جورچین دکور

ابرآروان در تفاهم نامه ای که با دایره فناوری اطلاعات به توشیح رسیده، کفالت دار شده تا درون پیرامون ی ۶ ماهه، خدمات مجانی و تخفیف داری را به ۳۰۰ استارتاپ ارائه درنگ. براساس مفروضات نمایش شده، ابرآروان به ۳۰۰ استارتاپ ازطریق سامانه ی موسوم به ایران نوآفرین و پس از تأیید سازمان فناوری اطلاعات، خدمات ارائه خواهد عدالت.

این خدمات شامل دو دوره ی ۶ ماهه می شود که دوره ی اول شامل نمایش ی مجانی خدمات شبکه ی توزیع محتوا (CDN) و امنیت ابری بوسیله مجانی تا سقف ۱۲۰ میلیون ریال برای هر خواهان است. همچنین داخل دوروبر ی ۶ ماهه ی دوم، این استارتاپ ها می توانند از تنزل ۵۰ درصدی تا سقف ۸۰ میلیون ریال استعمال کنند. 

ابرآروان نیز اطلاع دادن کرده که درصدد است تا رویداد-محک ی ابربازی را برای حمایت از تولید و عرضه ی ایده های نو در محصولات ابری و مصرف از آن برای ابداع فرصت آموزشی مقابل داخل حوزه ی آی تی بخاطر نوجوانان رمز کرد. 

درکنار تفاهم نامه ارایه ی خدمات در طرح «ایران نوین»، ابر آروان با ۹ شتاب دهنده شامل ماخذ ملی بازی های رایانه ای، فضای حکم اشتراکی باکس، پارادایس هاب، تریگ آپ، ساختمان نوآوری، دیموند، فینوا ، تیوان و میل تفاهم نامه ی مشارکت دارد که براساس آن، استارتاپ های معرفی شده از این پیشدستی کردن دهنده ها می توانند به مدت ۶ماه از محصولات شبکه ی توزیع محتوا و امن ابری آروان به مجانی بهره مند می شوند.بیشتر بخوانید:رویداد ابربازی بوسیله جهت مسری کرونا آنلاین برگزار خواهد شدگزارش زومیت از رویداد سوار ابرها ۹۸ابرآروان در زمان قطعی اینترنت چه سرویس هایی به کاربرانش عرضه کرد؟ابرآروان رویداد ابربازی را با کارمزد شقه میلیارد تومانی در شهریور ماه سال ۹۹ برگزار می کندابر آروان از Object Storage رونمایی کرد
  • ۹۹/۰۳/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی