جورچین دکور

مایکروسافت روز گذشته با پاشیدن اطلاعیه ای جدید اطلاع دادن کرد که طی سال جاری میلادی عزم دارد نسخه ای از اپلیکیشن تیمز (Microsoft Teams) را برای کاربران معمولی منتشر بطی ء. مایکروسافت تیمز اپلیکیشنی چت محور با امکان ارسال و گرفتن فایل است و می توان از سر آن به شکل متنی، صوتی و ویدئویی به مکالمه با بقیه پرداخت. تیمز از این حیث بوسیله اپلیکیشن محبوب اسلک (Slack)شباهت دارد. مایکروسافت از نسخه ی موردبحث تیمز به نشانی «تیمز برای زندگی شخصی شما» یاد می درنگ.

نسخه ی ویژه ی تیمز برای کاربران عادی محتوی چندین اسباب ویژه خواهد حیات تا قوم ها و قسمت قسمت کردن های کوچک چند نفره بتوانند به صبر با بهره گیری از این ابزارها، کارهایی را که می خواهند انجام دهند، سازمان دهی کنند. این افراد همچنین می توانند از عادت تیمز رویدادهای مختلفی را پروگرام ریزی کنند، اطلاعات موردنظرشان را با یک دیگر به تعهد پرداخت بگذارند و جلسات ویدئویی برگزار کنند. مقاله های مرتبط:مایکروسافت تیمز چیست و آیا برای کسب وکار شما مناسب است؟

تلاش های گوگل در سال های اخیر یکی از نمونه هایی است که ثابت می کند هیچ گاه صبر محو تولد اپلیکیشن های پیام رسان جدید، متوقف شود. مایکروسافت متصل از اسکایپ به عنوان اپلیکیشنی پیام رسان به اراده ادا کارهای شخصی و برقراری تماس های صوتی و تصویری شخصی یاد کرده و در تلاش بوده است تا تیمز را به صورت ویژه بخاطر دایره ها ترقی دهد. بنابراین نظر تغییر رویکرد مایکروسافت برای اپلیکیشن تیمز، جالب بوسیله نظر می رسد. آن طور که یوسف مهدی، ثابت قدم مقام واحد «Modern Life, Search and Devices» در مایکروسافت می گوید، رفتن تیمز به سمت تبدیل شدن به اپلیکیشنی برای انجام کارهای شخصی، به ذهنی پایان کار اسکایپ محو. او می گوید امروزه زیاد از نیم میلیارد نفر تو سراسر دنیا از ابزارهایی نظیر اسکایپ بخاطر مناسبت با یک دیگر استفاده می کنند.

یوسف مهدی در لابه لای مصاحبه ی متاخر خویشتن داخل پاسخ به سؤالی در رابطه با آینده ی اسکایپ، تأکید می کند که «اسکایپ بوسیله کار خویشتن ادامه خواهد داد». او گپ هایش را این گونه ادامه می دهد:ما همچنان بوسیله اسکایپ ضامن باقی خواهیم ماند. اسکایپ اکنون بوسیله قیافه ماهانه توسط ۱۰۰ میلیون نفر کاربرد می شود. عملی که من درمورد اسکایپ دارم این است که این اپلیکیشن تو دنیای امروز، ابزاری عالی برای اجرا کارهای شخصی به شمار می آید. علاوه بر کاربران معمولی، بسیاری از شرکت های حوزه ی برادکَست نیز از اسکایپ بهره می گیرند. تیمز واقعا گزینه ای قدرتمندتر [برای اداره ها] است؛ تو مایکروسافت تیمز افزون بر فراهم سازی امکان بستگی ویدئویی و چت در قالب متن، امکان برقراری مناسبت با یک دیگر بوسیله عارض غنی مرطوب و درون اَشکال بیشتر، فراهم می شود.

در تیمز شاهد توان هایی بسان داشبورد هستیم. تیمز همچنین به طور کلی کلکسیون ی غنی تازگی از ابزارها را درون اختیار شما فراغت می دهد. تا زمان آغازبه امر نسخه ی انحصاری مایکروسافت تیمز در ماه های آینده ی سال جاری میلادی، اسکایپ استراحت است به نشانی اپلیکیشن پیام رسان حقیقی مایکروسافت برای کاربران عادی فعالیت نرم. آمار علامت می دهد در حال حاضر حدود ۴۰ میلیون نفر به صورت روزانه برای ایفا کارهایشان به اسکایپ مراجعه می کنند، موضوعی که تا حد اضافی به همگی گیری ویروس کرونا (کووید ۱۹) ربط دارد. همه گیری کرونا باعث شده است بسیاری از انبازی ها تعطیل شوند و کارمندان به دورکاری در ساختمانی روی بیاورند؛ این افراد برای ارتباط با یک دیگر مجبور می شوند از پلتفرمی همانند اسکایپ استفاده کنند. مایکروسافت می گوید مدت زمان ربط های برقرارشده از اسکایپ به اسکایپ، بوسیله میزان ۲۲۰ درصد رشد داشته است.



قابلیت متاخر Family Safety مایکروسافت (جانب چپ) و نسخه ی خانوادگی تیمز (جانب راست)

مایکروسافت تیمز داخل مقایسه با اسکایپ، به توان های بسیار متنوع تری حاضر شده است. چت های گروهی، تقویم، یکپارچه سازی با وان درایو، شیرپوینت و آفیس و نیز شماری از درخت سرو های متفرقه همگی باعث شده اند مایکروسافت تیمز مجموعه ای غنی از قابلیت های مختلف را داشته باشد و از این حیث مزیت های متعددی را تو جوانمردی سازمان ها راحتی دهد.

گرچه اسکایپ اخیرا توسط شرکت هایی بسان Zoom، واتساپو حتی گوگل (با اپلیکیشن Hangouts) به چالش کشیده شده است، اما هنوز غصه محبوبیت اضافی دارد. امروزه بسیاری از رسانه ها و شبکه های تلویزیونی بخاطر برقراری ارتباط تصویری و تا اینکه صوتی با بینندگان و کارشناسان، بوسیله استعمال از اسکایپ روی می آورند. بنابراین اسکایپ تو بین اهالی رسانه همچنین اپلیکیشنی شناخته شده و محبوب است. با در رویت گرفتن این دلایل، منطقی است که مایکروسافت قصد داشته باشد همچنان از اسکایپ پشتیبانی کاملی به عمل بیاورد. 

مایکروسافت می گوید درون ابتدا منظور داشته نسخه ی شخصی تیمز را داخل قالب اپلیکیشنی مجزا با برندی دیگر درون دسترس فراغت دهد، ولی تو نهایت از کارش منصرف شد. داخل واقع مایکروسافت ملتفت شد که تیمز امروزه اپلیکیشنی صیت آشنا به شمار می آید. علاوه پهلو این موضوع، رویکرد متاخر مایکروسافت نشان می دهد این باهم اتحاد کردن عزیمت دارد بیشتر از قبل بور ی بین عمر کاری و عمر انحصاری افراد را از قانون تیمز ناچیز بطی ء تا کاربران بخاطر انجام تمامی امور خویشتن به این اپلیکیشن روی بیاورند. بنابراین منطقی است اگر ردموندی ها بخواهند توان های کارگر و انحصاری را تو قالب یک اپلیکیشن به کاربران ارائه دهند.

نسخه ی مخصوص کاربران عادی از اپلیکیشن مایکروسافت تیمز قرار است مثل بوسیله همان نسخه ای باشد که امروزه سازمان ها از آن استفاده می کنند. اما نسخه ی شخصی، این امکان را به کاربر خواهد داد تا به مجموعه ای از وسایل پیام رسان های معمولی دسترسی هویدا کند. کسانی که امروزه از نسخه ی حقوق بگیر تیمز استفاده می کنند خواهند توانست بوسیله فراغت از طریق یک کلیک اپلیکیشن خودشان را به نسخه ی «خانوادگی» تغییر دهند. درضمن کسانی که از نسخه ی سازمانی استفاده نمی کنند، خواهند توانست نسخه ی شخصی تیمز را از قاعده Microsoft 365 با تمامی قابلیت های جدیدش، دریافت کنند. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد تصمیم اخیر مایکروسافت درون قبال تیمز دارید؟بیشتر بخوانید:مایکروسافت 365 به عنوان جایگزین آفیس 365 با قابلیت های متنوع پر حرارت معرفی شدمایکروسافت سرمایه گذاری درون فناوری تشخیص چهره را متوقف می کندمایکروسافت در نفوذ کردن به افزایش ۷۷۵ درصدی ترافیک ابری، سرو های خود را ارتقاء می دهداسلک روی امکان برقراری تماس با کاربران مایکروسافت تیمز فقره می کندساتیا نادلا: مایکروسافت با قدرت از بحران کرونا عبور خواهد کرد
  • ۹۹/۰۱/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی