جورچین دکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سعید نقطه مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) درباره محدودیت های جدید درون بهشت زهرا (س) گفت: با توجه به شیوع مکرر بیماری کرونا در موج ثالث و اعلام های رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اضافه چشمگیر بیماری به لحاظ افزایش تعداد بیماران و فوتی ها، سازمان بهشت زهرا تمهیدات اختصاص ای را در دید گرفته است و از خانواده متوفیان درخواست می شود که صرفا انگیزه فرمان بنیانی تدفین و بوسیله تعداد محدود به بهشت زهرا مراجعه کنند.

خال گفت: درهای بهشت زهرا صرفا بر روی خانواده های متوفی باز خواهد وجود و تنها پذیرای بستگان درجه یک خواهد بود.  

مدیر عامل موسسه فردوس زهرا(س) با رمز به حضور تعداد زیادی از مردم در روزهای تعطیل در بهشت زهرا(س) اقرار کرد: خواهش عاجزانه و استدعای غلام از آدم این است که درون تعطیلات پیش رو (پنجشنبه، جمعه و شنبه) به هیچ وجه در بهشت زهرا تردد نداشته باشند. حتی فقره قضایی لازم را گرفته ایم و چنانچه نیاز باشد درهای بهشت زهرا را مشابه گذشته خواهیم بست.

وی مجددا توصیه کرد که آدم تنها برای حکم ضروری تدوین تو بهشت زهرا حاضر شوند و این رفتار بی آرامی حتما با پاسداری پروتکل های بهداشتی انجام شود چراکه زمان حال وضعیت زیاد نگران کننده است و بسان این وضعیت را تاکنون نداشته ایم.

خال با رمز بوسیله اینکه در صورت همکاری مردم خدمات رسانی مختل نمی شود، بیان کرد: در حال مهیا شیفت مفید فردوس زهرا دو مقابل شده است و امکانات بوسیله مقدار دو طبق لازم برای ارتکاب کار تدوین بود دارد. این پیش بینی ها در سازمان فردوس زهرا انجام شده و از مردم می خواهیم که همکاری لازم را داشته باشند.
  • ۹۹/۰۷/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی