جورچین دکور

با نزدیک شدن بوسیله زمان عرضه ی پلی استیشن ۵ وایکس باکس سری ایکس، انتشار اخبار متنوع درباره ی آن ها را تماشایی هستیم و حتی از بزرگان صنعتی بازی های ویدئویی درزمینه ی کنسول های نسل بعدی پرسیده می شود. این کود رسانه ها به سراغ مارچین ماکاش، از استودیو مونوالز رفته اند تا نظر وی را درباره ی مغایرت های دو کنسول بدانند.

ماکاش در اظهارات جدیدش درباره ی تفاوت های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس، توان پردازنده های این دو کنسول را فارغ از رویکرد منعطف تری که پلی استیشن ۵ ارائه می دهد، کاملا نزدیک بوسیله غم وصف می یواش.

هردو کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس درزمینه ی قابلیت های سخت افزاری ترفیع درخورتوجهی در مقایسه با نسل سابق خویشتن ارائه می کنند و این موضوع سبب شده بسیاری از ترقی دهندگان درون مصاحبه ها و اظهارنظرهایشان از هیجانی صحبت کنند که بخاطر کارکردن با این پلتفرم ها دارند و امکاناتی که از این ضابطه دراختیار ورزش سازان قرار می گیرد. مارچین ماکاش از استودیو مونوالز (The Moonwalls) همچنین رویت خویشتن را درباره ویژگی های جدید کنسول های نسل نهم بیان کرده است.

مدیر استودیو مونوالز که توسعه دهنده ی بازی ماجراجویی و داخل آستانه ی ترویج Commander ’85 نیز محسوب می شود، در مصاحبه ی جدیدش با وب سایت Gamingbolt، به طور خلاصه از هیجانش برای امتحان ی نسل جدید کنسول های ورزش صحبت کرده است. وی می گوید هنوز فرصت دسترسی به کیت توسعه ی کنسول های متاخر سونی و مایکروسافت را به دست نیاورده و اظهاراتش براساس رویدادها و اخباری است که تاکنون شنیده است.

مقاله ی مرتبط:یقین: PS5 مثل به کنسول های سنتی و دوبرابر حجیم تر از بدنه PS4 Pro خواهد حیات



به گفته ی وی، کنسول جدید سونی برضد ایکس باکس سری ایکس از فن شناسی جدیدی موسوم به فرکانس متغیر کاربرد می کند که به صورت اختصاصی برای پلی استیشن ۵ توسعه داده شده است. ماکاش با این نکته رمز می یواش که بین توان پردازشی دو کنسول تفاوت بسیاری مشاهده نمی شود و فناوری فرکانس متغیر می تواند انعطاف پذیری بیشتری برای پلی استیشن ۵ درمقایسه با ایکس باکس سری ایکس ابداع کند.

ماکاش می افزاید:هردو کنسول داخل بحث قابلیت پردازنده ی مرکزی قدمی رو به جلو هستند و عملکرد موفقی ارائه می دهند؛ اما از دیدگاه من، استعداد Multi-Threading هم زمان، ویژگی ای است که می تواند فرق را میان این دو پلتفرم رقم بزند. افزایش توان پردازش و بهبود عملکرد سیستم، همواره گنجایش ی مطلوبی برای کاربران بوده است؛ اما باید صادقانه بگویم چنانچه رویکرد انعطاف پذیرتر پلی استیشن ۵ را در این بحث کنار بگذاریم، برنده ی مطلقی مشاهده نخواهیم کرد.



ماکاش درباره ی پردازنده های گرافیکی و نفاق سرعت کلاک در این دو کنسول همچنین می گوید براساس تجربه ی انحصاری اش در تاسیس بازی های پلتفرم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان، توسعه ی بازی ها روی کنسول های سونی ساده تر بوده است و صدای زیر مردانه دارد پلی استیشن ۵ نیز مثل نسل قبل رضایت ترقی دهندگان را به پشت داشته باشد:براساس امتحان ی شخصی ام در توسعه ی بازی ها روی ایکس باکس وان و PS4، باید بگویم معمولا نتایجی که روی پلی استیشن ۴ می گرفتیم، به مراتب بهتر از کنسول مایکروسافت بوده است. فکر می کنم این موضوع در نسل جدید همچنین همچنان صادق باشد؛ اما داشتن قدرت بیشتر همواره خصیصه ی متجاوز خوبی محسوب می شود؛ چراکه می تواند امکانات و فرصت های بیشتری در بحث چونی گرافیکی به توسعه دهندگان ارائه کند.

بازی Commander ’85 صبر است در زمان نامشخصی از ژوئیه ی امسال بخاطر پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و معلول سی عرضه شود. شعر این بازی افسون شده از روز ۱۳ مه ۱۹۸۵ ابتدا می شود؛ یعنی روز متولد شخصیت اصلی که عضوی از خانواده ای لهستانی و به آمریکا مهاجرت کرده است. پاپا او هدیه ی ارزشمندی بخاطر تولدش گرفته: یک عدد کامندر ۸۵؛ کامپیوتر بسیار مدرنی است با فهم مصنوعی پیشرفته که نه تنها اجازه ی ورزش کردن به او را می دهد؛ بلکه با این شخصیت مکالمه هم می نرم.بیشتر بخوانید:اطلاعات جدیدی از سیستم تهویه پلی استیشن 5 منتشر شدمایکروسافت پتنتی برای حسگر پرتو ساعت هوشمند ثبت کردسرعت SSD پلی استیشن 5 باعث بازنویسی بخشی از آنریل انجین 5 شده استمشخصات هدفون سونی WH-1000XM4 بی پرده شدغو ل های فناوی چگونه اطلاعاتی جامع درباره ما پیدا می کنند؟
  • ۹۹/۰۳/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی