جورچین دکور

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا بوسیله نقل از فاکس نیوز نوشت: حزب دموکرات اورنج کانتی کالیفرنیا در مصوبه ای که چند روز پیش به تصویب رسید عاشق تغییر نام، برج حمل تندیس و یادبودهای «جان وین» از فرودگاه این منطقه به دلیل دیدگاه های نژادپرستانه این ستاره سینمای وسترن هالیوود تو چند دهه گذشته شد. 

«اتان وین» فرزرند «جان وین» در بیانیه ای در این باره اعلام کرد: «بگذارید یک چیز را روشن کنم، جان وین نژادپرست نبود. می دانم که این عبارت این روزها متجاوز مطرح می شود اما من به وضوح این موضوع را می گویم. شکی نیست که گفتگو های پدرم در مصاحبه ای که ۵۰ سال پیش انجام دادن موجب ملالت و هیبت افرادی شده است اما آنها اظهارت او را تبدیل دادند و احساسات واقعی پدرم به نوع دوستی نقل مکان نشده است». 

«جان وین» تو مصاحبه سال های دورش با یک روزنامه نشانی کرده بود که بوسیله تفوق سفیدپوستان تا یادگیری سیاه پوستان و بزمین نشستن به بار مسئولیت پذیری معتقد است و نیز به دادن وارستگی و قدرت رهبری و قضاوت به افراد غیرمسئول باور ندارد. او نیز گفته حیات  بابت این موضوع که این افراد چند سراب پیش دستگیر بودند عاطفه لواط نمی کند. 

«اتان وین» ۵۸ ساله که کوچکترین فرزند و مدیر موسسه «John Wayne Enterprises» است داخل بیانیه خود اضافه کرده است: «ذات این است که پیاده شدن اساس اسناد موجود داخل آرشیو، پدرم از برتری سفیدپوستان بوسیله هیچگاه شکلی زنهار نکرده است و پارسا بود که افراد مسئولیت پذیر باید بدون استفاده از تندی قدرت را تو دست گیرند. همه کسانی که او را می شناختند می دانند که پدرم افراد را به عنوان شخص تک قصاوت صبر می عدالت و بر این باور بود که به افراد باید فرصت های موافق داد.

او مخالف اعتقادات تعصب آمیز وجود و با افرادی از تمامی نژادها شرکت می کرد و آنها را استخدام می کرد. قضاوت کردن درباره جان وین به خشکی امدن اساس یک مصاحبه که تصویری متضاد با شخصیت پا بر جا او را ارائه می دهد ناعادلانه است. تمرکز کنونی پیاده شدن روی مساله انصاف اجتماعی کاملا معتبر و ضروری است اما تلاش ها بخاطر نصیب برداری سیاسی از آن، فرصت های واقعی برای اصلاحات را از بین می برد. اگر پدرم امروز زنده بود داخل خط گران کردن عدالت و عدل خواهی برای همه مردم محضر می یافت و بخاطر راست اعتراض و مجاهدت برای تغییر بخاطر همه می ایستاد. 

«ماریو میچل موریسون» معروف به «جان وین» روز ۲۶ می ۱۹۰۷ درون ایالت ایووا داخل شمال خاوری آمریکا بوسیله دنیا آمد و روز ۱۱ ژوئن ۱۹۷۹ در سن ۷۲ سالگی بر معلول عطارد درون لس آنجلس درگذشت. او درون طول دوران فعالیت هنری خود در ۲۰۰ فیلم نقش آفرینی کرد و در سال ۱۹۶۹ با فیلم «شجاعت واقعی» قاهر به دریافت جایزه اسکار نیکوترین هنرمند مرد شد.
  • ۹۹/۰۴/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی