جورچین دکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان روز جمعه در حاشیه برگزاری این دوروبر از مسابقات در جمع خبرنگاران اشعار کرد: اولین مرحله لیگ چرخه موتور کورسی گیلان در رده سنی آزاد به قیافه تایم تریل تیمی، چهار کیلومتر تعقیبی بوسیله میزبانی اداره منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

ایمان حیرتی افزود: در این حوالی از مسابقات ۵۵ رکاب زن در قالب ۱۱ آویشن پنج نفره از شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان، کلیسا سرا و لنگرود مسافت سه هزاره و ۸۰۰ متر را به قیافه تعقیبی رکاب زدند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این گرداگرد از مسابقات تیم سیاه جامگان منطقه آزاد انزلی مقام اول را از آن خود کرد و آویشن ۲ هیات دوچرخه سواری رشت، و آویشن هیات حرکت دورانی سواری لاهیجان به ترتیب دوم و ثالث شدند.

حیرتی با اشاره بوسیله این که هیات حرکت دورانی سواری گیلان سه سال متواتر این لیگ را برگزار می کند افزود: هیات دوچرخه موتور گیلان اولین هیات کشور است که براساس تقویم جامع، لیگ جامع کورسی و کوهستان برگزار می کند.

رئیس هیات چرخه سواری گیلان دنباله قسط: در این پرگیر از مسابقات حسین حسینی، میلاد کمی زاد، صابر رحیم پور، سید ایمان حیرتی و سینا نعمتی ماتک، ملی پوشان دوچرخه اتومبیل همچنین جناب داشتند.

وی با اعتراف شکر از میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی در برگزاری این اطراف از مسابقات یادآور شد: هیات دوچرخه سواری گیلان ۲۶ تیرماه مسابقات لیگ کوهستان را در لاهیجان و ۲۷ تیر ماه مرحله اول لیگ سرعت کورسی را در لنگرود برگزار می بطی ء.
  • ۹۹/۰۴/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی