جورچین دکور

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، درون دوران قبل از تنش اسلامی بوسیله دلایل سیاسی و نظامی امکان پیشرفت در بسیاری از زمینه های تسلیحاتی برای کشور ما فراهم نبود، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانشمندان توانمند ایرانی به تاسیس مهمات مختلف و ابزارهای دفاعی برای صیانت از مرزهای کشور اقدام کرده اند.

یکی از مهم ترین حوزه هایی که ایرانیان بسیار تو آن فیروز بوده و ترس دشمنان را پیاده شدن انگیخته است، پیشرفت قدرت موشکی ایران است که اندکی کلیدی استعداد لشکری و دفاعی کشور را تشکیل می دهد. این درحالی است که امت ایران همواره و در همه سال های پس از انقلاب بوسیله نوعی از تحریم های دیگر کشورها رنج می بنده اند که این موضوع درون عهد غوغا تحمیلی بخاطر تامین نیازهای دفاعی اولیه ایران به چشم می خورد. امروزه پیشرفت مرزوبوم دفاعی ایران به حدی مدت معین یافته است که وزارت دفاع آمریکا در گزارشی قدرت موشکی ایران را به عنوان بزرگترین نیروی موشکی خاور میانه معرفی کردن کرده است.

درون دنباله ویدئوی پخش شده توسط شبکه چینی CTGN را مشاهده می کنید: مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.
فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4
  • ۹۹/۰۴/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی