جورچین دکور

ویوودر آینده ای نزدیک گوشی های جدید خانواده ی X50 را رونمایی می درنگ و برابر آنچه از گوشه و کنار شنیده ایم، رونمایی آن ها برای روز یکم ژوئن ۲۰۲۰ (۱۲ خرداد ۱۳۹۹) تعیین شده است. طی چند هفته ی گذشته تماشاگر افشای معلومات زیادی درمورد این گوشی ها بودیم، به علاوه خود ویوو همچنین تیزرهایی رسمی از آن ها منتشر کرده است. براساس همین سررشته ها و تیزرها فکر می کردیم تقریبا همه چیز را درمورد گوشی های موردانتظار X50 و X50 پرو می دانیم. بااین حال تاکنون از دستگاه سوم این خانواده نامدار نشنیده بودیم. اسلاید جدیدی که به تازگی منتشر شده است اطلاع دادن می کند X50 پرو پرچم دار این خانواده نیست و لقب موردبحث باید به ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس ( Vivo X50 Pro) اعطا شود. گوشی ویوو ایکس X50 Pro پلاس از تراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام استعمال می کند و پرچمداری توانمند به نظر می رسد.

طی چند روز گذشته ازسوی منابع متنوع شاهد افشای اطلاعاتی مختلف درمورد گوشی های متاخر ویوو بودیم که شماری از آن ها با یکدیگر معادله نداشتند. تأیید پیدایش ایکس ۵۰ پرو پلاس علامت می دهد شماری از مفروضات رک شده به این نمونه مربوط بوده اند و همین موضوع، حاضر بودن تطابق برخی از اطلاعات را توجیه می درنگ.







شماری از رسانه ها اطلاع دادن کردند ویوو X50 پرو به جای داشتن حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN1 سامسونگ از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX598 سونی یکروز می گیرد. ویوو پیش تیز در تیزرهای تبلیغاتی اش اعلام کرده وجود یکی از گوشی هایش قرار است به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی جدید سامسونگ مجهز باشد، درنتیجه مطرح شدن ادعای یکروز مندی پرچم دار جدید این شرکت از حسگر سونی که درون آن زمان تامل می کردیم X50 Pro است، در ابتدا غیرمنطقی بوسیله نظر می رسید. بااین حال از قرار معلوم ویوو قصد دارد حسگر سامسونگ را در نمونه پلاس مورداستفاده فراغت دهد. 

منبعی که اطلاعات جدید را علنی کرده است ادعا می کند ویوو X50 پرو پلاس افزون پهلو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ به ورقه نمایش OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از استاندارد HDR10 روانه ی بازار می شود. نیز گفته می شود این گوشی دارای فناوری شارژ کندرو ۴۴ وات است. براساس شنیده ها، ویوو X50 Pro از صفحه نمایشی ۹۰ هرتز بهره می گیرد، البته این ورقه ارائه اندوه از استاندارد HDR10 پشتیبانی می درنگ. درکنار این ها مدل عادی را داریم که صفحه نمایشی فرسوده خیس نسبت به دو میزان دیگر دارد و از مقیاس HDR پشتیبانی نمی یواش. 







ویوو ایکس ۵۰ پرو افزون بر بهره مندی از حسگر واقعی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX598 به جای ایزوسل GN1، احتمالا درون پنل پشتی میزبان چندین دوربین دیگر است. رسانه ها دعوی می کنند تنها تفاوت بین دوربین های مدل های پرو و پرو پلاس بوسیله حسگر اصلی آن ها برمی گردد و دیگر حسگرها داخل بین شان مشترک است. پیاده شدن این اساس ویوو X50 پرو در پنل پشتی بوسیله همراه حسگر ۴۸ مگاپیکسلی از دوربینی ۸ مگاپیکسلی با لنز تله فوتو ی دارای مکانیسم پریسکوپی بهره می گیرد، دوربینی که ظاهرا می تواند سوژه ها را تا حداکثر ۶۰ موافق بزرگ نمایی بطی ء.

دوربین دیگر حسگری ۱۳ مگاپیکسلی دارد که در دنبال لنز دام فوتوی عادی قرار محزون و بزرگ نمایی اپتیکال ۲ برابری را ارائه می دهد. دوربین بعدی از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق گسترده استعمال می کند و درنهایت دوربین آخر را داریم که از حسگری ۸ مگاپیکسلی تو پشت لنزی ماکرو بهره می گیرد. البته بین اطلاعات برملا شده داخل زمینه ی دوربین فدایی تناقضات بوسیله چشم می خورد. درحال مجهز بیشتر منابع، بهره مندی ایکس ۵۰ پرو از حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را تأیید کرده اند، اما مطمئن نیستند که دیگر حسگرهای پنل پشتی استاندارد پرو با نمونه پرو پلاس کاملا شبیه به بی قراری باشد. احتمالا تفاوت هایی نسبتا جزئی در این زمینه خواهیم نظر. البته تمامی آنچه گفتیم فعلا در حد حدس و گمان است.





درکنار موارد یادشده در بین سه گوشی خانواده ی X50 برخی تفاوت های دیگر غصه وجود دارد که به نیکوکاری در تصاویر صریح شده متناسب مشاهده هستند. به نعوظ کلی بوسیله نظر می رسد سه گوشی موردبحث ازلحاظ مشخصات فنی شباهت زیاد اضافی به یکدیگر دارند. موضوعی که مدال می دهد قرار نیست شاهد شکافی مجلل درون بین قیمت گوشی ها باشیم. پیش مرطوب درون یکی از بینایی ها اخبار شده است که X50 Pro قیمتی برابربا ۳٬۹۹۸ یوآن (۵۶۰ دلار) دارد. بدین ترتیب قیمت مدل پرو پلاس قطعا از ۴٬۰۰۰ یوآن گذر خواهد کرد. متأسفانه درحال فراهم اطلاعات دقیقی درموردقیمت گوشی موبایل ویوو X50 پرو پلاس نداریم.



براساس مفروضات صریح شده، ویوو X50 معمولی از خراش ی اسنپدراگون 765G استفاده می کند و ۸ گیگابایت حافظه ی رم دارد. این گوشی دارای دو کانفیگ با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد حیات و ضخامت آن به ۷/۴۹ میلی متر خواهد رسید. ویوو X50 صبر است ۱۷۰ گرم معادل داشته باشد و از صفحه نمایشی ۶/۵۶ اینچ با وضوح ۲٬۳۷۶ در ۱٬۰۸۰ پیکسل بهره بگیرد. ورق عرضه دستگاه دارای نرخ ترمیم ۹۰ هرتز خواهد بود. گفته می شود این گوشی باتری ۴٬۲۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ تند ۳۳ وات دارد و از NFC هم پشتیبانی می کند. 

ویوو X50 پرو همچون معیار معمولی دارای تراشه ی اسنپدراگون 765G و ۸ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی خواهد وجود. این گوشی ۸ میلی متر ضخامت و ۱۸۰ گرم وزن خواهد داشت و از صفحه نمایشی مشابه میزان عادی با میزان HDR10 استفاده خواهد کرد. دو استاندارد عادی و پرو دارای صفحه نمایش ۹۰ هرتز هستند. افزون بر این ها گفته می شود تمامی گوشی های قوم ی X50 تو پنل جلویی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روزی می گیرند. ویوو X50 از باتری ۴٬۳۱۵ میلی آمپرساعتی با شارژ نوک تیز ۳۳ وات بهره خواهد گرفت و از NFC پشتیبانی خواهد کرد.

درنهایت به X50 پرو پلاس می رسیم، یعنی درفش دار پا بر جا ویوو. این گوشی که از خراش ی رده بالای اسنپدراگون ۸۶۵ روزی می گیرد ۸ گیگابایت حافظه ی رم دارد و تنها در یک کانفیگ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی دردسترس راحتی می گیرد. صفحه ارائه آن دقیقا متشابه مقیاس پرو است، با این مغایرت که در مدل پرو پلاس شاهد ارج نوسازی ۱۲۰ هرتز هستیم. ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس ۸ میلی متر کلفتی و ۱۸۰ گرم معادل دارد و به باتری ۴٬۳۱۵ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۴۴ وات مهیا شده است. 



شما کاربران زومیت چه دیدگاهی تو این بنیان دارید؟بیشتر بخوانید:با قابلیت ویژه اکسپریا وان مارک 2 درزمینه گیمینگ آشنا شویدسونی ویدئوهای تبلیغاتی اکسپریا 1 ll را منتشر کردمشخصات گلکسی M01 سامسونگ مشخص شدآیفون 13 اپل احتمالا ابتدایی آیفون بدون درگاه خواهد بودHTC تابستان امسال با پرچمداری 5G به میدان پرچم داران باز می گردد؟
  • ۹۹/۰۳/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی