برای این شرکت ایجاد کرده اند. 

چینی ها تو چند وقت اخیر، همواره هواخواه دریافت مجوز بخاطر شریک مکرر با آلفابت، انبازی پاپا گوگل بوده اند تا بتوانند باردیگر از سرویس های گوگل تو گوشی های هوشمند جدیدشان مصرف کنند. بدون دسترسی به درخت سرو های گوگل نظیر پلی استور، بیع گوشی های هواوی در بازارهای بیرون از چین قطعا کاهش می یابد؛ زیرا کاربران خارجی این مشارکت به فروشگاه پلی استور وابستگی زیادی دارند. گوگل تاکنون بوسیله درخواست خبرگزاری ها برای شفافیت بیشتر درباره ی این موضوع پاسخی نداده است. 

گروهی ۱۵ نفره متشکل از سناتورهای آمریکایی بوسیله تصمیم شانس آمریکا برای اعطای مجوز به شرکت ها به منظور همدستی با هواوی اعتراض کرده اند

اعطای مجوز به فداکار شریک های آمریکایی در حالی عارض می دهد که گفته می شود دولت دونالد ترامپ تو حال تلاش برای امضای نسخه ی اولیه ی قرارداد توافق تجاری با دولت چین است تا جنگ تجاری اخیر کمتر اندک به سمت پایان یافتن پیش رود. هیاهو تجاری آمریکا و گره اثرهای زیادی به دنبال داشته است که یکی از عمده ترین آن ها، اعمال تعرفه های واردات روی محصولات است؛ برای اینکه اندوه آمریکا و هم گره تعرفه های ویژه ای روی محصولاتی اعمال کرده اند که از کشور مقابل بیدار می شود.

ناگفته نماند این غرض بخت آمریکا با تغار های متعددی در تو این ملک مواجه شده است. ظاهرا گروهی متشکل از ۱۵ سناتور از دو حزب آمریکایی تو نامه ای به وزارت بازرگانی خواسته اند اعطای مجوز بوسیله شرکت های آمریکایی به منظور همکاری مجدد با هواوی را به سرعت تعلیق کنند. این سناتورها مدعی هستند ایفا این طور کاری امنیت ایالات متحده ی آمریکا را بوسیله ریسک می اندازد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی غرض جدید دولت آمریکا مبنی کنار دادن مجوز به فدایی شرکت های آمریکایی بخاطر همکاری دوباره با هواوی چیست؟بیشتر بخوانید:مخالفت سناتورهای آمریکایی با اعطای مجوز بوسیله شرکت ها برای همکاری با هواوینحوه خلق و استفاده از ماشین های مجازیمدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، بازرگان عده ی یک سال شداپل برای تاسیس نسل مربوط باینده نرم وسایل چندرسانه ای خود بخاطر ویندوز آماده می شودهواوی بخاطر سه گانه ماه دیگر، معافیت تحریم دریافت کرد
  • ۹۸/۰۹/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی