جورچین دکور

همان طور که می دانید اپلیکیشن ها بوسیله سه شکل توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون پروگرام ای. حتما برایتان پیش آمده است که با رویت اپلیکیشنی به وجد بیایید و مشیت داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما سرزده مسبوق پولی بودن آن شوید. همه ما این امتحان را داشته ایم. در این مواقع معمولا خواه ظرف استفاده از آن را می زنیم یا به دنبال نسخه بلدرچین شده آن می گردیم. البته نسخه بلدرچین شده هم ادبیات های اختصاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد بطی ء.مقاله های مرتبط:رفع دشوار گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی مجانی می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و افزایش به فهرست اپ های خود، درون آینده هم بوسیله آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان بخاطر تکثیر تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را بوسیله رایگان عرضه می کنند؛ بنابراین، وعظ ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی مجانی شده را یک جنین دانلود کنید تا به فهرست اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که میل داشتید، از آن ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.اپلیکیشن Knots 3D



یک اپلیکیشن علو العاده کاربردی بخاطر یادگیری انواع و اقسام چروک های حرفه ای است که به صورت مرتبه بندی شده درون دسته های قایقرانی، کمپینگ، کوهنوردی، دکوری و... گوناگون چین ها را به کاربر آموزش می دهد. آموزش ها تو این پروگرام ازطریق انیمیشن سه گانه بعدی ارائه می شوند و کاربر می تواند به دستگاه ی این اپلیکیشن زیاد از ۱۴۰ چین متنوع با کاربردهای متفاوت را آموزش ببیند. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۷ بوسیله نشانی بهینه اپلیکیشن گوگل پلی گزینش شده است.

 

بازی Broken Words PRO



یک بازی فکری و آموزشی است که برای تحکیم املاء و مجرد لغات زبان انگلیسی مصرف دارد. روش ورزش این اسلوب است که معنی و مفهوم لغت به شکل توضیحی نمایش داده می شود و کاربر باید اسم خاص مدنظر را حدس بزند و با اختلاط حروف شکسته ی زیر، آن را مشخص درنگ. در این بازی باید به زمان همچنین توجه داشت و براساس آن مراحل را رگه کرد تا امتیاز بیشتری به مشت آورد.

بازی Spelling Gaps PRO



دیگر بازی روحی و آموزشی با تمرکز بر املای لغات انگلیسی است که می تواند برای کاربران فارسی تعبیر جنبه ی آموزشی نیز داشته باشد. این ورزش میزان سختی متفاوتی دارد و کاربر می تواند بوسیله نظام از مراحل آسان بوسیله سخت برود. راه ورزش این گونه است که لغتی به نمایش درخواهد آمد و سپس همان لغت با برخی خوش نویسی حذف شده دوباره ظاهر می شود و کاربر باید با زمان بندی مناسب، حروف افتاده را اتمام تا امتیاز شهود یواش.

کلکسیون آیکون Cuticon Round



مجموعه آیکونی با بیش از ۵٬۰۰۰ آیکون مختلف با رزولوشن ۱۹۲×۱۹۲ است که به همراه بیش از ۳۶ تصویر پس اساس با کیفیت دردسترس کاربر استراحت می گیرند. کاربران می توانند علاوه براین آیکون ها، آیکون اختصاصی خود را درخواست کنند تا در به روزرسانی اتیه ارائه شود. این مجموعه آیکون داخل لانچرهای مختلفی از جمله Nova، Apex، Solo، Next، Zero و... قابل اجرا است.

مجموعه آیکون One UI - Samsung Icons
  • ۹۹/۰۵/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی