جورچین دکور

ASGHفیسبوکOOOONSGHAROOOON داخل طول ۱۶ سال فعالیت، همیشه با کاستی قابلیتی اساسی برای کنترل حریم خصوصی توسط کاربران روبه رو بوده است. کاربران همیشه از کاستی گزینه هایی برای حفاظت از داده های منتشرشده در پلتفرم، ناراضی بوده اند. به هرحال حفظ کردن حریم خصوصی درون فیسبوک همیشه با چالش روبه رو بود و البته مسیرهای جایگزین و متفرقه ای هم توسط کاربران بخاطر رفع این چالش مطرح می شد.

غول شبکه های اجتماعی بالاخره ابزاری را معرفی کردن کرد که مدیریت پست ها را تو پلتفرم، آسان می بطی ء. وسایل جدید فیسبوک، شهودی ترین حالت مدیریت حریم خصوصی را دراختیار کاربران صبر می دهد. ابزاری که شبیه به توان متشابه درون جیمیل است که که از زمان طرز اندازی فیسبوک، دردسترس کاربران گوگل صبر داشت.

ابزار جدید فیسبوک به اشتهار Messag Activity معرفی شد که مفهومی مانند به آرشیو را تو فیسبوک ایجاد می کند. این آرشیو به شما امکان می دهد تا هر تعداد از پست های قدیمی مدنظر را بوسیله یک فضا جدید و امن شبیه به ورق ی هوم نقل مکان کنید. تنها خود شما قادر به مشاهده ی محتوای موجود در این ورق خواهید بود. توان جدید همچنین پوشه ی Trash را هم به فضا کاربری فیسبوک اضافه می کند و کاربران با آسودگی بیشتری امکان پاک کردن پست های خود را خواهند داشت. شرکت اعلام کرد که قابلیت متاخر مقدمه عزب برای اپلیکیشن موبایل عرضه خواهد شد.



فیسبوک درون یک پست وبلاگی اطراف قابلیت متاخر در پلتفرم شبکه ی اجتماعی نوشت: فرقی ندارد که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بوسیله دنبال شغل بوده یا یک ربط ی انحصاری را پشت شیوه گذاشته باشید، به هرحال ما می دانیم که مواردی تو زندگی افراد تغییر می کنند. ما می خواهیم شما به آسانی محضر خویشتن در فیسبوک را مدیریت کنید.

قابلیت های آرشیو و خاکروبه دان، مفاهیمی هستند که اکثر کاربران دنیای فناوری از مفهوم ایمیل با آن ها آشنا شده اند. بوسیله عنوان شهید شما در Gmail می توانید ایمیل های خود را بوسیله خاشاک دان بفرستید که به صورت خودکار پس از ۳۰ روز پاک می شوند. مگر اینکه ایمیل مدنظر را بازیابی خواه به صورت دستی کاملا حذف کنید. قابلیت متاخر فیسبوک درکنار این موارد، مدیریت دسته ای پست ها را بی قراری دراختیار شما راحتی می دهد. درنتیجه می توانید پست ها را به صورت دسته ای مشاهده و مدیریت کنید یا همگی ی آن ها را به آرشیو یا زباله دان بفرستید. نیز می توانید پست ها را بسته به پیرامون ی زمانی، سنخ (عکس و فیلم، پست های منتشرشده از اپلیکیشن های دیگر و غیره)، افراد واضح و دیگر دسته بندی ها، فیلتر کنید. بعد می توان پست های فیلتر شده را به قیافه تکی یا قسمت قسمت کردن ای، مدیریت کرد. زاکربرگ از مدت ها پیش مجاهدت می یواش تا شریک شدن خود را متعهد بوسیله حریم مخصوص نشان دهد

اگر درون فیسبوک پستی را حذف یا آرشیو کنید که افرادی در آن تگ شده باشند، آن ها دسترسی بوسیله پست را از مشت خواهند انصاف. فیسبوک می گوید هیچگاه اعلانی بخاطر افراد تگ شده تو پست ارسال نمی شود. درنتیجه می توانید عاری آگاهی دیگران، پست های موردنظر خود را حذف یا آرشیو کنید. البته نمی توانید پست های متعلق به دیگران را پاک کنید که در آن ها تگ شده اید. درنهایت نبوغ های جدید، عزب مخصوص محتوایی هستند که خویشتن شما به پول اعانه گذاشته اید.

فیسبوک درحال حاضر منویی بوسیله نام Select Privacy بخاطر هریک از پست های کاربر درون شبکه ی اجتماعی ارائه می درنگ. داخل منوی مذکور می توان برملا کرد که چه کسی، محتوای پست را مشاهده یواش. گزینه های Public , Friends, Specific Friends و غیره درون این بخش، مدیریت حریم خصوصی پست را ممکن می کنند. آرشیو کردن یک پست پس از انتشار، مثل به این خواهد بود که درون زمان انتشار، گزینه ی Only Me را درون بسرنوشت شوم دچار کردن حریم خصوصی انتخاب کنید. فرق آرشیو کردن با برگزینی نمایش پست «فقط بوسیله خود کاربر» در آنجا است که پست های آرشیو شده را می استعداد به رخ گروه جمعی در یک محل مشاهده کرد.

مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ، پس از بحران هایی که درون سال ۲۰۱۸ فشار شدیدی بوسیله شرکتش هوشیار کرد، گفتمان جدیدی را برای مدیریت کسب وکار خویشتن مطرح کرد. او مفهومی به نام «چشم اندازی متمرکز کنار حریم مخصوص برای شبکه ی اجتماعی (A A-Privacy Focused Vision for Social)» Networking را درون مارس ۲۰۱۹ اعلام. کرد داخل قدری از اعلانیه ی جدید زاکربرگ، به چالش های بسی کاربران داخل پاره حریم خصوصی داخل متجاوز از یک دهه ی گذشته اشاره شده.



بود مارک زاکربرگ در بخشی از یادداشت سال ۲۰۱۹ تصنیف: حیات یکی از چالش های پا بر جا در ساختن ابزارهای اجتماعی، مشکل بهره وری و کارایی. است وقتی کلکسیون های عظیمی از پیام و عکس را در گذر زمان می سازیم، پس از مدتی علاوه بر دارایی، به مسئولیت ما هم تبدیل می. شوند به نشانی مثال، بسیاری از افرادی که برای مدت زیادی درون فیسبوک بوده اند، عکس هایی از دوران جوانی دارند که شاید اکنون از آن ها خجالت خورده. شوند ازطرفی آن ها به هرحال مانوس دارند تا آرشیوی از لحظات انواع زندگی خود داشته. باشند مقاله های: مرتبط فیسبوک و کمبریج آنالیتیکا؛ کابوس حریم شخصی افشای اسناد لابی فیسبوک برای مقابله با قوانین حفظ حریم

خصوصی زاکربرگ در میانه ی سال ۲۰۱۸ تعهد داده بود که ابزاری بخاطر پاک کردن تاریخچه ی مرور در فیسبوک به کاربران ارائه. کند بیش از یک سال برای توسعه و عرضه ی افزار موردنظر زمان نیاز. وجود ابزاری که بوسیله نام-Off Facebook Activity درون اوت ۲۰۱۹ معرفی. شد این قابلیت، مدیریت وب سایت ها و اپلیکیشن های متفرقه ای را دراختیار شما می گذارد که کتاب ی فعالیت را به فیسبوک ارائه می. کنند با مصرف از استعداد جدید می توان این تاریخچه را حذف. کرد نبوغ مذکور نیز به کاربر امکان می دهد تا فیسبوک را در استعمال از تاریخ برای هدف گیری تبلیغاتی، محدود.

یواش مدیرعامل فیسبوک از سال ۲۰۱۱ و حدود یک دهه پیش هم به نوعی با چالشی شبیه بوسیله وضعیت کنونی درگیر. حیات او در مطلبی: «نوشت فیسبوک قدیم متعهد بوده است تا درباره ی اطلاعاتی که شما با ما به وجه اشتراک مجله می گذارید، رویکردی براق داشته. باشد ما در ساختن ابزارهایی که امکان مشاهده و کنترل محتوای ابونمان گذاشته شده را به کاربر می دهد، در دنیای اینترنت پیش گام بوده. ایم البته ما همیشه می توانیم عملکرد خود را بهبود. دهیم من متعهد می شوم که فیسبوک را به سمت پیش دامنه ماندن در شفافیت و کنترل روی حریم خصوصی، هدایت.»

کنم اکنون و پس از گذشتن ۹ ماه از تعهد مارک زاکربرگ و ۱۶ سال از فعالیت فیسبوک، شرکتش هنوز تقلا می کند تا محور های ابزاری برای مدیریت حریم مخصوص را دراختیار کاربران راحتی. دهد فراموش نکنید نبوغ هایی که اخیرا توسط غول شبکه های اجتماعی معرفی شدند، از سال ها پیش در بسیاری از پلتفرم های اینترنتی دردسترس راحتی. داشتند بیشتر: بخوانید آموزش ارسال پست زمان بندی شده در اینستاگرام ازطریق دسکتاپ AR فیلترهای AR اینستاگرام پویاتر می شوند فیسبوک نام کیف پول ارز دیجیتال خود را بوسیله Novi تبدیل قسط هند احتمالا به زودی Zoom را بست می یواش لایحه بحث برانگیز جماعت سنا آمریکا و بطلان آشکار حریم
  • ۹۹/۰۳/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی