جورچین دکور

هواوی که مدت زیادی است با غضب دولت آمریکا مواجه شده، با وجود تحریم های این قلمرو و حد انبازی با گوگل، روند رو بوسیله رشد تولید گوشی های هوشمند خود را حفظ کرده است. شاهد این مدعا دو محصول جدید و درفش داری است که این شرکت چینی ساعتی پیش در مراسمی آنلاین رونمایی کرد. هواوی P40 و هواوی P40 پرو در مقایسه با P30 و P30 پرو ترفیع های درخورتوجهی کرده است.مدل سازی و نمایشگر

خواهش روزافزون کاربران به داشتن گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ تر و تلاش تولیدکنندگان برای حذف حاشیه های اطراف نمایشگر علت شده است نمایشگرهای ۶/۵۸ اینچی بی شمار بزرگ بوسیله دیدن نیایند. به همین دلیل، هواوی بوسیله جای نمایشگر ۶/۴۷ اینچی به کاررفته در معلول ۳۰ پرو، از نمایشگر ۶/۵۸ اینچی درون جای پا ۴۰ پرو و معلول ۴۰ پرو پلاس استفاده کرده است. تو گوشی هواوی پی ۴۰، ابعاد نمایشگر درمقایسه با اثر ۳۰ تغییری نکرده است؛ ولی باید اذعان کرد پدیدار دو گوشی متاخر درقیاس با نسل پیش دستخوش تحول شده است. بسرنوشت شوم دچار کردن اضافی از این تحول به دلیل کاربرد از حفره بوسیله جای بریدگی قطره ای شکل داخل نمایشگر و بخش دیگر ناشی از کاهش چشمگیر حاشیه نویسی های اطراف صفحه ارائه درون دوده متاخر است. پشتیبانی از HDR10 و نرخ نوسازی شمایل ۹۰ هرتز از دیگر تفاوت های گوشی های جدید در قسمت نمایشگر تو مقایسه با نسل قبل است.

پردازنده

هواوی که درون بخش پردازنده هموار خودکفا بوده، این بار همچنین جدیدترین پرچم دار از پردازنده های اختصاصی کرین را در گوشی های جدیدش به کار بسته است. کرین ۹۹۰ با فناوری هفت نانومتر پلاس ساخته شده و از چهار هسته ی قدرتمند Cortex-A76 و چهار هسته ی A55 برخوردار است. تراشه ی Mali-G76 MP16 همچنین جایگزین پردازنده ی گرافیک به کاررفته درون نسل قبل، یعنی Mali-G76 MP10 شده است. به علاوه، حداقل معیار رمی که هواوی بخاطر اعضای جدید سری P داخل نظر گرفته، ۸ گیگابایت است. این یعنی از لحاظ سخت افزاری هیچ مشکلی در اجرای سنگین ترین پردازش ها حیات نخواهد داشت.

 دوربین

 دوربین بخشی است که هواوی همواره در سال های اخیر به لطف همدستی با لایکا و به کارگیری هوش مصنوعی در آن مدعی بوده است. سال گذشته، هواوی میت ۳۰ پروموفق شد تو تصرف امتیاز از DxO رکوردشکنی کند و امسال نیز به نظر می رسد چینی ها وقت اضافی صرف کردن دوربین کرده اند.

بزرگ نمایی اپتیکال ۱۰ برابری یکی از شگفتی هایی است که هواوی امروز با معرفی پی ۴۰ پرو پلاس از آن پرده برداشت. چینی ها که سال گذشته پی ۳۰ را با حسگرهای ۴۰ و ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی معرفی کردن کرده بودند، امسال در پی ۴۰ پرو رزولوشن حسگر پا بر جا را به ۵۰ مگاپیکسل ارتقا دادند. درون نسخه ی پرو، نفاق با نسل قبل فراتر از این است؛ چراکه علاوه پهلو گشایش یادشده، حسگر تله فوتو نیز از ۸ مگاپیکسل به ۱۶ مگاپیکسل ارتقا یافته و لنز فوق عریض نیز به جای ۲۰ مگاپیکسلی، ۴۰ مگاپیکسلی است.



دوربین سلفی در همه ی استاندارد های پرچم داران متاخر هواوی ۳۲ مگاپیکسلی است؛ ولی این حسگر تو نسل جدید، با حسگر IR ترکیب شده تا تیمار جلوه ی بوکه ی بهتری در عکس های سلفی د اختیار کاربر بگذارد و غم نبوغ هایی مانند فیس آنلاک و ژست های حرکتی را بوسیله گوشی های متاخر تکثیر کند. دیگر حسگری که هواوی درون حفره ی بالای نمایشگر گنجانده، حسگر مجاورت است. طبق اطلاع دادن هواوی، دوربین سلفی در پرچم داران متاخر این شرکت می تواند ویدئو 4K با چونی ۵۰ فریم کنار نفس ضبط بطی ء.مقاله های مرتبط:وارسی هواوی پی 30 پروسرعت شارژ زننده هواوی پی 40 و معلول 40 پرو مشخص شدباتری و ارج

ظرفیت باتری پی ۴۰ با کمی بهبود از ۳،۶۵۰ میلی آمپرساعت به ۳،۸۰۰ میلی آمپرساعت رسیده و همان شارژ سیمی ۲۲/۵ وات موجود تو نسل قبل شامل حال گوشی جدید نیز شده است. در نسخه های پرو با بود ثابت ماندن حجم ۴،۲۰۰ میلی آمپرساعتی، شارژ بی سیم ۴۰ وات از ترفیع های جدید و عمده به حساب می آید.

درباره ی بها گوشی، باید گفت ترفیع های سلسله متاخر خانواده ی P بدون هزینه نبوده و این گوشی ها از سری قبل خود، P30، گران برنده است؛ به طوری که قیمت معلول ۴۰ درحدود ۸۰۰ و بها پی ۴۰ پرو ۱۰۰۰ یورو و ارج پی ۴۰ پرو پلاس ۱۲۰۰ یورو خواهد وجود.

درپایان، باید خاطرنشان کرد پرچم داران متاخر هواوی با وجود برخورداری از امکانات پیشرفته ی شیرهدار افزاری و کند ادوات های عام قوی، بوسیله اختصاص داخل جزء دوربین، از هیچگاه یک از درخت سرو های گوگل بهره مند محو و از سرویس های اختصاصی HMS با اکوسیستم محدود استعمال می بطی ء. با این حال، نسخه ی اندروید AOSP در آن ها جدیدترین نسخه، یعنی ۱۰ است و از جدیدترین پوسته ی EMUI نصیب می برند.بیشتر بخوانید:تعداد کاربران ماهیانه سرویس های موبایلی هواوی از سرحد ۴۰۰ میلیون نفر عبور کردهواوی P40 پرو و P40 پرو پلاس دربرابر گلکسی اس 20 اولترا و دیگر پرچمداران بازارهواوی P40 ،P40 پرو و P40 پرو پلاس شناساندن شدندپخش حی رویداد آنلاین شناساندن خانواده P40 پرو هواوی [کامل شد]مشخصات کامل خانواده P40 پرو هواوی به همراه رندرهای آن ها بی پرده شد
  • ۹۹/۰۱/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی