جورچین دکور

تپ سی اعلام کرده برای کمک بوسیله سفیرانی که بوسیله ویروس کرونا مبتلا شده و توانایی کسب درآمد از طریق تپ سی را از مشت داده اند، کمک هزینه صیقلی می یواش. مسکوک این تسهیلات، دو میلیون تومان است و سفیرانی که درون هفته های اخیر، بوسیله مصیبت کووید 19 مشغول شده اند، می توانند برای دریافت آن ثبت نام کرده و یکی از اعضای خانواده آن ها برای دریافت رجوع کنند.

این تسهیلات ویژه سفیران تمام نفس و فعال تپسی است که درون ۶ ماه گذشته داخل این همدستی فعالیت داشته اند.هومن دمیرچی، مدیر عملیات تپسی، این اقدام را در راستای زنهار از سفیرانی عنوان کرد که در وضعیت فعلی و باتوجه به خطرات احتمالی ابتلا به بیماری کووید 19 داخل حال فعالیت هستند.

دمیرچی گفت:این روزها سفیران تپسی در کنار سایر رانندگان تاکسی های اینترنتی و وسایل حمل و نقل عمومی، نقش مهمی در ترددهای ضروری شهروندان دارند و باید از همه کسانی که با حیات خطراتی که سلامتی شان را ترساندن می کند در حال خدمت رسانی و از خویشتن گذشتگی هستند سپاسگزار باشیم.

دمیرچی به این نکته رمز کرده که تپ سی با اقداتی بسان توزیع اقلام ضدعفونی و همچنین آموزش بوسیله سفیران و مسافران تکاپو کرده تا مراقبت های مورد نیاز برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا را انجام دهد. 



بنابر اطلاعات نمایش شده توسط تپ سی و نیز شواهد ظاهر موجود تو سطح بخانه برگشتن می توان گفت که با شیوع ویروس کرونا، درون گرایش سفر با تاکسی های آنلاین بوسیله دلیل لزوم اجرای طرح بور گذاری اجتماعی به شدت کاهش یافته و رانندگان فعال تو این تاکسی ها بخشی از درآمد خود را از مشت داده اند.بیشتر بخوانید:تپسی بخاطر مقابله با ویروس کرونا خودروی سفیران را ضدعفونی می کندتپسی امکان سفارش خرید یا درگذشت کالا را به دلیل شیوع ویروس کرونا عرضه می کندناوگان تپ سی به برگ بهداشتی مجهز می شوددریافت سهمیه سوخت رانندگان تاکسی های اینترنتی تسهیل شددرخواست تاکسی سبز و زرد از سر اپلیکیشن تپسی فراهم شد
  • ۹۹/۰۱/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی