جورچین دکور

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فرهاد دژپسند در حاشیه نویسی جلسه «شورای گفت وگو نوبت و مقدر شدن خصوصی»، در جمع خبرنگاران با تقریر اینکه اظهارنامه های مالیاتی در یک فضا الکترونیکی به ثبت رسیده است، اظهار داشت: گمرک به صورت تمام تا هفته دولت در سال ۹۹ الکترونیکی خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و مایملک افزود: بر این بنیان برنامه هایی تدوین شده تا داخل حوزه عوارض نیز فرمان کاملاً به صورت الکترونیکی پیش برود. در حوزه مالیات، یکی از مهمترین مقوله ها، مجری های مکانیزه است که تیم مستقلی برای عملیاتی کردن آن اختصاص یافته است.

وی با اظهار اینکه با الکترونیکی شدن گمرک، گرفتن مالیات همچنین هوشمند می شود، گفت: داخل این دو حالت یعنی ستاندن مالیات و انجام عملیات گمرکی، روابط رو در روی افراد به حداقل امکان پذیر کاهش می یابد و فرآیندها داخل محیط الکترونیکی انجام خواهد شد تا کارایی و اثربخشی ارتقاء یابد.

دژپسند گفت: قرضه بخش خصوصی با دولت داخل حال تهاتر است و اگر طلبی از سوی دولت به بخش مخصوص حیات دارد، با پاشیدن اوراق، این وام را متبادل می کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: درآمد و مصارف تمامی بنگاه های شناسنامه دار از یکسره مؤسسات و مدارس غیرانتفاعی بررسی شده و روش مالیات آنها به صورت شفاف انجام خواهد شد. دستور ترخیص ۱۰۰۰ دستگاه خودرو وارداتی
  • ۹۸/۰۹/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی