جورچین دکور

چند روز پیش، ریلمی رویدادی جدید با صیت «تشنج به طایفه بعد» (Leap To Next Gen) برگزار کرد و در آن، رونمایی چند میوه جدید را شاهد بودیم. تو بین محصولات شناساندن شده ی ریلمی، بادز ایر پرو (Realme Buds Air Pro) و بادز وایرلس پرو (Buds Wireless Pro)، هدفون های بی سیم جدید، به چشم می خورند که از فناوری حذف نویز کوشا (Active Noise Cancellation) پشتیبانی می کنند. ریلمی بادز ایر پرو

تا پیش از برگزاری رویداد «جهش به نسل بعد»، ریلمی سه هدفونبی سیم استریو (TWS) داشت که با اشتهار های بادز ایر و بادز ایر نئو و بادز کیو شناخته می شوند. بنابراین، بادز ایر پرو جنس کاملا جدیدی از هدفون های ریلمی به شمار نمی آید؛ بااین حال، ابتدایی هدفون تمام بی سیم استریو ریلمی است که از فناوری حذف نویز فعال موسوم به ANC پشتیبانی می کند تا صداهای زیادی محیط را بگیرد و تجربه ی غوطه ورکننده ای از پخش محتوای صوتی را عرضه دهد.

ریلمی می گوید هدفون بادز ایر پرو فناوری حذف نویز فعال را تا سقف ۳۵ دسی بل ارائه می کند و برای دستیابی به این فناوری، متکی بر دو میکروفون است که خودِ این شریک آن ها را میکروفون فیدبک (FeedBack Microphone) و میکروفون فیدفوروارد (FeedForward Microphone) می نامد. دو میکروفون یادشده مواجب شان جمع آوری صدای بیرون و تو گوش و پس ازآن تولید امواج ویژه ی صدا برای حذف پی آن ها است.

بااین همه، اگر تمایل دارید در هوا بیرون بدوید خواه فعالیت های ورزشی دیگر اجرا دهید، بهتر است حتما صدای هوا را هم بشنوید. داخل این حالت، استعداد حذف نویز فعال به دردتان نمی خورد. ریلمی با بصیرت بوسیله این موضوع، قابلیتی با عنوان حالت شفافیت (Transparency Mode) تو بادز ایر پرو جای داده است که امکان می دهد صدای محیط را بشنوید و از اتفاقات رخ داده در محیط اطراف هوشیار باشید.



به علاوه بخاطر واضح ترشدن صدای شما برای مخاطبتان، قابلیتی با عنوان حذف نویز محیطی (Environmental Noise Cancellation یا ENC) نمایش می شود که سروصدای محیط را کاهش می دهد.  ریلمی می گوید هدفون تمام بی سیم بادز ایر پرو به تراشه ی سفارشی S1 مجهز است و حالتی بهبودیافته با نام Game Mode برای امتحان ی بازی های ویدئویی دارد. Game Mode باعث می شود این هدفون میزان تأخیر پخش صدا را به ۹۴ میلی ثانیه کاهش دهد.

طبق گفته ی ریلمی، هریک از دو هدفون بادز ایر پرو درایوری ۱۰ میلی متری با عنوان Bass Boost Driver دارند و وزنشان به پنج گرم می رسد. درحال حاضر، دقیقا نمی دانیم که ظرفیت باتری هریک از این هدفون ها چقدر است؛ بااین حال، پیمانه کیس شارژ بادز ایر پرو ۳۹٫۵ گرم و بوسیله باتری ۴۸۶ میلی آمپرساعتی حاضر است. مقابل گفته ی ریلمی، کیس ذکرشده می تواند با خلوت بودن ANC تا ۲۵ زمانه و با معلوم بودن آن ۱۹ روزگار شارژدهی درنگ. کیس بادز ایر پرو از فناوری شاژ کندرو پشتیبانی می کند؛ بدین ترتیب، وقتی شارژِ کیس تمام شد، می توانید با ۱۰ دقیقه شارژ به سه زمانه مداوم پخش موسیقی دست بی پرده کنید و کیس داخل یک زمانه کاملا شارژ می شود.



همچون بسیاری دیگر از هدفون های کامل بی سیم استریو بازار، ریلمی بادز ایر پرو از فرمان های کنترلی لمسی پشتیبانی می کند و می قابلیت اجازه صوتی همچنین بوسیله آن رحم. بوسیله علاوه نخستین بار داخل سری بادز ایر، هدفون های جدید ریلمی از سَری های سیلیکونی برخوردار هستند تا قابلیت حذف نویز غیرفعال (Passive Noise Cancellation) ارائه شود. دیگر مشخصه های بادز ایر پرو عبارت اند از: Smart Wear Detection، بلوتوث ۵، Google Fast Pair، پایداری دربرابر نفوذ آب IPX4 (صرفا خود هدفون) و نبوغ Bass Boost Mode (بخاطر بیس بیشتر). گفتنی است بادز ایر پرو فناوری شارژ بی سیم ندارد  و ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهربانی ۱۳۹۹) در رنگ های مشکی و سفید با قیمت ۴،۹۹۹ روپیه (۷۰ دلار) بوسیله راسته عرضه می شود. ریلمی بادز وایرلس پرو



بادز وایرلس پرو دومین هدفون توگوشی بی سیم استریو جدید ریلمی محسوب می شود که درمقایسه با بادز وایرلس تغییراتی به خویشتن دیده است. یکی از تغییرات مهم، این است که ریلمی بادز وایرلس پرو از فناوری حذف نویز فعال پشتیبانی می کند. این هدفون که در دسته ی هدفون های دورگردنی (نک باد) جای می گیرد، از کدک LDAC پشتیبانی و امکان استریم ازطریق بلوتوث را تا حداکثر ۹۹۰ کیلوبایت برثانیه ارائه می کند.



یکی دیگر از توان های جدید بادز وایرلس پرو جابه جایی نوک تیز در بین مایه های نشانه است. با دو بار کلیک روی دکمه ی چندکاره ی هدفون می توانید درون بین دو دستگاه متصل به آن جابه جا شوید. ریلمی بادز وایرلس پرو درایورهایی ۱۳٫۶ میلی متری دارد و با استفاده از توان Gaming Mode تأخیرش به ۱۱۹ میلی نفس می رسد.

هدفون بادز وایرلس از ساختگی پلاستیکی بخاطر گوش بهره مند بود؛ بااین حال، مدل متاخر از این قلاب بهره نمی برد. این هدفون باتری ۱۶۰ میلی آمپرساعتی دارد که درصورت فعال بودن حذف نویز، حداکثر ۱۶ شایسته کردن و تو رخساره غیرفعال بودن آن، ۲۲ ساعت موسیقی پخش می کند.



هریک از دو هدفون ریلمی بادز وایرلس پرو ۳۳ گرم حد دارند، از گواهی ضدآب IPX4 استفاده می کنند. ناگفته نماند هدفون بادز وایرلس پرو همچون بادز ایر پرو از فناوری حذف نویز محیطی و قابلیت Bass Boost Mode نصیب مند است. قابلیت Bass Boost Mode را می توان ازطریق اپلیکیشن Realme Link فعال کرد. بادز وایرلس پرو از میزان بلوتوث ۵ پشتیبانی می درنگ و از ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۱۳۹۹) در دو فام زرد و سبز به ارج ۳،۹۹۹ روپیه (۵۵ دلار) بوسیله بازار ارائه می شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی هدفون های جدید ریلمی چیست؟

تصویر اصلی مقاله هدفون ریلمی بادز ایر پرو را نشان می دهد.بیشتر بخوانید:آیا اپل هوم پاد مینی 2 را شناساندن می کند؟بهترین هدفون های ورزشی و مخصوص دویدناپل فروش محصولات صوتی برندهای دیگر را تو فروشگاه هایش ایستا کردپوستر محصولات جدید ریلمی برای رویداد فردا منتشر شداوپو همچنین به جمع سازندگان تلویزیون هوشمند می پیوندد
  • ۹۹/۰۷/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی