جورچین دکور

اسنپ با شیوع گسترده ی ویروس کرونا در ناحیه و وعظ بوسیله حضور حداقلی در مراکز بهداشتی، با همکاری سامانه ی هاسپیتل، مشاوره ی پزشکی آنلاین، سرویس «پزشک و مشاور» را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. بدین ترتیب، امکان دریافت آنلاین مشاوره ی پزشکی و روان شناسی در ۳۲ حوزه ی متنوع بخاطر کاربران اسنپ حاضر شده است. مشاوران درخت سرو جدید اسنپ درون فرایندی دقیق تأیید شده اند و با پایبندی بوسیله حفظ حریم شخصی، تمامی جزئیات مشاوره و شماره تماس کاربران محرمانه خواهد وجود.چگونه از سرو پزشک و مشاور کاربرد کنیم؟

با واردشدن بوسیله سرو «پزشک و وکیل» درون سوپراپلیکیشن اسنپ، فهرستی از انواع حوزه های مختلف پزشکی و رسا شناسی دردسترس قرار می گیرد که با گزینش هر دسته بندی، پروفایل مشاوران کوشا داخل هر حوزه به نمایش درمی آید. در پروفایل هر مشاور، توضیحاتی درباره سوابق حرفه ای و زمان های پاسخ گویی مشخص شده است.

مشاوره به دو صورت ویدئویی و تلفنی انجام می شود و هر مشاور در پروفایل خود مشخص کرده آماده است مشاوره را به کدام روش ارائه دهد؛ بنابراین، کاربران می توانند خلال گزینش مشاور بسته بوسیله سلیقه و تصمیم شخصی ، از گروه ی مشاوران تلفنی یا ویدئویی انتخاب کنند.

چنانچه پزشک و مشاور آنلاین باشد، کاربران می توانند با انتخاب گزینه ی ربط در همان حین با پزشک مکالمه تلفنی کنند و اگر پزشک آنلاین نباشد، امکان رزرو و ارتباط و مشاوره با پزشک بود دارد.

هزینه ی مشاوره روی ورق ی پروفایل هر مشاور مشخص شده و تکمه ای نیز برای رزرو مشاوره وجود دارد. با انتخاب گزینه ی رزرو مشاوره، گزینه ای برای گلچین مدت زمان مشاوره فعال می شود. کاربران می توانند مدت زمان حدودی مدنظرشان را انتخاب کنند و اگر تشریح افزودن ای دارند، آن را در مقدر شدن «توضیحات درخواست» به اختصار وارد کنند. با گزینش گزینه ی «ثبت»، کاربران به ورق ی مربوط بوسیله تکثیر قدر هدایت می شوند تا از این طریق قدر احصائیه درخت سرو «پزشک و مشاور» را صیقلی و از امکان مشاوره استعمال کنند.

درصورتی که کاربری از قبل شمار کاربری سرویس «پزشک و نایب» را شارژ کرده باشد، این مبلغ مستقیم از حسابش کسر می شود. برای خبر از مدل جاه موجود، باید به ورق ی اصلی پروفایل مراجعه کرد. اگر کاربر به پیگیری با پزشک خواه مباشر نیاز داشته باشد، می تواند از امکان ارسال پیام متنی یا عکس بعد از مکالمه با پزشک کاربرد کند. کاربران می توانند با انتخاب گزینه ی ارسال پیام که پس از اتمام مکالمه در پروفایل مباشر علنی می شود، با پزشک و وکیل خود گفت وگو کنند.

چنانچه کاربر به هر دلیلی از مشاوره خویشتن راضی نباشد، هزینه تمام و کمال به احصائیه کاربری او بازگردانده می شود. بخاطر مصرف از خدمات پشتیبانی این درخت سرو می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۱۸۷۶۵۴ در ارتباط باشید.بیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۶ خرداد ۹۹]روند ارائه اشتراک اینترنت خانگی رصد می شودیک میلیون اشتراک اینترنت خانگی به رخ موقت واگذار می شودکمیته ساخت واکسن کرونا در ایران تشکیل شدبیشتر شکایات حوزه ارتباطات همچنان مربوط بوسیله اینترنت است
  • ۹۹/۰۳/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی