جورچین دکور

باوجوداینکه درون چند روز اخیر مسری مصیبت کووید ۱۹ درون آمریکا و کشورهای اروپایی با افزایش شدیدی مواجه بوده است، اما سرعت اتساع این بیماری در قاره ی آسیا به اختصاص قلمرو چین کاهش یافته است. این قضیه تأثیر مثبتی پهلو زنجیره ی تأمین محصولات پر اب افزاری مایکروسافت داشته است.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت داخل مصاحبه ای با شبکه ی CNBC اظهار کرد که وضعیت زنجیره ی تأمین این شرکت رو به بهبود است؛ بااین حال داخل سمت مطالبه نگرانی هایی بود دارد.  در سالی که مایکروسافت چندین محصول سخت افزاری ممتاز نظیر ایکس باکس سری ایکس، سرفیس دوئو و سرفیس نئو را در ردیف عرضه دارد احیای زنجیره ی تأمین قطعات سخت افزاری خبر متجاوز مثبتی بخاطر این شرکت محسوب می شود.

همان نعوظ که داخل خبرها دیدیم سهام مایکروسافت در مقایسه با دیگر شرکت ها مقاومت بیشتری درون برابر افت قیمت مدال داده است و تا اینکه در بازه ای مایکروسافت، تنها شرکت آمریکایی حیات که بها آن بیش از یک تریلیون دلار باقی باقی مانده بود. اکنون ساتیا نادلا در مصاحبه ی خود تائید کرده است که این شریک شدن برای عبور از شرایط پرتلاطم فعلی تو وضعیت متجاوز منت قرار دارد:ما داخل سمت تأمین در حال بازگشت به وضعیت عادی هستیم. کسب وکارهای مایکروسافت بسیار متنوع هستند و ما گزارش مالی بسیار خوبی داشته ایم. وضعیت مالی ما در حال مجهز از دفعه ی سابق که بیدار شرایط شورش اقتصادی شدیم بسیار بهتر است و من اطمینان دارم که مایکروسافت با غلبه از شرایط فعلی عبور خواهد کرد.مقاله های مرتبط:مایکروسافت: کرونا تاثیری در قضیه تاسیس ایکس باکس سری X نخواهد داشتتشریح اقدامات مایکروسافت برای گذر از بحران کرونا

بااین حال نادلا تو مورد بود دعوی در بازار ایالات متحده و اروپا اظهار نگرانی کرده است زیرا در این مناطق سیاست های فاصله گذاری مدنی و تعطیلی اجباری فروشگاه ها با شدت ردیابی می شوند و بیکار شدن برخی افراد درنتیجه ی این محاکمه ها بوسیله انتزاعی کاهش توانایی مالی آن ها برای خرید محصولات آتی مایکروسافت است. بدین تزیین علی رغم بازگشایی کارخانه ها در چین و احیای زنجیره ی تأمین، حصه محصولات سخت افزاری مایکروسافت به علت محظور های اقتصادی پیش آمده برای مشتریان احتمالی محصولات این باهم اتحاد کردن همچنان آسیب پذیر است.

بااین حال بوسیله گفته ی نادلا، مایکروسافت درون بخش کند افزار و زیرساخت های ابری با فراز گیری اکید مطالبه مواجه بوده است. این مطلب تا قطع اضافی به روی آوردن کارکنان شرکت ها به فعالیت به عارض دورکاری برمی گردد. نادلا دراین باره گفته است:اگر هنوز از معماری های نسل قبل داخل دیتاسنترها یا نرم افزارهایمان استعمال می کردیم بعید می دانم که می توانستیم به شکل فعلی از پس این بحران بربیاییم.

مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که تعداد کاربران پلتفرم تیمز، پیام رسان ردموندی ها برای محیط های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش و آموزشی، از ۴۴ میلیون کاربر یومیه گذر کرده است. این عدد تو مقایسه با نما ۲۰ میلیون کاربر روزانه در ماه نوامبر ۲۰۱۹ تیک متجاوز عظیمی محسوب می شود. کسب وکارهای اشتراکی مایکروسافت همانند آفیس ۳۶۵ برابر مراد از بحران های اقتصادی تأثیر زیاد بخشی می پذیرند. این مسائل روی تیمار رفته به مایکروسافت کمک کرده اند که از فساد کرونا تو مقایسه با بحران مالی سال ۲۰۰۸ تأثیر منفی متجاوز کمتری رزین شود.

ساتیا نادلا قدری پس از مصاحبه ی فوق، ایمیلی به کارمندان مایکروسافت ارسال کرد و تو آن وضعیت کنونی و اقدامات این شرکت برای مبارزه با ویروس کرونا را شرح رحم.

موافق این ایمیل، مایکروسافت برای مقابله با اثرات منفی شیوع ویروس کرونا و معاون به مبارزه با آن بوسیله اقدامات خاص ای دست خورده است. به نشانی مثال، مایکروسافت نبوغ های نسخه ی پرمیوم پلتفرم تیمز را به مدت ریه ماه در دسترس برای تمام کاربران قرار داده است. این شریک شدن همچنین بخاطر حمایت از کارکنان خود داخل این شرایط ابکی دستمزد آن ها را طبق طریق معمول صیقلی می کند.

ردموندی ها همچنین از همکاری با سازمان های تحقیقاتی به منظور نقشه برداری از فایده سیستم کنف بدن بوسیله ویروس کرونا خبر داده اند. افزون کنار این، آن ها در راستای مبارزه با نشر مفروضات گمراه کننده درباره ی مصیبت کووید ۱۹ داخل فضای رمزی با سایر شرکت های مطرح شریک می کنند.بیشتر بخوانید:آیا می توان دربرابر ویروس کرونا اشتی تصرف کرد؟کارگران آمازون با کار در شرایط بحران کرونا، اشتی خویشتن را به سربزرگی می اندازندرئیس جمهور: کرونا امکان پذیر است تا دو سال دیگر بین ما باشدهمه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۰ فروردین ۹۹]نتفلیکس در بحبوحه ی شیوع کرونا چگونه از پس مدیریت فشار کنونی به خشکی امدن شبکه خود برمی آید؟
  • ۹۹/۰۱/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی