جورچین دکور

ASGHاپلOOOON احتمالا رویداد عام معرفی iPhone 12 را سیزدهم اکتبر برگزار کند. این احتمال زمانی خوراک گرفت که ادی کیو (Eddy Cue) تو جلسه ای با یکی از سرویس دهندگان شبکه و موبایل در انگلیس همدستی کرد. گفته می شود مجمع ی ادی کیو با این اپراتور انگلیسی درباره ی ظرفیت های 5G گوشی آیفون ۱۲ بوده است.

پیش بینی شده است که داخل آینده ای نه چندان دور، اپل رویداد ویژه ای برای معرفی آیفون ۱۲ برگزار می کند؛ ولی هنوز رسما تاریخ دقیقی برای این رویداد جلوه گر حلق. بنابر گزارش منتشرشده در AppleInsider، منبعی آگاه مدعی شده است که رویداد مخصوص اپل سه شنبه ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر ۱۳۹۹) برگزار می شود و پیش نصیحت محصولات نیز از جمعه ۱۶ اکتبر (۲۵ نرمی) آغاز خواهد شد.

این معلومات را ویژگی به ابونمان گذاشته است که خود را سازمانی یکی از اپراتورهای ناحیه هلند معرفی کرده است. با اینکه هنوز سند محکمی دال پیاده شدن این تقاضا وجود ندارد، آی جای پا فرستنده ی پیام در بین محدوده ی آی اثر های شرکتی شبکه ی تحت کنترل یکی از اپراتورها بوده است.

درون بخش دیگری از اروپا نیز، یکی از اپراتورها در حال آماده سازی شرایط بخاطر گوشی های جدید اپل است. بنابر گزارش MacRumors، مارک آلرا، مدیرعامل بریتیش تلکام (British Telecom)، در میتینگ ای داخلی بخاطر کارمندان عالی رتبه در BT و EE، اعلام کرده است که اپل در چند روز آینده، گوشی آیفون 5G خویشتن را رونمایی خواهد کرد.



آلرا تو جلسه با کارمندانش گفت:فقط چند روز دیگر با شناساندن میوه متاخر اپل، آیفونی با پشتیبانی از سلاله پنجم شبکه ی ارتباطی، بور داریم. رونمایی این محصول رشد 5G را به شدت استواری خواهد کرد. افراد زیادی خویشتن را برای این روز مهم آماده کرده اند تا ما را به همکار منصب یک اپل در اروپا دگرگونی کنند.

در زمان سخنرانی آلرا، ادی کیو، وکیل رئیس ارشد پاره خدمات و بطی ء ابزار اینترنت اپل، در ویدئو کوتاهی ظاهر شد و به EE بوسیله نشانی نخستین اپراتور ارائه دهنده ی گوشی های هوشمند اقساطی بوسیله همراه خدمات چندگانه ی اپل بوسیله مصرف کنندگان تبریک گفت. مشخص زدودن که ادی کیو حرفی از 5G زده باشد؛ اما باتوجه به تأکید اپل بوسیله رازداری، متباعد است که او اشاره ای هرچند تلویحی، بوسیله این موضوع کند.مقاله های مرتبط:اپل روی گوشی هوشمندی با ورق نمایش ۵/۴ اینچی بوسیله صیت آیفون 12 مینی امر می کندآیفون 12 اتصال 5G نوک تیز تیز مبتنی بر mmWave را به کاربران نمایش می کند

پیش دماغ می شود گوشی های اپل محتوی مدل های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس و آیفون ۱۲ مینی باشند که احتمالا نمایشگر اولد ۵٫۴ اینچی و ۶٫۷ اینچی دارند. همچنین، آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۶٫۱ اینچی و آیفون ۱۲ پرو مکس همچنین با نمایشگر ۶٫۷ اینچی درون این رویداد معرفی شوند.

یاوه دیگری نیز منتشر شده اند که از بود دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی درون دوربین آیفون ۱۲ حکایت می کند؛ درحالی که مدل های Pro در دوربین پشتی به سه حسگر فراهم خواهند بود که یکی از ماژول های آن حسگر LiDAR و مقرری ی تشخیص عمق و عرضه ی قابلیت پیشرفته ی AR AR را خواهد.

داشت بنابر اطلاعاتی که تاکنون بوسیله مشت آمده است، تمامی میزان های آیفون ۱۲ از اولاد پنجم شبکه ی ارتباطی پشتیبانی می کنند؛ البته چگونگی عملکرد آن ها هنوز پیدا. نیست افزون براین، گفته می شود درحالی که تمام مدل ها احتمالا از امواج دارای تناوب تحت ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می کنند، شبهاتی وجود دارد که فقط مدل های پرچم دار آیفون ۱۲ از شبکه های «نوک تیز 5G موج میلی» (متری-Millimeter) wave پشتیبانی خواهند.کرد بیشتر:بخوانید سامسونگ همه سری های پرچمدارش را با نسخه طرفداران عرضه می کندمشخصات شیرهدار افزاری سری نوا 8 هواوی فاش شدسامسونگ داخل ویدیویی از معاون طرفداران برای طراحی گلکسی اس ۲۰ اف ای می گویدتصاویر رندرشده و مشخصات طولانی گوشی گوگل پیکسل 4a مدل 5G فاش شدتوییتر آزمایش پیام صوتی خصوصی را در دستور کار تلفن همراه خویشتن آغاز می
  • ۹۹/۰۷/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی