جورچین دکور

ASGHARانجامOOON (IFA)یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های فناوری محور دنیا است که به رخساره سالانه در ولایت برلین برگزار می شود و انبازی های متعددی از سراسر دنیا داخل نگرش برگزاری IFA گردهم می آیند تا بوسیله رونمایی جدیدترین دستاوردهایشان داخل حوزه های مختلف بپردازند. نمایشگاه ادا تمرکزی خاص روی متاع الکترونیکی، گجت های هوشمند و متاع خانگی دارد و انبازی های نام آشنایی نظیر سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک و شارپ در آن آستان پیدا می کنند.

همه گیری ویروس کرونا (کووید ۱۹) هنگام چند ماه اخیر، نه تنها باعث شده است مشارکت های مختلف تعطیل شوند و بسیاری از افراد کارشان را از دست بدهند، بلکه بسیاری از رویدادهای بنیادی دنیای فناوری را فسخ کرده است. برخی از رویدادها نظیر MWC به رخساره تمام باطل سازی شدند و فداکار دیگر بوسیله حالت مجازی درآمدند. داخل جدیدترین معارفه مربوط به همایش های فناوری محور، اعلام شده است که نهادهای برگزارکننده ی انجام قصد ندارند نمایشگاه امسال را به رخساره حضوری برگزار کنند. عمل همه ساله میزبان هزاران نفر علاقه مند از بکلی جهان است و تجمعات ناشی از برگزاری ایفا می تواند باعث محکمی عالمگیر ویروس مرگبار کرونا شود.تمامی کنفرانس های IFA 2020 احتمالا به رخساره آنلاین پخش خواهند شد

حساب کاربری رسمی IFA در توئیتربه رطوبت اعلام کرده است که نمایشگاه موردانتظار سال ۲۰۲۰ از همه گیری کروناویروس متأثر شده، ولی قرار نیست به نعوظ کامل لغو شود. دولت آلمان در بیانیه ای رسمی به تمامی نهادها اعلام کرده است اجازه ی برگزاری رویدادهایی که حساب شرکت کنندگان آن ها سرحد ۵٬۰۰۰ تن را رد می کند، صادر نمی شود. این محدودیت قرار است تا روز ۲۴ اکتبر ۲۰۲۰ (۳ آبان ۱۳۹۹) پابرجا باقی بماند. نمایشگاه ایفا همه ساله تو ماه سپتامبر برگزار می شود و این یعنی زمان برگزاری انجام ۲۰۲۰ باعث می شود رخصت ی برگزاری حضوری آن حیات نداشته باشد. 

نهادهای مسئول IFA درون پیامی غیرواضح گفته اند که همایش IFA 2020 قرار است «با مفهوم نوآورانه ی جدیدی» به فقره خود دنباله دهد. فعلا مشخص تراشیدن روش نوآورانه ی جدیدی که نهادهای مربوطه اعلام کرده اند، دقیقا چه جزئیاتی دارد و IFA امسال قرار است بوسیله چه نحوی برگزار شود. با این حال از زمان انتشار توئیت موردبحث بسیاری از کاربران با یک دیگر ائتلاف دیدن دارند که احتمالا IFA 2020 قرار است به لباس آنلاین و از طریق پخش حی برگزار شود. بدین تزیین هر یک از شرکت ها خواهند توانست کنفرانس اختصاصی خودشان را بوسیله عارض زنده برای دلبستگی مندان پخش کنند و خبری از رجوع ی حضوری به محل برگزاری ایفا نخواهد بود.

داخل توئیت منتشرشده توسط صفحه ی رسمی IFA درون توئیتر می خوانیم:ایفا ۲۰۲۰ با مفهوم نوآورانه ای که برای شرایط نادر [همانند همگی گیری کرونا] نقشه کشی شده است، برگزار می شود.

ایفا ۲۰۲۰ قرار است طی سال جاری میلادی درون برلین برگزار شود، اما با نوعی مفهوم نوآورانه ی جدید. این ائتلاف به برهان غرض نصیب و قسمت آلمان برای تعطیلی تمامی رسوم هایی که پذیرای بیش از ۵٬۰۰۰ تن بازدیدکننده هستند اتفاق افتاده است؛ غرض موردبحث نوبت آلمان قرار است تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۰ (۳ آبان ۱۳۹۹) پابرجا باشد. به عنوان مولود ی این تصمیم، ایفا ۲۰۲۰ به عنوان درخورتوجه ترین همایش دنیا برای محصولات الکترونیکی مصرفی و رخت خانگی، نمی تواند امسال به لباس معمول ابد برگزار شود. جزئیات «مفهوم نوآورانه ی جدید» ایفا ۲۰۲۰ تاکنون بوسیله طور دقیق اعلام نشده است

هانس یواخیم کمپ، مهتر هیئت مدیره ی تیم ناظر سرشت برگزارکننده ی IFA تو یکی از توئیت های منتشرشده می گوید که آیین روزنامه ی جلوگیری از برگزاری رویدادهای بزرگ نظیر IFA به مهار ویروس کرونا کمک کرده است. درضمن به لطف این بیانیه ی جدید کسانی که تاکنون بخاطر حضور در محل برگزاری IFA برنامه ریزی کرده بودند، می توانند دستور کار هایشان را تبدیل دهند و خودشان را برای مراسم امسال به شکلی متفاوت آماده کنند. 

همانطور که اعلی اشاره کردیم، ایفا ۲۰۲۰ بدوی کنفرانس فناوری محور گیتی بوسیله حساب نمی آید که تحت تأثیر همه گیری کرونا فراغت اندوهناک است. طی چند وقت اخیر گواه فسخ تمام رویدادهایی نظیر Google I/O O 2020و MWC 2020 و SXSW 2020 و Facebook F8 و تا اینکه GDC 2020. بودیم درضمن کنفرانس هایی دیگر مجبور شدند خودشان را با وضعیت تطبیق دهند و به حالت آنلاین دربیایند؛ جلسه هایی که تو بین آن ها مواردی نظیر Oculus Connect و Apple WWDC 2020 و Microsoft Build 2020 و Gamescom به چشم می.

خورند دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه  


چیست؟ برای مشاهده کلیه اعلام و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به ورقه عام IFA 2019 مراجعه.کنید بیشتر:بخوانید ابراز لخته های خون در بیماران کووید ۱۹ پزشکان را ناراحت کرده استنسخه متاخر ترامپ بخاطر علاج کرونا با انتقاد قطعی متخصصان رو به رو شدچرا فداکار افراد دست های خویشتن را نمی شویند؟همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و [ارقام به: روزرسانی ۵ اردیبهشت]۹۹ اپلیکیشن های مدیریت کرونا و نگرانی هایی بابت حفظ حریم مخصوص
  • ۹۹/۰۲/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی